Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

edit

scuze - intrebam ce contine kitul si pana sa postez ai raspuns :)

 

in mod normal o schimbare de glisiere cu tot cu protectii, si cu vaselina corecta ar trebui sa ajunga.

operatiunea gresat glisiere ar trebui sa fie facuta la fiecare schimbare de placute, dar nu prea se face in service-uri.

 

in locul tau nu as umbla IN etrier decat daca constati ca e gripat, daca se impinge prea greu cu presa, altfel, lasa-l asa.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Garnituri 2 bucati pentru piston etrier, asa cum se vede in poza, dar si garnituri glisiere.

 

Exact ce se vede aici (a-5a piesa cea mica este capacelul de la aerisitor).

 

_vyr_1213set-garnituri-reparatie-etrier-

 

Multe persoane de pe forum, sunt foarte "mirate" ca de ce schimb atatea piese la masina. (am primit si mesaje cu injuraturi si amenintari). O masina veche (12 ani in cazul meu) necesita atentie si interventii pentru a verifica si rasverifica piesele vechi care in timp se deterioreaza (asta daca vrei sa iei ITP-ul pe bune, si sa fie o masina sigura din toate punctele de vedere). Multe piese trebuie schimbate, iar manualul Vw nu specifica asa ceva, nu este ca si la distributie care iti spune clare ca dupa un timp sau rulaj o schimbi.

Este de bun simt si de inteles ca toate partile din cauciuc se schimba, eu am schimbat (da, cititi bine) toate bucsele ale masinii, inclusiv cele la cutie, inclusiv cele 34 bucse la puntea spate). Eu nu am sa-mi bat joc niciodata de masinile pe care le detin, si cine spune ca a avut masina sh si a mers cu ea 5 ani fara sa fie nevoie de interventii, mai bine se abtine. Cu toate ca masina are 12 ani, eu lichidul de frana tot la fiecare 2 ani il schimb.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Nu si glisiere? Eu in primavara la revizia franelor spate am schimbat si glisierele in sine, si am curatat temeinic "tecile" din etrier. Erau destul de imbatranite - nu doar oxidate ci si tocite - avea joc etrierul dupa curatarea lor, in timp ce, cu cele noi, gliseaza usor dar fara joc.

Link către comentariu

Am schimbat placutele spate (s-au schimbat si garniturile de la etrier, s-au scos culisele si s-au gresat cu vaselina cuprata). Testat si reglat frana de mana, merge ok (4 clickuri) aerisit frana, completat nivel lichid frana.  Schimbat si filtrele.

 

Am zis ca merg putin prin Bucuresti, pana sa se mai aseze foarte putin placutele spate pe discuri, dupa care intru la un centru itp sa-l fac. 

 

Urc podul Grant si surpriza, incepe distractia, clanc, clanc, clanc, am zis ca e papa ambreiajul, incep sa testez, defapt se auzea in viraj dreapta din partea stanga a masinii. Ofc ca am tras pe dreapta, si am verificat rotile/anvelopele/ poate am ceva in ele, bineinteles ca baietii de la service nu au lucrat pe partea fata, si eu doar pe fata aud sunetul.

 

 

Pana sa ajung acasa, la viraj dreapta face masina foarte urat, ca un zgomot infundat, si foarte violeta in viraj dreapta, se aude de prin zona roata stanga fata. Am sunat la un service aproape de mine (ca pana in sud nu mai merg asa) si astept sa facem o constatare, va tin la curent.... eu unul mizez ca este planetara sau pivot (bucse.bielete/.amortizoare/flanse nu pot fi ca le-am schimbat). Masina nu face balans cand se aude sunetul, doar pocneste ceva infundat.

Link către comentariu

vezi burduful planetarei cum arata.

de obicei el se strica primul si apoi incepe sa fara planetara galagie.

Link către comentariu

Cand am cumparat masina, burduful planetara stanga era fisurat, si prima piesa schimbata asta a fost, s-a dat jos planetara, s-a curatat/inspectat/bagat vaselina noua si pus la loc burduf nou. Ceva a cedat in mod sigur, acu nu stiu ce sa zic, ca pot fi prea multe (vezi cazul lui Doomy), planetara inspre roata, planetara inspre cutie, pivot (astia nu i-am schimbat niciodata) sau caseta de directie (daca avea ceva problema dadea semne de oboseala, pierdeam lichid, se ingreuna volanul, nu mai revenea, insa nu e cazul, directie merge foarte bine, volanul revine singur in pozitia neutra.

 

 

Era sa uit, am prins o promotie (reducere 60%) , si mi-am cumparat 4 anvelope Hankook 195 65 15 Vara, am zis ca renunt la rotile pe 17.

 

http://www.hankooktire-eu.com/tires/tire-presenter-single-view/view/singleView.html?aoetirepresenter%5Boffset%5D=0&aoetirepresenter%5Btire%5D=778&aoetirepresenter%5Bback%5D=216&cHash=b9cc194a21475241cedddfe7db7acf78

Modificat de deenman
Link către comentariu

De la caseta de directie nu curge niciun lichid pentru ca directia la golf 5 este electrica.

