Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

mersi :) iti urmaream de ceva vreme topicul dar nu mai tineam minte ce jante ai (parca ai mai zis la un moment dat)

Link către comentariu
  • 2 months later...

Nu am mai postat de ceva vreme, masina merge foarte bine in continuare,nu am facut prea multi km cu ea, cred ca are in jur de 116-117.000 km

Cred ca urmatoarea investitie va fi intr-un set de stopuri cu led OEM si un set de tampoane noi la motor( ma gandeam sa fac un upgrade,insa nu as vrea ceva sa imi dea trepidatii in masina).

 

Imi recomanda cineva THS in trecut, insa am inteles ca sub 2000 ture se simt totusi ceva vibratii deranjante pentru un daily drive. Voi ce spuneti?

 
Link către comentariu

Eu am asa ceva, insa sunt produsi de THS.

http://store.034motorsport.com/dogbone-mount-pair-density-line-mk5-mk6-volkswagen-8j-8p-audi.html

http://store.034motorsport.com/motor-mount-pair-density-line-mkv-mkvi-volkswagen-8j-8p-audi-2-0t-fsi.html

THS nu mai produce astfel de suporti acuma, nu stiu de ce, am impresia ca 034 Motorsports au imprumutat design-ul de la ei.

 

Avantaje:

- Wheel hop disparut complet pe mai toate tipurile de asfalt USCAT. Pe anumite tipuri de asfalt se mai simte atunci cand este UMED.

- Nu exista deloc balans la schimbatul treptelor de viteza, sunt foarte plate si senzatie este foarte placuta.

- Masina pare mai inchegata in timpul mersului.

- In modul croaziera (exemplu cu pilot automat activat), nu se simte in habitaclu nici o/un vibratie/zgomot suplimentara/suplimentar, indiferent de turatie/viteza.

 

Dezavantaje:

- La plecarea de pe loc ori atunci cand masina se afla intre 1.000 - 2.000 de turatii si se apasa acceleratia pentru a inainta, se transmit vibratii destul de puternice in habitaclu. Depinde si cum lasi ambreiajul, si cum apesi acceleratia, cateodata iti iasa mai bine. Insa complet fara trepidatii nu se poate pleca decat daca motorul este la 2.000+ turatii si se patineaza ambreiajul. Cred ca responsabil pentru aceste vibratii este mai mult suportul de la dogbone, decat cei de la motor.

- In frana de motor (am testat de la 6.000 turatii la 1.000 turatii), se trasmit niste vibratii suplimentare (dar nu la fel de mari ca si la plecarea de pe loc) in habitacul si doar in plaja 3.000 - 2.500 turatii.

- La accelerari putenice (pedala la fund sau aproape) de la peste 2.000 turatii, se trasmit niste vibratii fine (deci nu ca si in frana de motor si in nici un caz ca si la plecarea de pe loc) in habitacul, pe toata plaja de turatii. Acesta situatie este singura in care am sesizat si ca sunetul venit dinspre compartimentul motor este schimbat (parca putin mai tare decat inainte).

 

Fiecare dintre noi percepe altfel vibratiile si avem un grad diferit de tolerabilitate, adica parerile pot fi impartite. :)

Sunt curios si eu de alte pareri, pentru ca uneori ma intreb daca suportii mei nu sunt cumva dintr-un material mai dur decat cel de strada (din greseala) ori daca nu s-a gresit ceva la montarea lor pe masina.

Deci in 90% (sau peste) din timp, nu exista nici un dezavantaj, doar avantaje. Insa, pentru acei 10% din timp, m-as gandi de mai multe ori daca ar fi sa-i mai montez inca o data, doar pentru utilizarea pe strada.

Nu stiu cum sunt suportii din poliuretan, insa daca sunt si mai duri decat aceia din cauciuc, atunci eu personal in nici un caz  nu i-as utiliza doar pentru strada.

Modificat de volvol
Link către comentariu

Mersi mult pentru sfaturi, eu ma gandeam sa montez doar tampoanele motor+cutie. Sigur acele bucse pline din cadru H sunt raspunzatoare pentru vibratii mai mari decat normal. In acele bucse eu am insertie de la Powerflex si cred ca e suficient.

