Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Daca tot e la moda sa ne afisam produsele de intretinere sa postez si eu o parte, tocmai ce m-am intors de la o spare/interior/exterior facuta de mine.

 

fbz7t0.jpg

 

Odo: 284 000km, am inceput sa folosesc spritmonitor, ma pregatesc sa pun jantele de 15 (care aproape ca am terminat sa le reconditionez), si mai am in plan o statie.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Budget, decat sa iau pachetul statie+ antena de 45/60cm am gasit statia separat + antena 145cm.  Am facut o proba afara, insa am semnal doar 2 din 4 linii. Trebuie cumva calibrata antena? eu cum circul mult extraurban/delegatii am simtit nevoia sa am asa ceva in masina,pe langa clasicul Waze cu 3G.

 

 

e5n5kx.jpg

Link către comentariu

PNI d-asta am si eu - insa varianta cu handsfree. Cu o antena de 1m bate suficient - functie de relief si conditiile atmosferice ajunge si la 15km. Dar ca medie in jur de 7-10.

Nu m-am uitat niciodata pe afisajul ala cate liniute se aprind - insa antenele ca asta a ta, din ce stiu, e cam musai sa fie calibrate pe masina...

Link către comentariu

Buna pentru drumurile noastre. Si eu fac naveta zilnic 100 km Bucuresti-Titu(dus intors) ,dar m am oprit doar la detector de radar.

Link către comentariu

Azi am zis sa vizitez si alte locatii nu doar cele des frecventate, asa ca am ales ca punct de vizita, Moieciu, Zarnesti, Piatra Craiului, fiind si un inrait culegator de ciuperci, o locatie propice pt asa ceva.

 

 

De dimineata eram nerabdator sa testez noua jucarie (statia) si nu am fost dezamagit deloc, bate lejer 10 km+.

 

 

Km parcursi doar azi ~ 500km, masina merge bine. 

 

 

O sa incep sa bag anvelopele de iarna la inaintare mai devreme, deoarece eu mi-am dat seama ca in 2 ani de utilizare, ele inca arata ca si noi si le-am cumparat noi, iar de tinut nu am de gand sa le tin mai mult de 5-6 ani, asa ca trebuie uzate. (au dot 2013- Nokian WR D3).

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Gata, am trecut la rotile de iarna, le-am vopsit si am scapat de umflaturile si de vopseaua exfoliata, daca nu rezista actuala am sa le sablez si vopsesc la un atelier. Am comandat embleme autoadezive Vw de 71mm si urmeaaza sa le lipsesc cand le primesc. Ca si impresie e wow, la trecerea peste denivelari/speed bumpuri/canale este incomparabil mai bine decat cu jante de 17.

 

Spun iar ca anvelopele au 2 ierni si arata tot ca noi, 7mm, trebuie sa trag mai tare de ele, altfel ajung sa aiba 5 ani:

 

- le-am schimbat singur, le-am strans la 125 Nm.

- le-am vopsit singur nu foarte profesional, cu anvelopele puse pe jante, se si vede in poze.

 

34do0hv.jpg1qqp74.jpg10d6qo7.jpg4tv7fs.jpg

 

odo: 285 000km.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Bun, am fost pe Transalpina. Compartiv cu Transfagarasan, Transalpina este cu mult peste la toate capitolele, asfalt, peisaje, dificultate, placere, traseu.

 

 

Va pun cateva poze, si sub ele o sa relatez putin, de asemenea o sa scriu cateva vorbe si in topicul dedicat Transalpinei.

 

33kr5t3.jpg2eecttz.jpg1214g2p.jpg70aohg.jpgSi piesa de rezistenta:

 

2u76t7b.jpg

 

Dupa cum se observa in ultima poza, garda masinii mele este una destul de buna pt Ro (asta cu jante de 15 si anvelope 195/65/15), asta din cauza ca la inceputul anului am schimbat tot ce inseamna suspensie/tren de rulare (inclusiv arcuri noi).

 

Cateva pareri despre traseu:

 

- drumul este minunat, pe putine locuri trebuie redusa viteza pt ca sunt portiuni decopertate de asfalt insa cu piatra tasata.

- traseul este relativ usor, greu doar pe cateva curbe, majoritatea curbelor merg cu a 3a in special la coborare, la urcare a2a.

