Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Normal ca da, si in cazul de fata se respecta garantia, pt ca e vorba de un service mare cu renume pe forum.

 

Sunetul de care vorbeam vine din partea de egr/tubulatura, deci se remediaza.

Link către comentariu

Deci se pare ca nu sunt singurul care a avut probleme cu discuri marca ATE, chiar sunt curios ce o sa rezolvi cu garantia. Multa bafta.

Link către comentariu

Schimbat pe garantie, discuri fata Ate 280mm.

 

Facut geometria din mai multe motive (am schimbat rotile, anvelopele noi, volanul statea foarte putin spre stanga, insa masina mergea drept).  

 

 

 

 

 

 

20160407105149.jpg

20160407105153.jpg

20160407110256.jpg

20160407111528.jpg

Link către comentariu

Discurile au fost comandate de catre service la Alin, cred ca de la Unix sau ceva depozit mare de piese auto. La instalare mi-au dat garantie +factura. Ca fapt divers, inainte sa fie cineva care sa insinueze chestii :

-discurile ce s-au ovalizat au fost Ate originale, in cutie sigilate, cu stanta si holograma.

- butucii nu aveau cum sa fie ovalizati si nici cu rugina intre disc si butuc pt ca am schimbat rulmentii x4/butucii implicit acum ~6 luni, in momentul cand am pus discurile am pus is rulmentii tot noi.

- culisele de la etrieri au fost verificate si atunci si acum si nu erau depuneri/blocate, au fost reunse cu vaselina magica, culisele nu aveau joc.

Pe fata a fost schimbat: rulmenti/bucse mici/bucse mari de la bascule, bucse dogbone/suport cutie de viteze/ bielete antiruliu/amortizoare/flanse amortizoare.  Nu am avut timp sa ies sa franez de la 100km/h sa vad daca vibreaza usor cu discuri absolut noi, dar o sa ies weekendul asta, si va spun daca e ok sau nu.

Ca fapt divers, nu am probleme la franare, a iesit itp-ul ok, cu valori foarte bune atat fata cat si spate, urmele de franare pe disc sunt uniforme, pe toata suprafata discului, fara nuante de culoare. De franare sunt multumit, nu eram multumit de vibratia usoara ce venea dinspre stanga fata cand franam de la 100km/h.

Daca bate in continuare, eu suspectez altceva....planetare?pivoti?bucse bara stabilizatoare? astea n-au fost schimbate. De la roti nu avea cum sa fie, jante aliaj 15, echilibrate perfect, cu anvelope aproape noi, fara galme/petice, fara uzura! Pedala de frana nu vibra la franare, doar volanul foarte usor si se auzea un sunet repetitiv cand franam, ca o usoara bataie insa nu metalica: dum dum dum dum.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Alin are ceas comparator, sau subler d-ala cu "cui" ? Ar fi interesant de vazut cat de deformat e un disc cand incepe sa se simta "bataia"

Link către comentariu

mad_kat nu cred ca Alin are timpul necesar sa faca asta, chiar daca ar dispune de sculele necesare, sunt pe putin 15 masini care asteapta la el la coada, pe mine m-a primit intr-o pauza de asteptat piesele necesare.  Eu am sa fiu vigilent, am sa conduc primii cateva sute de km fara frane bruste, am condus foarte precaut primii 5 km ca sa se aseze placutele pe discuri, frana e beton. sunt insa putin sceptic, si cred ca problema nu a fost neaparat calitatea proasta a materialelor discurilor, s-ar putea ca problema sa persiste si sa fie din pricina altor piese defectoase, insa nu stiu de unde s-ar putea trage. In orice caz, nota 10 pt service si acordarea garantiei, nu am platit nimic.  

 

Ma grabesc sa-i rezolv toate micile probleme si chichite, pentru ca in iunie plec in concediu in Grecia  3 saptamani, si "tare" mi-ar placea sa se strice masina pe drum.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Eh, si eu cand mi-am schimbat atat placute + discuri spate, cat si placute fata (mai recent) - chiar prima suta de km am mers usor, fara frane bruste, fara balti luate cu franele calde etc...