 

Intrebare: Oare nimeni din europa nu comercializeaza aceste tampoane?

Link către comentariu

034 motorsports sau ths FR3 ( doar cele 2 tampoane motor+cutie)

Link către comentariu
  • 1 month later...

O mica atentie pentru fetita :))  Implineste 2 ani de cand este la mine, la mai multi sper in continuare :D

post-8814-0-49124600-1442991963_thumb.jp

post-8814-0-88760600-1442991972_thumb.jp

post-8814-0-87066300-1442991978_thumb.jp

post-8814-0-45555500-1442991984_thumb.jp

Link către comentariu

Ai cam disparut de pe aici. Cu ceara aceea chiar nu mia adera praful facut de placute pe jante? 

Link către comentariu

Nu am dat cu ceara pe jante asa ca nu stiu :) exista posibilitatea sa se curete mai usor la spalatorie in cazul in care sunt ceruite

Link către comentariu
  • 2 months later...

Ma bate un gand, ca in primavara sa ii montez un sistem air ride. Am aceasta dambla de f mult timp.

As vrea sa stiu daca reglat la o inaltime de cruise, acest sistem este mai dur decat arcurile sport?

 

Treaba asta implica si sa trec la anvelope 225 35 19 in loc de 235 35 19 cat am acum.

 

Cam asa va sta treaba. Target-ul este ultima poza.

 

post-8814-0-32299100-1449475723_thumb.jp

post-8814-0-55076200-1449475730_thumb.jp

post-8814-0-06003800-1449475736_thumb.jp

Link către comentariu

Pai un sistem air ride implica si o suspensie reglabila. In functie de cat de dura este respectiva suspensie reglabila (poti lua reglabila si pe duritate, sau daca vrei iei direct una moale), atat va fi si confortul tau.

Link către comentariu

Am inteles, deci daca optez sa folosesc amortizoarele mele stoc si sa le intaresc dupa cum doresc, pot sa imi controlez astfel duritatea.

O suspensie reglabila pe duritate costa ceva in plus, as prefera sa imi fac amortizoarele mele,plus ca as fi mai sigur pe ele fiind OEM.

Modificat de golfix
Link către comentariu

Nu stiu sigur daca poti folosi amortizoarele tale, stiu ca trebuie ca suspensia sa fie reglabila. Acum daca se poate modifica cea OEM ca sa faca aceeasi treaba, nu stiu. Cel mai bine iti vor spune cei pe care ii alegi pentru proiect.

Iti recomand AFS - Air Force Suspension.

Link către comentariu

Poti lasa masina pe burta cu amortizoarele stock? Sincer nu cred.

99% o sa ai nevoie de alte amortizoare si in pachetele air ride de afara am vazut ca ofera amortizoare reglabile pe duritate. Dar la unele modele e complicat de realizat reglajul neavand acces la capul amortizorului..

Link către comentariu

Baietii de la AFS mi-au ofertat suspensia, iar in pachet includea si reconditionarea amortizoarelor fata. Ma gandesc ca daca folosesti amortizorul stoc,fiind putin mai lung iti permite sa ridici mult garda la sol, lucru ce m-ar avantaja. Nu ma intereseaza atat de mult sa o las pe burta sa atinga pe jos, ca sa va faceti o idee cea mai joasa pozitie as vrea sa fie cu buza jantei aproape de aripa,nu sa intre sub.

 

Insa nu stiu ce e de facut cu bieletele, imi aduc aminte ca am avut montata suspensia reglabila anul trecut si eram cam la limita cu bieletele.

 

post-8814-0-42644400-1449570154_thumb.jp

Modificat de golfix
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Link către comentariu

Care e optica.. Vrei sa mai maresti puterea sau aveai probleme cu ambreiajul actual?

Link către comentariu

Am un pic patinaj in treptele superioare cand pun forta pe pedala :)) a4a a5a sare turatia cam 300 400 ture apoi prindea. Era un upgrade care oricum urma, asa ca am luat decizia asta.

