Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Sper ca nu i-ai zis si prietenului cu logan'ul ce consum ai scos, ca ii stricai toata distractia.Eu lasam loganul acolo.

O alta chestie ce ma dezamageste cand fac plimbari de genul in Romania este faptul ca peste tot trebuie sa platesc taxa de trecere.Am fost la Lacul Sfanta Ana, taxa de trece.Prin Cheile Dambovicioarei, taxa de trecere. Plus taxele de parcari.Si multe alte exemple de genul.Dar m-am obisnuit deja si nu ma mira nimic.

In rest km cat mai multi fara investitii.

Modificat de ionutMK4
Link către comentariu

Cat ar fi loganul de prost sau de rau reglat nu cred ca are cum sa consume la drum 8.1. Poate are rezervorul spart.

Am avut logan de 1,4, facut Italia de 2 ori cu el, superincarcat, la limita masinii(tinuta in 150 pe ceas pe autostrazi) si dus intors a fost 6.8-6.9, pe CB si la pompa. Pe Romania, cat l-am purtat pe extern mai mult de 6,6 nu a luat.

Poate prietenul tau nu stie regula de trei simpla si face impartiri gresite.

Link către comentariu

Murdarie, trip de 9300km de la ultimu schimb de ulei (cu viteza medie de 55km/h pe 9300km). Am ajuns in Mures, iar. Strangem bani pt ambreiaj monomasa in prima faza (nu rahaturi turcesti de la depozitele auto din tara) si pt black friday poate prind o reducere la un soft.y3mWIx2PCt_6b0ADv8Nk3J3StTJM3KsjzKZjYnMT

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

5d1d1d69f8.jpg

 

5d1d1311eb.jpg

Revizia de 10.000km, de la filtre Mahle am trecut la purflux, calitate superioara, de la ulei Fuchs am incercat o tura de Valvoline xtreme daca tot e asa laudat, produs 15 decembrie 2015 platit 165 ron pe 5 litri.

 

Aseara cand m-am intors de la Medias, aveam 11 000km cu vechiul ulei, si cam de la 7000km am facut doar drumuri lungi de 8-11 ore (Grecia, Buc- Baia Mare, Buc- Mures) deci vreo 4000km de alergat, mi s-a aprins martorul de ulei nivel scazut. Am completat cu 500ml si tot nu s-a stins, pt ca nu stiam ca se reseteaza martorul in functie si de martorul de senzor capota, pe care eu il am anulat, dar s-a rezolvat astazi.

Modificat de deenman
Link către comentariu

De ce iti par mai superioare Purflux decat Mahle, asa doar dupa ambalaj?

Modificat de calin.g
Link către comentariu

Pt ca cel de motorina (care ma intereseaza cel mai mult) dar si cel de ulei, au striatiile respective in hartie si ofera o filtrare mai buna, o zona mai mare de filtrare decat la filtrul clasic cu striuri drepte fara onduleuri. Pretul este asemanator.

 

O poza face cat o mie de cuvinte, filtru de motorina l-am schimbat dupa 30 000km spre rusinea mea, insa am avut si motive, am decont Petrom/OMV si alimentez doar de acolo. Dupa 30 000km recipientul filtrului era perfect curat pe pereti dar si pe fund, insa filtrul de hartie Mahle era usor patat cu pete mici negre (se poate sa fie si de la uleiul 2T adaugat de mine pe acest interval).

 

Uite despre ce diferenta vorbim:

14PetrolMann+vs+GM+Purflux+1watermark.jp

Modificat de deenman
Link către comentariu

Mie mi se pare ca forma hartiei ondulate a  filtrului Mahle (cel din dreapta)ca e de ultima generatie, suprafata de filtrare este mult mai mare decat unul simplu cu fantele drepte, model anii '70. Eu personal am trecut la Mahle de la Mann (care deja se fac majoritatea in China) si am simtit calitatea lor mai ales la filtrul de ulei care tine amorsat circuitul super, am observat cel mai bine iarna la temperaturi negative, la prima pornire aveam un rontait de tacheti cateva secunde, ceea ce de 2 ani nu am mai auzit deloc, bine merg si cu Ravenol VMO care este f.bine tolerat de motorul meu. Asta m-a facut sa apreciez aceasta marca de filtre care se fabrica numai in tara de origine. La combustibil, e mai simplu fiind motorina subtire trece prin orice hartie, principalul este sa nu se dezintegreze, impuritatile oricum nu trec.Si eu schimb tot la 30k. pe cel de combustibil.

De unde zici ca achizitionezi ambreiaj cu masa simpla de calitate?

