Jump to content

O noapte cu un Seat Leon 5F


Rave
 Share

Postare recomandată

Cum sa incepem orice fel de povestire despre masini daca nu aratand cheia:

 

post-12783-0-32298400-1378845203_thumb.j

 

Bine, acum sa trecem la lucruri serioase... 

Am apucat sa petrec mai mult decat cateva minute cu masina si bine am facut. Parerile sunt inca impartite si incerc sa cern prin amalgamul de ganduri pe care le am despre masina.

O sa incerc sa le structurez cat mai coerent posibil pe de o parte pentru a fi usor de citit si pe de alta parte pentru a-mi putea pune mie ordine in ganduri. Si o sa introduc un factor extern, strain de tot ce inseamna masina, care spune doar ce vede. O sa-l numim Catalina!

 

Exterior:

Nimic de comentat aici! Masina arata bine si lucrul asta se vede cu ochiul liber. In putine masini mi-a fost dat sa vad cum arata lumea cu degetul catre masina si-si dau coate, chiar i-am citit unuia pe buze "Frate, uite ce bine arata Leon-ul nou!" si m-a amuzat chestia asta. Mai ales pentru ca masina era alba, culoare care, spre deosebire de Golful 6, nu scoate deloc in evidenta formele masinii, cel putin nu cum o face rosul sau chiar albastrul. Vinovate pentru atentia asta mai mult ca sigur sunt farurile LED pentru ca design-ul masinii, desi oarecum extravagant, nu intoarce multe capete.

 

post-12783-0-58825000-1378845199_thumb.j     post-12783-0-27341800-1378845202_thumb.j

 

Daca atentia asta e de bine sau nu tine de fiecare in parte. Eu unul ma simt putin bine cand vad pe cineva ca apreciaza masina, dar in general prefer sa umblu "under the radar". Catalina aproba lucrul asta!

 

Suspensia:

Era sa ma rastorn cand am intrat in rond la Alba Iulia cu 60 Km/h. Serios! Ca doar asa am citit pe forumuri... 

Trecand peste prejudecati, toate dezavantajele suspensiei spate rigide au fost anulate de suspensia sport si jantele pe 17. Masina sta bine pe strada! Nu excelent, dar destul de bine cat sa nu simti vreodata ca ar trebui mai mult sau ca ar putea mai bine. In acelasi timp este foarte confortabila, nu am simtit niciun un disconfort mergand cu masina, drumurile maretului Bucuresti nu si-au facut loc mai departe de amortizoare. Nu mai mult decat pe Golful meu cel putin, si venind de la o masina cu suspensie normala si jante pe 15" asta spune multe.

Catalina a zis ca drumul in ea e mai lin si masina mai confortabila, culmea.

 

post-12783-0-81518300-1378845200_thumb.j

 

Motor:

E... ciudat... Masina explodeaza pur si simplu intr-a-ntaia si apoi trage curat, liniar, fara fite sau emotii. Nu am iesit din Bucuresti si nu am trecut de 100 Km/h asa ca nu stiu cum trage sus, dar pana acolo totul e cum ma asteptam. Masina trage mai prost decat a mea, diferenta de cuplu se simte. A mea explodeaza in a doua si a treia, 1.4-ul asta trage incet si liniar cat sa nu sperie batranii care-l conduc. Cu un soft cred ca e fun.

 

post-12783-0-83313200-1378845201_thumb.j

 

Desi nu am mers la consum, dar nici foarte tare, consumul a fost decent, mai ales avand in vedere ca am prins si aglomeratia de iesit de la munca si cea formata din cauza meciului. A mai scazut mai pe noapte dar deja nu mai conteaza. Cert e ca masina consuma mai bine decat ma asteptam, asta in conditiile in care are doar 800 si ceva de Km. Catalina n-a simtit nicio diferenta...

 

Interior:

E, aici incepe sa se imputa treaba... Prima reactie a Catalinei a fost ca e kitchos! A doua ca e ieftin! Desi prima tine de gusturi si e total subiectiva, cu a doua sunt total de acord.

Comparand strict cu masina mea, bordul are plastic moale sus, apoi plastic mat pe langa player si plastic ieftin pe la suportul de pahare si consola. Dar... in Golf arata bine! In Leon nu! Nemtii au reusit cumva sa ia aceleasi materiale si sa le faca sa arate bine, spaniolii nu! Plasticele sunt ok, nu sunt foarte ieftine, sunt taiate bine, asamblate bine, dar cumva compozitia finala lasa o imagine ieftina.

