Jump to content

Octavia 3 - 2.0 TDI, DSG - Just another car :)


bogdann81

Postare recomandată

@corad0 .. exact, farurile bateau in copaci adica ff sus, nimeni nu a stiut sa imi zica de ce! Le-au reglat ei sa bata cum trebuie, asta nu are nicio legatura cu autoleveling, ala functioneaza daca ar avea probleme farurile ar sta in jos ceea ce nu e cazul. Ramane de vazut la urmatorul drum in afara daca mai primesc flashuri sau avarii :).

 

Nu am padele, nu am putut sa le comand alaturi de pachetele luate. 

Link către comentariu

super tare masina pt zi de zi . o sa incerc si io asa ceva dar cu motoru' de 2.0 TSI + DSG

 

Pe a ta a venit DSG6 sau 7 trepte ?

Link către comentariu

DSG6 este pe 2.0 TDI. DSG 7 pe 1.8 TSI si cred ca si pe 2.0TSI, nu stiu sigur aici.

Link către comentariu

Faina masina.
Sa o folosesti cu placere !!!

Ziceai mai sus de un tratament al caroseriei pentru iarna.
Sunt curios ce inseamna si unde se face, costuri etc...

Multumesc,

Link către comentariu

Felicitari Bogdane! Ai asteptat ceva pana a venit dar ai o jucarie foarte frumoasa. S-o stapanesti sanatos si sa-ti aduca numai bucurii.

Acum sa vedem cat rezisti pana o faci si pe asta portocalie... :D

 

(newt)

Modificat de wert
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ms Newt! Asta ramane alba :))

Masina a stat pe loc vreo 12 zile, a mai fost doar deschisa sa nu se dezactiveze kessy. Azi dimineata am mers cu ea vreo 5 km, am oprit si am vazut farurile aburite in dreptul DRL.

Asa ceva e cam de rahat..

post-125093-13854492041574_thumb.jpg

post-125093-13854492191221_thumb.jpg

post-125093-13854492426161_thumb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu

Am patit exact acelasi lucru in primii km la alta marca (vezi semnatura). Conform manualului (confirmat si in realitate) este normal datorita umiditatii atmosferice si trebuie sa mergi cu farurile aprinse o scurta perioada pentru ca sa dispara. In cazul in care persista indiferent de conditii mergi la service.

Link către comentariu

Tare daca scrie in manual :))...

O sa urmaresc sa vad ce si cum dar mi se pare aberant :)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu

Am patit exact acelasi lucru in primii km la alta marca (vezi semnatura). Conform manualului (confirmat si in realitate) este normal datorita umiditatii atmosferice si trebuie sa mergi cu farurile aprinse o scurta perioada pentru ca sa dispara. In cazul in care persista indiferent de conditii mergi la service.

 

 

Tare daca scrie in manual :))...

O sa urmaresc sa vad ce si cum dar mi se pare aberant :)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Din pacate, se pare ca au niste faruri mai speciale.....

 

daca pana acum, era anormal sa se abureasca un far - ca bine nu face interiorului, condensul - si se intampla doar cand erau anumite probleme - ciobit, lovit, capace lipsa sau alte elemente deteriorate.... in ultima perioara - si pe la Polo si pe la voi... se pare ca devine o normalitate.

 

ca sa scape de orice alte probleme ulterioare - asa cum ziceti voi - au trecut-o si in manual...... pacat.

 

Link către comentariu

Voua nu vi se pare un fenomen normal? Credeti ca ei videaza farurile sau pun aer cu umiditate 0 in ele?

 

Geamurile masinii vi se pare normal sau nu sa se abureasca in anumite conditii? Sau si acolo e ceva de nedescris si mai bine dam masinile inapoi?

