Jump to content

Consum Octavia 3 benzina


Aditu
 Share

Postare recomandată

Categoric, sa nu credeti ca ma plang. Stiam bine la ce sa ma astept. Dezamagirea mea vine din rezervorul mai mic, dar s-a mai discutat asta.

 

Ce mi s-a parut ciudat dupa ultimile drumuri pe A2 e ca, dupa trecerea la cauciucurile de vara, a consumat un pic mai mult. Ar fi trebuit sa fie invers. Ambele seturi sunt Continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu ma bucur de ea, ca am lasat-o la Avia sa-mi vopseasca bara+aripa fata. Le-am zis sa se uite si la senzorii de parcare, stropitoarele de faruri, plus niste codari.

 

Ca sa raman on-topic, drumul spre Avia a fost de 10km, viteza medie de vreo 30 km/h si am scos 13.6%. Binisor, zic eu...

 

Cati km ai facut pana acum?

Consuma cam mult deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram la 3400 km cand am lasat-o la Avia. Imi consuma mult in medie din cauza de cum merg cu ea, ca trasee. Altfel la drum lung ma stabilizez in 9-10%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La trasee de peste 10km si cu medie de pest 25km/h ar trebui sa iti ia sub 12. Afara nu stiu cum mergi, dar 10 e consum de peste 150km/h :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri cand am dus masina la service, chiar am mers linistit, nu ma grabea nimeni. Nu mai tin minte viteza medie scoasa, dar aveam 13.6% in cam 25-30 km/h medie. Dupa drumul meu obisnuit de weekend cu 20 km de drum judetean si 100 km de A2 ajung la destinatie cam cu 9-9,4% mers semi-sportiv pe DJ si cu 140 km/h pe ACC pe A2.

 

Dar eu am inca doar 3400 km si nici nu-i fac un favor motorului conducand pe traseele zilnice pe care le am. Nu ajuta nici DSG-ul la consum, masa relativ mare a masinii si nu-i nici cea mai aerodinamica din parcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehhh....generația tânără. Eu la o medie de 32 km/h și un parcurs de 3040 km am un consum de 7,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce consumuri de disel are skoda o3.. Deabia astept sa imi soseasca. E si economica masina si buna de agatat

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 E si economica masina si buna de agatat

 

 

....in comparatie cu ferrari care e buna de agatat dar nu e economica si cu dacia care e economica dar nu e buna de agatat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacia nu este economica absolut deloc.. Am un logan 1.6 mpi acum.. Nu are nici putere insa am consum de 9.5 in bucuresti si merg cat se poate de economic, gen cand vad semaforul din fata ca este rosu, las pe liber fara sa mai accelerez.. Orice fac tot nu ies sub 9.. Doar daca as merge noptile cum mergeam acum 1 an.. Aveam 8.3 consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu o mai lasa pe liber, las.o in frana de motor, consuma 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca imi arata consum 0 cand o las pe liber.. O mai las de obicei si cu frana de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e consum 0, ci consum de relanti cand e pe liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar Loganul tau nu are CB care sa arate consumul instant, ca acolo se vede clar consumul 0 in frana de motor si > 0 lasata liber.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e mai vechi si are consum instant, sau poate l-a activat singur, ca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni, atata timp cat motorul se invarte consuma. Chiar daca e in frana de motor el consuma, ca arata 0 e doar chestie de soft...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inseli........in frana de motor, orice motor cu injectie electronica, benzina sau diesel, are consum 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucru mecanic fara consum de energie nu exista! Consum "0" in frana de motor este o legenda. Consumul instant pe CB este intradevar un simplu moft de soft! Dealtfel, daca mergi suficient de mult in frana de motor consumul instant o sa afiseze valori pozitive. Am mai vazut opinia referitoare la consumul 0, argumentata cu texte in limba engleza si cu explicatii docte legate de managementul electronic al motorului dar, pana la urma, bunul simt ar trebui sa primeze.

PS: cum se face ca cutia DSG in mod "eco" decupleaza cutia la decelerare lenta? Probabil nu stie fizica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu ai dreptate. atata doar ca in frana de motor, motorul nu produce lucru mecanic ci consuma energie cinetica pe care o transforma in lucru mecanic (inertia se transforma in deplasarea cilindrilor). apoi computerul stie ca esti in frana de motor si taie gazul. asta inseamna ca motorul nu mai primeste combustibil. si daca nu mai primeste combustibil ce consuma?

am verificat si eu la masina mea si pe distante mai mari si calculatorul arata 0 in comparatie cu relanti unde imi arata ---.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica franarea se produce prin frecarile din cilindrii? Pas. Nu zic ca nu exista frecare in motor, dar franarea se produce cu consum de combustibil. CB-urile sunt setate sa arate consum 0 pentru ca producatorii/politia/etc considera ca deplasarea cu cutia la relanty este periculoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai date certe ca injectoarele functioneaza?

In clip nu e frana de motor cu retrogradare, dar e lasata in viteza.

 

Oricum suntem offtopic, insa e bine sa nu exageram. Evident ca nu frecarile din cilindrii franeaza. O explicatia mult mai buna:

 

"Engine braking happens when an engine is reved up to a higher than idle speed and then the throttle is closed, since the engine is essentialy an air scavenger it will still try to take in enough air to maintain it's current speed. Because the throttle is closed it will generate a vacuum in the intake system and even in the cylinders. 
 
The engine is now generating an opposite force, instead of applying torque in the forward direction it is resisting the rotation of the transmission, it is trying to slow down because the vacuum in the intake and cylinders is acting on the pistons with much greater force.
 

The vacuum will increase or decrease as engine speed climbs or falls, if you rev it higher and release the throttle it will generate more braking force than at lower RPMs, additionaly, because of the force multiplying of the gears in the transmission you will experiance more engine braking in lower gears."

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postul de mai sus confirma ce am spus. Consumul instant "0" dureaza in film cca 2 secunde. Spre sfarsitul acestuia consumul instant creste (sec.20-23). Si-apoi hai... de ce se ineaca motorul la oprire in frana de motor, ca in cilindrii nu este decat aer? Sau n-am pus cazul in care masina in viteza accelereaza la coborare si motorul se tureaza... sa vezi atunci consum instant "0", Daca in principiu am dreptate atunci cu siguranta am si in practica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti confirma pt ca ajunge turatia la 1000rpm si ECU atunci comanda sa se introduca combustibil. 

Acesta fiind si motivul pt care se ineaca daca o opresti in treapta de viteza. Nu are nicio treaba cu frana de motor. Daca o lasa de la 4500rpm, era 0.0mg/R pana ajungea aproape de turatia de relanti.

 

Clipul e realizat daca nu ma insel chiar de catre cineva de pe forum, Ice_2k. Poti sa il intrebi pe el.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!