Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Daca taxa e 520 euro pe care pot sa o recuperez, cum sa spui ca obtin 4000 euro? asta inseamna ca o vand cu 3500 (cu 2 seturi de jante, cu tot schimbat la ea...) hai sa radem.

 

Un golf 4 in stare buna costa 3000 euro, am asteptari putin mai mari de 4000 euro, la 4000 gasesti neinmatriculate, si aduse recent, nu bat nu troncane, eu mizez pe altceva.

 

http://autovit.ro/autoturisme/volkswagen/golf/?search[filter_float_year%3Afrom]=2004&search[filter_float_year%3Ato]=2004&search[filter_float_engine_power%3Afrom]=104&search[filter_float_engine_power%3Ato]=106&search[filter_enum_fuel_type][0]=diesel&search[filter_float_door_count%3Afrom]=4&search[order]=filter_float_price%3Aasc&search[country]=

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu

Iesi bine doar daca vinzi masina unui apropiat, cineva pentru care sa conteze si sa creada intretinerea. Asa cum si vezi, atat pe autovit/mobile pretul se invarte pe la +/- 4.000 euro. Eu nu as da pe un astfel de Golf 5.000 euro. Adica de diferenta de +/-1.000 euro o aduc eu la zi dpdv optic si mecanic.

Link către comentariu

Gicule, la 4000 iei masina, mai platesti taxa, si cu restu pana la 5000 euro nu o aduci in starea masinii mele niciodata. (eu cand am schimbat la ea am schimbat tot, nu doar piesa defecta), nu vreau pe masina 5000 euro si nu vad de ce ai facut postarea rautacioasa cu 4000 euro, si ai mai si ras la final. E deranjant.

 

Schimba tu de restul banilor discuri/placute, 4 amortizoare, 4 arcuri, 4 bielete, 4 rulmenti, o-ringuri injectoare, bolturi, curatat turbina. electrovalva compresor, 45 bucse la trenul de rulare, sa te vad apoi, cum te incadrezi cu banii.

 

 

Link către comentariu

Nici vorba de rautate! Vorbesc din postura unei persoane care recent a vandut un Golf 5 din 2004 cu 240.000 km, cu o caruta de dotari, cu intetinere la zi, dovedita cu facturi si istoric service. Tot ce insiri tu ca intretinere, ii facuta pe parcursul ultimilor zeci de mii de km, pe cand un cumparator ar face azi investitia in intretinere pentru urmatorii zeci de mii de km. 

Link către comentariu

Tot ce insir eu acolo e facut in ultimii 30 000km, de unde pana unde zeci de mii de km? Daca tu insinuezi ca in 30 000km piesele sunt deja uzate spre terminate. ce sa mai zic.

 

Vad ca tii mortis sa-mi poluezi topicul inutil, cu privire la pretul cu care urmeaza sa-mi vand masina personala, cand nici macar nu am vehiculat vreo suma inca! Te rog sa te retragi din conversatie.

Link către comentariu

Au venit si piesele, sper sa fie suficient antigel + spray de frane sa curatam circuitul. Am si 3 litri de apa demineralizata pt a aduce antigelul la punctul de inghet optim.

 

Racitorul de ulei e o piesa interesanta si oarecum ciudata, are o parte unde banuiesc ca intra uleiul si se raceste, si o parte lipita de el unde se raceste antigelul. Banuiesc ca a cedat partea de imbinarea si de aici problema cu ulei ajuns in antigel. Presiunea uleiului fiind mai mare banuiesc ca de asta intra ulei in antigel si invers nu.

 

2016914134441.jpg

 

Diseara comand un RCN210 cu intrare media, usb si sd card. Luna viitoare trimit si volanul la imbracat in piele, asta daca nu ajung eu pe la Arad.

Modificat de deenman
Link către comentariu
11 minutes ago, deenman said:

Au venit si piesele, sper sa fie suficient antigel + spray de frane sa curatam circuitul. Am si 3 litri de apa demineralizata pt a aduce antigelul la punctul de inghet optim.