Link către comentariu

Mie nu mi se pare normal ca faruri stock sa se abureasca la prima ploaie !! E prima masina la care patesc asta, am citit si eu manualul acum si intr-adevar scrie ca se pot aburi pasager, si ca aceasta aburire se reflecta negativ in durata de viata a sistemelor de iluminat! Pai si atunci cum poate fi ceva normal aburirea asta?:)

In sfarsit, sper sa se usuce ca arata ca dracu

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu

Cred ca s-au aburit in zona DRL pentru ca LED-urile emit mult mai putin caldura si astfel partea respectiva a farului ramane rece. Ca sa nu se intample cred ca ar fi trebuit sa puna DRL-ul separat de farul principal. Pe de alta parte se aburesc numai cand este umiditate si frig afara, altfel ca design arata bine, ca functionalitate la fel, singurul dezavantaj este acest aburit, asa ca probabil nu s-au mai complicat cu alte costuri suplimentare, au trecut in manual si gata.

 

Nu uita ca toate masinile pe MQB sunt "stoarse" de costuri pe toate partile posibile, ca sa iasa la pretul modelului precedent chiar cu mai multa tehnologie. Cum e fabricata si cat de fiabila e tehnologia asta, asta este alta treaba, pentru asta exista service si piese de schimb. Tu ti-ai dotat masina exceptional, insa, nu vreau sa te dezamagesc, chiar crezi ca vor functiona toate 100% fara eroare sa zicem in perioada de garantie?

Link către comentariu

La DRL da.

Stiu ce am luat, si sunt ff constient ce inseamna o masina de 20-25k, dar e prima masina noua din 5 careia i se aburesc farurile stock dupa primele zile ploioase la nici 2000 km :).

Aburitul asta imi aduce aminte de niste faruri Dectane , aftermarket carora le-am adaugat mastic de parbriz pe la imbinari si astfel s a rezolvat problema asta care de fapt nu prea e o problema la Skoda pentru ca scrie in manual :)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu

Voua nu vi se pare un fenomen normal? Credeti ca ei videaza farurile sau pun aer cu umiditate 0 in ele?

 

Geamurile masinii vi se pare normal sau nu sa se abureasca in anumite conditii? Sau si acolo e ceva de nedescris si mai bine dam masinile inapoi?

 

fenomenul in sine - fizic vorbind - este unul normal.

 

Ca nu trebuie sa se intample asta la farurile unei masini noi, care nu au fost lovite, etc.... despre asta e vb. Nu e primul model/marca cu xenoane, bixenoane, halogene, DRL-uri, etc.... care se incadreaza intr-un segment de la care ai pretentii.... si sa ai trecut si in carte ca se aburesc - nu imi pare normal.

 

acel condens va dauna farului, in timp.

 

Nici la B6, B5, G5, G6, Octavia 1, Superb 1,2,  ... nu au farurile vidate, dar nu se aburesc.

 

daca ai o problema, gasesti o solutie.... nu o prezinti ca un fenomen normal.

 

in rest, nu este o mare problema a masinii... dar eu nu m-as bucura sa platesc undeva peste 20k euro pe o masina si sa o vad asa... sa vedem cum o sa se prezinte farurile, peste 4-5 ani.

Link către comentariu

Este suparator asta este clar. Eu cred ca este o problema de design al farului si este legat de DRL LED, este o sectiune care nu este incalzita de becurile halogen/xenon. Daca ne uitam la alte faruri cu DRL LED pe alte masini cred ca o sa vedem ca sunt ori in acelasi compartiment al farului cu becurile halogen/xenon ori separat de far (bagheta in bara).

Modificat de codz
Link către comentariu

Dupa 4 ani de suspensie sport, asta mi se pare foarte echilibrata. Zgaltaie putin dar nimic deranjant, prefer oricand sa fie putin mai tare decat barca. Eu nu am sesizat acele zgomote spate de care s-au plans mai multi.