 

Ca ultima informatie, luna trecuta am facut si eu revizia si surpriza  filtru de motorina Knecht(MAHLE). Mi-a venit comanda, toate bune si frumoase, dar dupa ce am studiat filtrul mai bine, scrie pe el Purflux si codul de Purflux. Desi pe ambalaj scrie Knecht - Mahle. Cine e producatorul?

Modificat de calin.g
Link către comentariu

Filtrul de motorina eu il schimb la fiecare revizie  8-10k km si tot ca cel de sus arata , uneori mai rau indiferent de unde bag motorina . Urmeaza sa incerc si eu pureflux sa vedem daca se simte diferenta.  

Cu ambreiajul acum ce probleme ai ?

Link către comentariu

La urcare, dupa ce se incinge foarte bine ambreiajul, scoate un zornait/pufait, si cand lasi pedala pana aproape cupleaza bate usor. 

Modificat de deenman
Link către comentariu

Lasă ambreiajul la locul lui. volant mea la b6 2.0bmp după ce se încălzește bate ca naiba de mai bine de 70k km. La rece nu scoate pic de sunet. Am de gând să o mai țin 20k km. Am prieteni cu g5 care au mers  mult peste 100k cu bătaie la volantă prezenta si la cald si la rece. Dacă nu îi dai forja la plecarea de pe loc nu o să te lase. Dacă vrei să faci conversie la masa simpla cel mai bine e sa cauți din timp un kit sh și îl trimiți la recondiționat. Îți echilibrează volant, îți pun kevlar pe disc si îți întăresc și placa, totul la un preț modic. Nu mai ai treabă apoi cu el.

Modificat de Emilut
Link către comentariu

Mai, ambreiajul nu patineaza, insa scoate un sunet de te sperie uneori cand se incinge foarte tare, e un zornait de zici ca am lant la distributie si pufaie ca si cum ar scapa vacum undeva, banuiesc ca e placa de presiune varza, si imi e sa nu cedeze ceva din ambreiaj si sa sparga cutia de viteze. + ca daca vreau sa fac un soft pana la final de an imi trebuie ambreiaj nou.

 

Azi am avut timp berechet, am dus masina la Petrom (peco si pe urma sediu pt pozat) si am spalat-o relativ bine, cu sampon si galeata, ceruire cu ceara solida aplicata cu o bormasina cu acumulator. A iesit binisor, imi trebuie mai multa rabdare sa decontaminez cu argila punctele de bitum sarite de pe sosea, insa n-am avut argila.

 

Am ceruit si jantele ca sa le mai protejez de praful de placute.  Am facut un calcul si in 1 an si 4 luni am facut 25 000km, doar exterm, e un rulaj cam mare pentru o masina asa de veche, m-as orienta spre o masina mai noua insa nu e o prioritate.

 

14 ani si 4 luni vechime, km: 300 000, se mentine bine, in stare tehnica foarte buna, vopseaua zgariata si unele puncte de rugina pe ici pe colo. Sa aveti drumuri bune.

 

 

 

 

 

4.jpg

5.jpg

7.jpg

8.jpg

Link către comentariu

Si eu stiam ca doar din 2004 a inceput fabricatia la Golf 5...

Link către comentariu

Din 2003 a inceput fabricatia. Am gresit eu socoteala cu toate ca asta nu e deloc relevant. Tot veche este ca are 13 sau 14 ani.

Link către comentariu

Asta a fost motivul pentru care m-am despărțit și eu de Golf. Bine eu nu aveam doar 245.000 km și era din 08.2004. Eu eram în momentul în care mai puteam scoate ceva bani pe mașină. 

Link către comentariu

La munte pe la Rucar. Desi am sunat de marti pt cazare toate sunt ocupate. 

Odo: 300100km. 

2016813182206.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Am stat la cort doar 1 noapte din 3 insa suntem obisnuiti si avem echipament(suntem geologi) a fost chiar placut. Aveam saltele autogonlf profi, saci de dormit de - 10. Acu suntem in Sirnea si stam la pensiunea Alina, recomand desi drumul pana aici e cam off road. Oricum stii si tu ca drumul Buc- Piatra Craiului nu e cel mai bun asa ca e deastul de liber. Noi ne alegem iesirile in functie de aglomeratie, nu suport sa fie galagie, manele, burtosi, de asta a fost exclus din start mare, valea Prahovei, valea Oltului. Ramanea de ales intre Fundatica, sirnea sau Sovata

 La Sovata am fost anul trecut pe vremea asta si nu puteai sa intinzi mainile in lac ca nu aveai loc.