Modificat de mihaita27
Link către comentariu

Roata fata stanga destransa, trebuie sa schimb prezoanele, bine ca nu mi-a sarit roata in mers. PS: mecanicul nici nu a umblat la partea fata, deci nu e de acum problema. 

 

Caseta de directie la golf 5 este mecanica asistata electric cu un modul pe coloana de directie. este o directie mixta (mecanica/electrica) nicidecum electrica.

 

 

 

Va aminititi ca am vopsit rotile? facepalm, vopseaua de sub prezoanele conice, s-a dus si s-au destrans.

 

 

Poze de azi, pe masa de lucru, si o poza cu anvelopele.

117tft0.jpg10dxuur.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Spune-i cum vrei, mecanica/electrica daca asa iti place, nu are lichid asa ca nu are ce sa ii curga. Bine ca ai gasit problema!

Modificat de mihaita27
Link către comentariu

Avem si ITP valabil pe 2 ani.

 

 Au fost mici probleme, evident, l-am luat pe bune fara spaga. Initial din cauza unui etrier, si din cauza ca s-a facut clasic aerisirea, nu frana pe axa spate egal, asa ca a fost nevoie de o aerisire ca la carte  cu aparat vidat, scos 1.5 litri lichid si bagat altul nou. Operatia a costat foarte putin, si am facut-o la Ad Garage Valeo pe str. Buc. Noi.

 

Drumuri bune, miercuri am un drum Bucuresti- Urziceni- Buzau-Faurei, daca pot ajuta pe cineva cu ceva, dati un mesaj.

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Am reusit sa vand jantele pe 17,  vor urma niste jante pe 15 probabil pt vara.

 

Pentru sambata avem programat la Bacau o mini mentenanta/verificare (pe care o fac odata la 1 -1.5 ani ) totodata vor fi remediate urmatoarele: unitate PTC (Z35 incalzire auxiliara - trebuie refacute lipiturile pe placa electronica), motoras V158 clima intermitent, si reconditionat yala sofer (imi face figuri foarte rar, in sensul ca trebuie sa trag de 2 ori de maner sa se deschida total, ca si cum ar agata in ceva).

 

 

Va cer parerea (cu un buget restrans, 600-700ron, ce unitate RCD imi recomandati?) sau o alternativa. Nu doresc navigatie, iar canbus comand de pe aliexpress cod: 7N0 907 530 AM, ca sa nu-mi mai descarce bateria. Ms.

 
Link către comentariu

Mergi linistit pe RCD 510, ecran mare, magazine 6 CD mp3 incorporata, slot de card si posibilitate de AUX sau mai este varianta de RNS 310 sau 315 pe care nu o recomnad ca navi(costa hartile pentru romania 200 euro din ce stiu) ci pentru bluetooth integrat, insa ai ecran mai mic, slot SD, mp3, aux incorporat. Vezi ce varianta ti se pare ok pentru tine!

Modificat de pr_cata
Link către comentariu

Buc- Bacau / vit. Medie 70 km/h/ mentenanta. Din cauza codului de vant si ninsoare ma intorc azi la buc.

post-126918-0-97916200-1452948634_thumb.

Link către comentariu

Este completat in titlul topicului. M-am intors de la Bacau la Buc, viteza medie a fost mai mica (din cauza ninsorilor) 64km/h - consum 4.3%.

 

De la Ramnicu Sarat a inceput sa ninga tare pana la Bucuresti, drumul o sa fie blocat, lamele sunt o gluma si sare nu s-a pus. Se anunta o saptamana interesanta cu -8 ziua si -15-18 grade noaptea. Cu greu am reusit sa fac masina sa derapeze cu anvelopele de iarna (probabil din cauza ca afara erau -1 grad si nu a inghetat inca).

 

 

Cat despre masina peste 2000km facem revizia de ~ 10 .000km. 

 

S-a efectuat mentenanta, s-a remediat incalzirea auxiliara PTC (z35)- a fost data jos unitatea si relipite unele contacte reci (defect des intalnit).

S-a facut un basic setings si motorasul V158 nu necesita inlocuire, functioneaza fara erori. 

 

 

Pentru moment as putea sa spun ca masina nu mai are nici o eroare la scanare, se afla intr-o stare foarte buna atat tehnic cat si optic, sunt multumit.

 

Drumuri bune si atentie la vreme zilele astea.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Salut. Am facut o scanare cu vcds si mi-a spus ca am incalzirea auxiliara defecta. Am desfacut capacul la sigurante dar nu am gasit nici o siguranta de 100A. Am facut poza si la cablurile de vin la sigurante poate va puteti da seama daca e vreun cablu tras pentru PTC

https://www.dropbox.com/s/9pt0z8zcla37hll/CAM00754.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/1onsfqpf9r5tmga/CAM00756.jpg?dl=0

Modificat de Empire
Link către comentariu

Salut, posteaza in aceasta arie, nu e de la sigurante/relee in 99% din cazuri problema e la lipiturile reci ce apar in timp:

 

http://vwforum.ro/topic/87518-auxiliar-heating/

 

Daca crezi ca te descurci singur (desi nu recomand asta, pt ca daca nu stii ce sa faci dureaza mult, vremea e nasoala, si trebuie sa ai in vedere mai mult chestii cand demontezi/montezi, unul ar fi sa scoti borna d epe baterie).

