Jump to content

Golf 5 negru


wlad_cu_w

Postare recomandată

Salut.

Dupa 2 Opeluri (Vectra b2 sport si un Astra GTC) am trecut la un Golf 5 1.9 TDI motor BKC 105 CP fabricat in 07.01.2004. L-am adus din Germania in luna martie 2013 pe un viscol infernal. Din pacate la aceea vreme am avut un buget numai de 5300euro cu tot cu adusul in tara. Masina a costat 4700euro, o lasase de la 4999euro. Am luat-o din Nurenberg dintr-un parc auto. In poze, nu se vedea ca aripa fata-dreapta era putin atinsa (in tara am luat una noua si s-a nimerit la perfect desi nu e OEM). Am ales sa cumpar masina pana la urma; in parc erau deja vreo 3 grupuri de romani ce vroiau sa o cumpere, dar eu am avut intaietate pt ca am rezervat-o prin fax. Masina nu mai avea carte service, avea 181.000km. In schimb mi-a aratat ultimul TUV din martie 2011, pe atunci masina avea 157.000km, am verificat VIN-un de pe TUV. Am zis ok. Masina porneste la cheie fara nici o problema. Pe cand sa platesc realizez ca TUV-ul expira in 6 zile parca, deci nu puteam lua numere de export, cele rosii. Atunci vanzatorul mi-a zis ca nu-i nici o problema ca sotia lui rezolva, ca are cunostinte si ca sa-i dau 150euro pentru numere si ca ma rezolva ea. Am acceptat, nu mai vroiam sa caut alta masina. Dupa 30min vine in parc o tipa asa la maxim 25-30ani, blonda :wub: cu un Audi A8 L W12. Era sotia lui, imi da numerele, imi ureaza drum bun. Reusise sa-mi faca numerele de zoll valabile 6 zile (cat mai era valabil TUV-ul). Drumul de intoarcere a fost ok, in afara de viscol si de cei 3-4cm de zapada de pe autostrazi. Pe langa cei 4700 euro dati pe masina, am mai dat in jur de 470euro s-o aduc acasa (cei 150euro pt numere sunt inclusi in cei 470e). Consumul din Germania pana in tara a fost de 4,3/100km (a crescut la 4,5 de la Bors la Cluj-N).

Ajuns acasa, i-am schimbat distributia, discurile de frana, placutele de frana, pompa de apa, filtrele si uleiul. N-am avut nici o problema cu ea, in afara de faptul ca mi s-au blocat stergatoarele, le-a deblocat un prieten la service.

 

Ca dotari, e foarte dotata:

-ESP (on-off)

-Cruise Control

-Climatronic

-Scaune incalzite

-Senzor ploaie

-Senzor lumina (cu Leaving home, sau Coming home cum ii zice)

-4 geamuri electrice

-Folie pe geamurile din spate si pe luneta

-Sertare sub scaunele din fata

-Cotiera refrigerata si compartiment bord refrigerat

-Antena Diversity

-Spalator incalzit faruri

-Scaune Comfort

-Lumini la picioare

-Radio-CD-Mp3 JVC cu bluetooth si microfon incorporat pt conexiune cu un telefon.

-Oglinda retrovizoare cu senzor anti-orbire

 

Consider ca are 3 minusuri mari si un minus mic:

1. Jantele Wellington pe 15, care is efectiv execrabile (fac ca masina sa para a unui pensionar).

2. Prin decodarea VIN-ului a reiesit ca din fabrica a venit fara covorase. Am luat un set de pe okazii. Cand le-am primit, surprize-surprize, nu potriveau gaurile. Nu stiam ca sunt 2 modele, cele cu gaura rotunda si cele cu gaura ovala. Am prinderea ovala si covorasele aveau gauri rotunde.

3. Volan urat, cel in 4 spite.

Minusul mic e faptul ca , cotiera, cand e ridicata putin si trasa spre bord, ca sa pot sa-mi pun comod cotul pe ea, se retrage inapoi.

