Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

Eu am motorizarea de 80cp si la schimbarea distributiei nu am adaugat vreo rola in plus. Intr-adevar mai e loc de o rola dar, daca din fabrica a venit fara asa am lasat si eu. Rolele parca sunt tip Inna.

1200 ron a costat cu totul ( kit distributie, pompa de apa, antigelul plus manopera)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat kitul de distributie la recomandarea mecanicului cu un kit de golf 4 1.6 16v care s-a potrivit perfect, ba mai mult de atat am scapat si de scartaitul enervant atunci cand era motorul rece, problema pe care masina a avut-o de nouă, cu intrare în service pe garantie si inlocuit distributie, ca mai apoi sa fie catalogat drept zgomot de functionare de catre cei din reprezentanta. Kitul a fost contitech(rolele ina), a costat 390 de lei şi a avut 2 curele si 4 role. Manopera a costat 150 de lei, deci un total de 540 de lei fata de 1200 cat mi s-a cerut în reprezentanta pe kitul cu 3 role cum a venit din fabrica. Pentru sceptici asa cum am fost si eu, pe eticheta de la curele luate separat scrie Golf IV-VI. 

La revizia de anul asta am schimbat urmatoarele: toate filtrele(mann) si ulei castrol 5w-30 longlife III titanium, bielete antiruliu fata, bielete antiruliu spate, bucsele de la puntea fata, partea din spate toate lemforder, bujii NGK, distributia contitech(fara pompa de apa) si geometria directiei. Pretul total a fost de 1745 lei cu tot cu manopera. Piesele au fost achizitionate la pretul de pe autokarma, sau chiar mai mic la anumite repere. Pretul ar fi putut fi si mai mic daca nu alegeam sa fac filtrele, uleiul si articulatiile intr-un service autorizat, lucru pe care nu o sa-l mai fac la anul. Baiatul la care am facut distributia mi s-a parut mult mai bun decat cei din service-ul sus mentionat si lucreaza acasa intr-un garaj foarte bine pus la punct cu scule pentru orice interventie.

P.S. Masina a fost cumparata de noua in ianuarie 2009, deci are mai bine de 7 ani si 83000km la bord. Rolele date jos de pe masina sunt din 2007!

IMAG0709.jpg

IMAG0714.jpg

Modificat de Georgel.M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Trebuie sa schimb kitul de ambreiaj complet, am inceput sa am batai dimineata de la volant,

Aveti ideie cat costa tot kitul ?

Pe ce marca sa merg ?

Motorul este de 2.0 tdi,140cp,CBAB

Multumesc

Modificat de floryn_80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 2014 a schimbat un prieten la un 2.0 110cp kit cu tot cu volant si a ajuns pe la 2500 lei cu tot cu manoperă, SACHS. Asta după ce băietii din service au dat comanda de luk si mecanicul si-a dat seama ca volantul avea un defect de fabricatie si s-a oprit la timp din a-l monta. Era ceva mai ieftin luk, cu vreo 200-300 de lei parca.

Modificat de Georgel.M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Pe mine cu tot cu manopera m-a costat kit-ul 2400 Ron. SACHS.

Motor 1.6 Tdi 105

 

Dupa schimb este alta masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, HondaHornet said:

Salut. Pe mine cu tot cu manopera m-a costat kit-ul 2400 Ron. SACHS.

Motor 1.6 Tdi 105

 

Dupa schimb este alta masina :)

La cati km ai schimbat kitul ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare.

De curand am achizitionat un VW golf 6 (2011) , motor 1.6 TDI 105 cp  si implicit i-am facut si schimbul de ulei. Cei din service mi-au pus castrol 5w40 , (cel din poza)

1438850889038.jpg,dar citind pe internet am constatat ca acest ulei nu ar fi indicat pentru masinile cu filtru de particule, ci 5w30....

