Jump to content

Fum alb


tuchbr
 Share

Postare recomandată

In primul rand nu am gasit topic cu fum alb (doar fum negru)

 

De cateva zile masina scoate un nor de fum alb in treapta a doua intre aprox. 1300+ si 2000+.

Din ce am observat problema apare numai in treapta a 2-a.

 

Ce verificari as putea face inainte de a-l duce in service ?

Pe VCDS nu am erori.

 

Postez si un scurt clip:

 

 

Eventual o recomandare la un service bun din Mures ?

 

 

Va multumesc!

 

EDIT: este vorba de masina din semnatura.

Modificat de tuchbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum stai cu consumul de ulei? Pare ca turbina pisca pe la ax,cati km are masina? Ai nivelul bun la antigel?Cauze pot fi mai multe,trebuie vazut pe rand traseul de la turbo,verificat daca are joc in ax,consumul de ulei daca este peste 1l la 15k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 151k km.

Nivel antigel ok

Nivel ulei ok.

Dupa aprox 10000km a consumal apr. 0,8l ulei

Modificat de tuchbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un log in mers sa vezi cum sunt parametrii la turbo,injectoare,debimetru (postezi sa-l vada si meseriasii de pe forum)  mai incearca cu alta motorina mai buna,poate a fost mai nasoala.Nu te grabi la service pana nu gasesti buba ca cine stie ce te pun sa schimbi si sa nu fie degeaba.Acum cand bagi talpa tare cam toate dau cu fum ca  de intra turbo in ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. log in mers trebuie sa dau o fuga pana la Cluj, pe autostrada, altundeva nu prea pot merge cu turatie mare in treapa a 4-a, si ma gandesc sa nu se strice ceva si mai tare pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca fumul alb mai este si de la EGR sa-l verifici sa vezi daca este curat,dar vezi ce spune Log-ul.Poti sa faci in a 3-a si scurt a 4-a gasesti un drum mai liber,este in scurt cat bagi piciorul.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR l-am curatat anul trecut, cand am schimbat clapeta de "shut off" (sau cum se numeste) inaintea EGR-ului.

Am o oarecare retinere sa circul asa cu masina, de teama ca va ceda ceva scump (gen EGR, Turbo, etc....) (nu prea ma pricep la masini)

Modificat de tuchbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cade, cade nu ai ce face,doar nu o treci pe dreapta,mergi frumos cu ea,vezi ce da log-ul ,nu te speria ca nu este asa negru dracu,pentru ceva fum.Nu cade asa usor mergi si vezi pe parcurs cum sta treaba.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu masina umblu la Boros in Bardesti si sunt foarte multumit . Poti da o fuga pana la el sa vezi ce spune . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum alb provine si de la lipsa avans,injectoare bulite....

poate ai garnitura ciupita putin,acest aspect poti sa-l verifici daca fumul este dulce,pui palma in spate la fum 2-3 min,accelerezi dupa care atingi cu limba.(daca ai antigel in motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost in service cu ea... evident ca nu mai scotea fum.

Cei din service au spus ca probabil s-a intrerupt ciclul de regenerare a filtrului de particule si de acolo provine fumul.

Daca mai revine ma intorc.

Urmeaza sa fac si un log in mers cu VCDS (probabil la sf. de saptamana), pe care am sa-l postez in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall ma poate ajuta cineva si pe mn ku o informatie , am un golf 4 tdi alh si de vreo doua saptamani imi huruie cand merg cu viteza 1 si 2 la relanti    ast parerile voastre ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tuchbr, chiar sunt curios de ceea ce o sa iasa la diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tuchbr

Ai un fluierat la turatii peste 2500 rpm ?Verifica daca axul turbinei are joc si cat.Vezi si daca ai ulei pe langa elicia turbinei.Nu forta masina la turatii mari ,ca daca problema fumului e de acolo,se rupe axul sau o sa atinga eliciile de carcase si....carcasele nu sunt piese de schimb.Fumul alb dauneaza grav si DPF-ului daca exista.


Nu iti trebuie autobanda pt log in mers.Iti trebuie 1 km liber ,si se vad destule daca faci doar in trapta a3a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE in treapta a 3-a am facut azi 2 loguri.

Cum verific axul turbinei ? (se ajunge acolo cu mana?)

2loguri.zip 

Modificat de tuchbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate furtunul care vine de la fitru de aer si intra in partea de aluminiu a turbinei. Cu o oglinda poti vedea elicia si daca este ulei in exces.Cu degetul misti de axul din mijlocul eliciei ,care ar trebuii sa aiba foarte putin joc sau deloc.


Ti-am aranjat LOG-urile.Poate iti mai da cineva o parere.

Dupa mine ,debitmetru e putin prafuit dar isi face treaba..Verifica futunasele de vacuum dintre actuator ,N75 si restul.  Uzura lagarelor turbinei nu iese la diagnoza.Verifica ce ti-am spus mai sus.

LOG-01-003-010-011_Treapta3.xls

LOG-01-003-010-011_Treapta3_adouaincercare.xls

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Salutare, ce motor ai pe masina?? e cu DPF???? Daca da atunci asta poate fi cauza.....si la mine face la fel daca circul o perioada mai mult prin oras (drumuri scurte) si isi incepe filtrul regenerarea, dar nu se finalizeaza, atunci la urmatoarea pornire scoate un pic de fum alb daca o calc un pic mai tare in a 2-a si a 3-a. Dupa ce se termina procesul de regenerare nu mai scoate deloc. Daca ai VCDS verifica gradul de incarcare al filtrului si cand a fost ultima regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , e cu DPF.

Unde se verifica gradul de incarcare si ultima regenerare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gradul de incarcare il vezi pe Engine, Meas. Blocks - group 075. Despre regenerari vezi pe unul din grupurile 067-073

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe group 075 cred ca am altceva, chiar si pe 067-073 , sau eu nu stiu sa le interpretez :(

 

7ste.jpg

 

 

Am gasit insa ceva referitor la PDF la group 101 , 105, 106 si 108

 

7w9e.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

67, 68 nu apare nimic.

Cu referire la DPF am gasit doar ce am postat mai inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Grupurile 67-75 cred ca sunt pentru motoarele 1.9 TDI(cel putin asa e la mine). Ce ai tu acolo par a fi campurile potrivite. Conform grupului 106 ultima regenerare a fost acu 40 km, DAR in grupul 108/1 ai "Oil ash Volume" 78ml, nu stiu de ce este in "ml" fiindca pentru motorul meu valoarea este "Ash Mass" si nu trebuie sa depaseasca 60g, atunci DPF-ul este infundat si nu se mai poate regenera automat. Iar in campul 105/2 ai "Requested Regenerations - 3.0" . Posibil label-ul care-l ai sa nu fie tradus/facut bine, din cate stiu exista un camp care afiseaza valoarea "regenerarilor fortate" si nu trebuie sa depaseasca "4".

Ce cod motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PD valoarea e in grame.Cred ca e CR. La 108 are 78ml din 175ml  cantitatea maxima data de producator.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!