Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Imi.place ft tare ca te plimbi. 

:) 

O noua locatie de vizitat. 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Si mie imi place ca te plimbi...dar propun sa postezi si AICI pe unde te plimbi...sa centralizam mai multe informatii acolo si sa dezvoltam putin topicul acela :)

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Probleme de rezolvat, nu sunt grave si nici nu sunt urgente. Poate reusesc sa le rezolv, depinde cat de tare ma deranjeaza. 

O semipareza a etrierului stanga spate, cand franezi ramane oarecum semi infrant (dar nu tare, ca nu se incinge roata./janta deloc) doar se aude cum scapa caotedata pe disc, se aude un sunet repetativ, nu e discul oval ci scapa etrierul, nu e o urgenta grava, daca franez mai tare nu se aude nimic, problema a aparut dupa ce mi-au umblat zebzeecii de mecanici pe acolo, cred ca am uzura ori la piston ori la camasa etrierului. 

Electrovalva de la compresor necesita schimbare, baga aer rece doar dupa ce se incalzeste motorul dar tot nu e rece congelator.

 

Azi am mers Buc- Cheia- Muntele Rosu, va recomand traseul, drumul este scurt si bun pana sus (3-4km) dup[a care puteti face diverse trasee pe munte, sau camping, gratar, iarba verde. Sus este un restaurant, mai limitat din punct de vedere al meniului, dar asta denota ca decat sa aiba 50 de preparate si sa fie vechi mai bine un sfert dar proaspete, mancarea e buna, e vb de Hotel Muntele Rosu.

 

Consum dus-intors pe 350km - vreo 4.5 % :)).

 

 

 

 

20160522124756.jpg

traseu 22.05.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Cum mai e drumul din deneu pan' la Muntele Rosu? Ca acum doi ani cu Bora m-am chinuit tare sa nu ating in vreo doua viraje - si nici anul trecut cu Octavia cu PDG n-a fost chiar floare la ureche...

In rest e frumoasa rau zona - si daca te mai duci, iti recomand sa o iei prin Valea berii pana la cabana Ciucas - peisajul e superb, se mananca bine si ok la bani si chiar cazarea este super.

Link către comentariu

Mersi, am fost deja si pe valea berii si sus la ciucas, merg prin multe locuri. Drumul din dn pana sus (cei aprox 4 km) sunt foarte usor de parcurs, fara zone periculoase, se poate ajunge simplu si cu masina cu garda redusa, din dn pe o portiune de 1-2km este turnat asfalt proaspat, iar sus ultimul km este tot asfalt, deci ai cam 1 km de drum neasfaltat insa pietruit cu balastru fin, si sa zic ca sunt 2 sau maxim 3 zone cu hop, unde poti sa atingi daca faci balans. Per total il clasific ca un drum lejer de intrat pe el (sus am vazut masini joase care au reusit sa vina sus fara probleme, gen mazda mx5). Te sfatuiesc sa-l incerci iar, merita.

 

Drumu de jos din dn pana sus la Ciucas, este dezastruos pentru masina, desi sus eu am vazut passat-uri b6 si golf-uri, insa eu nu m-as incumeta sa urc spre Ciucas cu masina, pe drum erau picuri de ulei de motor (concluzia o tragi si tu).  Spre Ciucas am urcat pe jos din dn pana sus (e un traseu mediu pt un om normal).

 

Insa spre muntele Rosu recomand sa urcati cu masina.

Link către comentariu

Frumos traseu si felicitari ca o tot plimbi , mor de invidie ^_^ ca nu mai am timp de masina mea prea mult . 

Legat de etrier eu zic sa te duci cat mai repede sa il cureti (pistonul) exact ca tine am avut si eu zgomot inainte ( la spate stanga) si nu a trecut mult pana l-am schimbat din cauza ca se corodase o portiune din piston si nu se retragea complet.  Nu comanda garnituri cilindru /culisante pana  nu iti va zice mecanicul ca se poate repara /remedia . 

 

Link către comentariu

Ca sa fiu total ironic, ultimul retrofic OEM, cand am luat cotiera din dezmembrari prin curier, in loc sa primesc o cotiera de golf 5, am primit o cotiera de touran/caddy. tot atunci in loc sa primesc un volan de golf 5 in 4 spite de piele, am primit un volan de polo in 4 spite de piele. Nici una din cele 2 piese comandate nu erau compatibile, am returnat volanul dar cotiera n-am reusit sa o returnez, asa ca am adaptat-o.

