Jump to content

Diferente (cote) garnituri de chiulasa


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

La un golf 4 axr aceeasi problema cu racitorul. Pierdea apa si facea presiune in vasul de expansiune. Concluzia, garnitura de chiulasa. S-a procedat la inlocuire si fara nici un rezultat. Dupa anularea racitorului de la EGR totul a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... la asta erau defecte ambele. Dupa anularea racitorului problema n-a disparut.

Dupa inlocuirea garniturii si reconectarea racitorului problema s-a agravat. Abia dupa anularea din nou a racitorului a revenit totul la normal.

Mare idiot si cel care l-a gandit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Passat 1.9TDI  2001

Salut din nou, ce părere aveți de chiulasa după poză, daca va uitați bine pe poză la ventilul 7 are o zgărietură fina către gaura de răcire, in rest e totul ok, oare ar fi bine să-mi caut o firmă ca să planeze? Când am primit coletul se vedea că s-a zgâriat pe drum... Probabil o ajuns un span de metal sau ceva și prin vibrație s-a zgâriat... In rest e perfectă chiulasa cu ax cu tot. Problema mea e că nu am un linear foarte exacta și lamelă de 0.1mm ca să-l pot verifica exact cat de adâncă e zgărietura, și aicea in germania găsesc mai greu firma care face planare, și unde am găsit sunt costurile pe la 80€ plus transport dus-intors aproximativ 40€ și mai trebuie demontate și ventilele.

Am citit paginile anterioare dar vad că tot nu ați ajuns la o concluzie finală daca se ia în calcul cat se ia la planarea chiuloasei sau nu :D și am văzut că e subiect veche :)

https://imgur.com/a/kq6uOUE

IMG_20190205_192211.jpg

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificata uzura tecilor injectoarelor si daca nu e mare trebuie facuta planeitate ,inlocuite semeringurile de la supape ,verificate/inlocuite ghidurile si refacute scaunele supapelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Locasele de injectoare sunt foarte bune nu agată sau ceva, și în afară de zgărietura asta totul e ok, și ghidurile supapelor, iar simeringurile de la supape o sa le schimb daca trebuie făcută planarea. Mașina donatoare o avut doar 116.712km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

56 minutes ago, Passat 1.9TDI 2001 said:

In rest e perfectă chiulasa cu ax cu tot.

ai intrebat vanzatorul daca a fiert sau daca pornea bine la rece?eu de obicei intre asta,daca nu e buna eu o duc inapoi

varianta cea mai ieftina dar un pic riscanta,(te costa o garnitura de chiulasa + suruburi in caz ca nu e ok chiulasa),mai pierzi un pic din zgarietura aia cu hartie abraziva si o montezi asa cum este....altfel daca o duci la planat si toate alea nu face chiulasa cat te costa toate astea

 

daca a avut numai 116kkm normal nu ar trebui sa fie probleme,eu am vandut vreo 10 anu trecut si nu m a sunat nici un client sa mi zica ca nu e buna si toti le au montat direct pe masina fara sa le mai planeze,altfel nici nu le ar mai fi luat

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

De asta am și întrebat părerea voastră să fac grijă sau nu din cauza la zgarietura aia, pt că mă costă destul de mult planarea, și cu linearul cu care am verificat eu pare in regula, doar cum am spus eu nu am linear special de control, in rest chiar și canalele din chiulasa de răcire etc sunt foarte curate și tacheți buni, și axul bun, deci chiar pare că mașina o avut că în descriere 116.712km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti am spus ce pierzi in cel mai rau caz+manopera care o faci tu,eu am schimbat 4 motoare in cateva luni pe passat si nu am murit

ai poza cu 2 chiulase facute cu hartie abraziva granulatie 220,cam mare dar merge mai repede la curatat

1806095a4de1e81fae3001548eca81f61e4a7b8a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Eu am făcut cu 600 și cu benzina turnata peste chiulasa, se curata foarte bine, ce ai pățit de ai schimbat atâta motoare? :D le făceai probe? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 minutes ago, Passat 1.9TDI 2001 said:

De asta am și întrebat părerea voastră

parerile pot sa difere de la un coleg la altul,sunt colegi care presteaza servicii si nu isi permit sa puna in pericol clientela si nici timpul lor

 

3 minutes ago, Passat 1.9TDI 2001 said:

ce ai pățit de ai schimbat atâta motoare?

proba dupa diverse reparatii...segmentare,cuzineti biela,ax cu came

grosimea garniturii ramane aceeasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Am înțeles, mulțumesc de răspunsuri și sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Buna seara, pistonul meu din bloc iese 0.98mm doar (pistonul 4 de la distribuție calculată) și totuși am avut pe mașină garnitură cu 2 gauri... Și acuma întrebarea este că ce garnitură sa folosesc? Cu 2 găuri sau cu o singură gaură?

 

Iar pistonul 1 iese doar 0.73mm... de ce sunt diferențele astea oare? Ați mai întâlnit așa ceva? 

15496469551011165668606840758144.jpg

15496478118483987573603013479298.jpg

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt mm... sunt sutimi 

garnitura este legate de bloc, nu de chiulasa. Cand schimbi arbore cotit, pistoane, biele, atunci masori proiectia pistonului in afara blocului si alegi garnitura potrivita

Daca ai umblat doar la chiulasa, vei folosi aceeasi grosime de garnitura cu ce ai avut initial

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Da am și corectat, din greșeală nu am scris 0. 98 ci doar 98, dar între pistonul 1 și 4 e diferența de 0.25mm

Ești sigur că nu ar trebui să folosesc garnitură cu o singură gaură? (Doar întreb sa mă asigur) că în carte garnitură se alege după cât iese pistonul din blocul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se ia ca etalon pistonul care iese cel mai mult

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
jangabriel.drind

Salutare tuturor! Din ce am citit am dedus că garnitura de chiulasa nu trebuie înlocuită cu alta cu mai multe găuri chiar dacă s-ar făcut rectificarea chiulasei

Exemplu: in cazul meu am avut o garnitură cu două găuri rotunde, iar după rectificare chiuloasă 0.15 ce ar trebui să pun??? Tot cu două găuri???

Eu zic că trebuie pusă cu 3 găuri rotunde! Aștept sfaturi!!!

Mulțumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
jangabriel.drind

Da, așa am făcut, am pus garnitură cu 3 găuri rotunde, tot am umblat la motor am schimbat oringuri injectoare, semeringuri supape și refăcut scaunul supapelor, distribuție schimbată, iar mașina merge perfect!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!