Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

M-am uitat pe fisele tehnice ale amanurora, diferentele imi par infime - dar pana la urma nu sunt in masura sa ma pronunt.

Se pare ca senzor de uzura am doar pe fata, insa tot nu stiu daca trebuie CU senzor de uzura sau PENTRU senzor de uzura.

Stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu senzor. Adica sa vina placutele cu tot cu senzor+mufa.

Avantajul X-clean+ ar fi pretul. In rest cu norma porsche nu faci ceva, e placebo :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
micuzzu_marius

Urmeaza sa fac revizia in scurt timp, am filtrele cu exceptia celui de combustibil, la ulei cred ca trec de la Castrol(prea multe parareri negative aud) pe Motul sau Liqui moly. Filtrul de ulei l am luat mai demult si e Cooper Fiaam, nu remarcasem atunci cand l am cumparat ca nu e Mann, Bosh. Mahle sau alta firma consacrata. Merita sa pun Cooper Fiaam(firma italiana am impresia) sau sa pun ceva una din firmele enumerate mai sus. Asa la prima vedere arata foarte ok Cooper Fiaam ca si detalii de fabricare, dar nu ne putem baza pe asta la calitatea unui filtru, normal....

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de 2 ani nu mai fac reviziile in reteaua porsche, prefer un service multi-marca care se respecta, pentru preturile mai mici si pentru posibilitatea alegerii firmelor dorite pentru piese si ulei. Cam toti oamenii de prin service cu care am stat de vorba mi-au recomandat sa pun ARAL pentru ca de CASTROL nu s-au mai auzit prea multe lucruri bune. Am mers pe CASTROL la ultimul schimb dar la urmatorul sunt sanse mari sa trec pe ARAL. La filtre nu conteaza prea mult firma ci calitatea lor, eu de exemplu am avut din fabrica filtru de benzina UFI care se fabrica in china si e mult mai scump ca MANN sau MAHLE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aralul de la noi de multe ori este facut la noi si este o porcarie, in opinia mea daca mergi pe aral sari din lac in put.

Toate vw benzinare au ufi din fabrica, sunt italienesti facute in china si nu sunt cu nimic mai grozave decat mann de ex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am prieteni cu microbuze care fac curierat prin europa, cu 6-700.000 km care au mers numai cu aral, fara nicio problema din cauza uleiului. La cei 10-12.000km pe an pe care ii fac eu nu cred ca as simti diferenta la niciun ulei. Cu toate astea am pus numai castrol edge 5w-30 care nu e chiar cel mai ieftin. Ma gandeam si de la aral sa-i pun echivalentul, care la fel nu e cel mai ieftin ulei, nu despre pretul uleiul era vorba ci de calitatea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aceea iti recomand castrol la bidonase mici, este foarte ok pt ce avem noi nevoie, am incercat si mobil dar mi s-a parut mai prost iar cu aralul este problema cu provenienta dubioasa, daca prinzi un lot de la mama lui e foarte ok.La ulei conteaza foarte  mult si cat de repede il schimbi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am luat mereu, bidonase de 1l. Il schimb o data pe an pentru ca niciodata nu am facut mai mult de 12.000km de la schimb la schimb. Iar la filtre eu am cautat sa merg mai mult pe mahle, la fel auzind diverse despre mann.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de polen oe este mann, eu nu am avut probleme cu mann(made in germany) ...

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa fac revizia in curand(1.6 tdi,cod motor CAYC)

 

Ce ulei imi recomandati?Castrol EDGE 5w30 sau Mobil 1 ESP 5w30?

 

Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dintre cele doua as alege castrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, dintr-un motiv sau altul, nu pot creea topic-uri noi asa ca m-am hotarat sa scriu aici. Rog administratorii sa-l mute in alte parte daca e cazul.