 

O tiganie de 2 bani, am mers cu cotiera montata pe masina 1 an fara capacul spate, era inestetic, insa daca nu am mers niciodata pe bancheta din spate nu i-am dat importanta. Nu prea circulam cu pasageri de asta probabil am tot neglijat-o, pana saptamana trecuta cand aspiram masina am vazut gauroiul asa ca am luat masuri, ieftine.

 

Niste mocheta ce se potriveste cu mocheta masinii, toata treaba a durat 15 minute, este mai estetica decat era inainte, am cautat prin dezmembrari si online capacul spate original al cotierei si nu l-am gasit nicaieri, asa ramane. Exista optiunea sa nu pun cele 2 surburi de la mijloc, insa imi era frica de greierasi. 

 

Tot azi am spalat masina dupa iesirea la munte, si am aplicat pe geamuri solutie hidrofoba ProX. Sa aveti drumuri bune.

 

 

20160523175930.jpg

20160523175956.jpg

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Referitor la probleme descrise mai sus, am comandat astazi:

 

1. kit reparatie etrier cu piston si bolturi si toate cele necesare - am luat aceasta decizie in speranta ca se rezolva fara schimbarea etrierului.

2. electrovalva compresor Sanden px16e. 

 

Am gasit etrier nou TRW la 230 ron pt puntea spate, daca nu se remediaza cu schimbarea pistonului (s-ar putea sa fie afectat melcul pe care intra pistonul in interior) atunci schimbam etrierul si am decis sa nu cumpar din dezmebrari ci sa iau unul nou. O sa revin cu detalii dupa ce rezolv problemele, ideea e ca e posibil sa nu fie compatibila electrovalva pt tipul meu de compresor. 

Puteam sa inchid ochii la mini defectul aparut la franare, care oricum nu aparea constant, insa nu atentia la detalii m-a facut sa mai pompez niste bani in epava ci faptul ca am schimbat nu demult pe spate (suspensia toata, bucse inclusiv la punte cat si rulmentii, anvelopele) imi era frica ca de la mini vibratiile aparute la franare sa nu defecteze in timp piesele puse.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Programarea in service pe maine. Km actuali 294.500.

20160525151148.jpg

Link către comentariu

Gata, s-a demontat compresorul, dat jos vechea electrovalva, care o vedeti in poze (avea putina mazga uleioasa galbena pe ea, dar nu avea impuritari gen nisip. In canalul electrolvalvei s-a constat ca sunt 2-3 firisoare de span (vesti proste) deci nu se stie cu exactitate cat mai duce compresorul asta. Am curatat zona/compresorul in interior cat s-a putut s-o montat noua electrovalva, umplut instalatie facut vacum pus ulei, la prima cheie nu varia deloc presiunea in instalatie si nu cuplase compresorul. Doar la a2a cheie a luat-o si a inceput sa bage rece. 

 

La etrier nu am mai facut poze, s-a schimbat pistonas/culise/garnituri/aerisitor. curatat interior/exterior. Aerisire facuta ca la carte, si completat cu lichid frana. Am scapat de sunetul la franare, acum franeaza uniform. Gata, m-am saturat sa mai bag bani in ea, urmatorii bani o sa fie doar la defectiuni majore sau revizie.

20160526103758.jpg

20160526114538.jpg

Link către comentariu
cristi_eftimie

Unde ai schimbat electrovalva de pe compresor?

Eu am dat 550 de lei pe constatare +electrovalva(nu stiu marca) + incarcare cu freon,fara a demonta compresorul de pe masina

20160526_175445.jpg

Link către comentariu

Manopera cu incarcare freon+demontat compresor si schimb electrovalva 150 ron la un service de pe soseaua Chitilei nr 104.  Le-am sugerat sa nu dea jos compresorul ca e mai multa munca si nu au vrut. 

Link către comentariu

Bine ca ai scapat de o grija !  Acum sa vina caldura ! 

Link către comentariu

Ca sa mai umplem topicul intitulat Munte Romania, va invit sa postati si voi acolo iesirile facute la munte, poate se inspira si altii din ele:

 

 

Link către comentariu

Schimbat senzorul g65 deoarece aparea o eroare pe clima, totul este ok. Puteti observa cat de prost construita este piesa originala, nici macar nu este etansa are o imbinare intre partea mecanica/valva si partea electica, pe unde a intrat apa si s-a bulit in timp. Noul senzor este marca Hella si este capsat, pe cutia scrie ca e de golf 4 insa s-a potrivit si la 5, au multe piese comune masinile astea.