 

post-12783-0-32069600-1378845200_thumb.j     post-12783-0-29533000-1378845201_thumb.j

 

Apoi ajungem la partile care clar sunt mai slabe decat la Golf. Stalpii A, B si C din plastic, buzunarele usilor fara captuseala, torpedoul fara captuseala, manerul usilor din plastic (desi pe fata de usa e piele sintetica la FR, manerul pe care sta mana e din plastic), manetele care sunt prea departe de volan, suportul de pahare fara capac, interiorul cotierei fara captuseala si cred ca pot sa mai caut multe altele.

 

post-12783-0-80994200-1378845202_thumb.j     post-12783-0-81593700-1378845198_thumb.j

 

Un alt lucru oarecum deranjant sunt scaunele. Am impresia ca stau prea sus, prea aproape (si in acelasi timp prea departe), spatarul e prea drept si reglajul lombar e prea in fata cand e dat la minim; la maxim deja imi scoate spatele prin parbriz. Scaunele au doua fasii de piele sintetica pe ele care, desi arata ok, te duc cu gandul la ceva ieftin.

 

post-12783-0-98369500-1378845203_thumb.j

 

Dar cumva, toate astea nu ma deranjeaza! Pachetul complet e ok, cu scaunele m-am obisnuit dupa vreo 10 minute, cheile au zornait putin in cotiera pana si-au gasit o pozitie si apoi s-au oprit, sticla de apa din buzunarul usii la fel. Desi sunt absolut constient de toate minusurile astea, ma simt bine in masina. Volanul e putin cam subtire dar are un feeling bun, schimbatorul e o prostie, maneta de la frana de mana putea sa fie intr-o pozitie mai inspirata si totusi... e ok!

 

Vad toate astea ca facand parte din caracterul masinii, sunt parte integra din ea, ceva din feeling-ul ei s-ar fi pierdut daca nu erau asa (desi un Leon cu interior de Golf ar cam sparge piata...). Plus ca, dupa 3 ani, e placut sa te urci intr-o masina cu caracter! 

Si cu toate astea nu pot sa ma abtin sa nu ma intreb "Dar daca totusi ar trebui sa iau un Golf?". Golf-ul este masina mai buna dintre cele doua, asta e clar, dar oare e masina care merita cumparata? Merita interiorul mai bun in detrimentul unui exterior mai frumos? (pentru ca suspensia spate independenta clar nu merita)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la intrebarea ta poti gasi raspuns in portofel...merita acele x maruntisuri mai mult sau mai putin importante pt tine,nu pentru altii,caci tu ti-o vei cumpara,X mii de euro?merita?iei golf...poti trai sau obisnui cu ele?iei leon si mai mergi odata in turul europei,dar pe alt traseu.

eu parca as alege sa fiu fruntas la sat decat codas la oras,daca ma intelegi,mai ales ca golful 7 nu imi creeaza nici o emotie.ii recunosc tehnologia si calitatea interioara,dar din punctul meu de vedere nu isi justifica pretul.ma simt apropiat de golf,sau mai bine zis de hatch,nu ma vad intr-un sedan sau variant,nici acum,nici in viitor cand va aparea si un bebe.pt ca asta sunt si simt.

mai pe scurt ,recunosc ca as cumpara leon in loc de golf daca as avea o suma fixa,simt ca as castiga mai mult pt gustul meu.

nu pun in balanta poate niste sume exorbitante pt un gti...sa ramanem cu picioarele in tenesi.

astea fiind zise,spor!

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca posesor de Leon 1P tot ce pot zice este ca oricum Leonul nou este mult peste la capitolul interior. De departe!

 

Adu-ti aminte totusi ca tu ca sofer vei sta inauntru, nu conduci masina din exteriorul ei. Tu vei tine acel volan multi km. As zice ca trebuie sa fii sigur ca-ti place ambianta interioara a oricarei potentiale viitoare masina si ca iti place unde stai. VAG trebuie sa tina Seat si Skoda mai jos cumva si o fac printr-o captuseala lipsa, o piele mai slaba, etc. Exact ce ai punctat si tu. Tu pari totusi sa fii genul de om care se adapteaza din ce ai postat, iar Leonul este totusi o masina f ok pt banii pe care-i cer. Succes in alegeri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu deturnez acest topic, dar intr-un an maxim 2 schimb si eu masina.