 

pe scurt, Golf VI 1.6D 105, 48.000km, 2010, aud de ceva timp un tacanit la motor, merge cu trepidatii, 'relanti' variabil, se inneaca si consuma 9% in conditiile in care regimul nu e 100% de oras. As zice ca e mai degraba 70% oras - 30% DN1. Am pus-o in prima faza pe seama DPF-ului. Am mers ceva mai turat, insa tot se inneaca iar zornaitul (nu e rontaitul de diesele) tot n-a disparut. 

 

Am dus-o la service, mi-au spus ca doua injectoare sunt cam duse, ca pierd combustibil/presiune (e posibil sa nu fi inteles eu bine..)

 

A mai avut cineva astfel de probleme cu injectoarele? daca da, cum ati rezolvat?

 

Merci anticipat pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Citeste si acest topic - 

Ai alimentat cu motorina din surse dubioase? (statii peco necunoscute, colegi cu economie..)

Momentan iti las postul aici, pana identifici problema (rog foloseste si Search-ul pentru rezultate detaliate) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos, dudu si scuze de postul pus aiurea...daca imi poti spune, te rog, de ce nu pot creea topic-uri noi? E ceva in neregula cu contul meu?

 

cat despre alimentare, am alimentat cu motorina doar de la statii cunoscute: petrom, omv, mol, lukoil. masina a fost condusa de sotie, poate putin cam subturat dupa parerea mea insa motorul e facut sa mearga asa, din cate stiu eu. 

 

mi se pare aiurea ca la o masina de sub 50k km sa am astfel de probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea incerca sa cureti injectoarele alea "duse" si sa ii mai dai niste talpa...

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-ar placea sa fie asta rezolvarea, insa omul de la service zice ca pierd combustibil 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa-i intreb pe cei cate au motorizarea de 2.0 tdi ce ulei au bagat ? As vrea sa imi schimb si eu uleiul insa nu stiu pe care marca sa ma duc, stiind ca  trebuie sa aiba norma 507 pt dpf. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Pe ce ulei ai mers pana acum? Castrol long life banuiesc 5w30- 504.00-507.00 pt filtru de particule. Si eu ma gandesc sa schimb uleiul sa trec pe Motul Specific tot acleasi caracteristici ca si la Castrol. Am fost recent la un magazin mare de piese auto care sunt distribuitori Castrol si am intrebat daca e bun castrol 504-507(scriind ca e fabricat in UE si nu Germania) si la cat se schimba fiind long life, a zis ca daca tin la masina la 10 mii km ar trebuie schimbat(probabil asa zic ei ca sa revii sa mai cumperi....nu stiu ce sa zic), pai long life in afara se schimba la 30 mii km, in Romania inteleg la 15 mii km, dar chiar la 10 mii km ulei full syntetic long life? Sa fie asa de prost Castrol acum? Eu mai am un bidlon si raman tot pe Castrol schimbul asta, dar urmatorul schimb uleiul (probabil Motul cum am zis mai sus)sau imi cumpar de afara Austria-Germania sa fiu sigur de calitatea lui(Castrol)

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este cumparata recent, pe usa este un sticker cu castrol, banui ca asta s-a si folosit anterior. Citeam pe alte topic-uri si ma gandeam la ravenol sau fuchs, acum astept sa vad altii ce au mai pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol long life 5w30. Eu il schimb anual, pentru ca nu am facut nicodata intr-un an mai mult de 13-14 mii km cu golful. Cumpar uleiul din acelasi loc, de cativa ani incoace. Pe bidon era trecut UE, dar cel mai sigur sa verifici codul de bare (primele 3 cifre), in cazul meu era fabricat in Austria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

ce tara e dupa codul acesta de bare?

post-97030-0-49023100-1405928243_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Austria

 

 

De curand am trecut si eu la Castrol 5W30(900 cod de bare)Ca prima impesie motorul este mult mai silentios fata de cum se auzea cu vechiul ulei(Liqui Moly top tec 4200 5w30)

Modificat de alex83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

M am mai linistit in cazul asta daca tara de provenienta e Austria, tot auzeam ca e in Turcia facut asta care e pe la noi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

savualexandru

Salut, sper sa nu fiu Off-Topic...

