Jump to content

fum alb dupa ce se incalzeste motorul 1.6 ALZ


robertsuk19
 Share

Postare recomandată

Salutare , vin cu o problema : dupa ce se incalzeste masina (ajunge apa la 90) si las masina sa mearga vreo 5-10 min , cand o turez pe la 2000-3000 de ture scoate mult fum alb, iar cand este rece face mult condens face balta . (am ''gustat'' condensul care iese pe toba si are un gust amar, nu este de antigel )

ce ar putea fii ? am schimbat : ulei , buji , filtre , termostat , antigel , (ulei nu consuma ,nici antigel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand este racoare pana se incalzeste traseul de evacuare este normal sa faca condens,acele picaturi sunt de apa.Dupa ce se incalzeste mai scoate fum alb,daca da este o problema daca nu este doar abur.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

aceiasi problema o a, si eu cu un golf 1.6 sr


are cineva idee de la ce poate fi?


cat este motorul rece nu scoate fum deloc dar dupa ce se incalzeste la 90 de gradescoate fum foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e masina nu farmacie, normal ca miroase,

 

dupa ce se incalzeste motorul lucreaza si catalizatoarele, ele genereaza multa apa reducand noxele ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiu ai dreptate, numai că el spune că scoate foarte mult ceea ce nu ar fi normal după ce se încălzeşte motorul.

La mine la diesel scoate ceva abur când este motorul rece (cantitatea de abur este în funcţie de vreme, când este frig şi mai ales umiditate în atmosferă scoate mai mult), dar după ce se încălzeşte nu se mai vede aproape nimic.

Dar trebuie făcută diferenţierea între abur şi fum alb. Aburul care este normal este mai transparent şi dispare destul de repede din spatele maşinii. Fumul alb este mai dens, este destul de opac şi destul de persistent (dacă de exemplu stai la curte aceasta se umple de fum în scurt timp). De obicei fumul alb miroase a antigel (asta indică probleme la garnitura de chiuloasă).

Dacă  zici că miroase a ulei, verifică în primul rând nivelul uleiului şi monitorizează-l. Atenţie să nu fie peste nivelul maxim (prea mult ulei poate fi o cauză). Am mai citit undeva că valva PCV defectă poate cauza fum alb (nu ştiu dacă este prezentă la motorul tău).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc! o sa urmerze o serie mai ampla de verificari si teste. Un An Nou va doresc!!! LA MULTI ANI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!