Jump to content

Golf V -1.9 TDI-105Cp-BLS - Bluemotion - Discutii, probleme specifice


Blaser
 Share

Postare recomandată

Din păcate întâmpin iar probleme cu mașina din semnătura.

Situația: Masina a stat nefolosita 3 zile. Sambata 21.05 am făcut ultimul drum de 200 km. 

Azi, 24.05, vreau să o pornesc să mă duc să alimentez  (deși mai aveam app. 15 l în rezervor) deoarece mâine dimineața trebuie să fac un drum de Târgu Jiu. Pun contactul, astept să se stingă toți martorii (DPF, buji incadescente, etc) si dau la automat. La un sfert de cheie parca a vrut să pornească dar a murit motorul. După aia dau din nou, aceeași procedură cu martorii din bord. După zece învartiri, clipește în bord martorul oil pressurdsi cu mesajul aferent - STOP. Iau contactul, incerc din nou, la fel. La a 5-a încercare porneste după vreo 10 invarteli. De fiecare dată martorul roșu presiune ulei se aprinde după ce invarte de câteva ori. Menționez că acesta se stinge la punerea contactului si după ce a pornit nu e aprins. Bazandu-ma pe treaba asta am scos-o la drum ( Floresti-A3-bretea întoarcere zona Vlaha-A3-Floresti - app. 35 km) si am trecut-o prin toate stările (regim normal, regim autostrada - schimbat la 3000+ ture urcat viaductul Gilău cu 130km/h, relanti). Singurul lucru pe care l-am observat este ca la relanti are un tremur (urca si consumul la relanti de la (0.6l/h la 0,7 sau 0.8) destul de pronuntat, în rest masina trage si merge rotund. De la schimbarea capacului de la culbutori, am mai schimbat acumulatorul ( chiar am pus unul de capacitate mai mare) si toate 4 bujiile incadescente (Bosch). 

Încă ceva: tremurul respectiv apare DOAR dacă motorul a ajuns la temperatura optima de functionare. Nu apare deloc la relanti. Nu scoate fum, un pic nivelul uleiului a scăzut dar e 3/4 din max.

Păreri? Să mă încumet la drum?

Am uitat sa menționez: deja e treia oară când se manifestă așa. Asta e motivul pentru care am schimbat acumulatorul, a doua oară bujiile incadescente (3 erau arse). În timpul zilei, pornirile sunt la prima cheie, dar nu așa de "ferme". Adică consumul la relanti se stabilizează după vreo 2 secunde, inițial arată 0.2l/h, 0.4 etc. Înainte, pornea ferm și stătea direct (la prima pornire) la 0.8-0.9 si așteptam câteva secunde pana cobora la 0.6 si abia atunci porneam la drum.

Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De verificat pompa tandem/oringuri/circuitul de alimentare.

E normal sa se aprinda martorul la ulei daca motorul nu a pornit/turatia electromotorului nu reuseste sa ridice presiunea uleiului pt.a stinge martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_boby

Problema mea cu bataia  stanga fata, cand masina intra  in balans, cred ca s a rezolvat. La schimbul de ulei cred ca de data asta s au asezat cum trebuie toate plasticurile de sub motor, aparatori, scut ... deci cine mai intampuna acest lucru, pot sa dau un sfat. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 5/24/2016 at 8:53 PM, romytaxy said:

De verificat pompa tandem/oringuri/circuitul de alimentare.

E normal sa se aprinda martorul la ulei daca motorul nu a pornit/turatia electromotorului nu reuseste sa ridice presiunea uleiului pt.a stinge martorul.

Am schimbat garniturile de la injectoare (banuiesc ca astea sunt o-ringurile) si situatia se prezinta in felul urmator: De pornit porneste bine, nu mai trepideaza la relanti, dar am observat ca problema nu e intru totul rezolvata: Dupa ce masina sta cateva ore (ieri de ex: de la 9.30 a stat pana la 17.30 sau aseara de la 20.30 pana azi dimineata la 7.30) la pornire zici ca porneste in 3 pistoane ca si cum nu s-ar alimenta corect cu motorina. Dupa 1-2 km de mers isi revine si nu mai am nici o problema (am facut 200km dupa aia fara nici un simptom). In perioada de mers "in 3 pistoane" se simt puternic si ceva gaze ne-arse (am DPF functional pe masina - de aia nu stiu cat e de normal). Any ideas? Multumesc anticipat

PS: Cum se poate verifica pompa de tandem, ca mecanicul meu zice ca trebuie sa o inlocuiesc temporar cu alta (din dezmambrari) si numai asa imi pot da seama daca a fost ala baiul? Chiar nu exista alta varianta?