 

In fine,

Planuri pe viitor (la primavara):

-minim RCD 510

-jante pe 17 sau pe 18 (imi fac cu ochiu cele din poza de la avatar)

-Volan de piele in 3 spite

-bara fata de GTI sau R32

-prelungire bara spate de R32 fara cele 2 gauri pt esapament

-praguri GTI

-faruri xenon-look

 

post-125207-0-61958800-1380967140_thumb.post-125207-0-03832900-1380967160_thumb.

Alte poze cu ea nu am si nici nu am sa fac altele pana ce nu o mai "intineresc".

Respecte.

 

Link către comentariu
  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wlad_cu_w

    128

  • cogdao

    27

  • sebip

    13

  • Cosmin ZKG

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astea sunt jante de pensionar ?? Ia arata-mi unele de salariat :D Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos.

Link către comentariu

Hai ca nu e asa urata nici cu astea. Vezi ca parca poti schimba sistemul de prindere al covoraselor.

Link către comentariu

Deja am vandut cele 4 seturi de prinderi din covorase. Trebuie oricum sa-mi iau covorase de cauciuc acum.

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

Frumoasa masina, dar eu zic ca jantele sunt Misano, nu Wellington.

Ca sfaturi, la jante de 17/18 trebuie sa te gandesti sa faci ceva si cu suspensia iar jante ca alea din avatar are toata lumea. Cauta ceva OEM de Golf. 

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

Ma gandeam ca sa-mi pun amortizoare semi-sport daca pot sa zic asa. Nu ma prea pricep la mecanica in amanunt, deci intreb: la schimbarea suspensiei celei actuale cu una semi-sport sa zicem sau sport, trebuie facute si alte modificari?

Cat despre jante OEM singurele pe care le agreez in totalitate sunt cele pe 18 de GTI dar sincer nu dau 1000-1200euro pe ele.

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

Doar amortizoarele si arcurile le schimbi la o suspensie. Ca sa iti faci o idee cum arata doar cu arcuri de -35mm pe amortizoare stock poti intra pe linkul din semnatura mea. 

Cu jantele depinde de gusturi. Eu consider ca mai sunt si alte modele OEM frumoase. Poate nu le stii tu pe toate.

Oricum toate cele OEM sunt scumpe....dar merita! 

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos!

Vad ca desi ai avut Opel esti destul de informat in ceea ce priveste masina actuala si cam ce retrofituri ar merita.

Cu piesele exterioare mergi pe oem sau replici?

Link către comentariu

Multumesc!

Bara fata GTI sau cea de R32, prelungirea spate de R32 si farurile xenon-look vor fi replici cel mai probabil (toate cele originale banuiesc ca sunt foarte scumpe-nici nu m-am interesat) iar restul originale. Cat ceea ce priveste jantele, sincer mi-as dori cele de GTI pe 18'', dar sunt mult prea scumpe, deci ma voi reorienta la primavara cand vreau s-o transform. Ah, si am uitat sa mentionez ca vreau si un chiptuning la motor. Referitor la asta, am vazut 2 variante de chip, o crestere pana la 136 CP si una pana la 143 CP. Stie cineva in functie de ce e aceasta diferenta de caluti?

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

Acceasi problema am si eu cu cotiera,se retrage foarte repede ...asa a venit din fabrica (2007)poate reusesti sa-i faci ceva tu ca eu momentan nu am reusit.

La jante eu te sfatuiesc sa nu depasesti 17,(anvelope mai scumpe,directia mai grea,consumul creste,plecarile de pe loc,gropile..etc)...spor la modificari

Link către comentariu

Am vrut sa deschid un topic nou, dar din cauza ca sunt destul de nou, nu ma lasa.

Sunt 2 sisteme la cotiera, cea pe care o am eu cu rotita aceea alba dintata si cu cele 2 sine cu bile, la acest model cotiera cand e trasa (apropiata de bord) e tinuta de cele 2 sine cu bile, care intinse la maximum, au un "click" care cu timpul cred ca se toceste si nu mai are puterea sa le tina intinse.

post-125207-0-60167900-1381176598_thumb.post-125207-0-11596900-1381176694_thumb.post-125207-0-04626600-1381176782_thumb.