 

pai circuitul il speli si abia apoi pui antigel in el, nu?

ma gandeam eventual ceva degresant cu apa, bagat in vas si circulat de cateva ori pana jos la robinetul de scurgere din radiator si clatit cu apa pana curge apa curata.

apoi umple cu antigel 50%

Link către comentariu

Am avut ghinion cu service-ul, mecanicul meu nu a putut sa ma primeasca din cauza unei probleme in familie, si am incercat la alte 3 service-uri dar se pare ca a intrat salariu si toti au masinile in service. Cu greu am gasit pe maine un service liber, deci maine dimineata o rezolv, am avut si noroc, masina stand o vreme in parcare, uleiul s-a separat si a urcat deasupra antigelului, a.i nu mai e mult ulei in instalatie, o sa-l iau maine dimineata inainte sa pornesc ca sa nu se murdareasca furtunele.

 

Vreau sa comand azi o unitate RCD sa mai schimb din aspectul interior al masinii (inafara de manere si volan pe care le voi rezolva) doar radioul a ramas piesa uzata din interior.

 

 

Imi puteti spune daca aceasta piesa se potriveste pe Golf 5 2004? din tabel rezulta ca nu, insa am gasit echivalent pe forumuri si toti au instalat-o pe mk5, inclusiv pe site-urile din china zice ca merge instalata.

http://www.ebay.co.uk/itm/Radio-RCN210-for-VW-Golf-Polo-Jetta-Tiguan-Passat-AUX-MP3-CD-USB-SD-/221797959177?hash=item33a4304609:g:UUsAAOSwBLlVL~mW

De asemenea, intr-un video pe youtube, un om zice ca antena la vechile module rcd300 sunt cu 2 mufe, si am nevoie de 1 adaptor Y sa faca din 2 mufe  1 singura pt ca noua unitate are doar 1 intrare pt antena.

https://fr.aliexpress.com/item/OEM-Splitter-Y-cable-wire-harness-for-RNS510-RCD510-Antenna-Radio-Adapter-vw-head-unit-FAKRA/32516787724.html

Ce ziceti?

 

 

Link către comentariu

din cate am citit la un moment dat, pentru rcn210 mai trebuia si cablul asta,https://www.aliexpress.com/store/product/VW-Upgrade-RCN210-Canbus-Adapter-Cable-For-Volkswagen-Golf-VI-Jetta-5-6-MK5-MK6-Passat/909381_32253665384.html

*aveam linkul in wishlist, a nu se considera reclama sau ceva

si cu radio-ul parca citisem ca nu merge la noi, dar bluetooth si toti conectorii aia par marfa

 

Link către comentariu
On 13.09.2016 at 15:58, mihai.onu94 a scris:

Poti sa imi dai te rog mai multe detalii despre lacul acela pt faruri? E inlocuitor pt folie ca sa nu se matuiasca din nou? Si mai ales, unde si cat costa? Mersi :D 

Scuze ca insist, dar chiar ma intereseaza subiectul asta.

Link către comentariu

Citeste 1 post mai sus, nu am mai ajuns la mecanicul meu pt ca avea probleme in familie, si din moment ce nu am ajuns inseamna ca nu am facut nici un polish/lac pe faruri inca. Dupa ce il fac te anunt.

 

 

drachenblut  in link-ul cu rcn210 daca dai in josul paginii o sa vezi ca si aia ofera un cablu adaptor pt inca 5 lire, e asemanator cu al tau.

 

Mai am nevoie de un spliter fakra de la 2 mufe tata la 1 mufa mama, pt ca de la antena la modelele vechi de mk5 vin 2 mufe (alb+bej) si unitatea rcn are 1 singura intrare fakra pt antena.

 

Am fugit la mecanic. Weekend placut, fac un traseu ori la Cheia, ori Transalpina ori Tusnad.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Nu aveam de unde sa stiu ca faci si chestia asta tot la mecanic ci am crezut ca mergi la un centru de folii sau detailing ceva. Weekend placut!

