Jump to content

Consum Octavia 3 benzina


Aditu
 Share

Postare recomandată

Super tare a iesit. Felicitări. Data viitoare voi venii si eu. Si Frnm[emoji16]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin si eu ca sa ii descurajez pe cei care ar vrea diesel :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2tsi 105cp

consum mediu 4.9.

Govora-Bucuresti.

~190km, ~2h20, ~viteza medie 68kmph. Primii 15km am mers la consum, sa ajung la o benzinarie, plecasem deja cu range 0km - consum mediu 3.8;

 

In sens invers am avut consum 6.1.

Modificat de warlock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergeam la consumpost-24477-0-43191000-1430687789_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O3 1.2 TSI M6 Bucuresti-Balchik si retur, 690 km, consum mediu 6.6, viteza medie 87 kmh.

La dus am mers mai tare si am ajuns in 3ore jumatate, cu un consum de ~7.3 parca, insa am recuperat la intoarcere, partial si din cauza ploii. Mai mare decat ma asteptam consumul, insa in continuare sunt foarte multumit.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În mini-concediul de 1 mai, am fost la munte - Mărișel - jud. Cluj. La dus, am avut 5,3l/100, dar n-am fost inspirat să fotografiez. La întoarcere, datorită coborârii, se vede în imagine. Media a ieșit la 4,7l/100km. 2 adulți + 1 copil de 3 ani + portbagaj aproape plin. Drumul a fost foarte aglomerat și s-a mers preponderent în coloană, cu 8-10 depășiri mai în forță pe tot parcursul drumului Oradea - Mărișel - Oradea. Mă declar mai mult decât mulțumit.

post-145181-0-19620100-1430734935_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A2 Bucuresti - Drajna + 20 km drum national, mers un pic tare, medie 122 km/h, 8,3 l/100 km. La intoarcere mers un pic si mai tare, dar nu mult mai, 8,5 l/100km. Pana la urma s-a adeverit dorinta de a merge cu ~140 km/h pe bord (~135 pe GPS) cu un consum de aproximativ 8-8,5. La Leon (1.6 MPI) aveam cam 9,5-10 in aceleasi conditii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un consum bun pt 2.0 220cp, consumuri bune si la ceilalti colegi, rivalizeaza grav cu dieselul meu spre exemplu, ce este enervant rau la O3 e rezervorul micsorat la 50l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi consuma 5.3%-5.5% cu pilotul pus la 130km.. Am 1.2 tsi 6+1. La logan 1.6 am consum de RS dat pe sport.. 9.5%.

Pentru cat de mare e skoda are consum bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cu vant din spate si pe o usoara coborare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai adauga la cele spuse de George si un "mers la trena". Minim SUV daca nu TIR. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 1.2. Consumul e cat se poate de real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La viteza de 130-140kmh de obicei motoarele mici nu au mare diferenta fata de cele mai mari.

A se observa si testul facut de cativa colegi cu 1.4, 1.8 si 2.0. Diferenta intre 1.4 si 1.8 era de 0,2 la 135kmh (6.4 vs 6.6%). Acum vine miraculosul 1.2tsi cu consum de 1l sub cel de 1.4 desi are doar 200cc in minus.

Poate sa scrie acel consum pe bord, dar trebuie verificat la pompa daca nu cumva e cam optimist cb. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 140, am consum instant între 5,8 - 6.5, în funcție de drum, deci nu mi se pare imposibil 5.3 la 130.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni n-a spus ca e imposibil. Si eu am uneori 3,2% la 130 km/h pe A2 cu ACC. Doar ca pe anumite portiuni, acolo unde sunt indeplinite conditiile enumerate de George (de fapt doar cea de coborare este importanta, restul nu reduc mult consumul). :)

 

Deci gasesc ca este imposibil sa obtii 5,3% la 130 km/h "la general". Si sunt oricand gata pentru un nou test care sa ma contrazica. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi consuma 5.3%-5.5% cu pilotul pus la 130km.. Am 1.2 tsi 6+1. La logan 1.6 am consum de RS dat pe sport.. 9.5%.

Pentru cat de mare e skoda are consum bun.

 

Nu prea e cazul, RS-ul la 130 km/h are cam 7,5, hai 8. Si asta la un Combi cu DSG, deci cazul cel mai nefericit pt consum. Pentru 9,5 mergi la viteze ce nu pot fi mentionate. :)

Sunt si eu un pic carcotas si sa zic ca 5.3 mi se pare un pic cam ambitios pentru 1.2 TSI. Ce turatie ai la viteza aia?