Sunt multumit de ea, atat din punct de vedere confort,stabilitate cat si look :). Daca suspensia normala ar fi fost mai joasa, nu mi-as fi luat sport, dar asa e cand ai pitici pe creier :)

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ce voi scrie mai jos, reprezinta fix parerea mea personala despre masina, si felul cum percep eu anumite lucruri. 

Partile bune le stim majoritatea, atat din presa (mai mult sau mai putin de specialitate), de pe la dealeri, prezentari etc, deci chiar daca nu insist pe partile pozitive asta nu inseamna ca masina e un gunoi sau nu mai imi place. Cand voi ajunge in stadiul asta, va aparea de vanzare pe site-urile de profil, cu riscul de a pierde cateva mii la ea.

 

Asta e un fel de disclaimer, ca sa nu mai apara X,Y,Z incercand sa convinga ca absolut totul e ok , si nimic nu ar trebui sa ma deranjeze in conditiile in care nu mi-am luat masina de 100 000 EUR.

 

 

Probleme,nemultumiri,lucruri care mi se par aiurea:

 

 

- becul stanga stins. L-am gasit de 2 ori asa. Prima data dupa un drum mai lung, am intrat in oras am oprit la benzinarie, motorul pornit, m-am dat jos din masina, farul din stanga nu functiona. Am oprit farurile si le-am pus din nou pe Auto, si becul s-a aprins :).

A doua oara dupa ce am oprit motorul, am inchis masina, farurile mai raman aprinse 20 de sec, cel din stanga nu functiona). Cand am revenit la masina si am aprins farul, evident ca s-a aprins.

Cel mai ciudat mi se pare ca nu a aparut niciun fel de eroare in bord, am fost la service, au pus testerul(in fata mea), absolut nicio eroare raportata . Nu s-a mai intamplat de atunci, sau cel putin nu am mai observat eu.

- stergatorul din dreapta nu revine la pozitia initiala in timp ce stergatoarele actioneaza in modul Auto. De la volan il vad cum sta ridicat pe parbriz(nu ff mult dar nu e ok, sa-l vad atarnand asa). Am vazut ca nu doar la Skoda e asta, asa o functiona, asta o fi principiul habar nu am, mie nu mi se pare in regula...dar sa trecem peste :)

- farurile aburite - Le-am mai gasit putin aburite in dreptul DRL, dar ce-i drept nu au mai fost ca la inceput si am mai mers pe ploaie si temperatura scazuta. Ramane de vazut ce si cum, cei de la service mi-au zis sa ma duc la ei de indata ce se abureste iar mult.

- se aud niste troznituri ciudate de sub volan. Este ceva asemanator cu zgomotul facut de diverse relee, insa e mult mai pronuntat, si cred eu ca din cauza diferentelor de temperatura, plasticul ala de 2 lei de sub volan incepe sa "lucreze".

- si piesa de rezistenta...e ceva ciudat cu directia,  in oras si la mers pe autostrada . Nici nu stiu cum sa explic prea bine, mers pe autostrada, pilotul la 139( dar facea si la 120), drumul fiind relativ drept, volanul il tii destul de mult in punctul 0 nemiscat, iar  corectiile facute din volan sunt ff fine. In momentul cand faci aceste corectii, stanga/dreapta volanul parca are o "piedica" scurta, simt ca si cum ceva il tine in pozitia aia...nu stiu cum sa explic concret. Nu stiu cata legatura are, dar comportamentul asta l am vazut dupa montarea rotilor de iarna, pana atunci asa ceva nu s a intamplat, insa nu prea are nicio logica. Din cauza faptului ca aceste corectii mici se fac destul de anevoios, senzorul de oboseala se aprinde destul de des, aparent fara motiv, dar sunt inregistrate aceste miscari haotice ale volanului.

In oras se manifesta altfel, si s a manifestat chiar si pe loc, in N, fara frana de mana/picior, iau de volan usor stanga si tendinta e sa revina, numai ca sta putin ca si cum ceva il tine acolo si dupa revine. Cu volanul virat stanga sau dreapta (cam jumatate se cursa ) la viteze de plecat de pe loc se manifesta, insa nu tot timpul.

