Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

E cu aproximatie, am spus ca in noiembrie 2012 avea sigur 141k, presupun ca francezu a mai mers pana in vara vro 10k-20k. Din ce am mai frunzarit, cam asta ar fi durata de viata a ambreiajului. Acum conditiile drumurilor din Ro nu sunt aceleasi cu occidentu...si uzura cred ca e mai mare...chiar si la drum intins.

 

La mine tremura putin pedala cand e dupa jumatatea cursei, pe liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 11k nu ar trebui sa cedeze nici daca as dansa pe ambreiaj. Sunt curios daca o astfel de problema se rezolva pe garantie. Am citit niste posturi mai sus, in care ziceau niste colegi ca s-a rezolvat pe garantie fara probleme. O sa ma lamureasca cand merg la revizie, I guess ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua! Stie cineva cum se face reset service din comenzi butoane dupa schimbul de ulei?

Mentionez ca schimbul de ulei l-am facut la 38000 km, in alt loc decat reprezentanta, dupa ce am sunat la reprezentanta vw Galati si cei de acolo mi-au spus ca conform programarii urmeaza sa schimb numai uleiul. Eu am schimbat numai uleiul dar oare trebuia si filtrul de ulei? Schimburile pana acum le-am facut numai la reprezentanta si m-a mirat ca dupa cel de 30 mii a trebuit numai uleiul sa-l schimb. Voi ce parere aveti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca trebuie schimbat si filtrul de ulei la fiecare schimb. In RO se recomanda schimbarea tutruror filtrelor si a uleiului la 15kkm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai mi-am luat teapa anului, nu am citit acest topic si am fost sa fac revizia la PBV1. masina golf mk6 1.6 TDI DSG 7, cost revizie( piese+manopera), 

Ulei 4.3 litri Castrol Edge Proff LL3 + 1 L de schimb

Filtre ulei, aer polen, motorina originale

Schimbat 1 bec pozitie

Test diagnoza  ( 140 lei)

TOTAL : 1503 RON

aceasta revizie a fost mult mai scumpa decat la un seria 3 intr-un service bmw :))).

clar nu mai calc in service Porsche Romania niciodata si nu recomand!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mergi cu masina pentru revizie, ei iti fac un deviz si iti dau un pret aproximativ. Nu ai primit asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai te rog detaliat ce cit a fost? Pe motorul meu ulei + toate filtrele + diagnoza a fost spre 900 de ron

 

Cu estimarea ti-o pot trage oricum, iti zic una la telefon si la service iti fac alta (patit la ultima revizie, noroc c-aveam mai multi bani la mine decit estimasera ei)

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mai aveam 2 luni de garantie si am renuntat sa mai merg la ei, implicit si la garantie. Motivul este tocmai acesta, ca sunt exagerati cu preturile (exagerati e putin spus) si nici nu pot sta langa masina.

Ieri am facut revizia la golf 13 k km + 1 an de la ultima revizie:

- piese: 5l Castrol Edge 5w30, toate filtrele Mann de ulei, motorina, aer, polen cu carbon - 350 lei

- manopera - 70 lei - service no name

- bere pentru mecanic - 10 lei

 

Consumabilele le-am dus eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manopera la porche este undeva la 250 de lei, iar ei sunt obligati de o directiva europeana sa accepte piese aduse de client daca au accept de la RAR.Eu acum un an cand aveam golful 6 am mers la tes si am schimbat uleiului cu ulei de la mine si am platit manopera schimbului si filtrul de ulei.Cost 120 de ulei si 250 manopera si filtru original si am avut si stampila pe cartea service.

 

pentru playonlcd : trec de la golf 6 la 7.Golf 4 nu il pot vinde din cauza taxei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da mi-au dat un deviz estimativ care era de 1200-1300 ron dupa care in varianta finala s-a transformat in 1503 RON,.. o sa caut factura si o sa va scriu detaliat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor!

tocmai ce-am devenit si eu membru vwforum.

 

wife detine vw g6 1.6D 105 (2010) si trebuie sa fac revizia. Intrebarea ar fi: se intampla ceva ingrozitor daca NU fac revizia la reprezentanta VW (Midocar, PN, etc)?