 

Btw pe transalpina si transfagarasan e foarte aglerat acum deci nu are rost sa mergi.

Link către comentariu

Sa adunam kilometri, zic. Am pornit azi dimineata din Bucuresti pe la 5:40 am si am ajuns la Sarmasel (jud. Mures) pe la ora 12:30. Am mers pe Valea Prahovei a fost foarte liber am ajuns in Bv dupa 2 ore, insa am prins aglomeratie dupa ce s-au trezit tot. Idem la supermarket se vede ca au intrat banii toti fac cumparaturi la ora 9:00 era haos la casele de marcat.

Am o problema care ma supara, doar o mentionez nu vorbim detaliile tehnice aici, dar sa se cunoasca istoria masinii si ce reparatii a suferit si de ce: la mers peste 40km/h incepe sa-si faca aparitia un sunet ciclic de rotatie care in prima faza am crezut ca e din anvelope, insa este de prin zona accesoriilor motorului, banuiesc in ordinea asta : intinzator si curea accesorii, pompa de apa, fulie compresor clima, rulment intermediar planetara. Sunetul nu depinde de turatia motorului sau de viteza, este constant in rotatie si in intensitate,nu se manifesta altfel nici pe viraje si nici pe urcat/coborat. Daca apesi ambreiajul sau daca scot/bag din viteza tot acelasi sunet il am. Multumesc si sa aveti drumuri bune. 

 

PSS: sunt foarte multumit de uleiul Valvoline, dupa primii 1500km nivelul este neclintit, mai vedem.

 

odo: 301 000km.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Mai bifam 1000km dintr-un foc in 5 zile.  M-am intors astazi din Reghin si am pornit cam la ora 11:30 am. Problema se pune pe unde treceam eu spre Bucuresti, fara sa stau foarte mult in aglomeratie, asa ca cu ajutorul waze-ului si google maps + info trafic pe statie CB am reusit ceva superb:

 

Reghin-Ms-Sighisoara-Brasov-Rasnov-Bran-Targoviste- Buc- 450km~  in 7 ore jumate cu medie de 61km/h si consum de 5.0%. Am stat bara la bara 10 minute in Bran ca erau multe masini la castel.

 

Intre Targoviste si Buc am dat de cineva cu un scirocco si cred ca tocmai isi puse un espamant mai mare pe masina, ca tare mult ii place sa o tureze, am filmat foarte putin, insa nu se aude mai nimic, in orice caz mi-a trantit un zambet pe moaca, si daca e coleg de forum cu noi il salut:

 

 

 

 

Link către comentariu
On 8/6/2016 at 3:07 PM, deenman said:

de la ulei Fuchs am incercat o tura de Valvoline xtreme daca tot e asa laudat, produs 15 decembrie 2015 platit 165 ron pe 5 litri.

Salut. Unde ai gasit ulei Valvoline xtreme la 165 RON ? La Cluj este aproximativ 220 RON la Carrefour si altundeva nu prea am gasit ulei Valvoline.

In rest foarte bine arata masina la rulajul pe care il are. Cu axul cu came sau tachetii ai avut vreo problema pana la rulajul acesta ?

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu

Nu am avut nici o problema, niciodata. Au fost verificate la 275 000km si erau ca noi. Ai pm de unde am luat ulei.

 

Cu Valvoline 5w40 Xtreme consuma cu 0.3- 0.4 l/100 mai mult masina insa se simte mai bine in ture, intre 2000-2400 rpm nu mai auzi motorul deloc, e ca si cum ai merge cu 2T in motorina. Cu Fuchs insa am avut porniri mai silentioase, are tehnologia XTL care ajuta enorm la rece.

Link către comentariu

Merci de raspuns. Cu Fuchs ce consum de ulei aveai ? Tine-ne la curent cum se prezinta si Valvoline-ul dupa ce mai acumulezi km.

Numai bine !

 

Link către comentariu

Eu banuiesc ca am o microfisura in teava de la racitorul de gaze sau o garnitura nu mai etanseaza corect. Pai zic asta din 2 mari motive:

 

1. fasaie uneori la rece, ca un sunet de turbo insa nu vine de la turbina, dupa ce se incalzeste (se dilata metalul) nu mai face niciodata.

2. consum de ulei am insa nu grav, 0.5-1 litri la 10-11 000km, insa banuiesc ca pe acolo se duce.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Acelasi fasait il am si eu de ceva vreme incoace , nu apare totdeauna  dar cand apare tot la rece se manifesta. 

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!