- am prins vreme extraordinara, temperaturi de 8-10-16 grade sus pe munte la ~2000m.

- am pornit spre Obarsia Lotrului- pe ruta- Buc-Pitesti-Brezoi inspre Voineasa/Obarsie. La sugestiile colegului 75 NOR am dormit la Hanul Haiducilor, locatie superba, preturi ok, conditii impecabile, liniste, caldura.

 

Am stat 2 zile:

 

-in prima zi am mers spre nord- catre Sebes, insa am hotarat sa nu mergem pe toata transalpina deoarece in partea de nord nu e asa spectaculoasa, am mers pana la Lacul Oasa. (aprox 400km parcursi cu toate ocolirile- Buc-Obarsia Lotrului si plimbarile pe Transalpina- si altele).

-a-2a zi ingandurati, din cauza ca era 02.11.2015 stiam ca este oficial inchis traseul, dar nu voiam sa ratez pentru nimic in lume Obarsia Lotrului- Ranca, asa ca ne-am aventurat, si totul a fost perfect, vreme buna, drum superb, liber, au fost maxim 10-12 masini pe toata transalpina (azi). Ne-am intors pe la Ranca-Horezu- Valcea- Pitesti- Buc.

 

 

Masina a mers ok, pe ultimii 300 km am medie 4.5% cu o viteza de 60km, aici intra si coborarea Transalpinei. Pe dealul negru, am fost putin zmeu (pt ca drumul nu era inghetat asa cum era pe Transalpina) si mi-au chitait anvelopele de 2-3 ori, eram obisnuit cu cele de 17 si astea pierd mult mai usor aderenta. Statia CB este de mare folos. 

 

Sa aveti drumuri bune, si sa ne auzim cu bine, oficial Transalpina este inchisa (sunt puse mesaje si bariere, dar ele sunt plasate doar pe 1 banda, cealata fiind libera si accesibila. Mi-am comandat emblemele Vw pt jante (70mm) si sunt autoadezive.

 

 

ODO: 286000km. Era sa uit si intalmplarea nasoala la care am fost martor, un tip cu un Ford Focus ST (cred ca era 2010 +) portocaliu/galben cu numere de Buc. a iesit in decor si a facut masina dauna totala, asta s-a intamplat cu 10-15 minute inainte sa ajung pe portiunea respectiva.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Felicitari pentru plimbare!

Urata patania ST-ului, te face sa deschizi ochii si mai mult.

Link către comentariu

Felicitari pentru calatorie ! foarte frumos traseu ales ! 

 

Las' ca-i bine ca e inalta :) vine iarna cu sleauri multe. 

Link către comentariu

Spalare/decontaminare/sters cu lavete microfibra/ceara solida Carnauba.

 

De obicei aplic cu o masina mica Bosch cu cap rotativ la rotatii reduse pe un pad fin, insa de data asta am preferat metoda manuala sa mai ard niste calorii.

 

La interior am folosit solutie Sonax pt plastice si cauciuc cu care am dat si pe chedere + spuma Sonax pt textile si alcantara pt scaune. La exterior o solutie pt anvelope pe care am aplicat-o si pe bandouri. Temperatura exterioara a fost 15 grade C. Verificat presiune roti (2.2 fata/2.0 spate- in masina circula maxim 2  persoane) verificat nivel ulei- Max. Drumuri bune, masina are 11 ani jumate si arata asa:

 

2e0i9ab.jpg10qcunq.jpg16gecyq.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Corect, ce vezi in poza sunt jantele cu anvelopele de iarna. Pt vara vor urma alte jante, pt ca cele vechi de 17 sunt la vanzare cu tot cu anvelope, pe masina asta n-am sa mai revin niciodata la jante de diametru mare.

Link către comentariu

Multumesc pentru urari, si eu va urmaresc topicurile si imi place ce vad.  Am comandat astazi unitatea vacuum/sau comanda vacuum pt masina. In urma cu cateva pagini am postat ca se aude un zgomot dubios de zornait la anumite viteze si in special dupa ce se intalzeste masina (log in mers s-a efectuat, iar presiunea care comanda egr-ul/turbina este in parametri). Ajunge maine piesa si urmeaza sa o montez, pt cei care nu stiu despre ce vorbesc, cei care aveti 1.9 diesel la oprirea motorului se aude un zornait/tiuit 2-3 secunde, de acel sunet e responsabil unitatea vacuum, a mea a inceput sa faca in mers si se aude in special cand lucreaza la presiuni mari- viteze mari- 140-160km/h, deci e pe duca.

