Jump to content

Golf V -1.9 TDI-105Cp-BLS - Bluemotion - Discutii, probleme specifice


Blaser
 Share

Postare recomandată

M-am uitat pe certificatul de autenticitate (ala nemtesc) si nu am vazut nicaieri vreo mentiune de dpf! Cred ca singura varianta este sa o duc la un service sa se uite un mecanic sub ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i neaparat sa te bagi sub masina ca sa-l vezi.Este pozitionat in dreapta-spate a motorului mai in jos chiar dupa cureaua de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bitang cu bateria sau alternatorul cum stai? Poate fi "load management"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este buna,incarcarea la fel.Cu mai multi consumatori porniti incarca 13,7v.Am cumparat alt senzor de temperatura,mai trebuie sa-l schimb si sa vad daca mai face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare domnilor,detin un golf plus DPF 1.9 77kw an 2007 ,imi puteti spune cand se face regenerarea la filtru de particule fiinca nu pot sa-mi dau seama ,multumesc.

Modificat de Marius_AR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, 

Sunt posesorul unui Golf V, 1.9 TDI Bluemotion din 2009 cu DPF , de 2 ani, este cel din poza de profil. Am observat ca in unele momente in treptele a 3-a/ a 4-a, in momentul in care calc acceleratia complet , motorul se tureaza (3.000 - 3.200 turatii) dar am impresia ca nu trage. Am citit pe forum ca in momentul in care achizitionezi o masina second, se recomanda curatarea galeriei de admisie si a EGR-ului, lucru pe care nu l-am facut. Este posibil sa fie aceasta cauza ? Mentionez ca se aude suieratul de turbina. Pareri?

Alimentez de la MOL cu EVOD si la ultima revizie am pus ulei Motul 8100 X-clean+ 5W30 504 00/ 507 00

Va multumesc!

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil patineaza ambreiajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat kit-ul impreuna cu distributia cand am achizitionat-o, de atunci am facut 35-40 de mii km. Cam dupa acest interval daca nu ma insel se schimba din nou kit-ul de ambreiaj, cu toate astea ambreiajul este jos, adica nu am semne ca se duce, nu miroase. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal sa schimbi kit-ul de ambreiaj la 40k km. La o utilizare normala ar trebui sa tine cel putin 200k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, 

Care ar fi modalitatea prin care sa verific cauza/cauzele? Pe vcds nu apar erori de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Am intalnit o problema la un Golf 5 Variant, cu motor BLS care se manifesta in felul urmator: uneori masina trage ok pana e lasata in frana de motor. Dupa nu mai are deloc vlaga si nu isi revine decat daca apas si eliberez ambreiajul.

Nu are nicio eroare pe motor sau filtrul de particule.

S-a mai confruntat cineva cu ceva asemanator? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Dupa schimbarea distributiei, am pus avansul pe -2 si cand accelerez merge in -2,5 . Problema e ca la cantitate injectata am valori de peste 9 la relanti. Se poate regla si cantatitatea la tipul asta de motor? Nu e bluemotion, e un Goal , 1.9 BLS cu DPF. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate regla IQ ul la astea cu o axa came,se repara dar in nici un caz din avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
passat19tdi

La acest motor (BLS), rezervorul vacum se afla in capacul culbutorilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Are cineva idee de la ce se aude acel hârâit de pe fundalul filmării? 

Pare o problema comuna (am auzit și la alte persoane) dar nu am auzit de nici o posibila cauza.

Mentionez ca am schimbat volant și ambreiajul, distribuție, etc.

Pare sa fie din zona filtrului de particule.. adică zona aia e accentuat sunetul.

Poate a rezolvat cineva aceasta problema...

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@DOROFTE

Exact asa suna si la a mea, Goal 1.9 bls, 2007. 

Nu mi am dat seama nici eu de la ce ar putea fi, poate ne ajuta colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin.constantin

Identic se aude si al meu. 2008 1.9 tdi BLS 6 trepte manual 201550km(nu stiu cat de reali).

 

La mine sunetul a aparut dupa ce s-a schimbat distributia. Am intrebat 2 mecanici care au spus acelasi rezultat: duritatea curelei de distributie. Pana acum nu au aparut probleme. Sunetul s-a diminuat in timp dar tot a ramas chiar si dupa pozitionarea avansului la -2.5.

 

Nu stiu daca e mult sau putin dar consumul meu mediu pe 4000km este de 6.9%, la relanti este 0.7 fara alti consumatori. Nu stiu cum sa il scad, nu stiu ce sau cine ar fi vinovat pentru acest consum. Oricat as incerca nu scade, nu conduc sportiv si folosesc pilotul destul de des.

 

Uleiul folosit Total Quartz Ineo Long Life 5w30. Schimbul de ulei il fac la 8000km cu filtre mahle.

 

Am schimbat ambreiajul sachs, amortizoare fata sachs, kit distributie continental cu pompa hepu si curea accesorii.

In urma problemei cu pornitul la cald, desi am baterie noua, urmeaza sa schimb electromotorul si in urma unui zgomot de fier pe fier de sub radio cd urmeaza sa-i schimb capetele de planetara din spre cutie si un rulment SKF.

 

Pe VCDS nu am nici o eroare. Nu am vazut niciodata nici un bec aprins de la DPF acesta are cantitate 0 cu particule carbon dar 66 cu cenusa deci nu isi mai face singur regenerarile. Valorile injectoarelor sunt in general: 0.2, -0.4, -0.2, 0.4.

29193E8E-05BE-4455-98D2-4A96729BF14A.jpeg

EF918447-55F1-4717-80D6-7B93BB78941F.jpeg

DAF22697-C9CD-4FB9-B27F-9484000D5B14.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea are 0,7 - 0,8 la ralanti.. La fel, cu avansu setat la -2,5. 

Schimbat distributia anul trecut, zgomotul n a disparut nici in ziua de azi..

La dpf mie imi arata cenusa 72.. Ce inseamna ca nu si mai face singur regenerarile? Si ce am putea face in cazu asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DOROFTE Zgomot normal de curea de distributie (cel mai probabil cureaua e contitech)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin.constantin

Da EEXCALADE, la mine cureaua e contitech si imediat dupa ce a fost pusa, a aparut sunetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la cenusa am 72, inseamna ca dpf-ul e dus? Ar trebui schimbat? In vcds imi arata inca ca in urma cu x km si a facut regenerare.. Martorul aprins nu l-am vazut niciodata, conduc turat chiar si in oras..

Cu ce afecteaza daca el nu s-ar mai regenera? Se va strica motorul la un moment dat? In momentul de fata am un trepidat la ralanti din cand in cand, din cauza unui injector care e dus.. 

Are rost sa-i dau o regenerare fortata din vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remediaza problema injectorului .Lasa dpf-ul in pace ,tine atata timp cat motorul functioneaza bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Langa masina miroase a gaze uneori destul de tare, oare de la ce sa fie? Avem un colier la toba intermediara ruginit si rupt, l am.schimbat crezand ca pe acolo scapa dar nu s a remediat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 16.06.2019 at 15:00, EEXCALADE a scris:

@DOROFTE Zgomot normal de curea de distributie (cel mai probabil cureaua e contitech)

Ce problema ar fi cu aceasta marca de curea? E mai dura? 

Ce alta firma ar fi recomandata pe curele? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!