Jump to content

Nu mai stiu ce sa fac....


sharkerz
 Share

Postare recomandată

Deci... am un VW Polo din 2000 6n2, AuA, 1.4, 16v, am fost plecat prin afara iar pe la bulgari a cedat... in ce sens?Nu se mai accelera, in fine, am ajuns eu intr-un final acasa cand m-am pus sa vad ce-i pot face s-o repar, am chemat un prieten cu un VCDS si imi dadea urmatoarele erori : 17961 si 17912 iar dupa ce am curatat clapeta de acceleratie si am adaptat-o si EGR-ul, la fel si acesta adaptat si curatat, a disparut 17912 dar am ramas cu 17961, cu senzorul MAP schimbat, daca-i pun senzorul ei, imi dau amundoua erorile. Ce ar mai putea fi? :( cine ma poate ajuta? Precizez ca EGR-ul l-am verificat iar pistonasul acela functioneaza. Multumesc mult....

 

 

PS:

VCDS-Lite Version: Release 1.0
Friday, 13 September 2013, 13:03:46:0
Control Module Part Number: 036 906 034 D
  Component and/or Version:  MARELLI 4LV       3057
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00788
1 Fault Found:
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
        P1553 - 35-00 - -
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca pare ciudat dar am avut si eu un caz de asta si dupa ce am facut tot ce ai facut tu si am schimbat si senzorul MAP masina facea la fel , la urma era intrerupatorul de la frana  . incearca sa-l schimbi cu unul de la un prieten sau i-l poti desface pe al tau si curata contactele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Care era cauza pana la urma? Am aceeasi eroare la Golf 4 1.6 16V (motor AUS)

 

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

        P1553 - 35-00 - -

 

Am gasit foarte multe topic-uri cu aceasi eroare, majoritatea motoare 16V, nimeni nu a revenit sa posteze exact cauza :(

Stiu ca trebuie sa fie una din urmatoarele, dar nu vreau sa schimb aiurea piese:

 

- Senzorul MAP (maf nu are) de pe galeria de admisie

- Clapeta

- Distributia sarita

Modificat de adrianTNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca distributia e la locul ei, incarca si cu o curatare a EGR-ului si adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 i-am dat jos egr-ul,l-am curatat,pistonasul lucreaza apoi i-am facut adaptarea,clapeta de asemenea curatata si adaptata,senzorul map schimbat.....nu stiu ce sa-i mai fac nu a patit nimeni ceva asemanator? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

verifica bine traseul de vacuum care duce la servofrina apoi scoate futunul de vacuum al servofrinei si astupa bine stutul din colectorul de admisie si vezi daca mai apare eroare.

e posibil sa traga aer fals si ecu observa diferenta dintre valoarea masurata de MAF si turatia+pozitia clapetei fata de harta presetata.

 

Daca trage putin aer fals pe undeva MAFul va semnala o depresiune barometrica mai mica pentru o anume turatie si grad de inchidere al clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,verificat si acesta,dat jos,desfacut si curatat...degeaba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia continua aici.

 

 

sharkerz, considera acest post drept un avertisment verbal. Urmatoarea abatere va fi sanctionata conform regulamentului. Punctele 10-11 din Regulament!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!