Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Tu spuneai ca nu vrei sa atingi cu ea, dar nu ai luat in calcul ca pe 18 e mai ridicata deci punand arcuri -15mm distanta la sol va fi cam aceiasi cu 15 inch si suspensia standard

Link către comentariu

http://olx.ro/oferta/4-jante-originale-r32-17-5x112-passat-si-golf-model-rar-4anvelope-ID2YhP7.html#c3dd168f9c

Ceva frumos, mai special ; acum depinde ce iti place tie..vrei ceva mai OEM, spitat, frumos, sau vrei ceva AM cu inserti de negru, etc ; jante frumoase se gasesc si pe 16, care par la fel ca unele de 17 daca alegi bine modelul ; 

 

Un eibach pro kit se preteaza foarte bine pe jante pe 17 ; arata fix ca o suspensie oem de fabrica, este exact ce trebuie, asta in caz ca iti schimbi parerea despre coborat ; 2 cm nu cred ca te afecteaza pe drumurile pe care mergi. 

Link către comentariu

sper sa iau si masina daca tot i-am luat rotile. Nu sunt in stare perfecta, au marginile putin lovite, insa pt varsta lor starea este acceptabila, daca va zic pretul o sa-mi ziceti ca au fost best buy.

 

Ma bucur ca sunt et48 si nu et35 asa cum am gasit pe internet. M-a surprins greutatea lor, sunt foarte usoare, ma asteptam sa fie grele ca naiba mai ales ca vin de pe o masina de 2 tone+.

 

30w3syp.jpg15f3gn.jpg2h37k28.jpg2zoyyao.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Da, se pot inlocui insa nu cred ca am sa folosesc capace Vw, imi trebuie ceva cromat/fara negru. Jantele au costat 700 ron.

 

 

Apropo am calculat si cred ca imi ridica masina cu aprox 0.5 cm noile jante cu 225 45 17 fata de vechile R15 cu 195/65/r15.  Ceea ce nu e neaparat rau, o sa arate la fel ca pana acum nu o sa fie cocotata.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Intradevar am recalculat si e 31.7 cm la R15 vs 31.71cm la R17 (ma refer la raza - de la centrul rotii la sol), e mai ridicata cu cativa microni. Dar anvelopele pe 15 erau la 7mm, sa vedem la cat o sa fie astea pe 17 ca si asta conteaza :)).

 

Mi-au trimis chinezii toate piesele, urmeaza sa comand volan piele 3 spite nou si capac airbag si sa fac transferul.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Nu ai inteles ce au vrut colegii de mai sus sa spuna. O sa intelegi dupa ce o sa fie pe masina. Noi nu am spus ca o sa aiba garda la sol de touareg, am spus ca o sa PARA cocotata, si se va vedea aiurea cu 17" si suspensie normala.

Link către comentariu

Colegu, uitete putin pe prima pagina a topicului astuia ; primele poze sunt cu roti pe 17, urmatoarele cu 16, apoi 16 + eibach ; vezi diferenta ; rotile toate erau oem ca dimensiuni ; cu cat scazi inaltimea pneului cu atat creste distanta dintre roata si aripa si arata " cocotata "…

http://vwforum.ro/topic/104890-seat-ibiza-14-16v-2007-under-construction/?fromsearch=1

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Voi nu intelegeti o treaba se pare, nu ca n-as fi si eu foarte incapatanat. Nu vreau sa para masina sport/lipita de sosea/ joasa/ sa luam exemplu masina lui doomy, asta e cocotata si imi place:

 

http://vwforum.ro/topic/95496-golf-5-20-tdi-bkd/?p=2358961

 

Nu toti accepta si urmaresc sa aiba masini sub care sa incapa un pachet de tigari. 

 

 

Cel mai mare minus al golfului e garda la sol in viziunea mea, si a altor prieteni care detin golf 4/5/6, culmea. 

 

S-a creat un trend, si nu e nici o problema, insa uite ca sunt persoane si aici  si pe alte forumuri, care au incercat jante si arcuri sport si au renuntat la ele pt ca sunt de rahat.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Ba dimpotriva, PDG si jante > 16" = de rahat.

Dar e masina ta si poti sa ii faci ce vrei; insa e vorba aia: "cand 3 iti zic ca esti beat.."

Link către comentariu

Cine a zis ceva de pdg? suspensie stock si jante de 17.

