Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Am cumparat jantele, seamana putin cu Atlanta daca te uiti de departe,  le-am probat la vulcanizare cu toate ca scrie pe ele PCD 112, au fost pe o skoda octavia 2, deci se potrivesc. Problemele sunt:

 

- nu au inele centroare si nu vreau sa le pun asa chiar daca asta mi-au sugerat 2 vulcanizari, am incercat sa cumpar inele dar imi trebuie niste inele mai mari, atipice, gen 70mm to 57mm.

- janta ce o vedeti in poze, arata cel mai bine, restul sunt horor pe langa capacul central, vopsea sarita, lac sarit. 

 

Ce sa fac, cu un buget limitat? reconditionare la vopsitor? nu gasesc cu 250 ron vopsire electrostatica, asa-i? Pe jante am dat 450 ron, sunt Mak Veloce silver. Voi ce ziceti sa fac?

20160323170116.jpg

20160323170124.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Se finiseaza cu smirlgher la vopsitor, loviturile se retuseaza cu un chit special pentru metale, se matuiesc, alegi culoarea, le vopseste de 2 ori dupa care aplica lac pentru rezistenta, vor arata ca de fabrica, e mai greu fara gaura centrala cand le echilibreaza. Nu toate jantele se fac in camp electrostatic.

Link către comentariu

Gata si cu subiectul jante. Am decis din motive rationale sa le las asa cum sunt si sa le urc pe masina (cu toate ca in fiecare weekend ies la munte, si dupa cum vedeti in tara ninge, weekendul trecut am fost la cabana Voina si am urcat pe jos spre traseul Iezer.

Jantele merg pe masina in starea in care sunt pentru ca s-ar putea sa nu fiu multumit de cum ruleaza, poate imi vibreaza la viteza, sau sunt foarte fragile si trebuie roluite odata la 2 luni, si atunci nu are sens vopsirea. Am decis sa o fac in toamna/iarna, tot atunci voi lua si capace centrale Vw noi de 60mm. 

 

Am cantarit jantele si anvelopele separat:

janta- 8.2kg

anvelopa- 7.8kg

Total 16 kg, cu rotile de 17 si anvelopele Uniroyal rainsport 3 XL aveam ~ 24 kg/roata. Deci va dati seama ce diferenta imensa ~ 8kg roata. Scuze pentru posturile multe si fara sens, se puteau cumula in unul singur.

 

Calin uite cum arata cea mai deteriorata janta:

 

 

poza janta.png

Modificat de deenman
Link către comentariu

Cu putina pregatire si 2 tuburi de spray de jante argintiu le faci 80% ca noi. 2 ore de munca...zic eu.

Diferenta aia de 8kg e enorma...dar important e sa nu bata la drum si sa fie cat de cat rezistente.

Link către comentariu

Varianta finala, s-au facut inelele de centrare custom la cineva in Chitila, pentru ca santul pe butucul rotii era ingust si nu erau bune inelele clasice cu buza, trebuia eliminata buza, totul a decurs bine.

S-au montat anvelopele  la o vulcanizare profi, schimbat valve, echilibrat, verificat jante, umflat la 2.2, strans la 115 nm cu dinamometrica, rar vezi asa ceva. Am mers cu masina si merge foarte bine, anvelopele sunt mai silentioase decat cele de iarna ( Nokian WR D3).  Personal mi se pare ca arata mult mai bine cu jantele astea decat ce am avut pana acum, eu unul sunt foarte multumit.

 

PS: mi-am luat un sport de roti din lidl, are si niste accesorii: 

IMAG0540.jpg

20160324132601.jpg

20160324132614.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Parere personala si subiectiva. Arata mici rau - mai mici decat oem-urile pe 15 de golf 5 ...

g5 15.jpg

Link către comentariu

Sunt pe 15, probabil ai ratat esenta eco, sau ceea ce m-a determinat sa ajung la setup-ul asta. Jantele din poza ta sunt cele cu care vine echipat golful 5, si costa 700 ron Sh intr-o stare acceptabila.  Alea le si cautam pentru o vreme, mai era un model Michigan dar erau si mai scumpe, undeva la 1100ron doar jantele. 

 

Esenta era ca am luat jantele cu 450 ron si anvelopele cu 300 ron (anvelope dot 2013, rulate 2000km de pe un Hyundai Elantra, care a venit incaltate cu aceste anvelope din fabrica), anvelopele au ~ 8mm.  Esenta era dupa cum bine ai urmarit topicul meu, sa nu fac retrofituri scumpe, sa nu -mi pun evacuari, xenon, retrofituri, ci sa mentin masina intr-o stare buna de functionare, si de banii de retrofituri sa fac cat mai multe vacante. Majoritatea investiile au fost de ordin tehnic, si mai putin estetic. si asa vor fi in continunare. Multumesc.

