Jump to content

Golf V -1.9 TDI-105Cp-BLS - Bluemotion - Discutii, probleme specifice


Blaser
 Share

Postare recomandată

Conti nu are pronleme ,doar  ca unele fac acest zgomot.

Eu folosesc Dayco ,astea nu prea fac zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am un sunet (scartait) ciudat atunci cand virez doar stanga si nu imediat dupa pornire. Nu e de la  curele, am schimbat curea accesorii rola intinzator. Ca pozitionare sunetul se aude cumva din spatele ceasurilor mai spre dreapta si  afara in  zona din spatele rotii din stanga. Am un filmulet  aici si sper sa identific cumva problema. Nu am joc in  volan sau vibratii, etc. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flanse, bielete pe aici trebuie cautat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred,  se aude și în mers la o corecție ușoară de doar câteva grade,  sau cu rotile virate stânga și în staționare,  mai degrabă de la caseta de direcție. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua, am si eu o problema, am observat ca golful meu 1.9 bls consuma mult ulei, peste 1l la sub 1000km daca merg turat, dupa o mica verificare am scos furtunul de la capacul de culbutori cel care duce spre admisia aer, si este plin cu ulei, de altfel si admisia de aer pana in turbina, pe acolo mi se pierde uleiul, deci nu se consuma. Am citit pe internet si am vazut ca acest tip de capac de culbutori are filtrul epurator inclus si atunci cand nu mai functioneaza scapa si ulei, nu doar gaze asa cum ar fi trebuit.

Codul pentru capacul meu este 03G103469M si arata ca in poza marcata cu 1, am cautat acest model de capac, dar nu l-am gasit pe niciun site de piese, in urma a numeroaselor verificari am observat pe forumurile straine ca nu se mai fabrica acest tip de capac, ci doar 03G103469G, atasat in poza cu 2.  Cel din urma se gaseste pe targuldepiese si este undeva la 670 lei, presupun ca din dezmembrari nu merita sa il iau ca poate are aceeasi problema, nu?

Intrebarea mea este urmatoarea, sa il iau nou? Ca alt motiv pentru care ar scapa mult ulei pe acel furtun nu gasesc.. si se potriveste acesta cu codul 03G103469G la mine? 

Multumesc!

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul se cumpara nou dupa seria vin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut sunt nou pe forum și sper sa postez unde trebuie 

Dețin de câteva luni un golf 5 2009 1.9 tdi bls  bluemotion  care în timpul regenerării dacă opresc la semafor sau sunt în coloană scoate fum alb prin spatele motorului zona filtrului de particule sau răcitorului de gaze. 

Dacă sunt în afara orașului și merg cu peste 60 km /h pare totul în regulă nu vad fum sau alte anomalii. 

Regenerarea o face cam la 350 km indiferent de cât merg în oraș sau extern și durează undeva la 15 minute circa 10 km.

Țin sa precizez ca Nu am martori aprinși în bord . Mașina  trage foarte bine toba este curata. 

Îmi cer scuze dacă nu am postat unde trebuie! 

Screenshot_20200804_105657.jpg

Screenshot_20200804_105724.jpg

Modificat de Law93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

 

Sunt nou pe aici si e prima data cind imi iau un WV. Mi-am cumparat un Golf V din 2009 1.9TDI Cod motor BLS cu EGR-ul opturat si am vrut sa-l schimb cu unul nou. Cind sa-l montez am observat ca si teava care face legatura intre EGR si galeria de avacuare a fost opturata (taiata sudata si montate doar flansele). Am schimbat flansele cu o teava de la dezmembrari care a mers 2 saptamini dupa care s-a spart. Am zis ca s-a datorat faptului ca era veche si arsa. Am schimbat-o cu una noua originala VW (574RON fara TVA :( )- cea marcata cu rosu in poza. Dupa circa 2 luni s-a spart si cea noua si acum imi intra gaze in habitaclu. Are cineva idee de ce se sparge? Ce ar trebui sa schimb pe linga teava sa nu se mai sparga?