 

http://tutoriale-auto.ro/adaugare-ptc-auxiliary-heater/

 

 

Trebuie sa refaci lipiturile unor componente de pe placa electronica a ei. O poza cu unitatea mea ptc:

 

ig9d9d.jpg

 

 

Ce parere aveti de o unitate 2din (china evident) cu android 4.4? 

Modificat de deenman
Link către comentariu

Si eu tot pe china cu 8 inch vreau sa ma orientez , tot cu 4.4 android . Doar pentru a instala waze si google maps.  :)  , Aici depinde cum ai norocul.   Sunt unele care nu merg la temperaturi din astea mici . 

 

Nu am apucat sa ma documentez inca foarte bine , dar totusi am vazut ca sunt probleme pe cele cu 4.4  . Adica sa nu te astepti sa mearga ca o tableta. 

Link către comentariu

Exista mai multe variante, din pacate la astea cu android 4.4 din cauza aspectului si a ecranului de 8'' pe langa faptul ca se pot defecta oricand si e papa, le  aruncam la gunoi, risti sa-ti sparga masina.

 

Apoi vad ca au o gramada de chestii, de la canbus(deci nu mai am nevoie de can sa-mi controleze consumul de curent) bluetooth (asta e foarte util) 3g/net/waze - din pacate pozitia pentru navigatie e cam nasoala, folosesc waze pentru ca ma ajuta la vizualizarea curbelor care urmeaza, cat ma si atentioneaza daca sunt gropi foarte mari sau masini oprite pe dreapta. Semnalul radio este mediu-prost in comparatie cu o unitate OEM, insa eu nu prea ascult radio, ce dau astia la radio e o gluma, muzica de consum, stiri nu ma intereseaza, la tv nu ma uit. Mai studiez problema, poate plasez o comanda saptamana asta.

Link către comentariu

Eu am chinezarie de 8 inch din 2009 pe masina  si pana acum nu a crapat , s-a blocat de 2 ori dar am rezolvat cu factory reset. Hartile le actualizez odata pe an. Radio este mai slab calitativ ca cea OEM dar nu e sesizabil.   

 

Mi se pare foarte folositor ecranul mare , iar pozitia de vizualizare nu mi se pare deloc incomoda. 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Bucuresti -Baia Mare- Bucuresti (la mers pe Valea Prahovei la intors prin centru Cj si Valea Oltului). La intors am prins ceva coloana oficiala importanta (vreo 10 masini, cred ca era presedintele) si din cauza asta au mobilizat de la Sibiu incoace foarte multa politie pe traseu (aproximativ 15 echipaje). 

 

Total 3 zile cu drumurile prin MM ~ 1500 km, consum mediu 4.7%. La intors viteza medie 74 km/h si consum 5%. Drumuri bune, km 289.100 urmeaza revizia.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Mentenanta (log in mers, verificare furtune, garnituri + coliere intercooler, joc ax turbina, daca apare ceva le remediem, daca nu face parte din mentenanta anuala).

 

Mi-a ajuns uleiul, a fost destul de dificil de gasit, pt ca tocmai ce s-a vandut un stock imens in tara, nici in Brasov nu mai aveau. Am colaborat cu importatorul oficial, de la el cumpar mereu. Revin cu rezultate dupa ce trec pe la mecanic. Va fi al 4 lea schimb cu acest ulei, obo 290 000km.

 

 

 

20160314130048.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Gata si mentenanta si revizia:

 

3 loguri in mers, in a3a/a4a, log pe loc, nu arata rau, geometria agata foarte putin, dar nimic de speriat, adica sunt departe tare de limp (apar niste mici variatii).

 

Fiind un jurnal de bord, punctez:

- schimbat fulie alternator- pus Inna- cea veche era depasita si era tot Inna-

- schimbat senzor temperatura antigel- pt ca era blocat pe deschis, si indica maxim 76 grade, dupa 1 ora de forjat, era cel original vechi de 12 ani. 

- schimbat antigel-

- filtru Mahle si ulei- Fuchs Titan gt1 5w40-

 

Verificat joc ax turbina- nu are, verificat scurgeri ulei - pete usoara de ulei adunate de la vaporii de ulei in furtunele groase ce duc la intercooler. nimic de speriat. Operatia am facut-o in Ploiesti prin intermediul colegului mario20vest caruia ii multumesc. Maine schimb anvelopele/ valvele la jante/ si facem geometria, si masina e gata pentru vancantele ce urmeaza.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!