Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

:))) te-a scuturat unpic ?! :)))   din acelasi motiv nu am schimbat eu suspensia...drumurile noastre :( ....daca ai nebunia si indraznealza de a te abate de la drumurile europene..sa sa mergi p nationale...esti..PA !! ..nu ca alea europene ar fi exceptionale...dar nah....de 10 ani d zile d cand platesc rovinieta ma tot intreb PENTRU CE ?!?! si acuma...s-au  DUBLAT si RCA-urile...  Tara noastra romanica..ce sa-i faci....

Link către comentariu

Un consum foarte bun, am facut si eu recent un drum similar, vreo 3400km pe traseul Bucuresti-Budapesta-Plitvice-Dubrovnik-Belgrad-Timisoara-Bucuresti, iar consumul mediu a fost de 8,4l/100km, avand o viteza medie de 64km/h, masina fiind un ML250. Deci..esti bine :)

Link către comentariu

Sunt multumit de consum,avand in vedere puterea,pe Romania am avut un prieten care a mers in paralel cu mine cu un mk4 1.6 16v,consumul lui per total pe Romania a fost 6,4%,al meu 7,2%, diferenta de 0,8l /100km,la un drum de 2000 km inseamna 110 lei diferenta, 100cai vs 270.

 

Referitor la amortizoare,voi pune amortizoarele de fabrica cu arcurile eibach prokit pe care le am.

Link către comentariu

Avand in vedere ca mai am un golf5 2.0tdi masina de zi cu zi,ma gandeam la un PAJERO,Land Cruiser sau Discovery 3 :))

Link către comentariu

Rulaj: 109 km?  :lol:

Modificat de loghy
Link către comentariu

109.000 nu stiu de ce a trecut asa site-ul :)

Link către comentariu

Am putea sa ne intalnim candva saptamana viitoare 5min? Sunt curios cum se aude/merge masina ta, s-ar putea sa am un cumparator pt tine.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Nu te-am mai sunat fiindca prietenul meu s-a reorientat catre un Seat Cupra, dar mi-ar placea sa ne intalnim intr-o seara, eventual intr-o vineri la intalnirea clubaudi, sa schimbam cateva opinii. :)

Link către comentariu

Cam asa arata tractorasul cu arcurile eibach pro-kit.:)) 

post-8814-0-32630100-1408525398_thumb.jp

Link către comentariu

Este cu 5mm mai ridicata de bot fata de spate,era cam rigida,imi place sa fac drumuri lungi si te cam oboseste suspensia,plus de asta intrarea de servitute a cartierului unde stau este pietruita pe o distanta de 400 metrii si imi cam bateam joc de bucsaraie.

 

Odata cu noua suspensie am facut indreptare jante si geometrie. Urmeaza revizia

Modificat de golfix
Link către comentariu

Salutare, trebuie sa schimb discurile pentru ca am simtit ceva batai in volan la franari mai puternice la viteze mari. O sa le schimb fata-spate cu ocazia asta. Ce imi recomandati? Sa merg pe oem ATE?

Link către comentariu

Eu asa am facut si inca nu sunt probleme, chiar daca utilizez destul de des franele la capacitatea lor maxima. Go 4 it! :icon_thumleft:

 

ps: discurile sunt 312 cu 286. 

Link către comentariu

Daca doresti sa faci un update recomand ATE Powerdisk cu placute ATE Ceramic, iar daca nu doresti update recomand ATE varianta normala. Bafta!

Link către comentariu

Cu power disc am avut ceva antecedente,in sensul ca s-au ovalizat in nici 5000 de km,nu prea as mai avea incredere,plus ca am inteles ca intra ferodo in striatii siiti bat la franare

Link către comentariu

Nu man, mergi pe discul clasic. Fara gauri santuri si alte bazaconii din astea. 

 

Faci un rodaj ca la carte, 2-300 de km mers frumos cu frane cat mai putine, si cu siguranta nu vei avea probleme dupa. :icon_thumleft:

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Eu si tatal meu avem powerdisk pe fata la doua Skode Octavia 2 de aprox 40.000km fiecare si nu am avut probleme, in schimb la ambele s-au ovalizat discurile originale cu care au venit masinile. Nu stiu ce sa zic.. 

 

Am uitat sa mentionez in postul anterior ca arata foarte bine masina! Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! 

Link către comentariu

Si la mine s-au ovalizat destul de repede ATE Power Disk. De ce nu mergi pe zimmerman?

Link către comentariu

As merge pe zimmerman perforate,insa am inteles ca ar capata relativ rpd crapaturi intre perforatii :)

Link către comentariu

E ceva norma la cele perforate, pana si AMG-urile au problema asta.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!