Reviziile le poate face orice service? Am fost in weekend la Porche N si mi-a spus un nene ca nu accepta sa vin eu cu consumabilele ceea ce mi se pare cam taranie :)

 

astept vesti de la voi.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu faci in service autorizat vw si mai are garantie pierzi garantia.La unele service-uri se accepta consumabile din afara iar la altele nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci TDR pentru raspunsul rapid! masina nu mai e in garantie, e din 2010. O sa incerc la midocar, am si niste vouchere pt revizii insa diferenta cred ca o sa fie tot mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca este din 2010 dar putea sa aiba extindere la 4 ani.Poti incerca si la ateliere private(erau parca si aici pe forum) care de multe ori au un raport calitate/pret mai bun .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci inca o data. din pacate nu are extinderea la 4 ani, am verificat.

vad ca ai vw golf 1.4tsi de 160cp. ce consum are urban/extraurban?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce luna e luata masina?

Offtopic: minim 7,4(Bucuresti)/5,3(DN) ; in ultimii 1200km exclusiv in Bucuresti 8.2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e vreo tragedie daca nu faci revizia la reprezentanta dar, mare atentie, chiar daca masina nu mai e in garantie, o sa pierzi post-garantia sau culanta. Adica, de exemplu, daca o sa ai probleme de genul sa-ti pice EGR-ul dupa ce masina a iesit din garantie ( asa cum mi s-a intamplat mie) si deja ai o revizie facuta la un alt service decat cele din reteaua Porsche Romania, atunci nu vei beneficia de post-garantie pt ca se pare ca numai la noi in Romania Regulamentul (UE) NR. 461/2010 este interpretat numai cum vor importatorii, in speta Porsche Romania care practica niste preturi cam nesimtite in service-uri. 

Modificat de StefanSSD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aia l-am intrebat ce luna e masina..dar slabe sanse sa fie luata in noiembrie sau decembrie si sa mai poata beneficia de culanta(care din pacate este valabila doar 1 an )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat acum in talon: masina este inmatriculata in 11.11.2010. Nu stiu sa va zic exact nici cand a fost cumparata, nici produsa. Masina a fost cumparata de pravalia la care lucreaza nevasta-mea. Undeva in primavara am cumparat-o noi de la pravalie. Ma astept sa fi fost cumparata in octombrie/noiembrie 2010.

Stiu ca de regula cand duci masina la service, mecanicii reseteaza ceva in computerul de bord al masinii. Oare service-urile astea independente stiu sa faca treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza prima data trecuta pe cartea de service cand ti se da si autorizatia provizorie de circulatie .

Martorul de inspectie il poti reseta si tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos pentru raspunsuri!

Tocmai ce am vb la midocar. Se pare ca trebuie sa schimb doar uleiul, filtrul de ulei si lichidul de frana. E posibil sa trebuiasca inlocuite si placutele de frana (probabil fata). Omul de la service zicea ca pot veni eu cu piesele insa trebuie sa fie originale VW. Gasesc eu piese originale in comert sau originalele se pot gasi doar la service-urile autorizate? Filtrul de ulei il pot lua de la ei ca nu costa o avere (56RON) insa pt placute mi-au dat ceva peste 400RON in conditiile in care gasesc ATE, Pagid, Textar la sub 200RON. Am si doua seturi de vouchere la ei insa nu ma pot califica la mai nimic de acolo pt ca masina e prea noua :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti comanda si OEM la furnizorii de piese(de ex la Augsburg).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca plăcuțele spate se duc aproape la fel de repede ca alea pe fata. eu le-as schimba pe toate in acelasi timp.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce conditii avem pe drumurile patriei eu zic ca e mai bine pt masina sa schimbi toate filtrele ( de ulei, de combustibil - daca e necesar, de aer, de polen). Eu cel putin asa fac, cel de combustibil il schimb din 30000 in 30000 km. Filtrul meu de polen schimbat dupa 15000 era foarte incarcat cu praf si alte mizerii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!