Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

Inca nu m-am hotarat daca vreau sa o mai dau sa iau altceva,sau sa o mai tin. Abia ce am bagat vreo 400 euro in frane noi,indreptat jante,geometrii si alte balarii.

 

Problema e ca merg cam rar cu ea,si nu prea ma plictisesc de ea :D 

 

Sunt deschis la anumite variante cu motorizari mai mici si an mai bun,ca pret de vanzare ar fi un 9900 E cu ambele randuri de jante(taxa platita). O sa ii fac un anunt pe vwforum poate se lipeste un pasionat de tfsi :))

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Super frumoasa masina, pacat ca o dai, totusi sper sa ajunga pe mana cuiva care sa o ingrijasca cel putin la fel de bine ca tine.

 

Bafta la vanzare! ;)

Link către comentariu

Mersi, nu stiu ce sa fac,insa eu imi continui misiunea :D am comandat piesele necesare schimbarii distributiei variabile,din nou voi schimba si cam follower-ul desi l-am schimbat acum 11.000 km,prefer sa stiu ca e nou. de asemenea am optat pentru prelungirea contractului de casco,luni am prezentarea la inspectia de risc.

 

Distributia variabila ramasese ultima pe lista,urmatorii 50-60 mii km nu ar mai fi de schimbat nimic. Probabil in jurul a 140-150 mii vor urma sondele,cam asa tin toate,si urmatoare distributie.

 

Masina imi place mult,nu tin neaparat sa o schimb,merge foarte bine si este foarte fiabila comparativ cu noile motorizari ce apar pe piata.

Link către comentariu

Bravo pt mentalitatea de a ii da tot ce e mai bun. Cam followerul il pui Oem? Am vazut ca il fabrica mai multi producatori AM. Auzisem ca ar fi mai multe coduri... Oare ar trebui cel mai moale posibil sa preia toata uzura de acolo?

Link către comentariu

Am pus swag,insa swag echipeaza si oem-ul. tot swag voi pune si acum. o sa revin cu o poza saptamana viitoare cu uzura in 11.000 km,daca este vreuna :D Ideea este ca il schimb des,vreau sa evit orice fel de urma de uzura pe lobul axei.

Link către comentariu

Catalin, tocmai asta e ideea, sa nu fie moale.

 

Cam follower-ul OEM - si chiar si cateva 3rd party, considerate upgrade - au un strat DLC (Diamond Like Carbon) tocmai pentru a oferi rezistenta sporita la uzura. Eu personal nu sunt inca dispus sa dau siguranta unui CF OEM (chiar daca se schimba la 10k - 12k km) pe "fit & forget"-ul declarat de producatorii CF-urilor upgradate tocmai pentru ca nu exista suficiente review-uri vizavi de cele din urma.

 

post-2-0-83316300-1413355902_thumb.jpg

Modificat de anorganix
Link către comentariu

Am inteles ideea acum. Uitandu-ma la cel din imagini al meu inca arata f bine, dar am inteles ca trebuie luata in considerare si uzura interioara, un mic cerculet care se tot adanceste

Link către comentariu

SWAG a echipat tfsi-ul din fabrica,este diferenta doar de ambalaj :) O sa pun poza cu cel SWAG dupa 12.000 km ca sa vedeti,la fel se intampla si cu Diverter valve-ul sa zicem,sunt facute de Pierburg,cele originale sunt stantate cu pierburg pe ele,daca cumperi pe producator pierburg,este lipit peste vw-audi un sticker negru cu codul lor intern:)

Modificat de golfix
Link către comentariu

La mine a fost schimbat la 90k prima data si arata mai mult decat decent.

(mkv AXX)

 

 

PS: Bafta la vanzare!

post-58326-0-73266400-1413404198_thumb.j

post-58326-0-22969300-1413404206_thumb.j

Link către comentariu

Mi-au venit si piesele pentru distributia variabila.Saptamana viitoare ajunge la doctor pentru schimbare.

 

Lantul este produs de IWIS(echipare originala)

Patina intinzatoare este produsa de Inna(echipare originala)

Garniturile de la axe si de la capacul distributiei sunt elring.

surubul pe original.

 

Revin cu feedback dupa schimbare.