 

Am achizitionat de curand un Golf 6, 2.0 TDI 140 CP (CFFB) 4Motion, si am fost la revizia initiala, pt. ca second hand fiind am vrut sa fiu sigur ca este facuta. Si am schimbat, uleiul si filtrul de ulei la motor, filtrul de motorina si aer, uleiul din Haldex, lichidul de frana, lichidul de racier in portocaliu pt. ca avea verde si am inteles ca e mai bun asta portocaliu, distributie, si am facut o incarcare cu Freon. Masina are 98000 km si 4 ani in Mai anul acesta.

 

Dupa revizie, unul din mecanici, a suflat utin de praf zona de la motor, si cum se schimba si filtrul de aer in acelasi timp, a pus o carpa in furtunul de admisie aer, sa nu bage praf in debitmetrul de aer. Si da, ati ghicit, a uitat carpa aia acolo, si dupa ce am terminat cu revizia am luat-o la un mic test, fireste ca nu mai tragea deloc si in timp ce eu o chinuiam s-a aprins martorul de la bujiile incandescente in bord si palpaia intermitent si m-am umplut de nervi. M-am intors, le-am spus si unul din ei, si-a adus aminte de carpa, a scos-o, a resetat eroarea cu tester-ul, si am plecat la alt test. Acum mergea ca inainte  masina, dar cand m-am intors a doua ora din teste, am reluat discutia cu ce s-a facut si cum, desi am stat acolo, am inteles ca au pus 4.5 l de ulei in masina, si am aflat ulterior ca se pun 4.0 l de ulei in motor si ca intra 4.3 l cu filtrul de ulei cu tot, deci sunt 0.2 l de ulei in plus, si la variantele cu DPF, risti sa le strici DPF-ul. Ideea e alta, de acnd am facut aceasta revizie au trecut cam 2 zile, si observ acum, ca desi se infige ca si inainte, e ceva mai "elastic la aceleratie" adica nu mai e asa de sharp cand calci pedala, ii ia o secunda mai mult sa reactioneze, sau poate o jumatate de secunda, iar consumul instant de pe bord s-a dus in plop. E haotic acum, plec de la semafor si apare 0.9 pe bord, iar dupa ce schimb a 2-a la 3000 si isi revine in ture la 1700 sau 1800 si atunci apare consumul la 39.0 si dupa ce mai merg putin si o cresc iar in ture pana pe la 2500 si ii dau a 3-a si scade la 1400 ture, apare iar consumul mare de cand am acelerat-o ca sa schimb treapta, si abia dupa cateva secunde imi arata consumul de mers normal pentru turatiile alea de 5.5 sau 6.5.

 

Alt lucru interesant e ca la distributie, am observant si eu si mecanicii, ca initial, pompa de motorina era devansata la dreapta destul de mult, adica cam 30* la dreapta cum te uiti la distributie, adica spre botul masinii. Asa totul era ok, tragea bine, se infigea bine, raspundea bine la acceleratie, consumul instant era mult mai sharp sa zic asa. Acum am impresia ca a crescut si consumul cu cam 1 poate 2 l in oras.

 

Ca si intrebari ar fi urmatoarele:

 

1. Are cineva idee daca ar trebuii scosi cei 0.2 l de ulei in plus ? Atat de rau este cu 0.2 l de ulei in plus ?

2. Se face o recalibrare la ceva dupa o revizie, dupa distributie, sau dupa o eroare legata de intake airflow (care a aparut cand am calcat-o si ea avea carpa in debitmetrul de aer) ?

3. Ce pot face in legatura cu consumul instant care acum e mult mai "elastic" si are intarzierea in raportare ?

 

Si ca sa raspund la o intrebare de mai sus legata de ulei, acum am bagat Castrol Edge 507.00 5w30. Am inteles ca 507.00 este pentru cele cu DPF. Si stiu sigur ca era ceva cu 507 dar nu mai stiu daca era ceva dupa acel 507.

 

Va multumesc anticipat, tuturor. :)

Modificat de savualexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!