Ce ma sfatuiti sa fac? Sa schimb uleiul din nou (am doar 100 km cu acesta) in 5w30 ? Exista vreun risc de a merge cu uleiul acesta pana la urmatoarea revizie ? Imi va afecta filtrul de particule sau performanta masinii (consum .. etc).

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, micuzzu_marius said:

La cati km ai schimbat kitul ambreiaj?

95000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, radu775 said:

Salut, am si eu o intrebare.

De curand am achizitionat un VW golf 6 (2011) , motor 1.6 TDI 105 cp  si implicit i-am facut si schimbul de ulei. Cei din service mi-au pus castrol 5w40 , (cel din poza)

1438850889038.jpg,dar citind pe internet am constatat ca acest ulei nu ar fi indicat pentru masinile cu filtru de particule, ci 5w30....

Ce ma sfatuiti sa fac? Sa schimb uleiul din nou (am doar 100 km cu acesta) in 5w30 ? Exista vreun risc de a merge cu uleiul acesta pana la urmatoarea revizie ? Imi va afecta filtrul de particule sau performanta masinii (consum .. etc).

Multumesc,

Mai simplu te duci inapoi la service si cer inlocuirea uleiului gratuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatii.

Eu la masina pun Castrol 5w30 , parerea mea este ca nu are nimic 5w40, stai linistit ca nu se intampla nimic , 40 reprezinta cat de vascos este uleiul la temperaturi mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu aibe nimic? E alta norma. 505.01 vs 507.00. Experiente de genul asta si asemenea sfaturi cred ca ar fi bine sa le dai pe masina ta. Soot-ul va fi unul mult mai mare folosind ulei norma 505.01. Riscul sa afecteze DPF-ul este ridicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele acestea fac si eu schimb ulei filtre etc.mecanicul a zis ca intra 4.3 litri de ulei 5w30 ll.eu stiu ca peste 4.5 litri, voi? Inca ceva diferenta intre castrol LL 5w 30 profesional si cel care nu scrie profesional pe el care este?

Si o ultima intrebare..daca scrie pe bidon made in ue este ok?ms fain

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4,5 litri intra in 1.6 tdi. Ar fi recomandat sa schimbi Castrolul cu alt ulei(e unul dintre cele mai falsificate uleiuri), ti as recomanda Motul, schimbarea asta am facut o de doua revizii si vreau sa spun ca dupa ce schimb uleiul, are o textura uleioasa, fata de Castrol care dupa ce l schimbam era efectiv subtire ca motorina, deci clara treaba, daca ai noroc sa pui original sigur e bun si Castrol.

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, MariusPD a scris:

Zilele acestea fac si eu schimb ulei filtre etc.mecanicul a zis ca intra 4.3 litri de ulei 5w30 ll.eu stiu ca peste 4.5 litri, voi? Inca ceva diferenta intre castrol LL 5w 30 profesional si cel care nu scrie profesional pe el care este?

Si o ultima intrebare..daca scrie pe bidon made in ue este ok?ms fain

Eu am 1.6 tdi.nu sunt in ro sunt in italia.deci 4.5 litri sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 27.02.2016 at 9:52 PM, MariusPD said:

Eu am 1.6 tdi.nu sunt in ro sunt in italia.deci 4.5 litri sigur?

Salut.mie la dealerul autorizat din Craiova mi-a zis 4,8L,poti sa cumperi un bidon de 5 litri si dupa 4l te uiti pe joja ca e cel mai sigur.Iar referitor la intrebarea daca este fabricat in U.E. cred ca ai intalnit la Mobil 1 ESP care este foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intalnit la castrol.

cred ca 4.8 este totusi mult.da un 4.5 cred ca este ok.de obicei la joja il pun sa  fie la maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut recent revizia la al meu Golf 6 1.6 tdi 110000 km (de vreo 2 ani fac revizia o data la 10000 km). Am pus toate filtrele Mann si de data asta am pus un ulei mai putin cunoscut la noi in tara, Yacco Lube DE 5W30 achizitionat la un pret decent (rog a nu se considera reclama!).

