Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

+1

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de combustibil a fost schimbat la revizia anterioara, la fel si cel de polen. o sa schimb doar uleiul, filtrul de ulei si placutele si o sa vad la fata locului daca e nevoie sa schimb si filtrul de habitaclu. merci de sfaturi inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca va trebui sa schimb si eu placutele de frana pe fata dupa ce leam schimbat pe alea pe spate acum 3 luni . Cand le-am schimbat pe spate cei de la service au spus ca pe fata au 7 mm si ca inca merg , se pare ca au tinut 3 luni in conditiile in care nu am circulat in fiecare zi . Am facut comanda de ATE 150 ron cu senzor ,cred ca este ok pretul nu ? Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ATE si tot asa putin am dat pe ele.

Sunt multumit la cum tine frana insa scartie de mori, cica sunt ecologice de asta scartie.

Daca nu o sa te deranjeze scartaitul sunt OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot ATE am pus pe fata, cam la acelasi pret si la inceput se auzea un scartait, un fel de fluierat ca la masinile de raliu dar dupa ceva timp a disparut. Per total sunt multumit de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si alea OEM de ce nu scartaie, nu sunt ecologice? Aveti originale sau ceramice?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ale mele nu sunt ceramice, sunt normale.

Daca atunci cand zici originale te referi daca sunt cumparate de la reprezentanta, atunci nu - sunt AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ATE Ceramic, care nu sunt ceramice, si nu scartaie mereu. Din cand in cand, de cele mai multe ori la viteze mici, scartaie putin dar nu tare si nici deranjant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-au innebunit de la midocar ca daca vreau sa vin cu piesele mele trebuie sa fie neaparat originale cu nu stiu ce coduri pe cutie si piesa ca altfel nu mi le schimba. Drept urmare am cautat si am si gasit filtru ulei si placute frana OEM cu codurile respective.

Placutele: 270RON (au si senzor)

Filtrul: 34RON

Ulei Castrol Edge 5w30 5L - 186RON

 

Merg maine la revizie si va zic cum a fost. Sunt dispus sa fac aceasta incercare. In cazul in care vad tot felul de nimicuri pe deviz, doar ca sa incarce pretul, data viitoare direct la service independent ma duc.

 

pace si prietenie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placutele chiar nu au nimic de a face cu kulanza! Se pot inlocui lejereanu in orice service.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Leam schimbat eu astazi la un service de cartier in 30 min , pret 65 ron , super lejer si usor , am pus Ate si pana acasa cu ele se aude un usor zgomot momentan sper sa dispara cu timpul cand se rodeaza ,momentan par foarte moi cand franez , cine stie revin cu detalii,

Si in legatura cu service Vw e cam trist ultima data cand am fost acolo mi-au uitat capacul de la apa desfacut ,,,,,,deci nu cred ca ma mai duc ...poate doar pt distributie sau ceva important.

Modificat de Chino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Chino: mie astia de la reprezentanta au uitat sa-mi puna la loc capacul de plastic de pe motor... :tuktuk:  m-au sunat a doua zi sa-mi spuna, iti dai seama ce surpriza neplacuta a fost... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred , au de la ei am fost sa montez o alarma si acolo am vazut ca era dat jos , am fost mirat pentru ca am mai fost la alte serviceuri si a fost ok ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am promis ca revin cu info de la revizie.

M-au primit cu placutele de frana (OEM 270RON), filtru ulei (OEM 34RON), ulei Castrol EDGE 5w30 5litri - 186RON.

Pe langa cele de mai sus au mai fost schimbate:

- lichid frana (luat de la Midocar)

- un bec

 

Manopera a fost 370RON parca insa a durat undeva in jur de 3 ore. Mi se pare cam mult pentru operatiunile astea.

 

Supriza insa cand am vazut placutele de frana pe care le schimbasera: mai aveau ceva mai putin de jumatate din material (!!) adica dupa cat ma pricep eu la masini, estimez ca ar mai fi mers cel putin 5000-6000km, daca nu mai bine! Enervant insa este ca se aprinsese si martorul din bord! Cu alte cuvinte senzorii de golf te anunta sa schimbi placutele cand mai au cam jumatate de material pana la fier? :) interesant...

 

Pentru cine vrea placute si filtru ulei OEM, trebuie sa cereti comerciantului ca piesele sa aiba inscriptionate (atat pe cutie cat si pe piesa) urmatoarele coduri:

 

Pt filtru ulei: 03L115562

Pt placute frana: 1K0698151F

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare vezi ca asa mi sa parut si mie cand am schimbat placutele ca mai merge sa merg cu ele ,pareau can putin peste jumate inca nu mi se aprinsese martorul in bord dar urma in vreo 500km ,cine stie poate ca asa este normal sa mai ramana .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a schimbat cineva distributia la 1.6 tdi? si daca da, la cati km? din cate imi amintesc pe cartea de service scrie ca se face la 210000 km dar totusi daca intrebi in  service-uri de reprezentanta parerile sunt cam impartite (120000 km, 150000 km, 180000 km etc.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acum 155.000 km la un Golf 6 din septembrie 2010 data fabricatiei si nu stiu daca sa schimb distributia sau nu. A fost adusa in iunie din Germania cu 147.000 km, nu am nici un istoric la ea. Ma gandesc ca ar fi reali kilometrii, oricum sunt destui, oare cand sa o schimb? Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la reprezentanta si verifica istoric-ul dupa seria de sasiu. Asa iti faci o idee ce a fost schimbat si ce trebuie schimbat. Poate sunt km reali, poate nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan85 - eu am facut rost de un tabel cu toate intretinerile ce trebuie facute si acolo scrie ca pentru masinile inainte de 2010 se schimba la 180k, la cele dupa 2010 inclusiv la 210k iar in tarile cu mult praf la 120k.

