Jump to content

ce sunt astea?


althomas
 Share

Postare recomandată

Am gasit 2 "saibe" intr-un set de bolturi cu distantiere -ptr fuzetele pre 64.

Nu stiu daca sunt din acelasi film, de aceea caut o imagine explodata unde ar veni saibele din poza>

Mersi

post-10814-0-88746700-1384534593_thumb.j

post-10814-0-90888300-1384534648_thumb.j

post-10814-0-54515400-1384534691_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza sper sa explice totul , piesele vin prinse intre bratele puntii si fuzeta , daca nu gresesc (daca o fac va rog sa ma corectati) in interiorul fiecarei piese ar trebui sa vina si un oring , asa cum scrie in poza ele se numesc "link pin dust seals" si au rolul de a proteja de mizerie bolturile fuzetei .

post-82423-0-49228600-1384541954_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

Cum a mea punte e pre 60, renunt la cele 2 "saibe", si incerc reglajul dupa tabel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti nevoit sa renunti la cele doua saibe de protectie , automat iti sunt necesare 10 saibe / link pin pentru un reglaj corect , adica vei folosi tabelul din stanga ...

Modificat de siv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce grosime au saibele?Sunt toate la fel sau variaza grosimea in functie de reglajul pe care vrei sa il faci?

Vad ca exista mai multe reglaje de cadere.In tabelul din stanga sunt 9 reglaje iar in dreapta 7.In functie de ce iti alegi reglajul?

 

Am bolturile rectificate pe bucse noi facute si problema este ca am ramas fara saibe!Are cineva un set de saibe de vanzare,ptr. ca nu as vrea sa cumpar tot setul si cu bolt/bucse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reglajul se face cu o cala si este in functie de alinierea bratelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca este o lucrare de atelier specializat si nu se poate face acasa?Nu prea vad eu care atelier o sa fie dispus sa-si piarda timpul schimband la saibe ptr. un reglaj rudimentar!

In prima faza vreau sa incerc sa mi le reglez singur,asta daca fac rost de saibe..Are cineva un set de vanzare?Totusi,stie cineva ce grosime are o saiba?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate face oriunde dar este mai usor cu vw 270,aceasta este cala de care am zis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc "tuturora" ptr raspunsuri, DAR saibele de care intrebam n-au treaba cu reglajul-distantiere.

Cred ca sunt ceva gen anti praf, + ca au si ceva de blocaj - ultima poza a mea.

La modelul meu pre 64, pun 10 saibe/roata ca-n tabel si "uit" de astea groase.

 

dara, pune o poza te rog cu cala vw270, ca pe goagle da orice altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exact VW 270a pt ca mai exista si b, c, t... 

270a este pt broasca iar restul pt bus. pt edificare poza cu modul in care se foloseste.

cum spunea si dara este evident ca se poate face si fara aceasta scula dar ca e mai usor cu ea.  e mai usor cu ea dar e ea mai greu de procurat, din pacate.

post-6468-0-78986700-1384937951_thumb.jp

post-6468-0-23063100-1384937961_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scula respectiva nu cred ca ar merge si la mine ptr. ca am bucsele supra cotate ptr. bolturi rectificate.Deci nu ar intra in brate...Oricum oferta de cala nu era si ptr. provinciali!

Insist pe saibe,poate ma lamureste si pe mine cineva ce grosime au.Chiar nu are nimeni una la indemana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scrie si in ce am pus eu mai sus in italiana, pun si in engleza. grosimea saibelor este de 0,5 mm.

post-6468-0-80510500-1384947098_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa d-le.In limba noastra " materna".

Am inteles acum ideea cu cele 2 " saibe" mai groase.

Sunt puse primele langa bolturi, si inlocuiesc 2 saibe subtiri, + ca tin de praf :icon_thumleft: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic 

limba engleza fiind mai "scurta" (vezi dimensiunile textului) a "strans" si toleranta cu 0,5mm  :lol:

post-104305-0-93927800-1384950940_thumb.post-104305-0-08893500-1384950948_thumb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)). asa e.

cartea in italiana e pt pre60 parca (editia 1959) cea in engleza nu stiu ce an e dar e mai noua in pozele de la capitolul cu motorul avand piciorul de dinam separat nu corp comun cu blocul motor. posibil de aici sa apara diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!