Jump to content

Resoftare motor 1.6 TDI


micuzzu_marius
 Share

Postare recomandată

Luna aceasta se implinesc doi ani de la resoftare (revenire de la dieslgate + stage I la AMC) si 30000 km. Masina functioneaza impecabil, accelereaza foarte bine in treptele 3, 4, 5 daca stii sa folosesti o cutie manuala,  sunt foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,nu prea am vazut parerile,concluziile celor care au resoftat motorul la masinile cu DSG 2(7 trepte ambreiaje uscate).....Eu am o Octavia 3 FL cod motor DDYA cu 115cp si nu stiu daca am vre-un castig daca fac resoftare.... pt ca ar fi buni cativa cai in plus mai ales la turatii joase datorita faptului ca DSG-ul are tendinta sa imi tina motorul foarte subturat.Daca totusi sunt colegi de forum care au acest motor resoftat si aceasta cutie de viteze ai rog sa ma ajute cu un feedback.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
robert.alexandru

Salut,
Merita sa fac downgrade la o masina cu motor 1.6 TDI care a venit cu soft dieselgate de fabrica ?
Cum pot verifica daca am soft dieselgate sau nu, ca sa fiu 100% sigur? ( am VCDS ).
Multumesc!

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana pe la 9971, inclusiv sunt versuni pre-dieselgate, dar depinde si de revizia ECU. Posteaza logul de la ECU si vedem.

Daca ai dieselgate, ai si un obturator pe teava de admisie(un tub cu o sita in capat), dupa filtru de aer, ei zic ca ar face curgerea aerului mai liniara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dieselgate și nu sunt foarte nemulțumit. Strict referitor la dispozitivul ce dirijează fluxul de aer spre debitmetru, la Astra G este din 2003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Salut,

 

Multumesc pt ajutor. Mi am dat seama dupa ce am postat cum se face. 

 

ECU-ul este: 03L 906 023 LM

Vers soft: H33 9978

 

 

Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treci la soft orig.

Dieselgate in timp iti distruge motorul.. mai ales daca faci mult oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Am facut ieri downgrade la soft. Primele impresii:

- trage simtitor mai bine la 1500rpm si sub

- tacanitul de injectoare nu se mai aude asa pronuntat, mai ales in sarcina

- motorul merge mai rotund

 

Trebuie sa scot sita de pe admisie pt ca s-a aprins spirala in bord, dar in rest sunt multumit.

 

Mai trebuie adaptat ceva, cum ar fi dpf ul sau altceva?

 

Multumesc.

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate sita din filtru aer.. nu umbla asa.

Monitorizeaza dpf .. daca ai facut.o  si inainte.

Ai sa vezi modificari. Dist parcursa intre reg o sa creasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, robert.alexandru said:

Am facut ieri downgrade la soft. Primele impresii:

- trage simtitor mai bine la 1500rpm si sub

- tacanitul de injectoare nu se mai aude asa pronuntat, mai ales in sarcina

- motorul merge mai rotund

 

Trebuie sa scot sita de pe admisie pt ca s-a aprins spirala in bord, dar in rest sunt multumit.

 

Mai trebuie adaptat ceva, cum ar fi dpf ul sau altceva?

 

Multumesc.

Soft de putere, ca sa treaca de la bine la excelent! (excluzand ce a recomandat colegul powershot mai sus)

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia facut soft power dupa ceva km parcursi.. cu downgrade.

Recomandarea asta am primit.o

De la un tuner cu care am discutat inainte de a face downgrade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Multumsc tuturor pt raspunsuri.

Am scos sita ieri, nu am mers mai mult de 30-40 km cu ea, dar era intuneric si nu aveam cum sa o scot atunci.
Nu ma intereseaza soft de putere, merge bine asa cum merge acum, daca vreau putere o vand si imi iau BMW :))
Diferenta se vede si la consum, din ce am vazut pe calculator. O sa monitorizez si DPF ul sa vad cum sta treaba si la cati km isi face regenarile, oricum sunt convins ca nu la 200-250 cum isi facea inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta am scris si eu in urma cu un an si ceva .. si mi.a sarit lumea in cap.

Ce spui tu .. e tras la indigo ce am simtit eu pe masina mea si vazut si la alti.

Sigur km intre reg vor creste.

Dispare fumul la reg.. uleiul se mentine curat mai mult timp..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Da, anul asta in primavara mi-a picat EGR-ul. Trebuia sa fi facut downgrade cand am luat masina, dar nu stiam eu prea multe atunci.
Ce am mai observat e temperatura uleiului, inainte statea la 120 de grade, acum nu sare de 82-90 de grade ?

Probabil pe viitor o sa schimb si unul din injectoare, se pare ca no.1 are intre 0.9 si 1.3, dar masina merge bine in rest.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Petrescu
On 01.09.2020 at 14:45, powershot a scris:

Verifica daca nu a scazut nr de km intre regenerari.

In mod sigur scade. Nimeni nu a dat un feedback exact ca sa vedem, dar este total logic atata timp cat noxele cresc datorita amestecului mai bogat.

