Jump to content

Golf 6 - Discutii revizii


YEP
 Share

Postare recomandată

Desi sunt din Craiova, am preferat sa fac revizia de un an la NURVIL RM. VALCEA. Masina este cea din semnatura si am facut in primul an 9.600 km. M-am programat cu cateva saptamani in urma pe mail (unde am intrebat toate detaliile), apoi am obtinut confirmarea si telefonic. Am putut sa stau langa masina si am primit si cateva sfaturi utile. Dupa revizie, bonul fiscal arata asa:

- filtru aer demontat si montat (manopera): 35,15

- filtru praf si polen demontat si montat (manopera): 23,44

- schimb ulei (manopera): 58,59

- materiale mici: 8,21

- filtru ulei: 66,02

- filtru polen: 87,37

- buson baie ulei: 7,32

- ulei CASTROL TXT SOFTEC 5W40 (4x46,22): 184,88

- corectie: -0,03

TOTAL: 470,96 lei

Mai mentionez faptul ca filtrul de aer de sub capota arata f. bine (mecanicul chiar mi-a adus unul nou sa vad ca nu e aproape nici o diferenta!) si decat mi l-a suflat iar filtrul de praf si polen cel vechi mi l-a suflat si mi l-a dat inapoi. De asemenea, uleiul cel vechi era aproape negru (nu a gasit o explicatie) si mi-a recomandat ulei 5W40, care e mai vascos, in dauna lui 5W30. Din cei 4 litri de ulei, in motor au intrat 3,5 iar bidonul cu restul de ulei mi l-a dat mie. Cu aceasta ocazie mi-a dat si cu un ulei siliconic la cremalierele usilor pentru a nu mai scartaii si, intr-adevar, scartaitul (mai ales la usa stanga-spate) a disparut!

Concluzie: FOARTE MULTUMIT!

Recomand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fcdm3: Si eu sunt din Craiova si trebuie sa fac revizia luna viitoare. Intrebarea mea este de ce nu te-ai dus la Serpico ? Ai auzit ceva rau despre ei? Eu intentionam sa fac revizia la ei.... Am mai facut un update de soft si au fost foarte de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cazu: nu numai ca am auzit lucruri urate despre ei dar m-au si tratat destul de rau in cateva randuri. De asemenea, ma mai deranjeaza si unul dintre angajatii de acolo de la vanzari care, suparat ca nu am luat masina de la Serpico (diferenta dintre pretul oferit de ei si cei din Arad a fost de circa 400 euro, cum s-o iau de la ei?), e in stare sa vorbeasca cu alti colegi de-ai lui sa-mi aplice un tratament "corespunzator". Iar cei de la Nurvil Rm. Valcea au fost foarte amabili si draguti. Am obtinut toate informatiile de care am avut nevoie iar pretul final a fost mai mic decat imi comunicase prin mail unul din consilierii de service de acolo! La anul tot acolo ma duc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si noi revizia de 1 an / 11.600 km :

- Ulei Castrol Edge 5w40 - bidon de 4 litri - 185.05 lei (au intrat 3.2 litri)

- Filtru ulei Mann - 21.04 lei

- Filtru polen (carbon) Mann - 42.91 lei

- Filtru aer motor Knecht - 47.86 lei

Total 297.22 lei .

Modificat de dangrig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg ca ati facut-o voi. Cum ramane cu garantia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , am facut-o noi .

Masina este simpla 1.4 80 cai , fara dotari , asa ca nu are ce sa se intample.

Garantie ? :lol:

images4i.jpg

Modificat de dangrig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari!Eu "am luat teapa" ca sa zic asa la revizie,schimbatul filtrului de aer,treaba de 3-4 minute(cateva suruburi de desfacut si pus la loc,totul sub capota,la indemana),mi-au pus manopera 40 de lei,iar pt filtrul de combustibil care era sub masina si mult mai mult de munca(sau cel de ulei) =30ron.

Anul viitor,filtrul de aer si polen am sa mi le schimb singur pentru ca nu e mare lucru.Am sa schimb la ei doar uleiul, filtrul de ulei si de benzina.

P.S.Si sa nu mai zic de filtrele din cutiile "originale volkswagen" care sunt mann si mahle de fapt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte simplu de schimbat filtrele de aer si polen. Eu cand am spus ca sunt preturi aberante pentru aceste operatiuni in service, replica multora inclusiv de pe forum a fost "...ai platit 20000E pe masina si nu esti in stare sa platesti o amarata de revizie..." ceea ce mi se pare o mare prostie: nu e vorba ca iti permiti financiar sau nu, evident ca iti permiti din moment ce ai platit atata. E vorba de preturile exagerate din service, manopera, adaosuri la piese. Aceeasi piesa, si nu vorbim de fake-uri, o gasesti la service la un pret de 3 ori mai mare decat intr-un magazin de piese. Trebuie sa manance si ei o paine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua. as dori sa va rog sa-mi recomandati si mie un service sau o reprezentanta unde se lucreaza bine

am avut un mic incident si trebuie sa-mi schimb bara spate la masina si nu stiu unde sa ma duc(la ce reprezentanta).

