Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Anvelopele Hankook le-am luat la o promotie, asa cum am mai scris 350 ron toate 4 (dot 2012 iunie).. Se comporta foarte bine, nu sunt deloc zgomotoase, iar pe umed (am prins ultima saptamana doar umed/ploaie ca am avut niste delegatii prin Buzau cand a fost cod portocaliu de ploi, si acu m-am intors din Piatra Craiului unde a plouat) se comporta exemplar. 

 

Le-am comparat cu Michelin Energy Saver, Uniroyal Rainsport 3 (astea-s cele mai aderente care exista) iar la capitolul umed/ploaie, daca statea o masina la 2 m de mine ii aruncam toata apa pe parbriz,  Vredestein HiTrac,  si niste Debica-uri care erau pe un duster (toate anvelopele care le-am mentionat sunt de vara).

 

Cred ca ajuta mult si la consum anvelopele astea, am scos pe ruta Zarnesti-Targoviste-Bucuresti - cu 2 persoane si bagaje multe (2 geamantane, 15 kg de ciuperci, si altele) 4% consum. (da, citesti bine, patru ) dar am venit regulamentar pentru ca aveam o stare de bine, din cauza ca am avut un weekend reusit.

 

Tot weekendul l-am petrecut pe dealurile din Piatra Craiului (pe munti, pe chei) am tras de masina cum nu se putea, jegoasa rau, a plouat, nu a contat nimic.  Va recomand daca mergeti pe acolo sa faceti traseul prin Cheile Dambovicioarei pana sus la cabana Brustulet se poate ajunge cu masina (dar atentie la cei care au suspensie sport, ca sunt iesite niste calcare pe tot drumul, si puteti sparge baia usor), si sa mergeti din Fundata in Sirnea unde lasati masina la poalele muntilor si urcati pe jos spre Refugiul Grind, peisaje superbe, cu caprioare, ciuperci si ursi rareori.

53ed0f5.jpg55a54cb.jpg56b475a.jpg57cf419.jpg5937079.jpg5a172ce.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Turbina cum se comporta in sarcina spre munte ?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Uite aici: 

E masina mea, turbina se comporta exemplar, daca ii dai talpa de la 1600-1700 ture, are o mica ezitare iar cand ajunge in plaja de cuplu la 1900 rpm simti cum intra tot cuplul masinii si lucreaza turbina eficient, este liniara de la 1900 la 3500 ture, e reglata foarte bine.  Masina raspunde mult mai rapid la pedala decat inainte, si acum pot face depasiri cu a4a din scurt, dar totusi sunt 105 CP pe 1425 kg, sa nu ne imaginam ca e o racheta.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Super treaba a facut Mario!

Link către comentariu

Super drum si super treaba cu turbina !  Ai prins vreme frumoasa vad . A fost si pustiu nu? 

Link către comentariu

in comparatie cu pasatul de 105 cai ,e o mica racheta,eu stiu ca golful 5 are in jur la 1300 de kg...cat despre turbina ma strange in spate cand vad kkk,am vazut multe pocnite,am mai multa incredere in garett,dar daca e utilizata corect poate sa tina lejer 300kkm,cum e si cazul tau...

dupa reglare sa obtinut un log mai liniar,dar sa castigat si ceva secunde,?

in cate secunde faceai un log inainte si dupa,in plaja 1700-4000?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@Doomy a fost asa de pustiu ca voiam sa facem niste trasee montane si au sarit vreo 3 caprioare in decurs de 20 minute pe traseul montan, atunci ne-am dat seama ca suntem primii care trec pe acolo, asa ca fiind doar doi ne-am pus intrebari referitoare la ursi, n-am parcurs tot traseul propus, asta este.

