Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

Sigur nu se compara cu o revizie facuta la noi.Nu mereu ai sansa sa ajungi in Germania cand trebuie sa faci revizia.Materiale originale si uleiuri originale,sigure.Eu sigur as face revizia in Germania daca as fi acolo la momentul acela,asa mai mult de curios sa vad cum se comporta masina dupa,si cum se lucreaza comparativ cu reprezentanta de la noi.Merita diferenta si nu cred sa fie prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avia 3 ani - ulei, filtre, lichid frana - 825lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putut sa stai langa masina?

La care Avia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din seria urari de bine la adresa producatorului. Revizia de 2 ani, 28kkm, face zgomot motorul, probabil (sper) de la distributie. Bine ca macar am garantie. Doar ca... dureaza birocratia, timp in care masina ramine in service. Care-i poanta cu problemele la distributie? Inainte am avut Fabia, acolo am oarescum inteles, lant fara intinzator, cam la 35kkm trebuia schimbat.

 

Faza misto cu reviziile la 1 an / 15kkm. Masina de fapt are reviziile gindite la 2 ani / 30kkm, dar din cauza "conditiilor de drum" pe noi ne cheama anual sa ne schimbe uleiul. Dar interesant, nu si filtrele de aer/polen. Faina logica. Si bordul e setat sa tipe la 2 ani, daca uiti te trezesti ca nu mai ai garantie.

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are setabil intervalul de service, cu un vcds poti schimba de la 15 la 30 mii km sau invers; mie mi se pare absurd sa lasi uleiul 30.000 km in masina. Daca ii rogi, or sa-ti schimbe si filtrele alea, pana la urma lor le convine ca iti ia bani in plus.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putut sa stai langa masina?

La care Avia?

La Pantelimon, unde am facut si anul trecut. Am semnat ca intru in service pe proprie raspundere si nu stau mai mult de 30 min ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a parut absurd sa scoti 105CP dintr-un motor de 1.2, dar intre timp ford a iesit cu motoare de 1.0 si 123 de cai

 

Ideea e daca uleiul long life e dat ca fiind pentru 30k/2ani, cine sint eu sa zic ca nu-i asa.

 

Cit despre vcds, doar nu te astepti pe bune ca fiecare sofer sa ia (pardon cumpere) vcds-ul sa programeze corect intervalul de service, pentru ca dealerul / service-ul nu au facut asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat recent un Golf 6 SH 1.6 TDI din Germania cu 103.000 km la bord, pe cartea service apare revizii la 40.000 si la la 80.000 km, cand ar trebui sa-i fac urmatoarea revizie si la cati km trebuie schimbata cureaua de distributie  ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ar trebui sa ii faci. Foarte posibil sa scrie in carte cand se schimba cureaua.

 

Verifica totusi sa fie acei km reali. 80.000km cand avea?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 210.000 km,asa scrie in carte

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

80.000 avea in 25.09.2012, am sa-i verific km cat de curand in reprezentanta, dar vreau sa trec RAR-ul pt. inmatriculare mai intai.

Eu am cartea doar in germana si nu prea ma descurc, mi se pare totusi cam mult 40.000 km intre schimbul de ulei, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mult chiar si cu LL (30.000km sau 2 ani max)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa se mai vanda si uleiurile, sa mai faca si serviceurile un ban cinstit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea o intrebare legata de motorizarea 2.0 tdi de 110CP de pe Golf MK6. Aceasta motorizare are filtru epurator sau decantor? Intreb pentru ca din cate stiu epuratorul are panza si trebuie inlocuit, in timp ce decantorul nu. Eu ieri m-am uitat sub capota la acest filtru si am vazut usoare urme de ulei(urme lasate de vapori de ulei) in jurul conductei ce intra in filtru. Este cazul sa fie schimbat? Am vazut ca serviceul nu abordeaza aceasta problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau o recomandare pentru ulei care sa reziste la temperaturi putin mai mari 105-110, poate si mai sus putin, temperaturi mentinute pentru cateva ore.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan eu merg pe Mobil 1 esp formula, am mers cu el pana in max. 122 grade aratat pe CB. Din specificatii pare mai bun ca si Castrolul.

 

daca ar fi unul mai bun la temperaturi inalte, sunt si eu interesat,mai ales la Cross.

Modificat de adifox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Cei care aveti motoare 1.2 tsi imi spuneti si mie unde e nivelul maxim la ulei pe joja ca nu imi dau seama ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau o recomandare pentru ulei care sa reziste la temperaturi putin mai mari 105-110, poate si mai sus putin, temperaturi mentinute pentru cateva ore.

Multumesc!

 

Am cautat si eu sa vad ce as putea folosi in locul eternului Castrol si am dat peste Motul Specific http://www.ulei-motul.ro/produs/21/motul-specific-504-00-507-00-5w30.html  . Are normele VW si ca atare este acceptat de catre unele reprezentante care te lasa cu uleiul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o sa mergi pe 5w-30? Joi am programare, dar am uitat sa il intreb pe consilierul de service daca pot sa vin cu uleiul meu :).

Mie nici din Mobilul care e acum in masina nu mi-a consumat, dar nu sunt pe deplin multumit de el..

vad ca au si 5w-40: http://www.ulei-motul.ro/produs/22/motul-specific-505-01-502-00-505-00-5w40.html

nu imi amintesc..cati litri trebuie?

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar este adevarata informatia cu schimbatul distributiei la 210.000 km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu poti face ce vrei cu masina ta, eu insa nu-ti recomand s-o tii mai mult de 100000 km sau 5 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o sa mergi pe 5w-30? Joi am programare, dar am uitat sa il intreb pe consilierul de service daca pot sa vin cu uleiul meu  :).

Mie nici din Mobilul care e acum in masina nu mi-a consumat, dar nu sunt pe deplin multumit de el..

vad ca au si 5w-40: http://www.ulei-motul.ro/produs/22/motul-specific-505-01-502-00-505-00-5w40.html
 

nu imi amintesc..cati litri trebuie?

 

Trebuie 3.6litri.

Uite ce recomanda Motul pt CAXA

http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?sector=9&category=6&subset=289&modelyear=&vehicle=62349&site=41&region=59&language=5&brand=45

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci si-n concluzie lantul meu de distributie e prastie dupa doar 28kkm, fara liniute si alte nebunii. Sa vedem noul model de lant cit tine.

 

Asa ca, daca auziti un clant-clant-clant care nu era inainte, nu va ginditi "neah, n-are cum sa fie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa pui niste poze cu lantul vechi? se vede vede cumva uzat (cu ochiul liber)?

Modificat de Claudiu CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!