Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

As avea o intrebare legata de motorizarea 2.0 tdi de 110CP de pe Golf MK6. Aceasta motorizare are filtru epurator sau decantor? Intreb pentru ca din cate stiu epuratorul are panza si trebuie inlocuit, in timp ce decantorul nu. Eu ieri m-am uitat sub capota la acest filtru si am vazut usoare urme de ulei(urme lasate de vapori de ulei) in jurul conductei ce intra in filtru. Este cazul sa fie schimbat? Am vazut ca serviceul nu abordeaza aceasta problema. 

 

Nu a schimbat nimeni filtru epurator/decantor la 2.0 de pe MK6? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33.000 km si am dus-o la revizie (are 2 ani si 4 luni). Nu m-am mai incurcat cu PBN pt. ca sunt scumpi si nu prea am fost multumit de serviciile lor. M-am orientat spre Brady si m-a costat 550 lei cu toate filtrele schimbate, verificari etc. Un mare plus pt. ca am avut voie sa stau in service langa mecanici pe toata durata operatiilor (aprox. 2 ore). Mecanicii mi-au spus ca masina e impecabila (nici macar placutele de frana nu trebuie schimbate). Masina e G6 (2011) cu motorizarea 1.2 Tsi, nu am avut niciodata probleme cu ea (de orice fel) si sper sa nu am nici de acum incolo.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar este adevarata informatia cu schimbatul distributiei la 210.000 km ?

Da

post-17804-13782824378442_thumb.jpg

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la 33.000 mi se pare normal sa nu trebuiasca sa schimbi placutele.

Eu am 85.000 si sunt 8mm spate, 7mm fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope, si le-am spus clar in service ca nu vreau sa le fac. 

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

So, rezumat revizie la 2 ani / 28kkm

 

Kit distributie schimbat pe (extra)garantie. Mai tre sa-mi pice turbina si le am pe toate (compresor clima schimbat la un an, set ambreiaje dsg schimbat la un an jumate).

 

Revizie: schimbat ulei, filtru ulei, filtru benzina (recomandarea lor), filtru aer + filtru polen (cererea mea, le schimb anual), facut o serie de inspectii vizuale (vreo doua pagini de checkbox-uri), verificat bateria pe tester (da, am primit copie de la rezultatul scos de tester), 873 ron. Verificat la cererea mea interval service setat pe masina, ca pina acuma tot era setat la 2 ani / 30kkm in loc de 1 an / 15kkm. Ratezi revizia, pa si pusi garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face test de km reali si de istoricul masinii in orice reprezentanta VW din Romania ?  Intreb pentru ca m-am intepat grozav cu Golful meu SH adus din Germania, sa va spun cum: eu cum nu am habar deloc de limba germana am adus masina printr-un intermediar care mi-a si negociat-o cu neamtu', am fost in Germania cu intermediaru' am facut contractul (pe care evident nu l-am citit deloc eu avand incredere in intermediar) si am adus masina in tara, dupa cateva zile am rasfoit contractul impreuna cu un prieten si am vazut ca masina a fost taxi in Germania si a fost si lovita, dar nu da detalii in contact!!!

S-ar putea sa aflu  km reali ai masinii si ce anume s-a schimbat la masina in urma accidentului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi cu seria de caroserie poti afla tot istoricul pe care masina il are in service-urile autorizate. Daca masina a fost reparata sau servisata si in alte service-uri n-ai cum sa descoperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai schimbat distributia?

 

Cam asa, pentru ca am 1.2 tsi si acu 2 ani inca era dotate cu lanturi de unica folosinta. Aparent sint modelul supraelastic (asemeni unui anumit organ, se lungesc cind sint folosite), daca ajung in asa de putini km sa se lungeasca mai mult decit poate compensa intinzatorul.

 

Am schimbat-o pentru ca la revizie au constatat fara sa le spun eu ca motorul suna ca un diesel "crantz crantz crantz" sau ma rog "lantz lantz lantz".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dex 99

eu am vandut de curand masina si m-am confruntat cu ce spui tu.Masina (cumparata de noua in Romania) avea un full istoric si proprietarul anterior a avut doua incidente, respectiv usile dreapta lovite si fata masini, dar airbag-urile nu au sarit si centurile masini erau cele originale, precum si geamurile erau de fabrica.Dar ce vreau sa-ti spun e ca eu nu am cosmetizat masina la vanzare fata de aceste aspecte iar majoritatea cumparatorilor care veneau sa vada masina faceau imediat o comparatie cu masinile aduse din afara si vandute in targ, care lasau de dorit.Daca masina are o dauna si nu se repara in reteaua VW de service, atunci nu stii calitatea reparatiei si aici pare problema.

Eu am facut reviziile la reprezentanta dar cu uleiul meu si pretul era decent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la al meu nu cred sa fi fost daune mari, probabil tamponari usoare, azi am facut RAR-ul si totul a fost OK, astept sa o inmatriculez si apoi s-o duc la reprezentanta sa vad ce istoric are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cauti seria pe google, eu am gasit un proces verbal la un service din Franta (desi vanzatoru tinea tare ca e din Germania, poate doar trecuta  si manarita, cu tot cu carte service)   si am aflat numarul de KM reali, in noiembrie 2011 avea 141.000 KM, iar in bord in Mai avea 92k, deci in realitatea ar fi vro 170k KM  :)

 

Oricum, daca tin bine minte numai in Olanda se sanctioneaza grav falsificarea informatiilor pe masini, in Germania deja sunt filiere formate. Daca te duci singur in targ nu prinzi masini de bisnitari.