Ma orientez in destul de mare masura spre Seat Leon Vs G7. La motorizare singurul dubiu ar fi 2.0TDi 150 sau 184 (Seat Leon SC vs GTD in 3 usi). Diferenta de pret este una si mai mare daca vorbim de varianta de 184.

 

Ce plusuri vad eu la Leon:

Design-ul exterior mult mai fresh, cu personalitate

Farurile led, stopurile led care vin standard

Comenzile pe volan. Un plus important pt mine fiind aceleasi ca cele de pe Audi. In opinia mea sunt mult mai simplu de utilizat, rotita face trecerea prin meniuri, posturile de radio mult mai fluenta decat sa tot apas un buton. Mai mult pe G7 au aparut si mai multe comenzi pe volan, iar eu sunt adeptul unui volan multifunctional cat mai simplu si orientat. Nu-mi place tempomatul pe volan

new-2013-volkswagen-golf-7.jpgNew-2013-Seat-Leon-steering-wheel.jpg

 

Plusuri pt Golf:

Interiorul de complet alta factura. In echiparea HL si nu numai totul e mult mai fluid, mai bine inchegat la Golf, materiale ceva mai bune.

In definitiv o masina se conduce din interior, dar o diferenta mare de pret te pune pe ganduri.

 

Detaliile fac diferenta. La leon nu este acoperitoare la cup holder, frana de mana este cea clasica, unitatea audio nu pare la fel de bine integrata in bord si plasare ei intre gurile de ventilatie mi se pare nefericita.

De data asta nu mai am chef de retrofit-uri. Oricum nu sunt pretentios la dotari, asa ca G7 nu puncteaza prin faptul ca are ca optionale ACC, DCC sau altele in genul. Totusi un plus pt ca are camera si la un pret f ok. 

 

Back on topic @Rave: Daca poti trai cu interiorul de Leon pentru 3-4ani atunci pretul vine sa sa sustina acest argument. In caz ca ti se pare un downgrade maricel si de la interiorul de Golf 6, poate merita sacrificat exteriorul de dragul atmosferei din interior.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa am si eu aceeasi problema in curand, Leon vs Golf, pentru ca va mai trebui sa cumparam inca o masina, diesel de data asta, pe care sa o folosim pentru drumuri lungi pe autostrada. E posibil sa bag in versus si Octavia, insa deocamdata, sotia exclude o masina mare, pe care sa o conduca ea, pentru ca asociaza masinile gen Octavia, Leon ST sau Golf Variant cu familiile cu copii.

Revenind, diferenta de dotari intre Golf si Leon e minima, singurele dotari care nu exista pe Leon fiind camera de marsarier si frana de mana electronica, celelalte, care nu erau disponibile ca optionale pana acum pe Leon, adica ACC, DCC fiind disponibile odata cu lansarea Leon ST.

Probabil ca interiorul nu e la acelasi nivel ca si calitate sau design, insa 3000 de euro diferenta intre cele doua compenseaza din plin aceste diferente de calitate si design. In plus, daca Golful e referinta la clasa compacta non premium, nici Leonul nu sta chiar atat de rau, o simpla vizita la dealerii Ford, Opel, Hyundai, Kia, Renault va va convinge de acest lucru.

Ar mai fi o singura problema, valoarea de revanzare. Leonul, ca orice Seat, nu are o imagine de marca foarte buna, la revanzare fiind destul de penalizat la pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa ACC si DCC o sa fie disponibila si directia progresiva pe Leon, din ce am aflat. Asta chiar un lucru interesant si care inclina balanta in favoarea Leon-ului, pentru mine cel putin.

 

Interiorul la Golf este mai bun, dar nu e mai bine inchegat si nici materialele nu sunt cu mult mai bune (ba chiar unele sunt la fel), dar e gandit mai bine si arata mai calitativ. Daca pui degetul pe plastice descoperi ca sunt la fel, dar cand te uiti la ele din scaunul soferului pur si simplu par mai ieftine in Leon. Sunt unele detalii care fac diferenta, dar nu e atat de semnificativa, adica se poate trai mult si bine in Leon.