 

@ionut10a, nu am stat niciodata sa cronometrez reprize la asemenea masina, ma duce din A in B, iar curatarea turbinei asa cum am spus am facut-o mai mult sa vad in ce stare se afla in momentul de fata si ce sa ma astept de la ea, fiind masina cu asa multi km (daca ai citit topicul meu pe sarite macar) ai vazut ca am luat la verificat mare parte din masina (ax cu came/tacheti verificati, inlocuit bolt-uri o-ringuri injectoare, reglaj injectoare, verificat presiune, pompa tandem, schimbat bloc electrovalve (cu unul mai nou), schimbat toata suspensia cu piese noi, inclusiv suporti de pe la cutie. Mai treceau oameni pe la mecanic, in timp ce lucra la masina mea, si intrebau de ce a dat jos turbina, imi face figuri? si se mirau cand le ziceam ca e doar o curatare preventiva si o verificare, majoritatea care ajung la el ajung cu turbina pocnita sau reglata prost. Din moment ce masina tragea bine, si inca trage bine, si persoanele care s-au urcat cu mine in masina si au condus multe masini (Excalade/ Florin,  Mario) oameni care fac loguri multe, au zis ca masina trage si merge bine, atunci la ce sa cronometrez in cat timp face suta?

Modificat de deenman
Link către comentariu

nu ti am zis sa cronometrezi in cat timp faci suta,ci in cat timp faci plaja 1700-4000 ,inainte si dupa...pe loc drept

blocul de electrovalve ti a adus ceva nou'?si al meu e batran ,250kkm si as vrea sa il schimb cu unul nou

Link către comentariu

@deenman care erau simptomele blocului de electrovalve vechi ?  scotea zgomote ceva sau pur si simplu nu functiona in parametrii ? 

Link către comentariu

Initial scoate zgomote cand opresti motorul, un zornait enervant. Dupa care incepe sa faca si in mers, la viteze foarte mari, zornaie (140km/h) dupa ce se incingea foarte tare motorul, probabil se uzeaza ceva in interior si nu mai face fata. Eu l-am inlocuit pt ca era foarte stresant in mers, facea un zornait comparabil cu atingerea palelor turbinei in carcasa :)).

Link către comentariu

Pai la oprirea motorului e normal sa faca un tacanit  de inchidere/deschidere , in rest facea pe nebunu' :) 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Cand e noua masina de ce nu face zornaitul respectiv? Eu nu am riscat, deoarece electrovalva respectiva e responsabila si de la functionarea egr-ului si a turbinei printre altele, iar daca ea iti da rateuri, atunci poate duce la o proasta functionare a motorului, implicit si pot defecta si alte piese. Daca vrei sa te asiguri ca functioneaza corect, poti masura cu un pistol de vacum ce valoare iti scoate pe fiecare orificiu ( parca are 6, turbina e pe nr 6) si vezi daca este in parametri.

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu

Ce arati tu acolo e mic copil' :)  se poate mult mai rau sa faca .  Cat te-a dus blocul ? ( pm pls) 

Link către comentariu

Am reusit sa imi fac timp 2 ore sa spal masina interior/exterior. Ca de obicei o spal doar eu, la petrom (rareori o bag la spalatorie si eu sa nu fac nimic, doar unde stiu ca lucreaza ok).  Samponul de la Nigrin si metoda celor doua galeti dau rezultate foarte bune.  Pe zonele unde am puncte de rugina folosesc un spray anti-rugina (putin pe la aripa/si praguri si urmele de pietre de pe capota).

 

Incerc sa fac un traseu mai lung daca-mi permite vremea si timpul luna asta: Transraraul, daca nu reusesc, ma multumesc cu concediul si vacanta din iunie de 2000+km prin Grecia.

 

Mai am in plan un tratament hidrofob. Am presurile originale de mocheta in portbagaj dar nu le-am folosit niciodata de cand am luat masina, circul mereu cu presurile Petex de cauciuc, se curata mai usor si nu intra apa/umezeala in ele. Si ca de obicei ca o rutina dupa spalare verific presiunea in pneuri si nivelul uleiului.

20160511143916.jpg

20160511143929.jpg

Link către comentariu

Foarte frumos!

Poti sa pui, asa cum faci de obicei, o harta cu Transraraul? Nu de alta dar ma bate gandul si pe mine sa fac o plimbare de genul asta.

Transfagarasanul si Transaplina le-am bifat dar cu siguranta mai sunt cateva trasee de munte de explorat. :D 

Link către comentariu

Transfagarasnul si Transalpina le-am facut si eu anul trecut, insa vreau sa revin si anul acesta, mai ales pe Transalpina. 