  

cristianionut

Romanilor le place sa fie mintiti, chiar daca stiu ca o masina din 2010 nu are cum sa aiba mai putin de 150k, se poate verifica pe mobile.de pentru o medie...

E mai durabil golf 4 decat 6?

 

 

Azi am facut revizia Golf 6 1.6 TDI la Frontal Galati, dupa ce incepuse sa faca galagie motorul :)

 

schimbat filtrele MANN

ulei Castrol  5w30

schimbat lichid de frana  

1 bec de la numar  

verificare baterie

verificare  antigel  

 

total  = 582 lei

 

Mi sa confirmat ca volant trebuie schimbata, se aude un gajait cand apas ambreiajul si cand opresc motorul un carait de vro 3-4 ori, cred ca asta e si durata de viata ~ 170k KM.  Ar mai fi si  transmisia...

 

Stie cineva preturi aproximative pentru distributie si volant la GOlf 6 1.6 TDi cu start stop ?

E recomandat sa se schimbe tot kitul de ambreiaj sau merge numai volant? 

Becurile din habitacblu se pot schimba cu leduri? un link daca aveti al indemana ar fi util

Multumesc!

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost in reprezentanta D&C Oradea pentru revizie, istoric si test de km.

La testul de km: -raspuns din partea lor: "km par reali".

Istoricul masinii: -toate reviziile facute in reprezentanta VW la interval de 40.000 km

                          -sa schimbat ulei si consumabile

                          -schimbat bara spate si spoiler

La revizie: -schimbat ulei + filtru, Mobil 5W30

                 -schimbat filtru de aer

                 -shimbat filtru combustibil

                 -diagnoza generala pe tester, rezultat: "totul e OK"

                 -verificat antigel, baterie, placute, directie si aici totul e in regula.

Se recomanda urmatoarea revizie peste 15.000 km.

 Cost total 800 lei.

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

playoncd iti recomand sa schimbi tot kitul, inclusiv volant. Daca iti perminit pune OEM, piesele AM sunt contrafacute sau sunt de proasta calitate. Eu am pus AM kit sachs+volant si cand se incalzeste tare se aude rulmentul de presiune. Cand o sa se duca (daca o sa se duca)... o sa pun cu siguranta OEM. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Ce marca imi recomandati pentru placutele de frana pentru un golf 6 TDI?

Modificat de lambrozie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

playoncd iti recomand sa schimbi tot kitul, inclusiv volant. Daca iti perminit pune OEM, piesele AM sunt contrafacute sau sunt de proasta calitate. Eu am pus AM kit sachs+volant si cand se incalzeste tare se aude rulmentul de presiune. Cand o sa se duca (daca o sa se duca)... o sa pun cu siguranta OEM. 

Multumesc pentru recomandare. 

Preturile pentru volant+placa+disc  Sachs ar  1645 +1056, rulment peluk 120.

Momentan mai merg, se aude cand o las pe liber.

Caeva preturi informative pentru OEM, marca eventual?

 

Ce nu am inteles, de ce se schimba pompa de apa cand se schimba volant?

Mi sa spus ca popa de apa vine cu pieas la schimba, reconditinate. Daca are cineva ami multe detalii ii multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cauti seria pe google, eu am gasit un proces verbal la un service din Franta (desi vanzatoru tinea tare ca e din Germania, poate doar trecuta  si manarita, cu tot cu carte service)   si am aflat numarul de KM reali, in noiembrie 2011 avea 141.000 KM, iar in bord in Mai avea 92k, deci in realitatea ar fi vro 170k KM  :)

 

Oricum, daca tin bine minte numai in Olanda se sanctioneaza grav falsificarea informatiilor pe masini, in Germania deja sunt filiere formate. Daca te duci singur in targ nu prinzi masini de bisnitari.

  

cristianionut

Romanilor le place sa fie mintiti, chiar daca stiu ca o masina din 2010 nu are cum sa aiba mai putin de 150k, se poate verifica pe mobile.de pentru o medie...

E mai durabil golf 4 decat 6?

 

 

Azi am facut revizia Golf 6 1.6 TDI la Frontal Galati, dupa ce incepuse sa faca galagie motorul :)

 

schimbat filtrele MANN

ulei Castrol  5w30

schimbat lichid de frana  

1 bec de la numar  

verificare baterie

verificare  antigel  

 

total  = 582 lei

 

Mi sa confirmat ca volant trebuie schimbata, se aude un gajait cand apas ambreiajul si cand opresc motorul un carait de vro 3-4 ori, cred ca asta e si durata de viata ~ 170k KM.  Ar mai fi si  transmisia...

 

Stie cineva preturi aproximative pentru distributie si volant la GOlf 6 1.6 TDi cu start stop ?

E recomandat sa se schimbe tot kitul de ambreiaj sau merge numai volant? 

Becurile din habitacblu se pot schimba cu leduri? un link daca aveti al indemana ar fi util

Multumesc!

 

O fi 'nemuritor' volant-ul la masina ta de a rezistat 170k, eu am 11k (un an fara cateva zile) si deja se aude acel zgomot cand apas ambreiaj-ul.(asta cu motorul oprit). In mers, se simte un mic 'impuls' in pedala de ambreiaj cand o apas, pe la jumatatea cursei. Ma duc luna asta la prima revizie si o sa ridic problema asta. Sunt curios ce explicatii o sa primesc. Oricum la 11k cred ca e un nou 'record'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!