intre cele fabricate 2009 si dupa 2010 difera si intervalul de schimb pt role (360k vs 210k) dar pentru noi mai mult ca sigur trebuie schimbate odata cu distributia.

daca esti interesat trimite-mi un PM si cand ajung acasa iti trimit materialul scanat.

ce am spus mai sus este sigur valabil pt 1.6 TDI CAYC, dar probabil la fel este si pt restul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Detin un golf 6 din 2009 1.6tdi bluemotion. A fost adus din Olanda.Acum are 155.000km(cu carte service si istoric reprezentanta).In prima faza i-am schimbat uleiul si toate filtrele.

Imi puteti spune daca trbuie schimbata distributia?

Daca da imi puteti recomanda un service in Ploiesti sau Bucuresti.

Cred ca o data cu distributia o sa-i schimb si kit-ul de ambreiaj.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut Andrei!

 

Cel mai bine este sa te duci de URGENTA la un mecanic PRICEPUT  ca sa iti demonteze " juma " de masina si sa iti verifice cureaua...eu am achizitionat un G6 1.6 TDI Bluemotion la 120.000 km si l-am dus la o verificare pentru curea...ghici ce am aflat? Cureaua niciodata nu a fost schimbata, prezenta microfisuri ( lucru FOARTE grav ) si ca drept urmate am schimbat-o de urgenta...m-a costat 1400 ron cu tot cu manopera ( kitul a fost 1075 ron) - de la Continental ( the best pt Golfuri ). In mod normal distributia se schimba incepand cu 100-120 de mii de km depinde de model, de cum s-a mers pe ea etc. Recomand sa o duci la o verificare neaparat... Daca vrei iti pot recomanda mecanicul la care am fost eu ( omul este foarte tare, in 5 ore a lucrat-o si rezolvat-o singur si de cand a facut-o de 2 luni adica, nu am avut nici o pb ba am si mers la drum lung si mi-a consumat un record de 3% cu 60/h in comune si 6.5% cu 140/h pe autostrada.

Tatal meu are un VW Touran si la 140.000 de km s-a dus sa-si schimbe si el distributia si aceeasi poveste ca si la mine - microfisuri, spaime, etc.

 

Sper ca ti-am fost de folos.

Salut & bafta!

 

P.S. Mi-am facut revizia la Autozone din Baneasa, Bucuresti si cu 550 de lei m-au rezolvat baietii ( toate filtrele,ulei,manopera, etc). Si mi se pare un pret foarte bun! Mai ales ca in nici o ora m-au rezolvat.

Modificat de tibianto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana viitoare am facut programare pentru a schimba kit-ul de distributie+ curea alternator.

Curele Conti si pompa de apa Ruville.

Voi ce tip de pompa de apa recomandati. Este ok Ruville?

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut tuturor, sunt posesorul unul golf 6 2.0 110 CP din 2009 care acum are 162.000 km. postez in acest topic deoarece nu pot sa deschid un topic nou.

 

din cauza soferului anterior, volant are probleme, in sensul ca bate, dar ambreajul nu patineaza si functioneaza normal, pedala e doar mai tare la apasare. desi sunetul nu se aude sesizabil la relanti sau in treapta 1 cu frana de mana trasa (ca sa ii fac proba), cand trec in a 4a si am intre 80-100 km/h si peste 2000 rpm, 'bataia' este sesizabila si chiar deranjanta. dupa ce trece de 130 km si sunt in a 5a deja nu se mai aude nimic. 

 

am citit o gramada despre volant SMF si DMF, si inclin spre varianta SMF dar as vrea sa va cer parerea: 

 

Din stoc, are SMF, tin minte ca asa mi-au zis baietii la service ultima oara. din cat am citit pana acum, inteleg ca o volant SMF rezista mai bine la un cuplu mai mare (iau in considerare si ciptunning-ul de la tcm turbo care m-ar duce la 150 CP). Nu ma deranjeaza socurile / trepidatiile care nu sunt absorbite la fel de bine de SMF spre deosebire de DMF (avantaje care oricum mi se par prea mici in comparatie cu durabilitatea/costul SMF), pur si simplu vreau sa gasesc o solutie buna intre stilul meu de condus/ investitia in masina / costul reparatiei. precizez ca circul foarte mult in Bucuresti si intentionez sa schimb masina peste 3 ani max.

 

poate cineva sa imi spuna daca pot doar sa inlocuiesc doar volant SMF ? sau trebuie sa schimb tot kit-ul de ambreiaj ? din cautarile mele nu am gasit volant SMF .. stie cineva sa imi recomende ceva ? este ceva aftermarket sau trebuie sa ma orientez spre piesa originala. vreun cost estimativ ? pt DMF mi s-a spus undeva la 2000-2400 ron ceea ce mi se pare foarte mult, schimba tot kit-ul de ambreiaj..

 

in plus, a mai avut cineva problema asta ? sau alte sfaturi ? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze, nu am stiut exact unde sa postez problema mai ales ca era a mea personala si nu a altora. 

 

sunt sigur ca un moderator o sa stearga post-urile care nu trebuie, am vrut doar sa obtin o parere. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!