 

consider ca sunt suficiente topic-uri cu jante pe 17-18-19, de ce ar fi mai fi nevoie de inca unul?

Modificat de deenman
Link către comentariu

N-ai inteles ce am vrut sa zicem :)

Nu avem nici un comentariu asupra alegerii dimensiunii minime acceptabile pt G5 - ci faptul ca designul jantelor nu "da bine" cu caroseria si dimensiunile cauciucurilor. La fel si alea din poza mea is pe 15, dar cumva arata mult mai ok.

Te inteleg perfect cu retrofiturile - eu m-am oprit la 16' si la Bora si la alte masini pe care le-am avut, tocmai pentru a nu avea probleme in a ajunge oriunde vreau, pe orice drum, si sa nu coste o avere cauciucurile.

Link către comentariu

Cand spui ca jantele par mici (mai mici de 15) te referi la faptul ca exista un gol imens intre roata si aripa? sau la faptul ca jantele au un design ciudat cu "buza" concava si lata, si astfel ele par mai mici decat sunt? in care poza iti par mai mici? in poza cu toata masina?sau in poza cu roata?

 

Nu inteleg comentariul tau pentru ca uite, asa arata una cu jante 15, la fel de mici sunt, si are probleme la arcurile spate, sunt tasate:

 

 

 

 

 

golf 5 arcuri spate.jpg

jante 2.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

nu am probleme cu distanta intre palier si roata.

ci designul jantei - probabil configuratia "buzei" - face ca un cauciuc normal cu talon de 65 sa arate mai inalt decat arata de ex pe jantele stock 15 de G5.

Probabil ca, cu un 185/65 sau 185/55 etc sa fie mult mai bine. Numai ca dimensiunile astea nu-s deloc ok pe platforma asta.

Link către comentariu

Recunosc ca jantele arata mai mari in poze inainte sa fie pe masina: hai gata ca e prea veche masina sa fac atata zarva si imediat vin adminii. Aici cum ti se par? S au marit? :))

20160324162334.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

daca a ta-i veche, a mea cum o fi :)

nu conteaza treaba asta, si golf 1 sa fie, tot tre' sa arate fain ;)

Link către comentariu

Buc- Vulcanii Noroiosi-Paclele mici Bz- o cariera de diatomit mai in nord spre intorsura Buzaului- o crama privata la Vadu Sapat - si inapoi acasa la Buc.  Am pornit la 10 dimineata si am ajuns la 20 acasa. Drum si vreme buna, 430 km si un consum de doar 4.7 - 4 oameni si bagaje.

20160326160105.jpg

 

20160326160115.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Cumparat 2 becuri Narva Range Power 50+ (neaparat becuri cu sticla alba, iar lumina cu tenta galbena = lumina ok pe ploaie/ceata). Azi erampregatit sa polisez farurile cu pasta granulatie foarte fina si o masina cu pad moale la rotatii reduse. Pe faruri aveam folii noi cand am cumparat masina, insa dupa ~ 3 ani s-au degratat si s-au ingalbenit, asa ca am luat 1 tub de pasta de dinti un burete non abraziv, am dat 2 straturi, si la final pt protectie am aplicat 1 strat de ceara. Am hotarat sa nu polisez nimic pt ca nu ma pricep si am sa fac operatiunea asta la un atelier unde sa-mi aplice si o folie pt extra protectie dupa polis.

Aveam pe masina niste becuri italienesti Bottari cumparate din Lidl cu sticla albastra, noaptea pe ploaie erau varza, pe uscat erau bune. Totodata am reglat si farurile mai sus pt ca erau reglate sa bata la ~ 7-10m, iar aici am citit ca trebuie sa bata faza scurta pana la 20m, am mers la 20m in fata masinii si lumina nu este deranjanta daca privesti direct inspre far.

Am remediat si aspectul faruri si lumina de drum pt ca sambata am un drum de 500km prin tara (Tusnad, Moldova) iar in iunie plec in concediu spre Grecia, si ambele drumuri  o sa fie facute noaptea.

Modificat de deenman
Link către comentariu

De unde ai luat becurile? Am aceleasi faruri cu interior negru, au inceput si ale mele sa se matuiasca, chiar da rezultate pasta de dinti?

Modificat de calin.g
Link către comentariu

Am fost foarte sceptic, dar pasta de dinti este foarte eficienta, da si tu 2 straturi de pasta de dinti si freci cu o carpa sau un burete non abraziv si ai sa vezi diferenta, Toate problema este ca trebuie sa dai cu ceva dupa sa le protejezi cat de cat, eventual un sealant sau o ceara daca nu poti sa pui folie. Farurile erau usor matuite, iar bucatile mici de folie care erau ramase pe faruri s-au facut galbene, de aceea am optat pt pasta de dinti, insa am vazut ca are efect si la faruri matuite extrem de mult.

