Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Se aseamana cu flat sau fat five, dar nu sunt. Se numesc Parabol.

Per total ai facut o afacere foarte buna!

Link către comentariu

Multumesc, zau ca nici nu stiam, cel care mi le-a vandut spunea ca provin de pe un A8, si asa si este, eu am cautat pe google de la voi stiind fat five/flat five audi a8, si la cautare sunt aceste jante.  Eu sunt multumit, nu sunt agresive si nici nu dau o tenta sport masinii, nu asta urmaream, insa fata de jantele pe 15 sunt mai frumoase.

 

Am schimbat si valvele vechi, ca sa fiu sigur de o treaba. Din departare, din cauza ca sunt mai pline par jante pe 16, cel putin asa imi lasa impresia din poza de mai sus, insa de aproape se vad altfel, scuzati jegul dar s-a gandit ploaia sa vina tocmai azi:

 

 

Vi se pare ca e putin mai ridicata/cocotata  de fata?

sgold3.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

1. Schimbator chinezesc - vine cu tot cu partea cromata de jos (12$):

 

256xqup.jpg

2. Butoane chinezesti (28$):

 

2a6uosm.jpg2d7irty.jpg2jaexxf.jpg

 

3. Jantele+anvelopele made in Nemtia (baieti accept si critici/opinii negative, nu ma supar:

 

2yy2hsl.jpg

 

Azi vin pedalele, si cum am mesterit pe la usi, am ramas masca: eu nu am difuzoare mari pe usa de la pasager fata? am gasit acolo o bucata de scart negru (ca de fabrica).

 

Cred ca urmeaza:

 

- schimbare volan

- RCD 510 + canbus

Modificat de deenman
Link către comentariu

Corect! e mai ridicata foarte putin de fata, am observat si eu asta, inainte de praguri ar trebui totusi vopsite bandourile, Stiu ca garda la sol nu se modifica din amortizor ci din arcuri, insa dupa ce am schimbat amortizoarele pe fata, pot sa jur ca s-a ridicat masina putin.

Link către comentariu

Nuuuuu, fara praguri de gti. Las-o asa. serios. 

 

Rcd 510 e o mare imbunatatire a interiorului. Legat de boxele mari din usi, imi vine greu sa cred ca nu le ai.  Poate ca nu ai mediile( cele de la jumatatea usii) dar midbassul sigur trebuie sa fie in usa.

Link către comentariu

6zubf6.jpg

 

Vorbesc de difuzoarele mari de jos dreapta, in zona incercuita de mine cu negru, am gasit un buretele/scart negru, o bucata imensa care parea ca se extinde in zona difuzorului.

Link către comentariu

Pai cel mai simplu da drumu la radio si pune urechea. Daca zdrangane ceva..ai difuzoare :blah:

Link către comentariu

Dupa parerea mea merita sa pui ornamentele de gti pe praguri. Eu le vad si foarte utile in sensul ca nu se vor mai sabla pragurile de la mizerie, praf, pietre.

Link către comentariu

Da si nu, punand praguri gti, dai masinii o tenta sportiva, si dupa cum se vede nu urmaresc asta (nu am lasat-o jos, jantele nu sunt deloc sportive, nu are aspect agresiv, nici macar folii, sa nu mai zic de bara fata jetta si asa mai departe). Ca sa se potriveasca pragurile ii trebuie schimbata bara spate, facuta alta evacuare sa iasa pe mijloc etc. si nu am de gand sa fac asta.

Link către comentariu

deenman te sustin la faza cu suspensiile sport,in Romania nu este loc de asa ceva,poate pentru cei care baga 2 persoane maxim in masina si nu baga bagaje in ea,este frumos sa fie mai lasata decat stock intr-o anumita limita,unele nu-mi plac cum arata ca sunt prea jos,cei care stiu ca nu au probleme in oras cu gropi denivelari sau alte drumuri urate la munca sau etc pot sa o coboare lejer ,cazul meu,o sa vreau sa o cobor,doar sa mai acopar din golul roata-aripa,am roti de 15.Cand am fost la mare 1+3 persoane + 4 bagaje in spate,credeti-ma ca nush cum au intrat,masina sa lasat destul de mult,adica a disparut tot golul dintre roata si aripa,nu a acoperit din roata,dar sa lasat destul.Sincer as pune suspensie sport pe ea din motivul:

-stabilitate (nu suport cum se lasa in curbe...bine trebuie schimbate si rotile pentru asta)

-si dupa pt efect

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am fost sa vizitam rezervatia de zimbri de la Bucsani, ocazie cu care am vazut peste 25 zimbri, a fost superb. Poti urca cu masina pana sus au reamenajat drumul in 2013, au urcat si autocare si masini mici, am atins o singura data cu 4 persoane fara bagaje.