 

 

 

 

A doua chestie care vreau sa o rezolv saptamana asta, este spray-ul antirozatoare cu care am sa dau in compartimentul motor, urmeaza sa am niste delegatii prin campia Brailei, si masina mai ramane prin sate/camp, nu vreau sa am surprize neplacute. Bineinteles ca pe masina este montat un dispozitiv la baterie dar nu am incredere deplina in el. Sa aveti drumuri bune.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Asa cum va povesteam, am schimbat piesa, a fost destul de simplu, un torx de 25, si o surubelnita pt scos mufele cu grija. Am suflat,curatat pe acolo si am montat piesa primita. Bineinteles ca am inceput sa fac testele,  nu se mai aude nimic, si ceva ciudat, masina merge mai bine ca inainte, la turatii joase (1200rpm cu a3a) inainte facea putin urat, insa acum merge altfel. Cred ca piesa asta e reponsabila si de controlul egr-ului  si probabil a mea era obosita, totusi a dus 285 000km, onorabil.

 

Deci daca tot e jurnal de bord si nu topic de retrofituri, sa spunem: schimbat unitate vacuum 286.000km.

 

Am incalzit motorul dupa care i-am dat cateva ture si nu a scos nici un sunet, de asemenea cand iau contactul nu se aude sunetul din video de mai sus. 

 

op2oud.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Vin piese, urmeaza sa le montez, ma gandesc sa degresez cu  diluant capacele si pe urma sa le lipesc. Problema este ca sunt 99% sigur ca dupa ce le lipesc pe capace, din cauza ca par calitative si ca sunt noi o sa-mi fie furate capacele. BTW: capacele in descriere sunt stickere, insa ele sunt solide/tari, nu poti sa le indoi cu mana, sunt calitative, nu ma asteptam, eram sigur ca primesc o hartie autoadeziva cu sigla VW.

 

 

289pbc.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Valori injectoare cu motorul rece, restul logurilor merg pe aria tehnica, vreau doar sa evidentiez starea masinii.

25ztoc9.jpg

 

Apoi am pus si siglele la jante, arata binisor:

2z6igcg.jpg

2991sg.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Vrei sa zici mare? :)) trebuie dus la -2.5 insa asa ramane pana cand o sa fie necesar sa fac distributia (~2 ani).

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

 Comandat si primit:

 

filtru aer/ filtru habitaclu carbon activ- Mahle/ 

placute frana spate- Ate

kit reparatie etrier- Autofren- 

 

In 23 decembrie imi expira itp-ul, asa ca saptamana asta schimbam placutele la mecanic si fugim la un centru ITP. Filtrele le schimb eu si am decis sa le schimb in fiecare an inainte de intrarea in anotimpul rece. Uleiul si filtru ulei la 6 luni, iar restul odata pe an. Nr km. : 286200.

 

2n88lzm.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Ce contine kitul de reparatie etrier?

parca abia schimbasei placutele si discurile, s-au dus deja placutele pe spate?

Link către comentariu

Placutele si discurile schimbate au fost pe fata, pe spate au ramas neschimbate, stiam ca trebuie sa schimb doar placutele pe spate dar le-am amanat pana la revizie.

 

Kitul reparatie etrier contine 2 garnituri pt piston etrier (una care intra in canalul din cilindru) si una care vine pusa deasupra sa nu intre mizerie in etrier/piston. Si 2 inele culisante de cauciuc care se pun pe bolturi. Este foarte important ca la o inlocuire de discuri/placute sa se curete foarte eficient culisele/butucul/supraftele pe care culiseaza placutele (in etrier) sa fie unse cu vaselina cupru rezistenta la temperaturi inalte (1000grade) si sa se foloseasca din abundenta vaselina siliconica in garniturile de la culise. Foarte important de asemenea la montare placute de frana spate noi, sa se verifice si regleze frana de mana. Mare parte din service-uri, mergi, desfac rotile, schimba placutele, si la revedere.

 

Ceva de genul, poza e strict informativa, nu acestea sunt produsele:

 

63073402_1_644x461_kit-reparatie-etrier-

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!