Link către comentariu

De unde stii pe ce producator vin piesele originale? Te intreb fiindca si eu am schimbat piesele din lista ta si le-am cumparat pe toate pe original, am vrut sa evit o piesa AM de proasta calitate. La garnituri eu stiam ca Victor Reinz sunt cele mai bune, iar la lant cel mai scump AM pe care il gasisem era SWAG. Oricum, nu au fost o avere pe original, vreo 8-900lei cu totul. Curiozitatea mea e legata insa de sursa ta referitoare la echiparea originala :)

Link către comentariu

E bine ca ai luat surubul  :)

Vezi ca e de unica folosinta(e din aluminiu), odata strans asa ramane sau se arunca. Deci trebuie sa iasa bine din prima :)

Sunt multi care il refolosesc si mare greseala fac...mai ales ca e vreo 6 ron buc

Modificat de saibot
Link către comentariu

Salut, daca ai observat cumva,pe lantul tau original scria IWIS, pe lantul meu SWAG,cand il scoti din cutie scrie IWIS. SWAG decat vinde piese,nu produce,le vinde sub brand propriu. La garnituri sunt doua variante, victor reinz sau elring,cel din urma fiind pe echipare originala,si putin mai scump decat victor reinz.

Nu vad rostul sa platesti ambalajul,cand de fapt gasesti acelasi continut la bani mai putini.

 

PS: intra pe ecstuning, cauta piesele dupa cod,si ai sa vezi ca la varianta pe original ca si la cel ivis,se vede zaua cea rosie pe o parte,care e intoarsa invers,si poti citi IWIS pe lant. http://www.ecstuning.com/Audi-A3-FWD-2.0T/Search/SiteSearch/Timing_Chain/

@saibot,da ai dreptate,aveam ordine clare in legatura cu surubul ala.

Modificat de golfix
Link către comentariu

Salutare,

 

Am schimbat distributia variabila,totul ok,pun si poza cu cam follower-ul vechi,care imi cam pare rau ca l-am schimbat,arata impecabil. Mai jos cateva  poze si una cu cam nou vs cam vechi.

 

Ca si prima impresie nu mai am rontaitul de diesel la relanti,cu motorul cald,care se auzea din interior. Revin si mai tarziu cu detalii despre zgomotul care il auzeam eu la pornire

post-8814-0-59622200-1413903129_thumb.jp

post-8814-0-07294000-1413903138_thumb.jp

post-8814-0-19278600-1413903147_thumb.jp

post-8814-0-02331200-1413903154_thumb.jp

Modificat de golfix
Link către comentariu

Cu ocazia asta,masina iese de la vanzare,sper sa imi treaca nebuneala si sa ma mai bucur de ea macar 20-30 mii km :)

 

Un scurt review cu interventiile asupra masinii in timp:

 

1.schimbare DV

2.schimbare cam follower

3.curatare supape si schimbare un injector - Alex APR

4.schimbare discuri placute fata-spate

5.schimbare distributie variabila - Cata181, caruia ii multumesc pe aceasta cale!

6.schimbare din nou cam follower.

7. reviziile de rigoare,ulei si filtre.

8.schimbare bielete antiruliu,bucse bascula.

9. instalare cruise control

10.instalare schimbator sline

11.curatare contacte yala usa dreapta spate - Multumesc F.L.O.R.I.N

 

In primavara voi monta Intercooler-ul de S3,acum deja s-a racit vremea si nu mai are rost.

Modificat de golfix
Link către comentariu

Hai ca esti mai simpatic decat mine. Eu latru dar nu ma lasa inima sa o bag pe siteuri specializate. Tu in schimb, ba o pui la vanzare...ba o scoti. :))))

Sper sa te bucuri de ea fara incidente aia 20-30k km de care zici:p

Link către comentariu

Merita schimbarea, la mine are aproape 1an si vreo 9000km si ma bucur in continuare de liniste la relanti, cu motor cald sau rece, nu conteaza. Bravo! Sa te bucuri de ea sanatos in continuare! ;)

Link către comentariu

Mersi Razvan, si mersi si pentru recomandare! Am auzit ca tu esti mai maniac decat mine cu zgomotele :))

Link către comentariu

Nu stiu cum esti tu, dar pentru mine linistea e cea mai buna muzica cateodata. Si e pacat sa fie perturbata de cate o prostie.. :)

Link către comentariu

Si un scurt istoric cu masinile detinute( EFY's) :)), din pacate nu am poze cu prima masina, mk3 coupe, 1.4 benzina.

 

In ordinea pozelor:

 

1. Golf 4 1.4 16V,ocean 2003 fabricatie

2. Golf 4 1.9TDI ASV 2002 fabricatie

3.Golf 5 GTI 2006

4. Golf 5 2.0TDI 2005

5.Audi A3 2007, 2.0TFSI

post-8814-0-83145100-1413972458_thumb.jp

post-8814-0-53395000-1413972477_thumb.jp

post-8814-0-17700600-1413972493_thumb.jp

post-8814-0-27748500-1413972498_thumb.jp

post-8814-0-24239600-1413972505_thumb.jp

post-8814-0-04973200-1413972511_thumb.jp

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!