 

Drumul a fost mediu, evident cu unele denivelari si gropi a la Romania, consumul a fost 5.8%, am iesit din Buc pe la Mogosoaia spre Bucsani.

 

O singura plangere am, se simte a dracului de nasol pe denivelari, gropi mici, imbinari cu jante de 17, scutura in comparatie cu 195/65/15 e o diferenta cam mare.  Masina uneori zici ca topaie, anvelopele-s 2014, sunt foarte moi, pur si simplu e incomod sa mergi pe drumuri sparte cu jante de 17 distante mari.2uzdkxh.jpg

Link către comentariu

Practic ai pierdut 1,1cm din inaltimea talonului si e inca ok fata de 2,5cm cat ar fi fost cu 225/45. Topaiala poate sa fie si de suspensie.

Oricum de la 17 in sus nu se circula pe drumuri proaste decat daca e neaparata nevoie si pe distante scurte.

 

Se vede ca un mic tractoras si nu din prisma gardei la sol neaparat, cat faptul ca sunt rotile mai mari.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Suspensie/arcuri sport? oh please, poate dupa ce schimb locul de munca, ca pentru cel actual imi trebuie un duster:

 

333akcp.jpg

 

 

Mi-am propus ca saptamana viitoare cand ajung acasa, sa schimb pe spate amortizoarele/bucse/suruburi si apoi sa fac o geometrie.

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Duminica m-am decis sa vizitez Vulcanii noroiosi, va recomand traseul asta, intre Buzau si Valenii de Munte e un drum foarte ok si are si niste serpentine, m-am distrat copios acolo:

 

https://www.google.ro/maps/dir/Aleea+B%C4%83icule%C8%99ti,+Bucure%C8%99ti/Vulcanii+Noroio%C8%99i+de+la+P%C3%A2clele+Mari,+Comuna+Scor%C8%9Boasa,+Jude%C8%9Bul+Buz%C4%83u/V%C4%83lenii+de+Munte/Aleea+B%C4%83icule%C8%99ti,+Bucure%C8%99ti/@44.9192862,25.7853331,9z/data=!3m1!4b1!4m26!4m25!1m5!1m1!1s0x40b203b5389f9153:0xb142c00a2bb1059d!2m2!1d26.0525437!2d44.4818714!1m5!1m1!1s0x40b3f06c6baa3049:0xe3fd287f24779b2e!2m2!1d26.711642!2d45.358517!1m5!1m1!1s0x40b3a517a0d8c637:0x2462160160a16ba0!2m2!1d26.039722!2d45.185556!1m5!1m1!1s0x40b203b5389f9153:0xb142c00a2bb1059d!2m2!1d26.0525437!2d44.4818714!3e0?hl=ro

 

 

Masina s-a comportant exemplar, si oricat de anti jante de 17 as fi, incep sa ma obisnuiesc cu ele, si chiar e o diferenta mare la ruliu fata de cele pe 15. Cand am alimentat am adaugat iar ulei 2T si pana si prietena mea a sesizat diferenta (ea de obicei sa zicem ca nu aude zgomotele pe care le aud eu).

 

Consumul mediu a fost de doar 5.1%. Drumuri bune.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Momentan stagnez, sunt pe ganduri daca sa mai schimb una alta sau o las asa. 

 

Am cumpar niste spray-uri ca sa fie (spray cu vaselina siliconica foarte bun am dat cu el pe la balamale/incuietori, un spray antirust, si unul igienizant pt clima (anul trecut in vara am incarcat si instalatia cu freon imi baga aer foarte rece insa miroase putin dubios uneori, si am curatat si zona de unde trage aer) miroase a citrice, mult mai placut si mai fresh dupa utiliza

 

Ca prioritati ar fi sa schimb amortizoarele spate, si sa vopsesc zona de sub semn/haion. 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
Publicat (modificat)

1500km in 2 zile prin tara, Sper sa acumulez cat mai multi km, mai ales ca incepand de luna asta am decont de 1500km/luna.

 

 

Consum pe 600km, viteza medie 70 km/h, jante 17, am calculat de curiozitate si prin metoda plin/plin si a iesit 4.9%. 

 

1z3a3oi.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Sunt si doua CC-uri aici.2cqnogn.jpg

 

Ce face un caine ciobanesc de stana daca are un lant imens la gat si se pisa pe roata ta (daca aveam masina noua, cred ca faceam ca trenu).