 

Frana de mana clasica nu o vad ca un minus dar nici ca un plus. Imi e aproape indiferent de care frana de mana are masina, cea electronica e ceva mai ok pentru ca nu o mai "lasi" cand plec de pe loc... Ce ma deranjeaza la Leon e ca pozitia manerului e ceva mai aproape decat la Golful meu, trebuie sa misti mana ceva mai mult si intr-o pozitie putin incomoda ca sa o atingi. Dar iarasi, te obisnuiesti cu pozitia ei si singurul motiv pentru care ma deranjeaza este ca e diferita fata de Golf(si chiar de Toledo-ul dinainte lui), cu care m-am obisnuit atatia ani.

 

De retrofit-uri, din pacate, niciuna nu va scapa.

Golful ca sa fie apropiat de pret cu Leon-ul ar trebui sa nu fie R-Line si sa nu aiba navigatie. Atat interiorul negru cat si volan, pedale, navigatie etc. le-as pune ulterior. Dar sincer, nu mi-as mai lua un Golf non R-Line, e o masina prea anonima pe strada si m-am cam plictisit de lucrul asta. Vreau o masina la care sa-mi placa sa ma uit si de afara, Golful il apreciezi pentru alte chestii dar nu pentru design-ul exterior. Arata decent, poate chiar bine dar nimic mai mult...

 

Leon-ul vine fara optiune de plafon negru, momentan, pe care il vreau. Am gasit aici un kit de camera pentru el, ceea ce inseamna ca playerele au intrare video (faptul ca iau navigatie sper sa-mi creasca sansele din punctul asta de vedere) pe care o vreau. Voi lua si pedale si foot-rest si voi cauta o solutie de puddle-lights. Alta chestie enervanta e capacul sertarului de sub Climatronic. Reference-ul(echiparea de baza) vine fara el si pare o solutie mai buna vizual, decat o bucata mare si inutila de plastic. Plus ca face spatiul ala mult mai accesibil...

 

109045_1024.jpg

 

Schimbatorul este urat la ambele masini si o sa fie schimbat, cel mai probabil, cu unul de GTI VII. Sunt destule chestii care merg facute pentru a definitiva pachetul, inclusiv sa caut o solutie de acoperire macar a plasticelor din cotiera si torpedo-ul Leon-ului. Tot la Leon tind sa cred ca suportul de pahare e cel de pe Golf si asta inseamna ca se poate pune cel cu capac. :D

 

Volanul de Golf nu imi displace, ba chiar tind sa-l prefer. Vara asta, in concediu, chiar incepusem sa-mi doresc butoanele de Cruise Control pe volan, devenise oarecum enervant sa tot mut mana. O problema mai mare, din punctul meu de vedere, este ca la Leon, Cruise Control-ul este pe o maneta separata daca iau Lane Asisst. Asta poate sa fie si mai enervant! Nu doar iei mana de pe volan, dar o si muti jos pana la alta maneta, Audi style...

 

@Ego: eu la 30.000 de euro nu cred ca m-as mai uita la Golf. As alege un A3 sau un A-Klasse in detrimentul motorizarii pe care oricum nu o folosesc...

@Cristian: da-i sotiei Leon-ul tau si ia tu unul nou. Merita!

Tu ai mai facut odata alegerea unui exterior mai interesant si a unor dotari mai multe/bune in detrimentul calitatii interiorului. O poti face iarasi linistit!

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fie fun masina asta pt mine :bom: . Credeam ca nu o sa am ce mesterii la ea... dar sunt o gramada de retrofituri posibile. Chestii mici care fac diferente. Vreau neaparat camera pt mersul cu spatele/pedale/puddle lights(e problema ca oglinzile nu par a avea loc pt asa ceva)/faruri full led :icon_rendeer: .

In schimb fata de multi altii mie imi place asa suportul de pahare. Nu inteleg de ce l-ai acoperi :dry:

 

Ps. Despre plasticul de la spatiul ala... imi spun parerea dupa ce vine masina. Mai este o lunaaa.

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farurile sunt ok. Dar atat...

 

De afara sunt absolut senzationale, atat pe DRL cat si aprinse. Si ele si stopurile cam fac masina... Lumea le arata cu degetul pe strada si nu glumesc! :) 

E demential cum le vezi reflectate in vopseaua masinii din fata ta cand esti la semafor. Se aprind instant cand rotesti butonul (masina nu avea senzor de lumina...) si noaptea nu-ti dai seama ce sunt exact. Nu au o alta lumina/alta culoare cand esti in fata masinii, nu sunt deranjante pentru cei care vin din sens opus.