Modificat de vladbande
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/25/2016 at 10:31 PM, florin_boby said:

Problema mea cu bataia  stanga fata, cand masina intra  in balans, cred ca s a rezolvat. La schimbul de ulei cred ca de data asta s au asezat cum trebuie toate plasticurile de sub motor, aparatori, scut ... deci cine mai intampuna acest lucru, pot sa dau un sfat. Multumesc.

S a rezolvat un dracu. Un timp nu a batut si acum iarasi. 

Nu inteleg. Jur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca nu ai uzura la hexagoanele de la bratele fata (bascule) daca reusesti sa invarti de brat cu el desfacut din pivoti  si din bucsa mica atunci ai joc in hexagonunl bratului ce intra in bucsa mare fata. Eu am avut problema asta si dupa ce am schimbat bucsele mari fata de 3 ori un mecanic mi-a aratat de unde vine jocul, implicit bataia la denivelari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu bataie la denivelari si din cea spus deenman daca e joc in hexagonul bratului atunci sa inteleg ca trebuie inlocuit bratul basculant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna . recent am cumparat un golf 5 BLS variant 2008 cu DPF  masina nu este inmatriculata si vreau sa va intreb daca nu cumva pot beneficia de o reducere la taxa de prima inmatriculare tinand cont ca are DPF  euro 4 .

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, avand filtru de particule emisiile CO2 sunt mai reduse, de aici si taxa rezultata va fi mai mica. Nu se pune problema de o alta reducere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut.Am de ceva vreme o scurgere de ulei la masina care este tot mai pronuntata cu trecerea timpului.Problema este ca nu-mi dau seama nici cum de unde curge.Precizez ca in spatele motorului blocul este negru de ulei care se prelinge pana in fata pe sub pompa tandem.Am schimbat garniturile la pompa tandem si de la capacul culbutori dar vad ca nu de acolo este problema.Capatul la planetara dreapta dinspre cutie de asemenea este imbibat cu ulei si iarasi la imbinarea dintre motor si cutie am vazut niste stropi de ulei.Sa fie oare simeringul palier problema?

IMG_0008.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,

Am un Golf 5 Bls din 2007 de aproximativ 2 saptamani. Am venit cu el din Germania iar din Sibiu pe dn s-a aprins spirala iar in 5-10 minute s-a stins. Peste aproximativ o saptamana in oras s-a aprina din nou, aceeasi poveste. Am fost deja la 3 serviceuri unde mi s-a spus ba ca ar fi filtrul de particule ba racordul flexibil fisurat. Pe vag com in schimb apare doar racordul .. masina are 180k si uneori in vitezele inferioare da in gol ..in special in prima viteza. Am citit pareri pe forum despre DPF si l-as anula dar fara catalizator imi este teama de zgomot si de fum ...  ce ma sfatuiti sa fac? P.s. la rar mi s-a spua ca este presiune in turbina si ca trebuie sa verific evacuarea ..

 

Multumesc!

Modificat de Laura00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg cum poate un racord sa dea eroare in VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Laura00 said:

Buna,

Am un Golf 5 Bls din 2007 de aproximativ 2 saptamani. Am venit cu el din Germania iar din Sibiu pe dn s-a aprins spirala iar in 5-10 minute s-a stins. Peste aproximativ o saptamana in oras s-a aprina din nou, aceeasi poveste. Am fost deja la 3 serviceuri unde mi s-a spus ba ca ar fi filtrul de particule ba racordul flexibil fisurat. Pe vag com in schimb apare doar racordul .. masina are 180k si uneori in vitezele inferioare da in gol ..in special in prima viteza. Am citit pareri pe forum despre DPF si l-as anula dar fara catalizator imi este teama de zgomot si de fum ...  ce ma sfatuiti sa fac? P.s. la rar mi s-a spua ca este presiune in turbina si ca trebuie sa verific evacuarea ..