 

Traseul ar fi cam asta: https://www.google.ro/maps/dir/București,+Municipiul+București/Piatra+Neamț,+Județul+Neamț/Transrarăul,+Pojorâta+727440/Vatra+Dornei,+Județul+Suceava/Sovata/Cheia,+Județul+Prahova/București/@46.0788464,26.1284862,8z/data=!4m44!4m43!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!1m5!1m1!1s0x47355449968fa865:0x52d3dedb49e2d0b8!2m2!1d26.3779793!2d46.9299616!1m5!1m1!1s0x4735bdd93768bb1d:0xb15cbaed7d9533e6!2m2!1d25.4692713!2d47.5112363!1m5!1m1!1s0x473593b2313399d9:0xe49405b751778c57!2m2!1d25.3521039!2d47.3447576!1m5!1m1!1s0x474aff7deebb4017:0xced9a148c68d0869!2m2!1d25.0774363!2d46.5990794!1m5!1m1!1s0x40b376ae4108a64d:0x1ed998e94150e104!2m2!1d25.9382467!2d45.4581462!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!3e0?hl=ro

 

Cu mentiunea ca am sa dorm fie in Bacau/Neamt ca sa merg pe Transrarau la o ora mai de dimineata sa nu fie multe masini pentru ca e foarte ingust, si iti strica tot cheful de condus daca trebuie sa intri in sant sa treaca altii, si sa fiu odihnit, e cam aiurea sa intri pe un traseu asa de fain dupa 6-7 ore de condus si sa n-ai chef.

 

O alta oprire ar fi Sovata/Baile tusnad pe care le frecventez anual, iar intoarcerea sa fie neaparat pe Cheia sau varianta mai amuzanta : Transfagarasan, am mai facut anul trecut un traseu Sovata-Transfagarasan-Bucuresti, si a fost demential. O sa suspin putin totusi, aveam si eu 1% sportivitate si permisivitate cu rotile pe 17 8.5j, acu cu astea de 15.... mergem batraneste.

Link către comentariu

Mersi, o sa studiez si vad daca reusesc sa aloc un weekend anul asta. 

La Colibita te ai gandit? Am vazut niste imagini si mi se pare foarte foarte tare ca destinatie de weeknd pe timpul verii.

Ce sa-i faci, singurel nu ai putut refuza oferta pentru anvelopele alea :P ...acum nu ai decat sa mergi mai usurel.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

La Colibita am mai fost, faceam practici cu facultatea (Geologie UBB Cluj) prin Bucovina.  O zona intradevar frumoasa, bine ca mi-ai reamintit de ea. Din toata tara imi place mult zona Bucovinei, a Maramuresului (ca de acolo sunt) si secuimea din cauza amabilitatii oamenilor, au si mancare a naibii de buna (nu prea au drumuri bune, doar cateva), dar pe europene/nationale se merge bine. Sa fi atent cand ajungi pe Transrarau, sa nu prinzi aglomeratie, orice ai face, gen nu weekend si nu intre 10 -16 ca o sa-ti blestemi zilele, nu stiu ce a fost in capul lor de au facut drumul ala asa ingust. Daca mergi sa vizitezi pietrele doamnei, se ajunge usor de pe transrarau: https://ro.wikipedia.org/wiki/Pietrele_Doamnei

 

Sa nu ma injuri, sa nu zici ca nu ti-am zis de cat de ingust este: 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu

Pentru Transrarau nu dormi la Neamt, Bacau, ci chiar in zona respectiva, Campulung, Pojorata.

La mers legal din Bacau faci vreo 3-4 ore pana la Pojorata, din Piatra -2-3 ore. mai bine in apopiere de urcare. Prima parte a drumului nu e ingusta, e normala, ingusta e o portiune de 2 km cand o iei catre Pietrele Doamnei. Si portiuni inguste de doar o masina e pe portiunea de la varful transraraului catre Chiril, din chiril catre Piatra Neamt sau Vatra Dornei drumul nu e grozav, dar circulabil.

Link către comentariu

presurile de textil au avantajul ca retin praful. de pe cele de cauciuc el se imprastie in masina.

te lasa la petrom sa stai 2 ore / 2 galeti ?!