 

Este un lucru foarte important ca sa masurati aceste intervale inainte si dupa resoftare. DPF-ul este o piesa extrem de scumpa.

 

Cat despre colegul de la Iasi cu Octavia neagra, il intreb cum a testat in regim dinamic ca sa ne spuna impresiile: singur in masina, sau cu 5 persoane si bagaje full?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Un feedback exact nu am sa dau despre regenerari, ceea ce pot sa spun, e ca nu am simtit diferente notabile intre regenerari, de la resoftare.

Au loc la aproximativ acelasi interval de timp/km. Nu zic ca nu e posibil sa fie mai dese, eu nu am resimtit asta.

Nu stiu daca am inteles corect intrebarea, dar daca se refera la comportamentul dupa resoftare, a fost testat si singur si cu masina plina. Diferenta este foarte notabila incepand cu viteza a 3, 4, viteze intre 70-120km/h.

Modificat de DannielC
typo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Am pus eu azi testerul pe ea.

Mentionez ca inainte isi facea regenerarile foarte des, 200-250 km.

Acum am 20g de soot calculated si 365km majoritatea in oras + mers sportiv. Cred ca o sa scot 450 km pana la regenerare.

 

Mentionez ca din cei 365km, 100km au fost facuti cu softul dieselgate inainte de downgrade si aveam cam 12g umplere atunci.

 

Vas ca s-au stabilizat si valorile la injectoare, dupa ce am mers un plin cu SONAX si curand am bagat motorina curata fara aditivi ( Rompetrol Efix 55 )

 

Confirm si eu ca se vede diferenta de putere in ture joase + disparut zgomot de injectoare in ture joase.

 

20201010_010034.jpg

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Petrescu

Motorina curata nu se vinde in piata acum...:)

Toata are ulei de rapita la greu in ea, iar performantele sunt afectate enorm. E adevarat ca rompetrol baga cel mai putin ulei de rapita, dupa norma B7, dar la restul o mirosi la pistol si vezi ca miroase doar a ulei, nu si a motorina din petrol.

 

CAYC este cumva E5? Fara DPF activ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Nu stiu ce tip de DPF are, poate colegii mai tehnici sa te lamureasca. 
 

Motorina am bagat 99% numai de la Rompetrol si numai Efix 55.

 

Pana la urma si a facut regenerarea la aprox 420km. Not bad. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am și eu un Golf 6 plus 2011 1.6 TDI DSG DQ200 230000 km, în luna Iunie 2019 am pus softul pentru cutie de la TVS(am facut asta din cauza ca ambreiajele erau foarte uzate și am vrut sa le mai prelungesc viata), Pe 01.12.2019 am schimbat EGR ul,în ianuarie 2020 am pus Stage 1 la care am câștigat 33 cai, testul Dyno l am facut la 4200 sa nu fortez ambreiajele pana la 4400 pentru motorul meu (CAYC).

Ambreiajele au ținut pana în 31.07.2020.

În tot acest timp am monitorizat regenerarile care s au facut în continuare la 750 km (cu motorina extra si 5 ml de Monzol 5c la litru și drumuri mai mult în afara orasului). Consumul extraurban în mers liniștit 5%. O sa atașez câteva poze cu valorile injectoarelor(una la rece a doua la cald),o poza cu verificarea regenerării(poza la 650 km cu regenerare la 750km). O seara frumoasă! EGR ul și ambreiajele tind sa cred ca au cedat din cauza celor 230000 km...(am pus 2 poze și cu ambreiajele).

 

Screenshot_20201010-232753_Gallery.jpg

Screenshot_20201010-232732_Gallery.jpg

Screenshot_20201010-232610_Gallery.jpg

Screenshot_20201011-000313_WhatsApp.jpg

Screenshot_20201011-000259_WhatsApp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/3/2020 at 10:39 AM, robert.alexandru said:

Am facut ieri downgrade la soft. Primele impresii:

- trage simtitor mai bine la 1500rpm si sub

- tacanitul de injectoare nu se mai aude asa pronuntat, mai ales in sarcina

- motorul merge mai rotund

 

Trebuie sa scot sita de pe admisie pt ca s-a aprins spirala in bord, dar in rest sunt multumit.

 

Mai trebuie adaptat ceva, cum ar fi dpf ul sau altceva?

 

Multumesc.

Salut, 

 

Am o rugaminte sa imi scrii unde ai facut(service sau home made) downgrade?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil la un tuner...reprezentanta nu iti va face niciodta downgrade si sa-ti cumperi scule pentru asa ceva cu siguranta nu merita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti am si eu o intrebare. Am softul 9979 pe polo ul meu 1.6 tdi si am inteles ca este bine sa fac un downgrade de soft.Aveti ceva recomandari unde as putea face si ce imbunatatiri as putea observa dupa? PS: in privat totusi ca stiu ca n avem voie sa facem reclama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până la urmă de ce este bine să faci downgrade, dacă vei câștiga 50-100km între regenerări? Cel puțin așa se vorbește pe ultimile pagini ale topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!