 

Multumesc!

posteaza exact eroarea care apare.

Daca e cazul se poate face si DPF off - si scoaterea filtrului - dar numai daca este cazul - in teorie, daca sunt km originali, trebuie sa mai duca destul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in germana .. motohaus verstand ceva de genul. Intre timp am schimbat racordul si nenea de la service mi-a spus acelasi lucru, daca nu da semne sa il schimb e ok. Totusi nu am scapat de fasait si tind sa cred ca e de la turbo.. km sunt originali

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/26/2016 at 10:37 AM, Al Bundy said:

Eu nu inteleg cum poate un racord sa dea eroare in VCDS.

Poate nu m-am exprimat corect. Am fost la diagnoza pentru ca se auzea un fasait iar dupa ce mecanicul a verificat mi-a spus sa schimb racordul pentru ca asta e motivul zgomotului si trage aer fals . Au aparut intradevar alte erori legate de inchiderea usilor, un proiector spart etc chestii minore ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, de curand am schimbat distributia de asemenea axa cu came si 4 tacheti, oringuri la injectoare...motorul toarce mult mai frumos, problema este ca acum am pe consum instant la 90* grade 0.7 L, cu A/C pornit se duce in 0.9 / 1L.

AM verificat DPF deoarece tot persista un miros urat in spatele masinii (cred ca e intepata toba undeva) si surpriza a fost la dpf, coeff load 5.5 %, am urmat pasii de pe ross tech, cu o generare in mers mi-a aparut in bord dpf instructions s-a aprins martorul ... s-a dus in 860 grade si de la 5.5 % LOAD a scazut la 4.1 apoi pe 0 %, am stat cu masina sa mai scada temperatura la dpf, am oprit si re pornit s-a stins martorul, insa consumul a ramas acelasi.... in plus pare cam mare comparativ cu ce aveam inainte treapta 5 la 2100 ture viteza am uitat... aveam 6,8 % consum instant, batea vantul din fata ce-i drept... insa am prins un tir pe autostrada si de la 6,8 in spatele tirurului a scazut la 6,3, inainte cred ca era undeva la 4,2 consum la turele acestea....

 

Multumesc astept un sfat.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! !  De curând întâmpin o problema la sistemul de iluminare apare în bord eroarea" Rear left fog light is not working"  am schimbat 2 becuri noi am verificat sigurantele și sunt Ok ,eroarea cu martorul persista! ! Menționez ca de curând am trecut la Rcn 210 și sa nu fie vre-un conflict pe acolo! ! 

Am gasit și o problema asemănătoare aici http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/75368-Rear-fog-light-reverse-light-fault-(golf-5)

 

Ce e de făcut ??? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Ma poate ajuta cineva? Am un seat leon din 2007 1,9 tdi cod bls. problema mea este ca turbina functioneaza numai daca scot furtunasul vaccum care intra in capacul motor si il astup. Numai asa functioneaza turbina, altfel nu functioneaza deloc. Atasez si un video. Ma poate ajuta cineva cu o idee? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari colegi.Nu am BLS insa am BXE 2008 care din cate stiu e identic doar ca nu are DPF.

La cald porneste cu o smucitura,foarte brusc asa,raspuns instant la cheie dar brutal..spre deosebire de problema comuna la cald unde dai la cheie pana nu mai poti..

Stiti de la ce poate sa fie ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

Am un golf 5 tour 1.9 tdi 105 cp, 2007 motor bls. Am furtunasu de vacuum (ala care iese din capacul motorului) crapat la capatul care se ataseaza peste conducta de plastic...exact ca in filmuletul postat de "danutz_dan". Am incercat sa-l scot din capacul motorului, dar nu vrea sa iasa afara...ce-i drept nici nu am insistat prea tare...a mai schimbat cineva acest furtun, sa fie oare prins cu vreun colier in interiorul "ştuţului" si trebuie dat jos capacul? Momentan am pus peste furtun o bucata de termoretractabil, pana la schimbarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

am si eu o problema cu un golf 1.9 tdi bluemotion cod motor bls:

la turatii de peste 3000 intrerupe in vitezele 3,4. Nu se aprinde nimic pe bord, motorina din Lukoil, masina e de o luna adusa din germania. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 24.05.2016 at 8:05 PM, vladbande said:

Din păcate întâmpin iar probleme cu mașina din semnătura.