Link către comentariu

Imi cer scuze ca nu m-am exprimat mai detaliat. Cu alte cuvinte masina a fost reparata, instalatia a fost golita de antigel +ulei, bagat cu furtunul apa 10 minute pana a iesit doar apa curata dupa care a fost facut un flush cu apa + mafra, dupa care s-a completat cu 50/50 antigel/apa.  Nivelul a fost completat pana la linia de max, cu motorul cald dupa o forja de 15 minute.

 

Maine imi propun sa merg pe ruta: Bucuresti- Bv-Tusnad- Sf Ana si retur, o sa fie fain, 4 persoane + bagaje full, sa vedem cum se comporta masina.

 

Si cu ocazia asta ii multumesc lui sebip ca m-a "convins" sa nu mai vand masina. Volanul pleaca la imbracat in piele cu proxima ocazie, iar pe masina vine un RCD320/RCN210 (multumesc Albundy pt informatii).

 

Pt volan ma gandeam la varianta asta, insa e diferenta de culoare intre piele si airbag, propuneri?:

 

 

Drumuri bune.

 

 

 

947320_961842603850936_3929736323766161495_n.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

pastreaza masina,bkc ul este un motor mai bun ca bxe ul,nu are probleme cu axa cu came si cuzinetii de biela...drumuri bune in continuare

Link către comentariu

Foarte bine ca pastrezi masina pt ca ai bagat destul de multi bani in ea recent si nu merita sa o vinzi. Plus ca cine stie ce noroc ai cand cumperi alta si incepi sa arunci cu bani. 

O resoftare la motor nu te tenteaza? Mai ales ca ai turbina recent curatata si motorul intretinut...

Link către comentariu

Cochetez cu o resoftare la 140CP, am si trimis cerere de oferta in 3 locuri, insa sa spunem ca sunt destul de reticient cu aruncatul banilor in masina, trebuie sa analizez de 10 ori inainte sa fac ceva. Cumva presimt ca de Black Friday o sa se intample si softul.

Link către comentariu

Saptamana viitoare ajunge RCN210, comanda a fost plasata.

 

De la RCD300 fara mp3 la acesta care are si Bluetooth integrat si pot sa vorbesc la telefon prin handsfree ma ajuta mult la drum lung, nu mai zic de sd card/usb pt muzica (nu prea ma imbrac cu posturile radio de la noi, sunt prea mainstream).

 

Pt cine nu stie, arata asa, este o unitate OEM:

unitate-originala-rcn-210-vw-golf-passat

 

Link către comentariu

Te-ai interesat inainte daca nu cumva trebuie sa schimbi can-ul masinii sau altceva? Stiu ca cei care puneau rcd510 pe golf 5, daca aveau can prea vechi, ramaneau fara baterie peste noapte.

Link către comentariu

Unitatea vine cu un adaptor pt mufa spate cat si cu o prelungire cu care te cuplezi la CAN + CAN - pe alimentarea unitatii de climatronic/AC, din cate citesc pe internet, lucru asta elimina vechea problema cu update/inlocuire canbus cu AN in coada.

Daca nu functioneaza asta poti oricand sa iei curent din alta parte (pe contact). Pt curiosi, exista varianta de RCN210 si pentru golf4/bora/beetle.

 

Citez: "This is the wires I got for the CAN (stole the picture from Google), the plug goes into the back of the radio. The wires will need to be tapped into the CAN+ and CAN- wires from the AC unit"

Am ales aceasta unitate strict pt faptul ca vine cu BT incorporat (eu circul la drumuri foarte lungi 400-500km in Ro fara pauze, si cateodata vorbesc si la telefon, si e mai util/facil asa).

-font-b-Vw-b-font-polo-free-top-a-steps-

 

Era sa uit, cu ocazia vizitei la mecanic, la insistentele mele si amabilitatea mecanicului, s-a dat jos protectia de pe distributie si s-a verificat la ochi distributia (mecanicul a recunoscut imediat cureaua contitech teflonata (remarca lui, asta e de aia ce merge 120 000km), si a zis ca e ok pot sa merg linistit macar 90 000km cu ea). Concluzia, mai am 30 000km sa schimb distributia (1-1.5ani).

