Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

A primit o spalare cu spuma/decontaminare/spalare cu sampon, un  usor polish cu pasta 3m la turatii scazute (doar in unele locuri unde aveam mici zgarieturi)- non profi.

 

Si apoi o ceruire totala cu ceara solida, facuta tot de mine.  

 

 

2wq7uk7.jpg2ptb5gk.jpg14tzqe.jpg24cf67a.jpg

 

 

Pata neagra de sub emglema spate haion este ex rugina tratata cu o solutie speciala dupa ce a fost curatat pana la tabla. 

Link către comentariu

Sa spun toata povestioara.  Dupa cum bine stiti de pe topic, am avut unele probleme cu etrierii spate dupa ce am cumparat masina, si am circulat o perioada de cateva luni asa, rotile se incingeau, ceea ce a dus la moartea rulmentilor (nu ca ei ar fi fost noi cand am luat masina). 

 

Acum dupa ce am schimbat suspensia toata, bucsa cu bucsa, masina sta tank, insa cand greutatea apasa pe puntea spate la urcare rampa, sau cand virez si se lasa pe o parte, se aude zgomotul tipic de huruit rulment (doar ca se aude dinspre puntea spate, ca si cum ar fi sub masina- eu l-am mai auzit slabut uneori si am intrepretat ca ar fi din anvelope/altceva).

 

Ca sa fiu sigur ca asta e buba, Alin a fost binevoitor si mi-a facut si o verificare cu masina pe elevator si mi-a confirmat/m-a informat ca sunt rulmentii spate dusi. Dupa schimbarea rulmentilor am sa repet si geometria spate (gratuit -multumesc Alin).

Link către comentariu

Mi-a ajuns emblema cu dispozitivul de inchidere haion, acu problema e ca asta are semnul in profil, pe cand aia de pe masina este plata.  Am un retinere ca-i de passat si nu se potriveste pe golf.

 

Codurile de pe ea sunt:

 

3C5 827 468 D

3C5 827 469 C

Modificat de deenman
Link către comentariu

Foarte tare !  si eu trebuie sa le schimb ca s-au corodat . Cat te-au dus  ?

Link către comentariu

Exista si pe Golf embleme de hayon cu logo-ul in profil, dar si plat. Eu am avut Golf5 cu logo-ul profilat.

Link către comentariu

50 Ron pentru ca are o mica fisura in partea stanga., produsa in 2007 (e ori de pe golf 5 ori de pe passat b6). Nu am timp sa o montez azi ca plec maine dimineata intr-o delegatie lunga, si fac bagaje. Apropo eu am schimbat emblema si din cauza ca cea veche nu functioneaza cum trebuie:

 

1. nu revine mereu in pozitia verticala, pentru ca e veche si are arcul slabit (asta "noua"  sare la loc cand o lasi).

2. uneori este nevoie sa efectuez 2 apasari pe emblema sa pot deschide portbagajul, iar in urma discutiilor pe forum am dedus ca trebuie schimbata emblema ca n-am ce sa-i fac.

 

k0q369.jpg

 

2pq1c3r.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Cele pana in iunie 2006 au emblema plata, dupa o au in profil/ separata.

Link către comentariu

ce discuri de frana ai pus? si ce placute? Ma rog, la ce te-ai gandit ca si firma?

Modificat de teologul
Link către comentariu

Ca si discuri inca nu am pus, sunt plecat in delegatie. 

 

Luna iulie dupa ce intra finantele, am sa iau si rulmenti si discuri/placute, probabil am sa aleg ceva clasic din trw/ate/textar, orice as alege o sa iau pereche, daca iau discuri trw si placutele o sa fie trw (culisele/garniturile de la etrieri le-am schimbat deja). Partea buna e ca daca schimb si rulmentii cu tot cu butuc atunci elimin din start orice problema de vibratii/ovalizari.