GolV_1.9TDI_BLS.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica racitorul de gaze sa fie prins de bloc in toate suruburile si sa fie stranse bine, sa nu se miste. Teava se sparge din cauza vibratiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa cumperi alta teava din dezmembrări. Nu noua :(Verifica totul sa fie stans bine, sa nu se miște deloc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
AlexandruBalan

Salutare tuturor . Dețin un golf 5 cod motor bls luat la 300.000 de km acum 2 ani si in prezent am 336.000 de km . Am văzut pe forum ca bxe urile au probleme cu axa cu came, bloc motor spart , biele rupte. Ar trebui să mă aștept si la al meu bls sau diferă construcția față de bxe ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand acelas cod motor ca si tine, am cautat si eu informatii si se pare ca la BLS, nu e cazul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un golf 5 din 2008,motor 1.9 tdi, 105 cp, motor bls. În sept anul trecut cumpărat cu 3900 euro. Problema la consum ulei. Am schimbat segmenti, tacheti, rectificat turbo, chiulasa, curățat pdf. A mers 1 luna. Când am pornit într-o zi faza tare... mașina a pornit, apoi s-a oprit. Nu a mai pornit. Chemat mecanicul și a spus ca  e de la computerul de bord. Schimbat cp bord. La fel, nu a pornit. A mai pățit cineva la fel? Oare de la ce e? Acuma e la serice sa vadă ce are. Ma costat foarte mult țapa luata cu acesta mașina. Oare se mai merita sa o țin? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pai daca nu afli ce are de unde sa stim daca merita sa o mai ti?eu am golf5 variant bls am deja 4 ani cu ea si nu am avut probleme deosebite cu ea conteaza mult cum a fost intretinuta asta e cel mai important la o masina rulata iricum golf urile au avantajul ca se repara usor si gasesti piese multe la dezmembrari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/14/2021 at 2:32 PM, Cipri82 said:

Am un golf 5 din 2008,motor 1.9 tdi, 105 cp, motor bls. În sept anul trecut cumpărat cu 3900 euro. Problema la consum ulei. Am schimbat segmenti, tacheti, rectificat turbo, chiulasa, curățat pdf. A mers 1 luna. Când am pornit într-o zi faza tare... mașina a pornit, apoi s-a oprit. Nu a mai pornit. Chemat mecanicul și a spus ca  e de la computerul de bord. Schimbat cp bord. La fel, nu a pornit. A mai pățit cineva la fel? Oare de la ce e? Acuma e la serice sa vadă ce are. Ma costat foarte mult țapa luata cu acesta mașina. Oare se mai merita sa o țin? 

Nici un martor aprins, nimic? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

 

Sper ca întreb unde trebuie. 

 

Am următoarea problemă, pornesc masina si imediat dupa, mi se stinge bordul. Masina merge, nu are nici o problema..care sa fie problema?

 

Mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Dețin un motor cod bls de doi ani, problema este ca motorul meu are senzația ca întra intr un fel de limp mode, spre exemplu o accelerez treptat insa se îngătuie/întrerupe și motorul tremura și se accelerează greu, ținând pedala apăsată după își da drumul și întra turbina și trage bine, asta după ce zici ca sare motorul când se îngătuie.

Problema cea mai mare este ca asta se intampla doar în sezonul cald,atenție,  ma refer la temperaturile de AFARA, nu de temperatura motorului. Am observat asta timp de doi ani de zile ca masina pe perioada rece, sub 10grade merge bine,trage nu se îngătuie etc...dar cum vine sezonul cald se îngătuie și trage greu. Ce ar pute sa fie? Ce este de făcut? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua!! As vrea sa cumpăr un vw golf 5 1.9 TDI BLS , este un motor fiabil!? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Revin cu aceeași problema pe care am mai întâlnit-o pe forum însă fără un răspuns clar(poate între timp s-a lovit cineva de aceasta situație) și anume plafonarea la turații în jurul valorii de 2000 rpm(1900-2100). Precizez ca este vorba de un golf V hatchback 2007 cod motor BLS. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, fără test nu faci nimic. 

Doar asa poți vedea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Diagnoza si log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna ziua! ce semnifica acest cod si ce se poate face?

 

Screenshot_20210518-065012_Torque (Lite).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorinboy, aceeasi eroare am avut si eu in urma cu cateva luni. Problema poate fi de la senzorul G450 (Senzor presiune gaze evacuare). La mine nu a fost problema senzorul în sine, ci cablajul de lângă el. Cu timpul, din cauza pozitiei si a caldurii, se toceşte si se rupe copexul. Ca pozitie este în partea de mijloc, spre spatele motorului. Iti las o poza mai jos. Eroarea in sine poate proveni din mai multe cauze, din ce am inteles/citit, poate fi de la DPF care este infundat sau necesita regenerare. Poti încerca intai sa verifici acel cablaj, iar daca este intreg, încearcă celelalte variante (regenerare/schimbare senzor - undeva la 150lei de la Bosch).

buVDRE6.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!