Jump to content

Consum Golf 3 , 1,6 , 75 cp ,


tiranux
 Share

Postare recomandată

Voi verifica si astea,banuiesc ca te referi la temperatura aerului?sau cel de apa?

Modificat de sharicmax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sharicmax

    20

  • Tracto

    16

  • Florin..

    16

  • phun

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu inteleg de ce teai apucat de schimbat atatea cand tu ai un senzor prost ce trimite prea multa benzina pe injector, senzorul de temperatura il verifici simplu: pornesti masina si in timp ce sta la 1000-1100 rpm ii scoti mufa. motoru tre sa scada la 900 rpm sau da sa moara.uneori. daca face treaba asta senzorul e bun :) si vezi in spatele motorul pe stanga ai o mufa care sta pe suportu motor(sonda lambda) deconecteazo si vezi ce zice. eu nam sonda de un an de zile si masina merge ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde mai exact e senzorul asta de temperatura?ca sa stea la 1000-1100 trebuie sa o acelerez putin pt ca relantiul meu e mult sub 900.....

Unde mai exact e senzorul asta de temperatura?ca sa stea la 1000-1100 trebuie sa o acelerez putin pt ca relantiul meu e mult sub 900.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Se afla pe o conducta de antigel e o mufa cu 4 fire are un inel galben gred ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Si din cate stiu daca scoti mufa la sonda de temp.a apei turatia creste la 1100 rpm

Modificat de andrey_alecs15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o reactie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Pai tre sa fie motorul cald si atunci iti dai seama , motorul cald are800-850 rpm iar daca ii scoti mufa tre sa se ridice turatia la 1100 , daca nu ...senzor mort "

Modificat de andrey_alecs15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneai ca ai si o eroare de la senzorul hall, eroarea ai avut-o cu motorul pornit? De obicei daca conectezi testerul cu motorul oprit o sa primesti eroare de senzor hall dar daca ai aceasta eroare cu motorul pornit inseamna ca ai probleme la aprindere.

Senzorul hall il gasesti in distribuitor si citeste pozitia axului cu came ca sa comande bobina de inductie cand sa dea scanteie, daca e senzorul defect si da scanteie aiurea e foarte probabil sa ai turatie scazuta si fum negru pe esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea era cu motorul pornit dar din cate am inteles de la un Mecanic senzorul hall nu poate merge prost ala ori merge ori nu merge deloc adika aceeasi situatie in care ii scoti mufa si atunci masina nu porneste

Eroarea era cu motorul pornit dar din cate am inteles de la un Mecanic senzorul hall nu poate merge prost ala ori merge ori nu merge deloc adika aceeasi situatie in care ii scoti mufa si atunci masina nu porneste

Motorul meu cald are tot 500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul meu cald are tot 500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu unul nu mai am incredere in mecanici  inainte sa zica asta a verificat cumva macar daca merge sau nu? A desfacut macar distribuitorul macar sa arunce o privire acolo? Pot sa pun pariu ca nu.

Din cate stiu eu senzorul hall este un senzor de camp magnetic si citeste pozitia axului prin intremediul unor came sau santuri de pe ax trimitand mai departe impulsuri care comnda cand sa enrgizeze bobina de inductie . Se poate intampla ca din diferite motive (distanta, uzura) ca unele impulsuri sa nu fie suficient de putrnice ca sa fie recunoscute ca semnal si atunci lipsa scanteie sau pur si simplu impulsul este citit mai traziu . In principiu ar rebui verificat acel senzor deoarece este foarte important . Ceea ce a zis mecanicul imi pare total eronat si ilogic senorul poate functiona si intermitent.

Nu zic ca asta ar fi problema ta dar e o versiune, eu m-am invatat minte sa nu mai iau de bun tot ce spune mecanicul si cand ai spus ce a zis atunci mi-a sarit mustarul, mai ales ca sunt patit de cate ori am bagat banii in piese perfect bune doar petru ca urchiometrul mecanicilor nu a nimerit defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de aceeasi parere si anume ca un senzor poate functiona aiurea in primul rand pt ca este alcatuit din mai multe piese electronice iar daca una din ele se arde o ia pe aratura si da semnale aiurea...asa ca mersi pt explicatie,voi incerca sa schimb si acel senzor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te grabi cu inlocuitul, in prima faza ar fi o idee buna doar sa il testezi pot pune pariu ca exista o metoda de verificare. Nu cunosc exact din ce alcatuit senzorul acesta dar am avut ocazia sa lucrez cu ceva similar in alte aplicatii si era foarte simplu de verificat ar fi pacat sa arunci banii pe o banuiala.