 

Am montat si un carlig Westfalia (nou) pe care il aveam de cand am luat masina, insa statea pe balcon, l-am pus preventiv ca masura de siguranta ca urmeaza sa plec in Grecia, poate ma pupa cineva in fund, sau trebuie sa trag pe cineva, am pus si cuiul de tractare in portbagaj si am verificat roata de rezerva. Am si un kit de pana, toate masurile de precautie disponibile. 

 

20160601140020.jpg

Link către comentariu

Buc-Sofia-Toroni -820 km~ 11 ore 30 min, consum 4.8%.

Poza din Sarti cu muntele Athos in spate:

 

84931f0d16.jpg

 

Link către comentariu

Nice !  Drum Bun !  sa bagi la sfarsit multeeeeee pozeeee . 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

M-am intors din Grecia, am stat ~ 14 zile si am insumat 2100km, viteza medie 56 km/h pe toti acesti km, inclusiv prin orasele de acolo, consum 5.2% cu 2 plinuri am facut 2100 km.

Consum de ulei in 2500km ~ 100ml, deci e super ok, mai ales ca in Gr au fost si 39 grade si ca am mers si la dus si la intors pe autostrada cu viteze destul de mari sustinute.

Si ca sa nu zic ca nu am avut probleme cu masina, am avut una ridicola care mi-a facut nervi, insa am trecut peste, mi s-a rupt o bucata din plasticul de macara ce tine geamul dreapta spate mai exact bucatica ce opreste sufa sa iasa din suportul de macara, asa ca nu mai functiona macaraua si am ramas cu geamul coborat pe plaja, am desfacut fata de usa interior/exterior am blocat geamul cu ceva si asa a ramas. Problema enervanta a fost ca nu am mai reusit sa pun la loc manerul de pe fata de usa, asa ca i-am aplicat niste power tape. O sa comand un kit de reparatie si o sa o rezolv.

 

Inca putin si lovesc 300 000km mult asteptati, si mi-am pus in cap sa mai tin masina maxim 1 an, dupa care vreau sa trec la altceva, ceva mai pe gustul meu pt iesirile la munte, camping, o sa ma orientez spre un Daihatsu Terios 4x4 dotat din 2010~ 1.5 benzina. Am cautat o masina sa indeplineasca cateva conditii de baza din grupul VAG sa se incadreze si in bugetul meu dar n-am gasit, din pacate. Am nevoie de garda la sol 16cm+, neaparat 4 usi, motor pana in 1600cmc pt ca vreau sa trec masina pe mine, 4x4 nu este o necesitate insa este bun pentru ca eu mai intru pe campuri la munca in delegatii si iarna e ajutator. Consumul nu ma intereseaza, discutam si pe pm sa nu poluam aici.

 

7f0f6141b0.jpg7f0f6ef6e3.jpg7f0f84ce27.jpg7f0f907002.jpg7f0f9a9c62.jpg

7f0f7b0e15.jpg7f0fa333fb.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Bucuresti-Brasov-Mures - 29.06.2016 -

Murest-Dej-Baia Mare- -04.07.2016 

Baia Mare- Satu Mare- 05.07.2016

Baia Mare- Cj-Turda-Medias- 06.07.2016 - aici am avut o medie de 80km/h si un consum de doar 5.2 % pe 300km.

 

Urmeaza inca 3 drumuri de oridinul sutelor de km, momentan stam la 297500km si curand o sa fie 300 000km cu ambreiajul original. Imi surade un ambreiaj nou prin toamna masa simpla KM Germany de pe ebay, calitate excelenta + un soft la 130 cp.

 

10.07.2016- Medias- Bv-Buc

15:07.2016- Bucuresti- Baia Mare (un mic concediu de 5 zile prin Maramuresul istoric, si o expeditie pe munte).

19.07.2016- Baia Mare- Buc. In mod normal pana in august ar trebui sa fac 300 000km.

 

Drumuri bune, si lasati jantele si briz briz-urile si plimbati mai mult masina ca e pacat.

Link către comentariu

odo: 298 000km.

 

S-a ars un bec de pozitie (stanga fata) si mi-a aparut in bord semnul de bec ars/contact imperfect. Am luat doua becuri w5w si le-am schimbat, functioneaza ok.