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa rost de numerele de telefon de la 2-3 reprezentante din apropierea ta,suna pentru ce ai nevoie si vezi unde e mai convenabil.In principiu toate reprezentantele lucreaza bine,diferenta este la pretul pieselor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog colegii care vor schimba filtrele de aer si polen sa posteze pas cu pas aceste operatii eventual atasand si niste poze.Atentie insa ce fel de filtre puneti in schimb !(a se citi cat de bune).

Pe de alta parte atrag atentia ca nu orice interventie la masina poate fi facuta de oricine.Ba mai mult, din pacate in multe service-uri pot fi intalniti multi dobitoci care se autointituleaza mecanici.Totusi este bine sa facem reviziile in service-urile agreate de producator si chiar cu materialele oferite de acestea in ideea ca sunt originale.(daca cineva remarca materiale de calitate indoielnica la reprezentante sa ne instiinteze)Cei care vin cu ulei si filtre cumparate din magazinele patriei noastre ar trebui sa stie ca acestea chiar daca sunt realizate sub branduri renumite, de fapt sunt produse de slaba calitate adresate pietelor emergente din Est.Intradevar cei care calatoresc in Germania au ocazia sa-si cumpere uleiuri,filtre sau accesorii 100% originale la preturi mult mai mici ca la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte simplu de schimbat filtrele de aer si polen. Eu cand am spus ca sunt preturi aberante pentru aceste operatiuni in service, replica multora inclusiv de pe forum a fost "...ai platit 20000E pe masina si nu esti in stare sa platesti o amarata de revizie..." ceea ce mi se pare o mare prostie: nu e vorba ca iti permiti financiar sau nu, evident ca iti permiti din moment ce ai platit atata. E vorba de preturile exagerate din service, manopera, adaosuri la piese. Aceeasi piesa, si nu vorbim de fake-uri, o gasesti la service la un pret de 3 ori mai mare decat intr-un magazin de piese. Trebuie sa manance si ei o paine...

Nu spun ca mi-as schimba personal filtrul de aer sau polen din calicie ci pentru ca 1 la mana imi place sa imi bag nasul la tot ce tine masina,pentru ca atunci cand am fost la revizie am stat langa mecanic si am vazut pas cu pas ce se face,pentru ca filtrele din interiorul cutiilor "originale volkswagen" erau incriptionate Mann si Mahle,firme bune pe piata filtrelor,dar pe care le poti cumpara cu o "reducere" de cel putin 50% din magazinele de piese auto si pentru ca manopera practicata de reprezentante pentru aceste actiuni nu este justificata(exemplul meu de mai sus cu filtrul de aer care dureaza 3-4 minute si este usor si la indemana costa 40 de lei si cel de benzina pentru care trebuie ridicata masina,desfacut cu chei speciale,murdarire de benzina si ce mai e pe dedesubt 30 de lei.sunt constient ca aceasta manopera este fixa pentru orice motorizare si ca la alte motoare ar putea fi mai greu accesibil schimbul anumitor filtre).Si in al doilea rand as putea fi de ajutor unui prieten care inca nu stie ce si cum.

Promit ca atunci cand va veni vremea sa schimb filtrele respective sa fac si un filmulet sau macar cateva poze.

P.S.V-am pus aici si un topic cu DYI pentru filtru polen G6,cel a lui rombu

Modificat de GL-17-SEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog colegii care vor schimba filtrele de aer si polen sa posteze pas cu pas aceste operatii eventual atasand si niste poze.

Voi scrie maine , pas cu pas ce am facut si folosit la schimbat ulei , filtru ulei , filtru motor , filtru polen.

Ozzy buna ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu creierii un pic mai fresh ... (cel putin decat aseara)

Filtru polen :

Asa cum a scris Rombu :

Doar ca mai adaug o chestie .

Nu stiu cum a facut el , dar la remontare , pasla aia nu a vrut sa intre de niciun fel sub plasticul de sub torpedou. (fix sub usa de la torpedou)

Acel plastic are acolo 3 suruburi care , cel putin la mine, au trebuit sa fie slabite astfel incat pasla sa intre la locul ei. ( Vedeti sagetile cu rosu )

Acele suruburi erau cu cap stelat sau cum se numeste ... si nu mi se potrivea nimic din ce aveam (aveam doar marimi mari) ... solutia a fost sa iau un inbus de 3 si sa il pilesc pana cand se potriveste ... si s-a potrivit la 2.5

p1240518a.th.jpg

Ceea ce scriu mai jos este valabil la motorul de motocoasa 1.4 16v 80 cai (nu stiu cum o fi situatia la restul)

Filtru aer motor :

- treaba de 2-3 minute

- carcasa filtrului are 5 suruburi in + in partea din fata (vedeti sagetile cu rosu)

- partea din spate(vedeti sagetile cu verde)

- trebuie scos si furtunasul pe care l-am indicat in poza (sageata cu albastru)

p1240511.th.jpg

p1240510.th.jpg

Schimb ulei si filtru de ulei :

- Intai se demonteaza scutul (la mine este cel de plastic) - acesta este prins in 8 suruburi tot cu cap stelat ... le-am desfacut usor cu inbusul cu care am desfacut si suruburile de la plasticul de sub torpedou .