 

Becurile le-am luat de pe emag, insa aveau stoc limitat si acum vad ca nu mai au pe stoc. Le recomand, sunt foarte foarte ok ca si lumina, de tinut cred ca tin mai mult decat cele x treme vision sau altele cu multa lumina.

 

Poti lua de aici: https://www.autolux.ro/h7-narva-range-power-50-set-2-buc-phi-48339s2/

 

Ambalajul este mai cizelat, nu este cartonul ordinar din poze, vine intr-un recipient inchis ermetic din plastic, foarte bine sigilate.

Modificat de deenman
Link către comentariu

pasta de dinti normala sau ceva anti-sangerare :))

am mai auzit de cazuri care folosesc axion sau pasta de dinti. in general, o pasta abraziva.

Link către comentariu

Buna asta :biggrin:, poti spune ca am spalat-o pe dinti. Ziceau sa folosesti o pasta de dinti care are ceva abraziv in ea, si cea mai buna ar fi aia alba clasica, nu gel.

Diferenta este imensa, doar ca eu nu avea matuite farurile ca si in video, nu le-as fi lasat sa ajunga in starea aia!

Asa arata masina cand avea farurile polisate si cu folie:

 

11689571625_c8841da673_k.jpgP1040496 by Deenman, on Flickr

Modificat de deenman
Link către comentariu

Am ajuns la Tusnad. O sa dau o fuga pana la Toplita si la Sf. Ana.  Am pornit pe la 5 30  din Buc. Aprox. 215 km cu 71 km/h si 4.6 %.  Mai am pana ajung la consumul de euro6 .

20160402100216.jpg

20160402100212.jpg

Link către comentariu

Am fost pe ruta asta la intoarcere, din cauza aglomeratiei pe Valea Prohovei, aveam dubii daca sa aleg Cheia sau Bran-Zarnesti-Targoviste- insa nu stiu daca ati vazut ca a avut loc un accident la o cale ferata pe ruta Zarnesti si circulatia era blocata vreo 3 ore, am ales bine.

 

Consum 4.6% la intoarcere cu o viteza medie mai mica, am prims destul de liber pe Cheia, au fost doar 2-3 tiruri si cam atat. Am 2 mici probleme enervante pe care incerc sa le rezolv cat mai urgent:

- o usoara bataie la discrul stanga fata (s-a ovalizat putin discul, calitate Ate- insa se rezolva, factura +garantie la ele).

- un usor sunet deranjat pe care nu am cum sa-l explic, dar apare dupa 98 km/h si foarte putin in viteza a2a/a3a, intre 50-98km pe ora nu se aude, nu se aude continuu, nu se aude la fiecare drum, excludem urmatoarele - turbina (pentru ca nu face mereu, si pt ca face si pe decelerare si la liber scoasa din viteza la 100km/h)  excludem anvelopele pt ca se auzea si cu cele de iarna iar astea de vara sunt ~noi, excludem rulmentii, bucsele, bielete pt ca sunt ~ noi. 

Eu banuiesc ceva sunet de aer care scapa pe undeva? pe la o imbinare cu radiatorul? sau sa fie radiator spart? e un fasait foarte domol, fara sa urce in sunet cand accelerez, nu e sunet de turbina pt ca stiu cum se aude o turbina cand are probleme, si daca era turbina se auzea mereu, nu 1 saptamana da, 1 saptamana nu. Zgomotul e asa mic, ca daca accelerez masina in mers la 100km/h peste 2000rpm acopar acel fasait subtire. Imi e si rusine sa merg la mecanic, ca nu are ce sa verifice.... ah, cu clima off se aude, rulementul de la electromotor schimbat, iar intinzatorul era ok.

 

Va recomand sa mergeti pana in zona Harghitei sa vizitati atractiile turistice de pe acolo, sunt niste oameni foarte primitori, fac o mancare delicioasa, si preturile sunt minuscule, drumu intre Brasov si Sf. Gheorge a fost un deliciu (asfalt proaspat, putin virajat). Pana sus la lacul Sfanta Ana se poate ajunge cu masina, este putin rau drumul insa este peticit si se pot evita micile gropi care exista, se poate trece si cu masina cu suspensie sport, pt curiosi. Voiam sa gasim niste plante carnivore la mlastina Tinovul Mohos insa fara succes.  Atasez cateva poze din mini vacanta:

http://www.turistinfo.ro/baile_tusnad/cazare-baile_tusnad/hanul_secuiesc-c97020.html

Untitled.jpg

20160403112528.jpg

20160402134220.jpg

20160403112520.jpg

20160403112422.jpg

2016-04-02_12-40-23.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

ai luat discurile de la acelasi service unde ai facut si montajul ?

mai rar se respecta garantia la piesele aftermarket.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!