 

35ldwts.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Foarte frumoasa masina ! Daca tot vrei sa mergi cu jante pe 17 , macar alege un model mai frumos :D ( nu te supara pe mine , dar nu imi place acest model )
Iar in legatura cu zgarietura de pe aripa , daca intamplator ai drum prin Turnu Magurele , te scap eu de ea .

Link către comentariu

Intors din Grecia azi, 2500 km in 7 zile, a mers ok. Urmeaza vizita la mecanic pt revizie si schimbat chestii, am facut 10 000km in 6 luni, nu ma asteptam la asa ceva, dar se pare ca-mi prieste bine motorina gratis lunar.

 

km: ~278500, sper ca pana la finele lui 2016 sa "lovesc"  300 000km. 

 

Legat de jante, astea le-am gasit la bugetul pe care-l aveam, si voiam neaparat jante originale fara inele centroare, uneori ma bate gandul sa trec la 16, dar anvelopele dot 2014 pe 17 nu ma lasa.

 

Singura poza cu masina din vacanta:

 

mtv6mq.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Plec intr-o mini vacanta pe la Cheia, am reusit sa iau uleiul pt revizie (am luat iar Fuchs Titan 5w40 5 litri, sunt multumit de el, a consumat ~500ml in 10 000km, aveam o usoara inclinare sa inerc Mobil 1 TDT pt camioane/utillaje dar se gaseste prea greu,). 

 

Acum problema mare este ca incerc sa fac un tabel cu toate piesele de care am nevoie (este vorba de "reinoirea" tuturor componentelor de cauciuc si amortizoare de pe spate) 14 bucse/ 2 amortizoare/2 flanse/ protectii si alte piese marunte, am incercat la 4 magazine online problema este ca vanzatorii nu stiu exact ce am nevoie si cand le zic ca vreau sa le schimb tot nu pot sa inteleaga de ce, si daca nu le dai codul mura-n gura nu stiu sa-ti vanda separat bucsele, ci iti indeasa pe gat bratele cu tot cu bucse.

 

Sa mai zic ca doar suruburile/piulitele/saibele pentru toata treaba pe spate costa 380 ron~ 56 bucati? 

 

weekend placut sa aveti, o sa revin cu poze cand imi sosesc toate piesele, si apoi vizita la mecanic sa le urcam pe masina.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Avem ulei, avem piesele pt schimb, problema majora e ca nu gasesc un atelier/service unde sa pun piesele  pe masina si care nu sa ceara 900-1100ron manopera pt 5-7 ore de munca.

 

 

Ceva recomandari? trebuie sa faca un schimb de ulei si  sa puna 2 amortizoare/2 flanse/2 pufere si2 protectii. 2 bielete antiruliu/  surube/saibe/piulite noi si  14 bucse toate pentru puntea spate. bucsele se introduc la presa in camasile vechilor brate de metal.

Link către comentariu

Bun, ieri am lasat masina la Alin insotita de toate piesele pt schimb. Din pacate Alin a intampinat unele dificultati (suruburi care nu se desfaceau, dar la asta ma asteptam ca doar am adus la schimb si surburi) mi-a gasit un arc |"aproape rupt" se mai tinea in ceva imaginar, si a fost nevoie de niste piese in plus.

 

Piese schimbate sunt astea (revizie ulei  la 279200km).

f06wy0.jpg

+  4 litri ulei Fuchs Titan 5w40 + 2 brate scurte noi cu tot cu bucse + 2 arcuri noi kayaba + manopera.  Repet, asta doar pentru puntea spate, la puntea fata am schimbat deja tot, masina este efectiv tank cand vine vorba de suspensie, amortizeaza si manca orice, nu bate nimic, evident am facut si geometria! sunt foarte multumit.

 

-totodata am remediat duza de la stergatorea spate, care era rupta, acum functioneaza perfect, si am comandat emblema haion pt ca a mea este stearsa si ca uneori nu revine in stadiul initial. Am decis sa mai bag niste bani in masina pentru ca o mai tin 3-4 ani cel putin.

 

Va urma luna viitoare:

 

discuri + placute spate (si fata).

2x rulmenti spate 

lichid frana mai bun.

 

o parte din piesele vechi si cele noi (masina e destul de oxidata/cordota pe puntea spate din cauza tarii in care a locuit 10 ani.

 

 

2pttfky.jpg21l8ub6.jpg

 

2nl5jba.jpg2n8wug8.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Bravo, de aia nu inteleg unii de ce unele masini cu km mai multi sunt mai scumpe decat unele cu "140.000 km" :)

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!