 

Din interior sunt ok. Seara sau in zone bine luminate nici nu-ti dai seama ca sunt aprinse, chiar m-am uitat odata la buton sa vad daca sunt aprinse, dar cum iesi de pe strada aia pe una intunecata realizezi cat de bine se vad. Au o lumina alba, curata, ceva mai curata decat la xenon parca, si deloc neplacuta. Se vad bine, dar nu exceptional. Sincer ma asteptam sa fiu izbit de diferenta dintre halogenele mele si astea dar nu a fost asa. Vedeam si bine si atat.

Nu se facea zi pe strada, nu vedeam in gradinile de langa blocuri, nu era nimic special. Se vad la fel ca un set de xenoane OEM simple, nu adaptive. Faza lunga e foarte ok dar nu am prea avut unde sa o folosesc, atunci cand am aprins-o in schimb s-au schimbat putin impresiile... :) 

 

Din punctul meu de vedere, clar isi merita banii. Lumina este mai buna decat la halogene, asta e clar, si daca nu pentru asta, atunci macar pentru acele cateva momente cand le vezi din afara masinii si tot isi merita banii. Masina chiar pare mai... meh! fara ele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa la prima vedere, mie nu prea imi plac grilele de ventilatie care sunt asimetrice si nu prea au logica. Nici una nu seamana cu cealalta.

Modificat de YEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave, nu prea merge asa. Masina va fi cumparata pe firma, iar cerinta obligatorie e sa aiba DSG, ceea ce masina mea nu are.

Din cate imi dau seama, esti cam hotarat sa iei Leonul. Care ar fi configuratia si motorizarea catre care te-ai orientat? 

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile folosesc un Leon 1.2tsi 105cp M6. Habar n-am echiparea dar are urmatoarele: volan plastic + comenzi, start-stop, AC, geamuri electrice doar pe fata si unitatea audio care cred ca este standard, jante tabla + capace.

Ma surprinde motorasul. Pt o persoana nepretentioasa care conduce mult in oras, chiar este ceva placut. Silentios, cuplu de jos, 6 trepte, consum sub 1.4tsi-ul meu cu DSG cu aprox 1-1,5l. Ziua in bucuresti consuma 8-9-10 cu start&stop activat, afara la 150km/h are 7,5%. Eu am 7,5% la 130km/h. De oras este excelent, in afara urca lin pana la 130-140km/h dupa care cam gafaie. Trage atat de lin, nici nu spui ca e turbo.

Puntea spate cred ca este semirigida, n-am simtit nimic rau. Chiar sta foarte bine cu tot cu tablele ei. Ce m-a impresionat este comfortul, probabil si datorita masinii personale. Pur si simplu nu simti gropi in ea, un mare plus. Tot la comfort amintesc ca la 150-160km/h mi s-a parut ff silentioasa in interior. Auzeam doar cauciucurile cum vajaie. Farurile halogen bat foarte bine, aparent pe faza scurta mai bine decat bi-xenonul meu.

Aspectul exterior este excelent dupa parerea mea, nu ai cu ce sa intervii sa-l faci sa arate mai bine. Doar sa iti iei FR cu totul.

Interiorul mi s-a parut groaznic la inceput, am simtit nevoia sa dau bobarnace pe toate partile ca la dacie, sa vad cum rezoneaza. Ulterior m-am obisnuit si e ok, este peste logan. Nu-mi place pozitionarea player-ului si dimensiunile display-ului, dar daca ai comenzi pe volan devine acceptabila. In schimb imi place cat de multe stie sa faca si cate informatii afiseaza. O sa ma joc azi mai mult si mai povestim.

Daca mai sunt curiozitati, va ascult

post-16307-0-44534800-1379144221_thumb.j

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un consum excelent. La mers asemanator eu am avut 9%.

 

Am vazut aseara Seat Leon FR 2.0TDI alb si la exterior nu ai ce sa ii reprosezi.

La interior intradevar sunt neajunsuri comparativ cu un Golf.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi dau seama, esti cam hotarat sa iei Leonul. Care ar fi configuratia si motorizarea catre care te-ai orientat?