Link către comentariu
Publicat (modificat)

2 ore de cand am ajuns si pana am plecat  de acolo. Spalarea efectiva a exteriorului a durat vreo 35 minute, timp in care nu era nici o masina la coada, la Petromul de pe Jiului sunt 2 statii de spalare, si la pranz nu se inghesuie lumea sa spele, daca e coada eu nici nu raman sa astept, din cauza jobului ca 2 saptamani lucrez 2 sunt liber, pot sa revin oricand.

 

Restu de 1 ora si 25 minute le-am utilizat, stergand masina, lasat la uscat, aspirat, sters interiorul cu diverse solutii. sters chedere, plastice, anvelope, si baut 1 cafea, 1 apa, in orice caz, nu m-am grabit nicaieri, daca venea sa astepte cineva dupa mine, dadeam cu o fisa sa o limpezesc si o trageam la interior pana se mai elibera, trebuie sa am si eu putin bun simt. Ce am observat e ca la Petrom nu vin asa multi taximetristi in schimbi la Lukoil era coada de ei sa-si dea un jet pe masina, acolo nu puteai sa speli masina cu galeata.

 

@Teologul eu am zis ca ma opresc in Bacau/ Neamt pt ca am pe acolo niste prieteni/colegi de pe forum pe la care mai trec, ba mai testam ceva la masina sau pur si simplu pe la o bere.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Eu te-as sfatui sa te intorci pe Brosteni=> Cheile Bicazului => Gheorghieni => Miercurea Ciuc...... e peisajul superb pe acolo ,  poate deviezi de la Bixad pana la lacul Sf Ana , nu cred ca o sa regreti.  E chiar in drum traseul , cu Transraraul cobori langa Chiril si de acolo tot in jos :)  un traseu de 8 ore de relax & drive. 

Drumul e prost intre Chiril si Cheile Bicaz , dar in rest nu e problema , eu cred ca va compensa peisajul.    Just my 2 cents :P  Poate prietenii din Bacau/Neamt mai pot sa astepte. 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am fost deja la Sf Ana anul asta, ma misc repede, oricum intoarcerea e pe la Miercurea Ciuc/Sf. Gheorghe, ori ma cazez la Sovata ori la Tusnad pt o baie in saramura :P . Mersi de info.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Salut. Poti sa imi dai si mie detalii despre excursia din luna Iunie, in Grecia? Daca-mi amintesc ai fost si anul trecut ? Pe 20 plec si eu in Thassos, merg cu masina, este prima data si as avea nevoie de mai multe informatii, gen traseu, etc. Am inteles ca ar fi mai ok sa trec pe zi prin Bulgaria. Multumesc

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Bucuresti- Targoviste- Zimbraria de la Bucsani. Aveam in plan o iesire mai lunga, insa nu m-am trezit devreme dimineata.

 

Drumul este accesibil daca mergeti intrati pe la Baleni-Sarbi va rog insistent nu intrati pe la Bolovani-Dobra asa cum va ruteaza navigatia pentru ca e drum decopertat cu gauri imense, si va rupeti masina pe 5 km. Ultimii 4.5 km sunt de urcare prin padure pe un drum pietruit, ca dificultate usor spre mediu, cu foarte putine zone unde poti sa atingi cu baia de ulei, au fost chiar si masini cu suspensie sport si au reusit sa urce, evident se poate urca si la pas. 

 

La rezervatie, am vazut pe langa zimbri si o familie de mistreti cu 4 pui, cand ne-au auzit vocea au luat-o la fuga. Este o iesire buna de 1 zi, cu oprire in Targoviste unde puteti manca ceva bun la Towers: https://www.facebook.com/Towers-Pub-771242836294291/?fref=ts

 

si o cafea dementiala la : https://www.facebook.com/pages/Cuibul-Linistit/1451277528471152?fref=ts

 

Prin padure a fost ud, asa ca am  murdarit iar masina. Am reusit sa cumpar alcool izopropilic pt manere + solutie hidrofoba pentru geamuri.

20160514122838.jpg

20160514125117.jpg

20160514130103.jpg

harta zimbri.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!