Jump to content

Probleme vascocuplaj


danster
 Share

Postare recomandată

Tu citesti ce scrie mai sus in pagina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am citit ce scrie mai sus. Nu te inteleg...Ce vrei sa spui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie clar ca e normal sa se invarta cu aceeasi turatie ca si a motorului. Cel putin asa pare.

Deci? De ce sa-l schimbi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata.Mie asta nu imi era clar...Din ce am citit am inteles ca se învârte cu o turatie oarecare si în momentul in care se incalzeste motorul acesta se întărește,rorindu-se cu aceeasi turatie ca cea a motorului...Eu zic totusi ca e o problema,deoarece nu il pot opri cand motorul e rece,la relantiu si daca imi amintesc bine nu se misca liber cand motorul e oprit,pe cand cel vechi o facea...

Modificat de john_doe200616
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intocmai. Trebuie sa mearga mereu. Singura diferenta e ca la cald opune rezistenta mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut,am un vw passat b5.5 1.9 pd 131cp cod motor avf...am o problema cu apa adica imi fierbe,ajunge pana la 130grade la o viteza de 180km/h.Am vazut ca ventilatorul nu merge turat in functie de temperatura apei. Din cate am inteles ca am vascocuplaj..se poate repara sau se inlocuieste?

Am schimbat pana acuma:termostatul,garnitura de chiulasa,pompa de apa(HEPU) si tot degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea putin probabil sa fie visco vinovatul.

E cumva automata? Ai racitor de gaze EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, vali_r89 said:

Salut,am un vw passat b5.5 1.9 pd 131cp cod motor avf...am o problema cu apa adica imi fierbe,ajunge pana la 130grade la o viteza de 180km/h.Am vazut ca ventilatorul nu merge turat in functie de temperatura apei. Din cate am inteles ca am vascocuplaj..se poate repara sau se inlocuieste?

Am schimbat pana acuma:termostatul,garnitura de chiulasa,pompa de apa(HEPU) si tot degeaba.

Și la radiator ai făcut ceva?la ce viteza ai ar trebui sa răcească  doar dacă debitul prin radiator nu e corespunzător nu reușește oricât de buna ar fi pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

Salut! Am  si eu o intrebare care nu e chiar pe subiect: in ce sens se invarte electroventilatorul ? ( elicea de la ventilatorul de aer conditionat)

(motor avb, 101cp, diesel, 2004)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sens logic. Adica trage aerul prin radiatoare si il sufla pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba sau curata radiatorul e infundat circula prea greu apa prin el, la o asa viteza nici nu ar trebui sa plece ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile
52 minutes ago, C o s m i n said:

In sens logic. Adica trage aerul prin radiatoare si il sufla pe motor.

Am descoperit singur, in final . Se invarte in sensul invers accelor de ceasornic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de unde te uiti la el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Al meu nu functioneaza de 1 an si temperatura nu sare de 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Postez aici o rezolvare foarte simpla si ieftina pt cei ce mai detin o masina cu un astfel de vascocuplaj, acest tip functioneaza pe baza de ulei( nu vaselina siliconica, arcuri sau alte balarii), se inlocuieste numai daca sunt probleme mecanice la rulment( joc mare sau daca este spart), principalul defect care apare fregvent este scurgerea uleiului din interior.  Procedura de reumplere este una destul de simpla:

-se demonteaza vascocuplajul de pe motor

-se scoate lamela usor otelita din capul vascocuplajului( vezi poza atasata)

-se scoate pinul si garnitura verde

-cu o seringa fara ac se completeaza cu ulei aprox 100-150 ml ( nu conteaza firma, eu am folosit 10W40 un rest de ulei de motor ramas intr-un bidon prin beci).

-dupa reumplere veti simti ca ventilatorul se va roti din ce in ce mai greu fata de rola.

vascocuplaj-vw-passat-b5-1-9-tdi-2a4712107f1681597c-0-0-0-0-0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!