Jump to content

Audi A3 Sportback 2.0TFSI


golfix

Postare recomandată

E foarte greu sa te coreleZi perfect ( acceleratie ambreiaj) la plecarea de pe loc. are punctul de prindere foarte scurt. Daca o turez mai tare cand plec de pe loc plecarea este mai ok, insa imi da impresia ca il patinez f mult. Daca ridic piciorul se pe ambreiaj foarte incet, la plecarea de pe loc, incepe sa tremure ca si cand s-ar invartii excentric discul

Craciun fericit si tie!!

Modificat de golfix
Link către comentariu

Eu am DMF rectificat,ambreiaj 6 puk ceramic si placa intarita si exact la fel imi face la plecarea de pe loc,tremura destul de tare,asa ca singura solutie este sa plec cu 1500rpm,m-am obisnuit :)

Link către comentariu

Am facut 200 km intre timp, parca s-a mai lasat putin, dar mai mult m-am obisnuit eu cu el cred :))

Daca tot se aseaza asa greu, inseamna ca e si f dur si rezistent discul :P

 

Maine imi pun setarile de soft, e lenesa tare in setare stoc. Mai trebuie sa ma abtin cateva sute de km pana sa ii dau viol :)

 

O seara frumoasa.

Link către comentariu

Se lasa ambreiajul, eu azi m-am uitat cu cat plec de pe loc, 1100 ture fara trepidatii(cam 7500 km am cu al meu), cu acelasi kit care il ai si tu insa pt modelu meu. 

Modificat de blordc
Link către comentariu

Dupa ce termini rodajul sa ne zici cum schimba sus in ture (6000+), sunt curios daca vei intampina si tu acea "rezistenta" la schimbare cu care s-au mai confruntat si altii cu SMF.

Link către comentariu

Va tin la curent :) Am auzit de acea rezistenta la schimbare,am vb si cu fusco, el zice ca toti au avut problema asta,acum sa vedem :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Astazi mi s-a intamplat sa fiu nevoit sa ies cu spatele din rampa parcarii subterane, fapt pentru care am patinat destul de tare ambreiajul, care a ajuns la 700km de la montaj. A mirosit destul de tare a ambreiaj incins,in prima instanta m-am panicat crezand ca i-am facut rau. Ca prima impresie dupa incident,ambreiajul cupleaza mai lin si pedala tine o idee putin mai sus, posibil sa se fi asezat mai bine.

 

Drept urmare, l-am lasat sa se raceasca 1 ora, apoi mi-am luat inima in dinti si am iesit la plimbare,cu gandul "acum ori niciodata". Am incalzit motorul bine si apoi a inceput show-ul :)) Este wow. Schimbarile de trepte se fac foarte precis,cu o usoara usoara poticnire la 6500 ture,ma asteptam sa agate destul de rau sus in ture,insa se comporta foarte bine. Aproape ca uitasem cum este sa mergi tare cu masina,am facut in jur de 30 km prin oras cu schimbari la 6000 6500 ture,apoi am iesit putin pe A1 si am testat treptele a4a si a5a pana in 200 ca sa vad daca mai patineaza. Patinajul artistic a disparut complet.

Am impresia ca masina trage mai bine decat inainte,posibil sa fie din cauza volantei usurate.

Kitul este conceput sa reziste la 530-550NM, eu ruland 400nM nu ar trebui sa am probleme in viitorul apropiat.

 

Credeti ca faptul ca l-am patinat la urcarea cu spatele si a mirosit destul de tare, i-a scurtat viata discului sau sa nu imi fac probleme?

Link către comentariu

Nu cred ca e cazul sa-ti faci probleme, cu toate ca bine nu i-ai facut.

Poti sa zici ca i-ai scurat viata daca faci asta saptamanal sau lunar, insa fiind o situatie izolata eu zic sa stai linistit si sa te bucuri de masina.  :icon_bounce:

Link către comentariu

Eu incerc de fiecare data sa il tin cat mai putin patinat,inclusiv la plecarile de pe loc,insa acesta a fost un eveniment izolat, nu stiam ca nu se va deschide poarta garajului, deobicei incerc sa il deschid inainte sa cobor,insa de aceasta data prietena nu gasea in geanta telecomanda :)) Invatatura de minte. Sa urci cu spatele o panta de 30 grade,cu un ambreiaj stage2 in rodaj care inca mai trepideaza usor la plecarile cu spatele in plan drept,si sa trebuiasca sa o scoti pe diagonala ca sa nu iti atinga pragurile, este o mare mare problema.

Link către comentariu

Ambreiajul sport isi face toti banii daca e folosit cum trebuie. Prea bine nu i-ai facut ca l-ai incins insa e bine ca totusi ai avut 700 km de la instalare si deci a fost rodat ceva. Incearca sa il mentii totusi cat mai mult pana ii faci tot rodajul ca sa aibe o viata cat mai lunga. E un ambreiaj care iti schimba mult masina si stilul de condus plus ca trecerea prin trepte se face mult mai rapid, si se pare ca nici tu nu ai problema cu schimbatul in ture mari cum nici eu nu am(e posibil sa fi fost vechile modele cu problema asta). Cresterea in ture se simte destul de mult cu masa usurata.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am reusit sa mai pun ceva km pe noul ambreiaj, lucrurile stau mult mai bine. S-a asezat mult mai bine si plecarile de pe loc sunt cu mult imbunatatite.Pedala de ambreiaj este parca mai moale.

As avea o intrebare pentru cei ce folosesc acest tip de ambreiaj. Voua va tine pedala mai sus decat cel original? Eu am punctul de prindere undeva peste jumatatea cursei.

 

Acum alt aspect, ma bate un gand sa schimb culoarea miezului la jante. Atasez si 2 poze. Ce parere aveti? Imi poate recomanda cineva un cod de culoare care sa fie asemanator cu cel din poza cu 4 jante?

 

Multumesc.

post-8814-0-43165300-1453456178_thumb.jp

post-8814-0-36211300-1453456198_thumb.jp

Link către comentariu

Eu m-as duce pe ceva si mai inchis decat ce ai postat tu. Gen asa:post-22229-0-73502800-1453457141_thumb.j   Sau asa: post-22229-0-46062800-1453457198_thumb.j

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Cred ca Daytona Grey Pearleffect este culoarea pe care o caut, codul LZ7S.

Link către comentariu

Da, tine sus ambreiajul sport asta pt a schimba foarte rapid, prin alte tari pun un distantier sub pedala de ambreiaj ca sa le fie mai usor si sa stie exact unde schimba. Eu dupa o perioada m-am obisnuit sa nu mai apas pedala decat cat trebuie, doar la pornire trebuie sa apesi pana la podea.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

poze cu rotile de iarna de ce nu ai pus?  :)) cele de vara sunt frumoase rau

Modificat de bls luci
Link către comentariu

Nu poti integra numarul de inmatriculare in suportul lui special din grila fata ? Sa renunti la suportul clasic de numar...

Si pe spate ar arata mult mai interesant lipit cu dublu adeziv, eventual daca esti amator, sa stergi marginea numarului sa devina alba.

Link către comentariu

Pentru prindere discreta recomand fie suport gen clips (vezi poza), fie fixare prin magneti neodim.

Banda dublu adeziva e super ok (daca e aia corecta sa nu cada la prima spalare) dar vine cu dezavantajul dezlipirii... iti trebuie pistol cu aer cald.

ess.png

Altfel, +1 pentru integrarea numarului in grila, si eu cred ca e o modificare rapida cu impact vizual mare.

Modificat de anorganix
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!