Treaba cu garantia e normala, orice service serios, in momentul in care piesa e luata de la ei sau sursa oficiala asa procedeaza.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Stiu ca este mult de citit, cateodata vorbesc mult si inutil. 

 

Punctez scurt: in 15 iulie am schimbat discurile fata+placutele fata +4 rulmenti Click aici

In ~ decembrie am inceput sa observ usoare vibratii doar in volan la franare de la  100km/h. de la 60km/h nu facea. Dupa simturile mele, facea doar roata stanga fata, pe spate nu facea nimic. Deci ca sa-ti raspuns, aveam ~ sub 10 000km. cu discurile si placutele vechi. Placutele nu aveau uzura, pentru ce sa le schimb?

Modificat de deenman
Link către comentariu

Am scos masina la o tura, 50km pe autostrada spre Ploiesti si apoi inapoi pe DN1 spre Buc, am franat  de la toate vitezele posibile, doar in momentul in care era liber in spatele meu. Nu se mai simte absolut nimic la franare, nicaieri, nici in volan nici in pedala. Cu alte cuvinte, au fost discurile ovalizate. 

Acu nu o sa mai spal masina niciodata, iar cand ploua si e apa pe jos, o sa merg cu taxi-ul, ca sa nu ovalizez discurile.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Adaugam km extraurbani, maine trezirea la prima ora, si fuguta pe traseul urmator:

 

- punctele de interes sunt : barajul Paltinu de la Doftana, barajul Maneciu-Ungureni, am ales aceste doua locatii pt ca prezinta interes in colectarea unor ciuperci, o veche pasiune de-a mea.  Revin cu poze si informatii din trafic dupa intoarcere. Sa aveti un weekend minunat.

traseu 16.04.2016.jpg

Link către comentariu

Am incheiat iesirea de weekendul asta cu un total de 350 km, ruta a fost aproximativ aceasi.

 

Din pacate sa spunem ca ziua nu a debutat deloc ok, cand sa merg pe centura sa intru pe A3 pe la ora ~7, am dat fix de accidentul ala urat de azi dimineata soldat cu 3 morti, s-a petrecut inainte cu vreo 5 minute,,, erau toti pe asfalt, a fost urat si nasol N-am stat in trafic ca nu venise politia inca, dar se crease o mica coloana. La intoarcere voiam sa venim pe Dn1 pe la ora 16:00, dar din comoditate am ales A3, am inteles ca pe Dn1 a fost un accident cu 6 masini implicate, ziua accidentelor.

 

Am o singura poza, la barajul Paltinu.

 

 

20160416103149.jpg

Link către comentariu

Acum vad ca si tu ai fost pe la baraj la Paltinu , sambata am fost si eu pe acolo :)  pacat ca nu ne-am intalnit pe drum:) 

Link către comentariu

Acuma ti-am deschis si eu topicul din greseala, si mie mi s-au ovalizat discuri ATE originale dupa cateva mii de km ... din pacate nu stiu nici pana in ziua de azi daca discurile au fost de vina sau altceva, cert e ca si dupa ce am pus altele mai ieftine s-au ovalizat si alea ... din pacate cum n-am ceas comparator nici o sansa sa vad daca bate butucul sau care e problema .

Link către comentariu

Am mai vorbit cu un prieten de al meu care tot ATE si-a pus pe masina si dupa cateva mii de km i s-au ovalizat si lui, culmea e ca si el are G5, eu dupa ce am dat jos ATE-uril ovalizate, am mers pe ZIMMERMAN, pana acu s-au comportat bine si am parcurs in jur de 10.000 de km. Poate o fi de la discuri sau poate masinile noastre au o problema :))

 

Link către comentariu

Aceeasi problema am avut-o si eu cu Golful v , din dotare , discuri Ate , am schimbat placute si discuri. Dupa 5000 km au inceput sa trepideze , schimbate pe garantie , verificat tot pe acolo , dupa 5000 la fel . Din nou aceeasi problema , am trecut la Trw , la fel ,asa ca disperat am dat comanda de discuri si placute la Porsche . Am 30.000 km cu ele nici o problema .