 

Poate sa scrie acel consum pe bord, dar trebuie verificat la pompa daca nu cumva e cam optimist cb. 

 

Sa stii ca am observat dupa un an de zile de urmarit ca Long-Term e f aproape de consumul la pompa. Am fost la o diferenta de 0,1% intre real si ce arata cb. Pe consumul instant insa nu trebuie sa te bazezi de loc, decat asa tranzitoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am uitat la turatie sincer.. Am 6 trepte. Banuiesc ca nu difera turatia intre 1.4, 1.8, 2.0 benzina.. Ma gandesc ca am in jur de 3000. Am sa ma uit odata cand voi merge cu 130.. In cazul in care nu difera turatia la motoarele mentionate mai sus, ar putea spune cineva care stie precis. Facem odata un test daca e. Eu am avut din Ploiești pana in București (autostrada) odata 5.5 si apoi 5.3. Cand am avut 5.5 aveam si clima pornita. Ma gândesc ca alt 1.2 105cp,6 trepte ar putea sa aiba alt consum. Probabil parametrii de calcul pot fi diferiti de la masina la masina.

@TudorM ziceam de oras 9.5. Pe autostrada la 140km/h miroase a incins. Cu loganul mai mult de 120 nu merg.. Are 10 ani, aproape viata unui caine. Pe autostrada consuma 6.5-7.3 ceva de genul.

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, scuze de offtopic.

Am citit cap coada acest topic, tocmai mi-am comandat un 1.8 TSI DSG7, trebuie sa astept pana in August, deci am timp de documentare. :)

Va felicit pentru informatiile postate si calitatea conversatiilor, inclusiv testul facut cu cele 3 masini.

 

Pentru mine conteaza consumul dar nu a fost un factor decisiv in achizitie.

 

Am ales aceasta motorizare pentru urmatoarele considerente:

- imi place sa merg mai sportiv din cand in cand + mai fac si drumuri lungi prin Austria si Germania. Totusi va fi folosita si zi de zi pentru mers la lucru prin Cluj.

- 1.8 ul are suspensie spate independenta si distributie pe lant spre deosebire de 1.4

- 1.8 ul este un motor cu o istorie mai lunga (nu stiu exact la a cata generatie) si sper ca si fiabilitate sa fie mai bun decat 1.4 care din cate stiu este mai nou.

 

Astept cu nerabdare sa va postez consumurile mele.

Cu cat v-a scazut consumul dupa rodaj? Ati sesizat diferente mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astazi am inregistrat un surprinzator 10% in oras - 3 persoane in masina ora 16:30 - 18:30 (ora de varf). 

Condus normal, fara sesiuni de sprinturi inutile. 

 

Pana in prezent sub11,5% - 12% nu am reusit sa o duc in oras la ore de varf. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai urcat in nr de km...scade consumul, se 'aseaza' :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu in bucuresti am avut mereu intre 9 si 12%. De vreo 5 ori am facut drumul Branesti-intrare pe A1 la ore d varf si de fiecare data am avut 10.6%. Pe drumul spre munca Branesti-Lehliu la mers legal scot sub 6% chiar si cu reprize de depasiri. La drum lung nu am depasit niciodata 9%.post-149109-0-40344100-1431421186_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta mare fata de consumul "de referinta" dat de producator (6.1 la DSG7, 1.8 TSI). Stiu ca ei pun conditii optime acolo.

Si banuiesc ca in Bucuresti conditiile sunt opus cu optime. Sunt curios daca DSG7 scoate cei 0,3 -0,4 litri la suta de km fata de M6 asa cum spune producatorul.

Iarasi ce diferente sunt intre optiunile alea de drive economic vs drive sport. Voi le-ati incercat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Economic am incercat doar din curiozitate si poate fi util in situatii in care esti departe de benzinarie si esti la limita cu benzina. Dar accelereaza foarte incet si cand simte ca esti la vale o scoate din viteza. Sport este cel mai distractiv desi nu cred ca face nimic in plus fata de comanda pe care o dai din schimbator. La bixenon cand ai sport activat actioneaza o optiune numita bend light care face mai rapide farurile adaptive. Se intareste si volanul si turatia minima urca pe la 2300 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!