Fratemio are ca masina de serviciu un Golf 5 variant din 2007, i-am desfacut cotiera cu gandul sa-i "fur" sinele lui cu bile si sa i le inlocuiesc cu ale mele, dar surpriza, principiul e acelasi doar pe 50%, in sensul ca in loc de rotita aceea alba, cotiera aceea avea un opritor din metal (n-am fost inspirat sa fac poze), iar sinele cu bile aveau rolul numai de a culisa cotiera nu de a o opri. Sinele acelea nu faceau acel "click" la cursa maxima.

Am fost la VW sa cumpar acele sine, dar au zis ca nu se vand separat....pe net nu am gasit. Aveti careva vreo idee de remediere?

Merci

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

Vezi acolo unde face clik-ul de ce nu ramane pe pozitie poate poti sa bati putin sina sa o strangi sa mearga mai fest.poate s-a largit si au putin joc intre ele.sau are vreo buza mai ridicata unde asigura o deformezi putin din aproape in aproape,ca nu ai ce strica.

Link către comentariu

Trebuie tras o data mai tare si se va bloca in fata, nu va mai reveni usor, decat impinsa mai tare.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos !

Legat de resoftare : Diferenta consta in cantitatea de motorina injectata si presiunea necesara data de turbina pt a arde aceea cantitate. Vezi ca se poate si mai sus de 143 :)

Link către comentariu

Merci.

Deci daca vreau si mai multi CP, trebuie inlocuite furtune, conducte etc. Cred ca ma multumesc cu cei ~140 CP.

Link către comentariu

pe motorizarea ta poti face 150 cp fara sa inlocuiesti vreo componenta (vezi topic-ul meu cu fosta masina). Daca vrei sa treci de acel prag trebuie sa iti schimbi doar turbina.

Link către comentariu

Radu_Alecs: imi zici te rog cum ai facut de-ti merg noaptea si stopurile din hayon? (am vazut topicul tau cu Golful 5 ... super; am mai cautat pe forum chestia asta si chiar nu am gasit)

Merci.

Link către comentariu

Radu_Alecs: imi zici te rog cum ai facut de-ti merg noaptea si stopurile din hayon? (am vazut topicul tau cu Golful 5 ... super; am mai cautat pe forum chestia asta si chiar nu am gasit)

Merci.

Am modificat acele stopuri , dand gauri si adaugand cate 2 becuri de fiecare stop.Atentie insa sa nu le lipesti prea aproape caci iti va topi plasticul de pe stop. Firele de alimentare le tragi de la becurile de numar

Link către comentariu

Ieri i-am luat un set de covorase de cauciuc, Petex.

post-125207-0-84438600-1381403302_thumb.

Inca de cand am luat-o am observat ca trimurile de pe bord nu se asorteaza cu trimurile de pe usi, defapt pe usi nu am trimuri deloc, e doar in relief spuma aia din care sunt facute fetele de usa. Am un prieten care e foarte bun mecanic si am desfacut in vara masina, adica am dat jos bara fata, farurile, grila, si s-a uitat la trager, e totul intact, e totul original, nu parea a fi avut accident inainte, ceea ce ma duce cu gandul ca probabil neamtu a schimbat fetele de usi, pe toate 4. Intrebarea ar fi: mai pot fi montate trimuri pe fetele de usi existente? Merci

post-125207-0-03342200-1381403701_thumb.

 

Ma bate gandul sa-mi fac stopurile cu lac smoke ca Radu_Alecs sa le dau acel R32 look, doar ca nu-s asa indemanatic ca el si mi-e groaza ca o sa le stric  :lol:  http://vwforum.ro/topic/82654-mk-v/page-9

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

Trebuie schimbate fetele cu cele cu trimuri detasabile. Ceva e ciudat.....de ce sa fi pus fete de Trendline? 

Link către comentariu

Oare or fi fost jerpelite? Ca din decodarea VIN masina cica e Comfortline, la cate dotari are, precis e Comfortline...

Modificat de wlad_cu_w
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!