Senzatia asta o asociez ca si cum masina ar ramane fara servo, pt o fractiune de secunda si isi revine de indata ce iau usor de volan, asta la mers intins 100-120 km. Pare a fi un delay de la momentul miscarii volanului pana la "trezirea" motorasului de servo.

Ce am mai observat, daca volanul nu sta mult timp in punctul 0, adica virez stanga dreapta des, gen depasiri, nu pare sa se manifeste.
 

Am fost la Brady cu aceasta problema si pe tester evident ca nu a fost inregistrata nicio eroare, totul este cat se poate de curat. 
Legat de directie am plecat in proba de drum(pe A1) cu 2 tehnicieni de la Brady, si evident ca un facut fiind nu s-a reprodus...Am mai stat cu ea pornita la Brady , si pe loc am reusit sa mai reproduc, a reusit sa simta si unul din tehnicienii de acolo catalogand comportamentul asta ca o corectie a volanului. Din pacate a fost insuficient pentru a putea sa ne legam de ceva, dar bunavointa si profesionalism au existat din plin!

S-a cautat si prin buletinele de service, si nu s-a gasit nimic referitor la aceasta problema.(cu toate ca pe forumul nemtesc un utilizator de Golf VII spune ca ar exista un TPI pentru aceasta problema)

Ca pasi urmatori, de indata ce se va reproduce si manifesta aceasta problema sa ma duc direct la ei pentru a putea constata. Problema presimt ca imi va da multe batai de cap prin modul in care se reproduce, tot ce pot sa sper este ca se va agrava si se va reproduce mereu astfel incat sa poata fi diagnosticata, si doar sa nu aiba cine stie ce implicatii grave asupra directiei! 

Problema a fost raportata si la Golf VII, si exista pe forumurile din afara destul de multi utilizatori care se plang de acelasi comportament, si cred ca 80-90% au inceput sa se planga dupa ce au schimbat rotile de vara cu cele de iarna.

 

Eu zic ca am inteles principiul de functionare al acestei servodirectii, dar faptul ca acel motor de servodirectie sta in standby cat nu se misca de volan si trebuie sa reactioneze instant la cea mai mica schimbare de directie, ar trebui sa fie transparent pentru utilizator , ceea ce se si intampla in unele cazuri, pentru ca aceasta problema nu se manifesta mereu la mine(cel putin nu inca), si nu s-a manifestat de la inceput!

The steering function on motorways

1. To change lanes, the driver imparts light force on the steering wheel.
2. The torsion bar is turned. The steering moment sender G269 picks up the rotation and sends a signal to the control unit J500, indicating that a small amount of force has been placed on the steering wheel.
3. The steering angle sender G85 reports a small steering angle and the rotor speed sender reports the current steering speed.

4. Based on the small amount of steering force, the road speed of 100 km/h, the engine speed, the small steering angle, the steering speed and the maps stored in the control unit for v=100 km/h, the control unit detects that a small amount of assisting force is required and actuates the electric motor.

5. In this way, a small amount of steering assistance is imparted on the steering rack via the second pinion and in parallel during lane change manoeuvres on the motorway, or no assistance at all.
6. The sum of the turning force on the steering wheel and the minimum assisting force is the effective force applied on the steering gear to move the steering rack during lane changing

Problema cred eu ca apare la punctul 4, cel putin asta e senzatia care se simte ca acel motor nu porneste instant, si directia ramane neasistat total, de aici si "inghetarea" volanului!