Configuratia mea e asa:

Optionale:

PM1 Cartografie Europa 0,-

PXX Faruri full LED Lumini de zi cu tehnologie LED Anulare functie Cornering pentru proiectoare de ceata 1.091,20

PDS Pachet asistenta sofer (adica Light assist si Lane Assist, nu stiu de ce nu e trecut in configurator) 328,60

PSS Pachet Comfort Drive Oglinda retrovizoare interioara cu reglaj automat antiorbire Functie aprindere automata a farurilor si Coming Home Senzor de ploaie 120,28

PW5 Pachet Iarna Scaune fata incalzite cu control separat Indicator nivel lichid spalare parbriz Duze incalzite spalare parbriz Sistem spalare faruri 472,44

PG8 Roata de rezerva de dimensiuni reduse 54,56

PNC SEAT Sound System Amplificator cu 6 canale 10 difuzoare Boxa centrala integrata in plansa de bord Difuzor redare sunete inalte in stalpul A Difuzor redare sunete medii in portiere Difuzor redare sunete joase in portierele fata Subwoofer amplasat in portbagaj 274,04

WNE Sistem de navigatie Touch screen capacitiv color cu diagonala de 14.7 cm Radio 2 sloturi card SD, mufa USB, intrare AUX Bluetooth (comanda vocala, audio streaming) 8 difuzoare Cartografie Europa 932,48 (vine la pachet si cu ecranul dintre ceasuri color, nici asta nu scrie)

Total: EUR 21.133,32 pe care sper sa-l iau la 20 fix, poate chiar mai putin... Si sunt sanse mari sa adaug si trapa la configuratie si sa traiesc cu plasticele astea pana apare Golful 8.

Astea pe langa ce are FR-ul 1.4 TSI 122 CP standard: climatronic, comenzi pe volan, tempomat, oglinzi pliabile electric, lumini ambientale pe usi rosii/albe, scaune sport partial piele, jante 17, suspensie sport etc.

Un Golf HL 1.2 TSI R-Line cu Technology, xenon adaptiv, camera, Composition Media, senzor lumina/ploaie si pachet iarna si... cam atat nu e foarte departe pe lista, dar Leon-ul ramane in fata deocamdata...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se va mai ieftini Golful cand vor intra editiile.

Ce ridica mult pretul este pachetul R-line, daca nu ma insel te duce per total la 2000euro (R-line ext+int, jante 17"+ suspensie sport.

 

De ce nu incerci si configurarea unui CL? Din cate vad poti opta acolo doar pt R-line exterior.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu incerci si configurarea unui CL? Din cate vad poti opta acolo doar pt R-line exterior.

 

Lipsesc multe la CL, pachetul Technology printre altele, R-Line interior pe care-l vreau (plafon negru, volan GTI, scaune sport - ceea ce se compenseaza cu posibilitatea de a lua scaunele ergo-Active care au si incalzire), jante, suspensie sport, stopuri etc daca le adaugi si pe astea pretul se apropie destul de mult cat sa nu merite economia.

Un Golf fara R-Line nu mai iau, e prea... fad. Sunt aproape 2.000 de euro dar merita banii aia. Chiar transforma masina acolo unde trebuie. As alege oricand R-Line in loc de ACC, navi, DCC sau alte optionale.

As da Polozaurul pe un FR 1.8tsi DSG

Asteapta sa se lanseze Cupra :)

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave, configuratia e foarte ok, din punctul meu de vedere lipseste doar "Senzori parcare spate EUR    328,60". Nu le-am dus lipsa atata timp cat nu am avut la masina anterioara, insa de cand am Leonul mi se par foarte utili. Foarte posibil sa apara in curand si ACC si DCC pe Leon.

Sunt sigur ca la o masina de peste 21.000 Euro vei obtine mai mult de 1100 Euro discount.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau senzori pentru ca

Am gasit aici un kit de camera pentru el, ceea ce inseamna ca playerele au intrare video, faptul ca iau navigatie sper sa-mi creasca sansele din punctul asta de vedere

Daca nu merge sa montez camera atunci o sa iau un kit de senzori ca asta, cu butonul aferent de Leon evident, care ar trebui sa mearga fara probleme.

