Jump to content

Martori luminosi si mesaje in bord


Aditu
 Share

Recommended Posts

Salut Aditu,

Sa ne spui si noua ce tip de antigel ai luat (si eventual si de unde).

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Chiar, ce are daca complectezi cu 150ml de apa ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link to comment
Share on other sites

Se vede chiar din poză că trebuie G13. Bănuiesc că se poate găsi în majoritatea magazinelor de piese auto.

Sugestia mea e să puneți lichide cu normele cerute de producător. Că nu le cere degeaba. Nu mai avem mașini pe care le reparăm cu o sârmă şi o șurubelniță.

Că altfel avem pretenții la garanții de tot felul.

Link to comment
Share on other sites

Se poate completa cu apa distilata fara probleme.

Send from my Nokia 3310

Link to comment
Share on other sites

Nu se pune numai antigel. E vorba de un amestec cu apa.

De obicei ce se pierde este tocmai apa prin evaporare.

Edited by The_Ego
Link to comment
Share on other sites

Exact la treaba cu evaporarea apei m-am gandit si eu cand am vazut broboanele pe interiorul vasului. Ma gandeam sa pun apa dedurizata ca am o sticla mai veche pe acasa pe care scrie ca pt antigel e printre altele. Dimineata sun la reprezentanta ca au incheiat vacanta.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de evaporare,la toate masinile noi dureaza putin pana se ,,aeriseste ''instalatia.Am vazut si la O2 si G6  si G7 (toate noi) ca a mai trebuit completat cu putin antigel in jurul a 10-15.000 ok.Dupa ce completezi nu o sa mai fie probleme.

Link to comment
Share on other sites

Ți-as sugera să nu mai faci sugestii de genul acesta, poate chiar te ascultă cineva și își pune apă în loc de lichid de răcire... Lichidul ăsta nu e doar apă cu colorant.

 

poti sa fii mai explicit de ce nu esti de acord cu ce am zis eu? 

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi experienta cu scazutul nivelul din vasul de expansiune si s-a repetat. Scade cu mai mult de 1cm sub minim si ramane acolo. Fara alte manifestari sau martor in bord. Cand masina era in garantie am fost la pbn unde s-au facut toate testele si sistemul s-a dovedit a fi in regula.

De atunci tot asa se manifesta, dar l-am lasat in pace pt ca nu mi-a dat motive de ingrijorare. La ultima revizie s-a verificat cu refractometrul iar antigelul era in parametri. Au mai completat cu 200ml.

Nu doar masina mea are aceste manifestari.

Sfatul meu ar fi sa completati cu apa doar daca apare martorul in bord.

Sent from my ApfelPhone

Edited by The_Ego
Link to comment
Share on other sites

rifflections

Scrie si in cartea masinii ca se poate completa doar cu apa...

Link to comment
Share on other sites

Eu eram de părere că acest lichid nu are doar proprietăți anti îngheț, ci și pentru ridicarea punctului de fierbere. Dacă apar probleme la sistemul de răcire, iar temperatura lichidului trece de 100 de grade va începe să fiarbă dacă este doar apă.

Dacă toată lumea zice că e ok și mai scrie și în manual, eu ce mai pot zice... :) Eu tot cu lichidul respectiv aș completa. Nu cred că e așa scump și se găsește la fel de ușor/greu ca apa distilată.

Link to comment
Share on other sites

mai rau faci cand completezi doar cu antigel.  Ca fapt divers, antigelul are niste proprietati foarte nepotrivite daca este nediluat.

 

si se poate folosi G12++ (violet) peste G13

 

 

Coolant additives G12++ - which have a lilac colour and conform with the standard TL VW 774 G and coolant additives G13 which conform with the standard TL VW 774 J, can be mixed with each other. Edited by andrei_221
Link to comment
Share on other sites

Am fost la reprezentanta locala si am intrebat de G13 sa cumpar. De aici a zis consilierul ca nu e nevoie, si a chemat un baiat din service cu bidonul de G13 sa completeze. Motorul era cald si nivelul era intre gradatii, asa ca a completat peste maxim. Ar trebui sa fie la nivel acum. explicatia...cum a zis si GABI mai sus : s-a mai aerisit. Sau ca asa vin masinile noi, cu fluidele mai pe minim.

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

da, la pregatirea de livrare teoretic ar trebui sa completeze antigelul, uleiul si solutia de parbriz... ca oricum incaseaza 120 lei de la importator pentru a verifica presiunea in roti si nivelul fluidelor.... 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ia aparut cuiva eroare de bec in bord, si sa nu aiba nici un bec ars...

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa fie unul ars daca apare eroarea.

Edited by Al Bundy
Link to comment
Share on other sites

pai nu trebuie sa`i zica maxidot`ul care bec e ars? 

Link to comment
Share on other sites

De curând m-am lămurit si eu ca ceea ce se vede în poza e o problemuta. Inca de la inceput a fost aprins martorul de centura spate, chiar dacă nu e branșata centura si nu stă nimeni acolo. Sugestii pt remediere fara a apela la dealer? post-17144-13926615906333_thumb.jpg

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

poti incerca sa cuplezi de mai multe ori centura si sa o decuplezi, urmarind in timpul asta maxidot-ul sa vezi daca recunoaste starea centurii

Link to comment
Share on other sites

Am incercat...chiar am bruscat putin. Nu schiteaza nimic...nici nu clipeste macar.

Link to comment
Share on other sites

problema nu e sa dispara...cica una dintre ele apare ca si bransata desi nu e. Ele oricum dispar dupa cateva secunde.

Link to comment
Share on other sites

Inca de la inceput a fost aprins martorul de centura spate, chiar dacă nu e branșata centura si nu stă nimeni acolo. attachicon.gifuploadfromtaptalk1392661589000.jpg

Te contrazici sau e prea dimineata pentru mine? :))

Daca nu ai copii care s.au jucat cu ele si au bagat diverse chestii, go la service.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Adi, dar celalate 2 centuri sunt recunoscute cand sunt cuplate ? 

Link to comment
Share on other sites

Da, sunt recunoscute. Asa m-am lamurit si eu la apropae 5 luni de cand am O3-ul, timp in care am crezut ca e oarecum normal.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!