Modificat de deenman
Link către comentariu

E bine ca te-ai hotarat sa o pastrezi , cum zicea si colegul mai sus , bkc sunt bune !  

Volanul acela de mai sus imbracat in piele nu ti se pare prea gros ?

Link către comentariu
On 16/09/2016 at 3:32 PM, deenman said:

Cochetez cu o resoftare la 140CP, am si trimis cerere de oferta in 3 locuri, insa sa spunem ca sunt destul de reticient cu aruncatul banilor in masina, trebuie sa analizez de 10 ori inainte sa fac ceva. Cumva presimt ca de Black Friday o sa se intample si softul.

in caz ca o resoftezi iti recomand sa o pui pe dyno inainte si dupa,si eu sunt interesant de resoftare dar sunt reticient in ce priveste resofterea ,deoarece consider ca nu o sa mai fie la fel de fiabila,mai ales ca fac drumuri lungi si nu prea imi place sa ma lase cand mie lumea mai draga....cum ai patit si tu

Link către comentariu

Nu ma intereseaza nr exact de cai putere castigati pentru ca nu este un bolid, e o masina veche, cu cai putini. Ma intereseaza strict calitatea softului si stabilitatea lui, de asta o sa apelez la firme care au facute mii de resoftari. Daca ei o sa zica ca am castigat de la 105CP la 140CP dar real o sa fie doar 135 sau 130, nu ma intereseaza. Asta-s eu, dyno la masini de serie cu cai putini mi se pare o aberatie, mai ales la castiguri din astea minuscule (20-30%).

 

Cu masina cu toate ca mi-a facut boacana cu uleiul in antigel, am reusit sa merg 450km de la Hunedoara la Buc, masina nu m-a lasat niciodata in drum (si am drumuri de 1200km continuu). Doomy, volanul gros e foarte comod la drumuri lungi, in oras e incomod, insa eu nu gust orasele Pb la volan e ca omul lucreaza cu programari si are liber de abia in 25 octombrie...

 

Am revenit azi dupa o mini vacanta pe traseul Buc-Tusnad-Sf Ana-Cheia- Buc (510km). In masina am bagat bagaje full (le-am indesat cu pumnul) + 4 persoane, presiune 2.3 in pneuri dupa ce le-am incalzit dupa 1 ora de rulaj. 

La dus B-Tusnad, pe o distanta de 250km, am scos consum 5% cu o viteza medie de 71km/h pe Valea Prahovei.

 

Am gasit ciuperci de toate speciile, chiar cum savurez un papricas de hribi cu paste.  Poze cu masina am si o sa le postez maine ca sunt pe un aparat foto.

Traseul urmat:

 

 

traseu 18.09.2016.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

o masina cu multi km e bine sa o pui pe dyno sa vezi cati cai reali mai are,banuiesc ca nu o sa aibe 105 cai....iar o masina de 105 cai care scoate 80 pe dyno e inutil sa o mai resoftezi

eu ma intreb cat o sa tina turbina la o masina cu 300kkm(si a mea are km multi),chiar si cu un soft calitativ

Link către comentariu

ionut10a cred ca avem alte asteptari de la masini, si alte preocupari.

 

Masina ca sa o vezi daca are caii de fabrica, faci un 0-100 si compari cu ce zice producatorul, sau faci un log in mers (ceea ce am si facut deja) din care reiese ca totul e in regula. 

 

Turbina e un consumabil de lunga durata, daca se defecteaza, se inlocuieste, nu este o piesa scumpa sau rara, turbine gasesti pe toate gardurile. O turbina sanatoasa nu cade instant, turbina nu o ia pe ulei de pe o zi pe alta, intai are niste simptome pe care le recunosti usor (zgomot si la cald, nu trage cum trebuie/liniar, consuma ulei, gasesti foarte mult ulei pe tubulatura de la turbina la intercooler, fum la acceleratie etc.). Din moment ce turbina mea nu se manifesta nicicum, am incredere ca tine un amarat de soft 1.

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!