Din dotarile noi DCC-ul nu ma intereseaza deloc si doar ACC-ul ce m-ar tenta dar nu cine stie ce. Directia progresiva ma indoiesc ca o sa para optiune pe Leon, tare banuiesc ca o sa fie standard pe Cupra si atat. Daca o sa apara optiunea asta atunci o sa o comand negresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta, masina e aproape perfecta, e bine sa mai ai ceva de bricolat, un retrofit, altfel te-ai plictisi. Directia progresiva nu e "Servodirectie cu asistare variabila in functie de viteza"?

Eu am asa ceva pe Leon, in configurator aparea ca servotronic atunci cand am comandat masina. Nu am vazut sa fi specificat o culoare, te gandesti sa mergi tot pe alb si pe Leon?

Cu camera e bine sa te documentezi inainte, nu exista asa ceva in configurator pentru Leon, e foarte posibil sa nu functioneze.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directia progresiva poti sa o vezi aici (de la 2.10):

Ideea e ca, fata de cea normala la care ai 3.5 rotiri ale volanului dintr-un capat in celalalt, la asta ai 2!

Daca o sa iau masina, care o sa fie rosie, o sa vorbesc cu cei de la Kufatec inainte sa cumpar. Oricum nu-mi place camera aia de la ei de pe site. Pare un model chinezesc care se prinde pe bara sau peste numar si nu vreau asa ceva. Ma intereseaza ce fel de intrai are si apoi vad ce fac cu camera. Daca nu, iau senzori si termin balciul! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad, dotarea asta e standard doar la GTI, iar la celelalte niveluri de echipare nu este disponibila. Nu te astepta sa apara ca dotare standard, nici macar ca optional, pe FR. Daca va aparea, va aparea pe Cupra.

Camera pe care o vand cei de la kufatec e facuta de ampire, cel putin asa scrie pe cea din poza:

 

http://www.kufatec.de/shop/en/seat/leon/leon-5f/complete-set-rearview-low-seat-leon-5f?tab=anleitung

 

Eu n-am gasit la ampire pe site camera asta:

 

http://www.ampire.de/Parking-Solutions/Rear-View-Cameras/vehicle-specific-cameras.htm?shop=ampire_en&SessionId=&a=catalog&t=2901&c=13639&p=13639

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare ma surprinde masinuta asta si mai ales motorasul. Mi se pare extrem de comfortabila si silentioasa. E liniste la 170km/h pe Autobahn unde am reusit sa ii cresc consumul la 9% cu clima pornita si vant din fata. Uleiul era la 112Grade dar scade la 100 si putin la 130km/h. Trage bine pana la 120-130 dupa te rogi de ea. Daca ti se baga unu in fata de pe banda 1, iti ia ceva sa te intorci unde erai. Nu am cartea sa ii citesc recomandarile pt start&stop dar mi se pare groaznic sa ii "rupi gura" si cand intrii la primul semafor sa se opreasca. Cred ca in ritmul asta schimbi 2 motoare in 30k km! Evident, se poate dezactiva (ceea ce am si facut ) si e posibil sa fie recomandare in manual in sensul asta. Nu imi place ca atunci cand deschizi usa, in spatele balamalelor se vede polistirenul care antifoneaza aripa, exact ca la izolatia locuintelor!

Portbagajul mi se pare MARE, comfortul excelent (o sa-i duc dorul). Unde cu Polo merg cu 10km/h pentru ca pur si simplu am impresia ca se rupe in bucati, asta nu reclama nimic. Cand o sa fiu familist cred ca 16" pe table sunt optime. Incep sa apreciez masina simpla care este cinstita si nu cere prea mult! Deja ma vad atras mai ales ca am vazut in Baneasa o Jetta Trendline care prin programul back to school la 13k Euro avea tot ce iti trebuie pe ea, mai putin DSG.

Ps: este superb interiorul de G7 dar ia-ti un FR 1.8 tsi ;)

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSi poate parea ca nu trage daca il compari cu motorul de pe Polo, 1.4 TSI 180 CP pe o masina de putin mai mult decat o tona e cu totul altceva decat 1.2 TSI 105 CP pe o masina de 1.2 tone. Am condus si eu 1.2 TSI 105 CP la test drive si mi s-a parut foarte foarte aproape de 1.4 TSI de pe Leonul meu, s-a dus destul de usor spre 170 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal simt nevoia de 140cp. Mi se pare puterea cea mai echilibrata pe o masina mixta, cu drumuri atat in oras cat si in afara.

"Pasionatii adevarati" ii pot face soft dar nu mi se pare abordarea ideala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!