 

Da defapt ia stai putin, ca am realizat ceva.

Modificat de deenman
Link către comentariu

+1 deenman

Nici eu nu sunt de acord cu moda asta de lasat masina cat mai jos, mai ales pentru o masina folosita zilnic si mai rau: zilnic in Romania!

Link către comentariu

Suspensia sport OEM sau de exemplu arcurile Prokit, nu inseamna o masina lasata pe burta. Procentul cel mai mare al imbunatatirii pe care il aduc cele doua variante ii optic.

Link către comentariu

Fratilor, nu vorbeam de reglabile si masini lasate pe burta..vorbeam de -20 mm, exact atat cat este nevoie ca sa arate masina ca una cu suspensie sport de fabrica, ca sa acopere golul acela lasat de anvelopele cu talon mic..

Stock

20130905_184851_1_1.jpg

Eibach

20131019_152035.jpg

Daca te razgandesti iti dau mai multe detalii si masuratori, preturi, etc ; daca nu, rog sa stergeti ca sa nu fac OT aiurea.

Link către comentariu

Ok, hai sa ma comport mai civilizat, am intrecut masura si imi cer scuze.

 

Problema de care ma lovesc uneori este urmatoarea, dupa cum poate stiti lucrez in domeniul petrolier, si uneori primim masina de la munca (duster 4x4) alteori folosim masina personala ca sa ajungem acolo, si eventul sa ne deplasam la cumparaturi (cazarea se face la pensiune/dormitor/punct cazare la sonda in dormitor portabil) lucrez ca geolog. Uneori in masina mai car 1-2 persoane, colegi de munca, care au bagaje pe 1-2 saptamani, geaman mare incarcat, plase cu mancare, etc. Masina cu sofer si alte 2 persoane +incarcata full, portbagaj full, si pe bancheta bagaje se lasa destul de tare, dupa cum probabil stiti coboara cativa cm.

 

In asemenea momente, uneori cand mai ajung la sonda, mai trebuie sa urc cate o dala de beton sau ceva obstacole in drum, sau de ce nu perimetrul sondei uneori arata ca dupa razboi pt ca vin masini mari/rabe de la cimentare/ macara imensa etc, si fac santuri groaznice, voi nu va imaginati ce e acolo. Cu masina stock mai ating si ating des, dar la nivel de julit scut in noroi, sau mai iau cate o piatra.

 

Daca o mai cobor -2 cm si mai se lasa cand am persoane in masina, o sa frec pe burta toata masina, o sa-mi sparg baia de ulei, iarna am sa raman suspendat, si mai rau nu uitati ca mi-am refacut un prag total si nu am de gand sa-l infund.

 

Ca mica idee, asta iarna de 2 decembrie eram la sonda, in jud. Braila si a venit viscolul atunci. Nu am putut sa trecem un drum de sonda cu logan mcv pt ca a ramas suspendat pe burta din cauza zapezii care era pe centru, asa ca am luat 2 lopeti si am lopatat. Apoi cand am plecat acasa de la sonda respectiva cu golful, am raschetat cu bara/scutul vreo 50m de zapada.  Pur si simplu nu imi permit sa cobor masina nici macar -10 mm. 

 

Multumesc. Iar daca cineva se intreaba, de ce nu mi-am cumparat o masina mai inalta/mai de teren, raspunsul este pt ca astfel de situatii le intalnesc rar, odata pe luna sau tot la doua luni, + in bugetul alocat pe masina compacta nu imi permiteam decat un amarat de land rover care nu are esp/abs si multe alte lipsuri.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Atunci pdg de skoda octavia si jante pe 16 cu guma de 60 si gata. Nu mai ai treaba. E tractor dar o sa ai o baie intreaga.

Sau pdg si jante pe 17. O sa arate cocotata dar nu se mai lasa atat la greutate si in plus iti tii si jantele pe care tocmai le ai luat.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Cristi..fii serios man..pdg si jante 17? Da ce e bre struto camila? Ei zic ca cel mai bun compromis pt drumurile noastre este suspensia stock + roti 205 55 16 ci niste jante frumoase ; arata frumos,fara diferenta mare intre anvelope si aripa ca la cele pe 17, anvelope ieftine, nu uzezi bucsaraie si alte subansambluri, nu iti scutura ficatii la gropi si nu stai cu grija ca spargi jantele ;

