Jump to content

Resoftare motor 1.6 TDI


micuzzu_marius
 Share

Postare recomandată

Salut, am o rugăminte catre un expert : masina in cauza passat b7 2012 1.6 cayc, momentan defecta cu egr-ul ( urmeaza sa fie reparata cu egr original + curatare filtru de particule). Mi s-a recomandat sa fac si un downgrade dieselgate dupa reparatie pentru a nu mai avea probleme . 

Acum rugămintea mea: ce pasi trebuie urmati pentru acest downgrade? Trebuie scos ceva fizic de pe masina ? Doar schimbare soft  si atat ? Sunt incepator in cele ale resoftarii ( nu o fac eu), si vreau sa stiu ca nu ajung cu masina fara ecu. Mulțumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Downgrade inseamna sa scrii in ecu o versiune anterioara de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am inteles,dar inafara de partea de emisii si evacuare...mai afecteaza si in alt mod masina? Nu ma astept la schimbări de cai sau extra putere, ci sa nu am mai multe probleme dupa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu curata DPF-ul fara sa fie nevoie, de ce i-a casunat mecanicului pe el?

 

Dupa downgrade versiune soft se mai scoate din galeria de admisie aer, de dupa filtru, bucata aceea de plastic care impiedica turbionarea aerului inainte de MAF.

Exista numeroase discutii pe forum despre ce intrebi tu, trebuie sa cauti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@opel 17tdi nu ai ce probleme sa gasesti. Merge normal, tot acceasi putere, "pacaleste" la teste ITP activand ce si-a dorit producatorul prin dieselgate. Dar in mers masina merge bine. Evident daca pe masina ta exista A-B-C-D-E-F versiuni de soft si doar E si F sunt "de reparat", iar A-B-C-D sunt cele inainte de dieselgate eu zic ca cel ce-ti face downgrade sa puna versiunea prima sub "softul de reparatie". 

Cum zice si Dolfin nu as curata un filtru care nu da semne de probleme. Cu softul tau din ECU de acum sigur regenereaza des pentru ca asta au gandit de la fabrica. Cu downgrade va avea mai rare regenerarile. Si eu consider ca asta e un avantaj. Daca conditiile o cer 100% va regenera. Cand va fi pe capat de viata e normal sa le vezi dese pentru ca nu ajunge in valorile dorite dar nu curata ceva doar de dragul unei lucrari extra ce poate face mai rau pe o masina cu multi rulaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!