Inainte am folosit numai ulei Castrol Edge 5W30 si sunetul de "rontait" diesel era mai ascutit, mai metalic, mai pronuntat, de aici si decizia mea de a alege de aceasta data o alta marca de ulei.

De cand am pus ulei Yacco am observat diferentele: motorul toarce mai linistit, rontaitul de diesel nu mai este asa de ascutit si pregnant, chiar s-a mai domolit,  ceea ce inseamna ca uleiul acesta lubrifiaza cum trebuie componentele motorului.  

Daca uleiul Castrol avea o textura mai subtire, uleiul Yacco are o textura mai groasa, mai uleioasa, desi ambele sunt 5W30 si respecta norma VW 504.00 / VW 507.00. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Si la mine de cand am facut revizia cu Liqui Moly se aude mai rontaitor decat cu uleiul dinainte care era Quartz ceva ... sa inteleg ca Liqui Moly e mai prost ?

Pana la urma care e intervalul recomandat de producator ptr filtre si ulei la 1.6 tdi ?

Eu am trecut pe interval de Long Life ptr ca merg doar in Germania si e foarte curat atat aerul cat si motorina cred ca e mai buna calitativ, deci o sa schimb la 30000 si chiar la 60000 filtrele de aer, motorina, polen .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum mai asa mult? 30 mii? nici astia din it nu recomanda schimbarea la 30 miil a ulei.eu  schimb mereu pana in 15 mii! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca bagi ulei de calitate nu e mult deloc 30k km

doar nu puneau degeaba din fabrica intervalul de service la 30k

Modificat de Mistery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cerut si eu cateva oferte de revizie (ulei ll3 si cele 4 filtre , pentru 1,6tdi). Am primit oferte de 900 lei iar uleiul din deviz era castrol ll3. Pe autokarma am vazut ca au si Castrol ll3 200lei 5l (cu discount de 10%-180lei) dar si ulei Vw ll3 care cred ca e facut tot de castrol la 280 lei(aceleasi specificatii)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Mi se pare enorm ptr o revizie 900 de ron in RO ... cam atat e in DE  cu manopera la 80 de euro pe ora ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

        Salutare, timpul trece si se apropie revizia de 85000 km.

        Standard implica:

-schimb ulei;

- schimb filtru ulei , polen , benzina;

- schimb lichid frana;

        Acum din cate am inteles fisa 3 face figuri mai la toata lumea nu a iertat pana acum, iar bujiile banuiesc eu ca nu mi le-au schimbat cum am specificat la revizia de 60000 km dat fiind ca nu apar nici pe factura nici pe cartea de service... greseala mea ca nu am verificat amanuntit atunci. As dori sa le schimb pe ambele acum intrebarea este sa merg pe varianta de origine care mi-o ofera service-ul sau pe Fise Bujii Tesla (T406C) si Bujii NGK (IZFR6P7) care am inteles ca sunt recomandate pt 1.2 tsi CBZB ? 

        Ma gandesc ca schimbul de bujii si fise se poate realiza in regim propriu si cred ca as reduce costurile fata de EuroTehnoGroup insa banuiesc ca o sa am de suferit la o eventuala culanta daca nu le fac la ei, desi motorul facea urat anul trecut la pornire iar acum la un an zici ca e drujba sa vedem daca vor sa mi-o acorde acum culanta sa imi schimbe distributia... 


 

Modificat de cotzzo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei la cutie viteze BMT legată de 1.6 tdi a schimbat careva? Are vreun interval? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a folosit cineva filtre pe cod original?

am vazut ca diferenta de pret ar fi de 90 lei la toate cele 4 filtre necesare fata de bradul MANN, oare exista diferenta de calitate intre ele?

in privinta uleiului m-am hotarat sa iau original vw 507.00 in locul castrol 507.00 pretul fiind  cu doar 80 lei mai mare la cel  vw, dar sansele de a fi contrafacut sunt mult mai mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!