Situația: Masina a stat nefolosita 3 zile. Sambata 21.05 am făcut ultimul drum de 200 km. 

Azi, 24.05, vreau să o pornesc să mă duc să alimentez  (deși mai aveam app. 15 l în rezervor) deoarece mâine dimineața trebuie să fac un drum de Târgu Jiu. Pun contactul, astept să se stingă toți martorii (DPF, buji incadescente, etc) si dau la automat. La un sfert de cheie parca a vrut să pornească dar a murit motorul. După aia dau din nou, aceeași procedură cu martorii din bord. După zece învartiri, clipește în bord martorul oil pressurdsi cu mesajul aferent - STOP. Iau contactul, incerc din nou, la fel. La a 5-a încercare porneste după vreo 10 invarteli. De fiecare dată martorul roșu presiune ulei se aprinde după ce invarte de câteva ori. Menționez că acesta se stinge la punerea contactului si după ce a pornit nu e aprins. Bazandu-ma pe treaba asta am scos-o la drum ( Floresti-A3-bretea întoarcere zona Vlaha-A3-Floresti - app. 35 km) si am trecut-o prin toate stările (regim normal, regim autostrada - schimbat la 3000+ ture urcat viaductul Gilău cu 130km/h, relanti). Singurul lucru pe care l-am observat este ca la relanti are un tremur (urca si consumul la relanti de la (0.6l/h la 0,7 sau 0.8) destul de pronuntat, în rest masina trage si merge rotund. De la schimbarea capacului de la culbutori, am mai schimbat acumulatorul ( chiar am pus unul de capacitate mai mare) si toate 4 bujiile incadescente (Bosch). 

Încă ceva: tremurul respectiv apare DOAR dacă motorul a ajuns la temperatura optima de functionare. Nu apare deloc la relanti. Nu scoate fum, un pic nivelul uleiului a scăzut dar e 3/4 din max.

Păreri? Să mă încumet la drum?

Am uitat sa menționez: deja e treia oară când se manifestă așa. Asta e motivul pentru care am schimbat acumulatorul, a doua oară bujiile incadescente (3 erau arse). În timpul zilei, pornirile sunt la prima cheie, dar nu așa de "ferme". Adică consumul la relanti se stabilizează după vreo 2 secunde, inițial arată 0.2l/h, 0.4 etc. Înainte, pornea ferm și stătea direct (la prima pornire) la 0.8-0.9 si așteptam câteva secunde pana cobora la 0.6 si abia atunci porneam la drum.

Mulțumesc anticipat!

Vezi sa nu fie bateria pe duca asa am patit si eu !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 6 noiembrie 2016 at 8:40 PM, cipicanu said:

Buna seara

am si eu o problema cu un golf 1.9 tdi bluemotion cod motor bls:

la turatii de peste 3000 intrerupe in vitezele 3,4. Nu se aprinde nimic pe bord, motorina din Lukoil, masina e de o luna adusa din germania. Pareri?

Verifica functionalitatea si debitul pompei din rezervor.

Renunta la Lukoil

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Ma poate ajuta si pe mine careva va rog? Vreau sa schimb suspensia pentru ca este prea joasa,stie cineva ce as putea pune sau cu ce masini ar fi compatibila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 06.12.2016 at 10:32 PM, EEXCALADE said:

Verifica functionalitatea si debitul pompei din rezervor.

Renunta la Lukoil

1.rompetrol ,2omv. .... clar lukoil trebuie sa fii nebun sa bagi!!!eu alimentam de la omv am renuntat in favoarea rompetrol.!mai e ceva se poate sa ai probleme si de la filtrul de motorina imbacsit la fel cel de aer eventual verifica senzor debimetru aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!