 

Voi muta ambreiajul de pe Audi pe golf ( 2.0tdi) care are volant praf,la 320NM cat are golful stoc, o mai duce inca 80-100 mii km. In acest fel impusc 2 iepuri :) Ambreiajul de pe golf il trimit la intarit(placa disc volant) si va ramane de rezerva.Cel mai probabil problema este la placa de presiune fare nu mai apasa suficient de tare,discul cred ca este ok,pedala tinea destul de jos si ca si feeling nu iti dadea impresia de ambreiaj uzat

Modificat de golfix
Link către comentariu

Sunt extrem de curios si eu cum se comporta cu single-mass pe mine ma bate gandul de vreo 2 ani jumate...si nu sunt hotarat daca sa pun sau nu single mass.

Abia astept feedback-ul :)

Link către comentariu

Maine sunt programat la service pentru schimbare. Revin cu feedback, inregistrari audio-video la relanti.

Link către comentariu

Primele impresii dupa 80 km parcursi:

 

1. Pedala nu este atat de tare pe cat ma asteptam sa fie, pot spune ca este cu 30-40% mai dura decat cu ambreiajul stoc.

2.Zgomotul la relanti este destul de redus fata de alte volant single mass,din interior nu se aude aproape deloc, la pornirea AC-ului incepe sa se auda mai tare din exterior ( deh...baba sufera la frumusete).

3.Am o trepidatie destul de puternica la plecarea de pe loc in treapta 1, sper sa se aseze mai bine discul si sa scap de ea. Este destul de neplacut sa iti tremure masina la plecarea de pe loc, si sa simti batai in pedalier. Din ce am citit pe net,se aseaza cam in 1000-1500km.

4. Treptele se schimba super,ambreiajul parca prinde imediat cand schimbi,o senzatie placuta.

5.Sunt ceva zgomote suplimentare in mers sau in frana de motor,insa nu sunt deranjante,numai daca stai cu geamul deschis le auzi prin oras in treapta a1a a2a in frana de motor. 

6.Pornirea masinii parca se face mult mai usor, volant fiind mai usoara,o senzatia placuta.

7. La relanti se accelereaza mai usor.

8. Parca am o usoara fluctuatie la relanti cu masina incinsa,o aud in toba de esapament si se vede foarte putin si in turometru( cam 50 turatii sus/jos) insa nu e ceva deranjant,cred ca se datoreaza volantei mai usoare.

 

Per total este un ambreiaj destul de rigid,si greu de condus in aglomeratie,il recomand mai mult pentru o seara de weekend cu baietii, insa doar ca a2a masina. Daily in bucuresti cred ca cedezi psihic :))  

Abia astept sa termin rodajul si sa incarc setarile softului inapoi pentru a-i da putin viol :)) ,acum merg cu harta stock.

 

Momentan singurul lucru care ma ingrijoareaza este ca trepideaza foarte tare la plecarea de pe loc, poate ma ajuta colegii cu volante single mass cu niste sfaturi, ati intampinat asa ceva la montarea unui kit nou? Se lasa in timp?

Modificat de golfix
Link către comentariu

Precizez ca eu am golf 4, 1.9 si 170 cp, iar volant mea NU este usurata, placa de presiune este intarita si discu din kevlar. ( volant g60 Sachs + ambreiaj vr6 doar ca este intarit )

 

1. Pedala o sa se mai lase dupa 400-500 km.

2. La mine zgomotu de la relanti este foarte mic, spre deloc... trebuie sa " casti " bine urechile sa il auzi.

3. Nu am fructuatii la relanti.

4. Porneste si se opreste masina normal, fara probleme.

5. Eu i-am facut rodaju 500 km.

6. Se tureaza motoru mult mai repede.

7. Nu am trepidatii la plecare de pe loc.

8. Parca uneori mai da cate un " sut " ( sa zic ca asta ar fi un minus la el )

 

Ai rabdare ca o sa se mai lase si ai sa te obisnuiesti cu el. Masina mea este daily si nu ma oboseste condusu cu acest kit de ambreiaj.

 

Incearca sa observi cand trepideaza la plecare, cand o turezi mai tare sau cand o turezi mai putin.

 

 

Sarbatori fericite !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!