 

Inca nu am rezolvat treaba cu geamul, din lene, ca timp am avut. 

 

Maine plecam in mini vacanta, se anunta vreo 1500km Buc- Baia Mare, posibil sa vina si poza cu 300 000km, o sa-i fac un cadou.

 

 

Si o concluzie, ca am deja 10 000km cu anvelopele de vara Hankook eco k425  comparandu-le cu Michelin Energy Saver (comparatia o fac pt ca anvelopele sunt similare si am avut mult timp si Energy saver, au acelasi profil si aceleasi specificatii, difera doar pretul, una costa 180 ron cealalta 350 ron pe 15). Pe franare ud/uscat se comporta la fel ca si Michelin, insa sunt mai zgomotoase cele Hankook.

Modificat de deenman
Link către comentariu
On 7/6/2016 at 8:23 PM, deenman said:

 

Urmeaza inca 3 drumuri de oridinul sutelor de km, momentan stam la 297500km si curand o sa fie 300 000km cu ambreiajul original. Imi surade un ambreiaj nou prin toamna masa simpla KM Germany de pe ebay, calitate excelenta + un soft la 130 cp.

 

Baga fara grija KM Germany.Schimbarea ata am facut-o si eu. Stiu ca ti-am dat si pe PM niste detalii.

 

Cu rugina cum stai ? A mea e luata tot din Maramures si are ceva pe la prag, un pic la aripi si un pic la usa spate.

Nu stiu ce sa-i fac, dar imi sta pe creier.

In rest zgariata pe toate partile de fosta proprietara, dar tehnic e f ok masina :)

Link către comentariu

Asta este boala Golfurilor/Jettelor 5. Mai ales daca nu au fost ingrijite corespunzator. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Masina mea a trait in Danemarca, am luat-o din Cj, iti dai seama ca la clima din Dn nu se pastreaza asa de bine in timp. Insa nimic grav, un prag a fost schimbat cu unul nou, o aripa la fel, mai am rugina mult prea putina sa-mi bat capul la aripa dreapta fata si sub emblema de sub haion (dar le curat periodic sau aplic un spray care opreste/incetineste rugina- sau o solutie Loctide). Eu nu-mi bat capul cu asemenea chestii, pentru ca la 3 luni dupa ce am luat-o aveam cate o indoitura pe fiecare aripa spate de la usile celor de la parcarea din supermarket, nu mai zic de vopsea sarita de la pietrele de pe drumuri (ca circul mult extern).

 

Daca te framanta treaba asta, decat sa-ti bati capu cum fac toti dupa fiecare zgarietura sa o rezolvi, mai bine o lasi asa si o vopsesti la 4-5 ani total.

 

Tocmai m-am intors din Maramures, am fost cu 2 masini, alaturi de 1 logan 1.4 mpi si a trebuit sa merg mai incet. Km adunati in 4 zile : 1700km, doar prin Ro. 

 

La mers am mers vineri la ora 12:00 pe V. Prahovei la intors azi pe V. Oltului, la fiecare am stat pt ca fie era aglomeratie, gen statiunile Busteni/Sinaia iar  la intors azi,dobitocii aia din Valea Ursului se prefaeau ca muncesc  la canalizare asa ca au inchis traficul pe un sens si s-a format o coloana de 10-12km, pe fiecare sens. Nu mai zic ca acum 2 saptamani cand m-am intors din Medias pe V. Oltului era coada la calea ferata de la Bascov din A1 pana in Bascov, o tara de tot rahatul, in loc sa fac 590 km in 8 ore jumate ca tot nu avem infrastructura am facut din Maramures pana in Bucuresti 10 ore cu 2 pauze mici, atat fac si pana in Grecia, sunt dezamagit, de mersul la mare nici nu mai vorbesc, imi e greata.

 

Si legat de comparatia cu Loganul (in logan au fost 2 persoane, in masina mea 2 persoane, bagaje la fel, acelasi traseu, aceasi viteza medie, aceleasi conditii, el a scos 8.1% calculat la pompa ca altfel nu are cum, eu am scos 4.7% calculat la pompa si pe CB). 

 

Pacat ca nu se vede bine in poza dar sunt 3 generatii si 1 intrus in poza de weekend, singura pe care o am cu masina:

 

golf 5-6-7 si un ford focus:

 

 

13781937_10208694657259053_8721549664532679650_n.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!