 

Mai sus ziceai ca vrei sa faci si un test de compresie daca poti incarca sa faci testul si uscat si umed doar asa iti poti da seama de starea segmentilor si atentie multi mecanici nici nu scot toate bujiile cand fac testul caz in care e facut e cam degeaba.

Modificat de Brighidau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi cauta pe forum sau pe net....sigur e o metoda de verificare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 metode să verifici senzorul. Cel mai bine cu un ohmetru se verifică rezistenţa cu motorul rece, dimineaţa şi apoi se urmăreşte valoarea pe măsură ce se încălzeşte apoi se compară cu tabelul de mai jos

post-40889-0-43851800-1432992445_thumb.j

Dacă nu ai unu multimetru, mai este o metodă mai empirică (dar care îţi poate spune dacă senzorul cu pricina provoacă problemele): cumperi o rezistenţă de 220-330 ohmi (de fapt senzorul ăla are 2 rezistenţe termice în el, nimic mai mult) şi o pui în mufă acolo unde vin pinii 1 şi 3 din desen (câtă vreme este doar rezistenţa pusă nu-ţi va mai indica în bord temperatura) şi vezi dacă se ameliorează situaţia.

Atenţie: rezistenţa se pune doar de probă după ce s-a încălzit motorul, nu trebuie să devină o obişnuinţă pentru că nu mai aveţi indicarea temperaturii din bord.

Consum mare pe lângă senzorul de temp lichid răcire (ECT) şi corpul clapetei, mai poate da:

-senzorul de temp aer (IAT)-se verifică ca şi ECT cu ohmetrul

post-40889-0-62120200-1432993297_thumb.j

- injectorul nu mai pulverizează cum trebuie

- presiune prea mare de combustibil, se poate verifica şi asta, dar trebuie să faci o mică instalaţie cu un manometru de vreo 3 bari şi un T, bineînţeles lucrat cu mare atenţie să nu scape după aia benzină şi să dai foc la maşină

post-40889-0-31153200-1432993351_thumb.j

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar dupa o intreaga lupta cu sistemul electronic am ajuns la concluzia ca defectul masinii mele era de la senzorul hall + motorasul pas cu pas.va multumesc tuturor pentru sfaturi au fost foarte utile.voi atasa si niste poze cu motorasul si senzorul hall vechipost-153499-14330082351264_thumb.jpgpost-153499-14330082562562_thumb.jpg

post-153499-14330083110247_thumb.jpgpost-153499-14330083257434_thumb.jpg

post-153499-14330083775131_thumb.jpgpost-153499-14330083917119_thumb.jpg

post-153499-14330083775131_thumb.jpgpost-153499-14330083917119_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-153499-14330083775131_thumb.jpgpost-153499-14330083917119_thumb.jpg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema, poate o sa-i explici mecanicului acela cum sta treaba cu senzorul Hall :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am explicat deja pt ca el mi-a verificat compresia...si in continuare sustinea ca tablita aia care face ca semnalul senzorului sa fie intermitent nu are nimik daca e stramba apoi cand am fost dupa senzor am luat unul cu tot cu distribuitor care avea tablita buna si a mers masina perfect

I-am explicat deja pt ca el mi-a verificat compresia...si in continuare sustinea ca tablita aia care face ca semnalul senzorului sa fie intermitent nu are nimik daca e stramba apoi cand am fost dupa senzor am luat unul cu tot cu distribuitor care avea tablita buna si a mers masina perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Ce ai facut cu motorasul pas cu pas,l-ai inlocuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu...urmeaza si el.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu compresia cum stai ? ca sa fac o comparatie cu ce a iesit la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am compresie intre 10.5 si 10,8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu senzorul de temp reactioneaza la rece. cand scoti. nu cand e cald. Cand scoti mufa la rece Se ia socul. si masina merge ca si cum senzorul trimite informatie ca motorul este cald. va zic din proprie experienta eu am scos mufa. de vreo 2 sapt merg fara mufa si tot ce pot sa zic e ca Consumul a scazut  CONSIDERABIL ! cu ~ 3% dimineata porneste la a2a cheie Pentru ca nu isi trage socul. si pana nu se incalzeste motorul  trb accelerat Foarte finut. ca da in nas daca e rece. Dupa ce se incalzeste totul e ok. asa ca MA CV PE EL SENZOR cu toate ca e bun. Tot mai tine putin de soc. chiar daca motorul e cald. e o diferenta de 50 rpm. dar asta se simte in consum. pe langa ca socul lucreaza odata cu acceleratia mai mult ca sigur. ! se simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare putin offtopic pentru cei cu motor ABU . La voi ce culoare au senzorii de presiune ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!