 

Mai multe detalii despre problema asta, aici pe VWForum: 

http://vwforum.ro/topic/106710-directia-electromecanica/

 

Pe forumul din Italia:

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.vwgolfcommunity.com%2Fvbulletin%2Fforumdisplay.php%3F219-VW-GOLF-7&act=url

 

Pe forumul din Germania:

http://translate.google.com/translate?sl=de&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.motor-talk.de%2Fforum%2Fprobleme-mit-lenkung-beim-gtd-t4781041.html

 

Legat de Brady ca si experienta client. Absolut nimic de reprosat, de la programare, timp de asteptare, faptul ca am fost chemat in service si mi s-a aratat concret pe tester ca nu e nicio eroare, bunavointa de care au dat dovada cei de acolo pentru a reproduce/gasi problema! Am avut experiente cu serviceuri Citroen, Opel, Bmw ani buni si nici cand ma duceam cu recomandare nu plecam la fel de multumit cum am plecat azi de la Brady(fara recomandari fara nimic, un simplu client).
Mi-am luat si grila cromata a masinii inapoi(cea initiala avusese 2 prinderi rupte in urma montarii black pack, si a fost comandata alta noua).Am fost la Brady, dar ca de fiecare data, Cam multe mizerii la 4000km si 2 luni si o sapt :).

In rest, toate la locul lor :), mai putin inscriptiile Skoda si Octavia pe care le-am dat jos fara prea mult chin si urme lasate(ata dentara, si un spray de curatat adezivul de la 3M care nu ataca lacul/vopseaua).

Consumul pentru mine este multumitor(autostrada 5-6, DN in jur de 5, oras Bucuresti de la 7 la 12), iar cine spera sa scoata consumuri de 3-4l/100km cu 2.0 TDI, trebuie sa se pregateasca psihic serios :). 

 

Link către comentariu

imi pare rau sa aud de problemele tale si sper sa se rezolve cumva....

am si o intrebare la tine si anume cand ai schimbat rotile ai resetat cumva senzorul de presiune pneuri din Bolero? te intreb deoarece eu nu am facut "manevra" asta si nu am sesizat nici o problema la directie...

Link către comentariu

Sincer nu mai tin minte, dar eu zic ca da. Oricum acum l am resetat din nou si am oprit si senzorul de oboseala(multi se gandeau la asta ca o posibila cauza, desi eu nu prea cred). O sa vad la urmatorul drum.

Eu sper sa se rezolve cumva, bunavointa la service a existat insa nu se reproduce

Link către comentariu

Vezi ca tampenia aia de senzor de oboseala trebuie oprit de fiecare data cand intri in masina :)

 

P.s. Sunt chiar curios. Sa zicem ca cei de la Brady sesizeaza si ei problema si confirma ca exista o problema. Cum dracu' vor diagnostica oare de unde vine?

Link către comentariu

Habar nu am.. Insa eu sper ca toti care au aceasta problema sa o sesizeze la service, si poate asa se gaseste cauza si rezolvarea!. 

Link către comentariu
  • 1 month later...

N am mai scris demult pe aici.. Nimic nou, in afara consumului care este ff mic la mers in afara localitatii, intr un ritm deloc relaxat.

post-125093-13938666229361_thumb.jpg

post-125093-13938666344016_thumb.jpg

Directia a mai facut figuri, si cred eu ca totul are legatura cu temperatura scazuta...acelasi drum facut la peste 7-8 grade directia a fost impecabila, pe cand la sub 5 grade am intampinat problema descrisa anterior in acest topic.

Ca tot vine caldura, azi mi am comandat de la milotec asta(astept confirmarea si pretul final cu tot cu transport estimat la 120 eur)

post-125093-1393866746653_thumb.jpg

post-125093-13938667567126_thumb.jpg

post-125093-13938667736901_thumb.jpg

In poze arata bine, si e ceva destul de subtil.. Sper totusi sa nu iasa o tiganie..

Embleme Skoda negre stie cineva unde as gasi?(stiu ca le pot vopsi pe cele existente dar fug de vopsit)

Link către comentariu

Foarte tare acea prelungire + tips. Ramai doar pe partea stanga cu tips activ sau ne faci pe ambele?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!