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Ne pregatim pentru concediul de 2500km in iunie inafara tarii. Pentru ca toate sa fie bune, sau sa incercam sa mentinem masina intr-o stare cat mai ok, am facut o programare pentru maine la Ploiesti, unde se va da jos turbina, racitorul de gaze, galeria  si se vor curata, examina, monta la loc. asta tot ca o masura de precautie, nicidecum ca si un defect. Poate am sa pun si niste poze, sa vedem cum arata o turbina la 300 000km.

 

Saptamana trecuta am reusit sa curat egr-ul, nu era foarte murdar, si tubulatura aferenta. Si tot saptamana trecuta am dat jos cele 2 roti spate, am luat la mana fiecare etrier/culise,suporti le-am curatat la perie, cu spray de frane, spray de protectie (ceva antirugina) am verificat cat de usor ies si intra pistoanele in etrieri,integritatea garniturilor etrierilor, gresat cu vaselina rezistenta la temperaturi locul unde se aseaza placutele de frana, si montat totul la loc, asta tot ca o mica mentenanta. 

Modificat de deenman
Link către comentariu

Gata, mai ramane ambreiajul pt final de an (o sa fie o conversie si acolo) dupa care un mic soft safe, si cam atat:

 

Turbina a fost curatata in Ploiesti la Mario de aici de pe forum. Operatiunea a fost un succes si a durat vreo 8 ore, nu ne-am grabit si am facut si multe reglaje la final ca totul sa fie bine, evident si cateva loguri in mers.  Pt demontaj s-au dat jos urmatoarele: planetara dreapta, catalizator (am inlocuit brida aia lata ce imbina toba de esapament de catalizator). Masina merge brici, dupa reglaje logul in mers arata impecabil, presiunea facuta sta ata.

 

Cateva cuvinte despre turbina, turbina e KKK originala are 294 000km, uzura 0, nici la geometrie, nici la platou nici la ax (nu am putut sa-l misc cu mana, eu nu am sesizat joc axial), palele arata impecabil, au fost niste depuneri si cu actuatorul dat jos, agata usor pe la jumate:

 

 

 

2mze2p2.jpg25p0o05.jpg

 

Maine am un drum de Buc- Piatra Craiului,  Zarnesti.

 

 

20160506113643.jpg

20160506120122.jpg

20160506120130.jpg

Link către comentariu

Buna treaba, dar din poze nu parea prea incarcata pentru un motor de 300k. !

 Ce motor ai? Ai curaj cu soft-ul la km. astia?

Link către comentariu

Condusul exclusiv extraurban face bine acestor motoare, iar multa lume care merge cu mine in masina reclama ca uneori conduc cam turat, heh daca se aude putin motorul turat, gata e condus agresiv. Conduc la drum lung in plaja de 2000-2200rpm, iar pe autostrada la 140km/h am ~3000rpm. Uleiul la 9500km se schimba, iar motorina doar de la Petrom/OmV am decont lunar. 

 

1.9 TDI BKC an 2004 martie km reali 300 000, masima are din astia 250 000km facuti majoritatea pe autostrazile din Danemarca iar restul 50 000 facut de mine in Romania exclusiv extraurban, circul cu masina in oras foarte rar (1 data pe saptamana) in rest doar delegatii cu munca si concedii cat mai departe de Bucuresti, cred ca asta ajuta la mult. 

 

Cat despre soft m-am gandit la ceva minim gen de la 105 Cp la 130 Cp si sa vina doar dupa 2000rpm, cand am nevoie de o depasire in forta, in rest eu unul sunt multumit.

Link către comentariu

E ok, succesul e si schimbul de ulei la 10k. filtre, se cunoaste, in stilul asta o mai duci 100k. usor, egr-ul  tot asa putin afumat?

Link către comentariu

Ce ne poti spune acum despre anvelopele Hankook Kinergy eco k 425? Ca parca din astea ai.

Sunt silentioase? Cum se comporta pe ud, uscat, uzura?

Cu ce tip de alta anvelopa faci comparatia?

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!