Mai permite-mi sa fac o remarca si am terminat ; arcurile eibach coboara masina ~ -2 cm, insa cu masina incarcata la maxim, am observat ca nu se lasa mai mult decat cu arcurile stock, cele din urma fiind mai moi se lasa biniditot ; spor la modificat ! Tine cont ca o modificare mai cere inca una, si tot asa..eu acum am alta ibiza, si nu as mai face inca o data aceeasi modificare ; pt ca daca stiam ca o sa fie diferenta asa mare intre roata si aripa cu alte jante, numai puneam de la inceput..intr-adevar era o placere sa o privesti si sa circuli pe drumuri bune..insa la graba si drumuri proaste..sau mai ales bumpere era nasol..sau mai ales acum in sezonul asta..sunt cratere foarte mari peste tot..pe orice bulevard / dn / autostrada..e jale cu drumurile..

P.s : baia de ulei la TDI e mai joasa ca la benzinare.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Sunt inca in tratative cu anvelopele, pana la 1 martie cand revin in Buc trebuie sa-mi cumpar 4 bucati, obligatoriu 225 45 17 pt ca astea sunt in talon.

 

 

Mi-a venit azi schimbatorul de pe aliexpress, l-a ridicat prietena mea si nu a platit absolut nimic in plus, deci cu siguranta am sa-mi comand si rcd510+canbus tot de acolo.

 

 

Sunt plecat intr-o delegatie la sonda, si e un tip cu A4 S-line cu suspensie sport, fereasca sfantu a atins de minim 10 ori pe drum pana aici. Am julit si eu de 2 ori cu 3 persoane +bagaje full.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Au mai venit din piesele din china. Am montat iei schimbatorul, arata bine si cel vechi era cam uzat. Pot spune ca exista diferenta de calitate intre oem si china, astea china sunt mult mai prost finisate, mai necesita putina atentie, insa la cat costa sunt foarte ieftine, sunt multumit.

 

In alta ordine de idei am fost ieri sa vad niste anvelope sh michelin primacy de vara 225 45 17 dot 2012 luna iunie, in poze totul frumos pe olx, profilul lor era peste 6mm, insa cand le iau la puricat, cum sunt eu mai exigent, la o bucata gasesc 1 holsurub infipt intre striuri, a intrat putin si in anvelopa, ca l-a scos in fata mea si a ramas gaura, la cealalta bucata gasesc ciob de sticla infipt in el. La care vanzatorul imi zice ca doar sunt rulate, sa nu cred ca gasesc anvelope sh fara aceste defecte, posibil sa trec azi prin autovit sa mai cercetez. Daca nu si nu, comand noi, ca am gasit kumho la 250ron/bucata noi dot 2015.

 

Ieri am facut 30km prin minunatul Bucuresti, luat prin centru (poligrafiei/arc de triumph/victoriei/uniiri/pallady) consum de 7.5 % si imi placea sa o tin in 3000rpm+ :)), cum se schimba temperatura exterioara, cum scade drastic si consumul, traficul a fost cam asa si asa fiindca era sambata.

 

O intrebare: voiam sa cumpar becurile din lidl, am vazut ca sunt mai mult nuante: xenon/longlife/ +% light, si-a cumparat cineva?

Modificat de deenman
Link către comentariu

Struto-camila? nu prea cred, pe fata intra 2 degete, pe spate sub 2 .

 

 

Au ajuns din China butoanele cromate, sunt superbe, maine ajung pedalele Al o sa revin cu poze. 

 

Pana una alta, jantele si anvelopele au fost testate si examinate atent la vulcanizare, jantele's drepte, anvelopele n-au galme/petice.

 

jante audi a8 fat five- 700 ron

anvelope uniroyal rainsport 3 dot 2014- aproape noi- 650 ron - pe umed au calificativ A.

 

Am dat jantele vechi si anvelopele vechi cu 900 ron, eu zic ca a meritat. Scuze pentru locul de pacare provizoriu, stationam 30 seec sa astept pe cineva si eram pe avarii, am invatat de la Bucuresteni, am uitat sa ridic si capota :)).2gwhuuq.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Arata ok din pct meu de vedere.

O sa vezi ca si pedalele o sa fie ok. Eu sunt multumit

Link către comentariu

Am luat eu becurile de la Lidl, sunt ok. Făcute în Germania. Am luat 2 seturi, sa am de rezerva, apoi în alt lidl erau cu 17 lei, ultimele bucăți în stoc.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!