- Apoi se desface busonul de la baia de ulei : cheie normala de 18 (in sfarsit un surub normal la masina asta :wacko: )

- Filtrul de ulei : este foarte foarte inghesuit ; se desface cu tubulara de 32 prinsa in cuplajul cardanic de la cheia cu clicket

Prima data se pune tubulara (+ cuplajul cardanic fixat) pe filtrul de ulei , apoi se fixeaza si cheia cu clicket pe dupa o teava (cred ca de la AC) si niste furtune.

Filtrul se desface destul de usor. (aveti grija la uleiul din filtru , ca eu era sa mi-l pun in cap :biggrin: )

Dupa ce s-a scurs tot uleiul , montati busonul la locul lui.

Ungeti cu putin ulei garnitura filtrului si il montati (cu mana cat se poate , apoi strageti bine cu cheia)

Turnati uleiul si verificati cu joja ... luati in calcul ca in filtru intra cam vreo 200 ml.

La mine au intrat in total cam 3.2 litri de ulei pana s-a facut nivelul.

Poze :

(ultima poza este cu suruburile de la scut)

p1240512.th.jpg

p1240514.th.jpg

p1240513.th.jpg

p1240516.th.jpg

PS 1 : Cand am facut revizia am uitat sa fac poze ... asa ca am tras azi niste poze si v-am facut niste indicatii in photoshop

PS 2 : Scuzati posibila imprecizie a explicatiilor , dar nu prea le am eu cu povestitul (sper sa se inteleaga ceva)

PS 3 : Mai stiti suruburile cu cap stelat pe care nu aveam eu cu ce sa le desfac ? :blink: Ei bine m-am enervat si le-am prins in menghina si le-am tras un sant pe mijloc cu lama de bomfaier , asa ca data aviatoare le voi desface simplu si usor cu surubelnita normala. :lol:

post-57142-0-71957500-1305831744_thumb.j

post-57142-0-60491200-1305831769_thumb.j

post-57142-0-52444500-1305831779_thumb.j

post-57142-0-83505200-1305831811_thumb.j

post-57142-0-61958400-1305831824_thumb.j

post-57142-0-32765500-1305831871_thumb.j

post-57142-0-80413600-1305831880_thumb.j

post-57142-0-06374900-1305831962_thumb.j

Modificat de dangrig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede treaba ca nu e mare lucru sa schimbi filtrele de aer si de polen.Multumim colegilor Rombu si dangrig pentru descrierile lor vizand aceste interventii.Foarte bune si pozele atasate.Totusi ,adresez colegilor care relateaza diferite interventii asupra masinii, rugamintea de a indica tipul si marimea sculelor necesare.Cat despre schimbul de ulei, desi este o operatie relativ simpla necesita conditii mai speciale .Dupa parerea mea e indicat de facut schimbul de ulei in service acordand atentie provenientei uleiului.

Modificat de opinius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele suruburi cu cap stelar, sunt de fapt torx. Mai bine iti cumparai un set de scule corespunzatoare si nu erai nevoit sa faci asemenea modificari. Multe suruburi pe masina sunt de acest tip. Eu unul nu as face asa ceva la propria masina. Asta ar intra la categoria "ASA NU". Mai bine faceai revizia in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu revizia de 30,000 km la Cardinal Ploiesti. Schimbul ulei + filtre 916 RON. Mi sa parut mult.

Imi mai cereau ~550 ron pentru placute frana fata! Din nou mi sa parut exagerat.

Cine a mai schimbat placutele imi poate spune un pret estimativ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal costa cam 2-3mil un set pt fata,la dealer ala e pretul pentru original VW (care f.probabil sa fie ATE).

Poti incerca ATE sau Ferodo Premier ,ambele sunt f ok si costa cam 2mil setul.Altele ar mai fi Textar (cam dure) si Pagid.

http://autokarma.ro/Produse.aspx?TipautoId=26051&GrupaId=2&Subgrupanume=Set%20complet%20placute%20frana

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la placute si am Ferodo FS sau SL (parca) pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri, astept sa mi se aprinda martorul in bord si apoi sa o incep cautarile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca G6 are martor de uzura,s-ar putea sa fie doar acustic(adica scartaie cand se uzeaza mai tare).Cel mai bine le verifici optic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific si optic, asa mi-au spus cei de la Cardinal , ca o sa mi se aprinda in bord cu 1000 de km inainte de a se toci de tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are senzor, cel putin la TDI. Se poate verifica la roata stanga fata: sunt 2 caburi - senzor ABS si senzor placute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Publicat (modificat)

Haideti sa depasim momentul... se fabrica placute cu senzor de uzura de cca 10 ani, dupa un principiu foarte simplu

Golful 6 are placute fata cu senzor de uzura. Punct

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!