 

 

Si ca o picanterie, consum pe ruta Bucuresti- Buzau- Faurei (150km) azi dimineata, mers foarte legal, drum drept fara vant, jante 17, 1 persoana si bagaje, motorina maxx de la Petrom:

 

 

xlhs9l.jpg2is88w8.jpg

Link către comentariu

Eu cand am schimbat am pus discuri pe fata textar si placute ate , nu prea recomand discurile textar , cand pun frana se aude de parca ar pune frana tramvaiul ... in rest sunt ok , frana tine si nu s-au ovalizat. Urmeaza sa le schimb si pe spate dar acum o sa merg pe discuri/placute ate.

Link către comentariu

Prea ca la tara, pt ca automobile/incompatibilitate:

 

f8mqe.jpg2nlyfkw.jpg

Link către comentariu

Nu arata asa de rau , baga o poza si de la distanta profil/spate sa vedem si asa.

Link către comentariu

Well, nu ca ar fi o mare paguba, vanzatorul se jura ca e pentru golf 5, nu-mi bat capu, o sa vad cata mizerie se aduna in plus pe langa el, daca sta asa. Daca nu-mi place il reconditionez pe cel vechi si il pun la loc.

 

 

Ma gandeam sa-l polishez pe cel vechi, pana ajunge sa se vada aluminiul/metalul aka sa nu mai aiba scris pe el VW (nu am cum sa-l fac negru pt ca am masina gri, si ar arata ca naiba). 

 

https://www.flickr.com/photos/133753033@N08/

Modificat de deenman
Link către comentariu

Poti sa-i scoti emblema astuia si sa-l vopsesti in culoarea caroseriei.

Sau pune o saiba intre surubul de sus si caroserie, va sta mai in interior.

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Ms pt sugestii, la saibe m-am gandit si eu, dar dupa sunt sigur ca nu etanseaza corect, si ma trezesc cu apa in haion. Dar cum spui tu ar putea sa mearga, pt ca efectiv in partea de sus e iesit in exterior, suspectez ca la passat haionul e la unghi mai drept.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ce vreme schimbatoare, acum is 37-38 grade acum ploua de rupe si-s 20 grade afara. 

 

Daca tot am prins experienta cu demontatul haionului si a emblemei, am zis ca dau iar tot jos si verific si incuietoarea. Asa ca azi am demontat tot jos, am desfacut bucatele incuietoarea, am curatat cu spray/suflat cu aer/uns cu spray siliconic tot si pus la loc. Se simte o imbunatatire clara (nu stiu de ce nu am facut asta mai devreme). Am verificat si starea telescoapelor haion/ opritorii de cauciuc care se pot regla cand trantesti haionul cat si cuiul de jos din bara.  Sa va spun drept, nu reusesc sa inchid haionul 1 data din 10.

 

 

Imi fac cu ochiul o pereche de jante Ronal pe 18, dar cu suspensia stock spun pas. 

 

 

km: 281.000, am facut plin cu Omw MaxxMotion 100, sa vedem cum merge.

Link către comentariu

Am facut si eu treaba cu hayonul si emblema . S a simtit imediat o schimbare , dar am facut si o antifonare cu AluBand . Tu ai reusit sa faci ceva cu inchiderea hayonului ? Eu daca dau tare cu el se inchide din prima , daca nu dau tare , se inchide 1 data la 100 de inchideri :D

Link către comentariu

Am posibilitatea sa schimb jantele actuale cu jante Atlanta R16 cu anvelope  vara dimensiunea standard pt golf 2014/2012 in stare foarte buna. Sa le las pe cele actuale sau sa fac schimbul?

 

Sunt jantele pe care le are Doomy pe masina lui, cele cu tenta gri pe interior.]

 

Problema jantelor diamond cut se stie, si or sa ajunga vai de ele, e greu sa gasesti la bucata daca le julesti/distrugi, singurul motiv pt care as trece la 16 ar fi un mic plus la confort/gropi dar cel mai important ar fi ca actualele jante sunt destul de grele si se simte la acceleratie.

 

 

img_4640.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Desi sunt mai mici ca dimensiune, arata mult mai bine. Deci merita schimbul din punctul meu de vedere.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!