Jump to content

Masina mea? Onesta si loiala


Mishutz

Postare recomandată

Am schimbat azi macaraua. Sa vedem cat tine. La cea veche de 6 luni ii sarise sufa de la roata actionata de motor si s-a tocit cantul rotii pe exterior. N-am mai tinut-o si am pus-o pe asta noua, AIC.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mishutz

    49

  • mad_kat

    4

  • Muale

    3

  • bgd_b92

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna seara.

De cateva luni am cumparat un Vw passat B5.5 cu motorul de 2.0 TDI din 2005.

 

Am cateva intrebari, daca imi puteti raspunde.

 

Am completat de curand aditiv pentru DPF, pt ca imi aparea semnul de la bujie intermitent.(de cand am completat totul este ok)

 

Insa sunt curios, la mine de aproximativ 3000 km, nu a dat nici un semn ca isi face regenerare filtru de particule. (adica nici un bec care sa indice asta in bord) Este normal asa? Nici la pornire nu se aprinde cand pund contactul martorul pt DPF. Sa fie o problema?

 

Am vazut ca a-ti facut resoftare. Dupa resoftare, a crescut consumul sau a scazut?

 

Si cu privire la DPF off, asta nu afecteaza cu nimic turbina sau alte componente ale motorului, ori consumul?

 

Multumesc mult, si imi cer iertare pt deranj.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Masina mea a ajuns la adolescenta si isi face de cap. Dupa ce am reparat broasca usii spate stanga, la nici cateva ore distanta a inceput si switchul usii fata dreapta sa faca figuri :D

Nu ai cum sa te plictisesti cand ai VW, mai ales unul care a fost pe mana unui pietar. Vad ca dupa 3k de km nu mi-a consumat ulei deloc, vad spre 7k de km cum o sa stea nivelul.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Sa mai dam cu subsemnatul pe aici, ca prea s-a asternut praful. Urmeaza schimbul de ulei si filtre, plus o conducta de la clima, deoarece s-a ros materialul acela panzat, frecandu-se de ceva suport, vibratii, etc.

Am pus si folie pe faruri, deoarece se matuiau la 1-2 luni dupa polish si o luam de la capat. Am mai umblat putin si la capitolul muzica, montand un al doilea amplificator si un subwoofer Pioneer de 10", in incinta inchisa, tocmai pentru a nu ocupa spatiul portbagajului. Drumuri line va urez!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Mersi! Prefer sa stiu ca o pot folosi la orice ora, cu toate ca bag bani in ea. Mai nou, am facut upgrade la difuzoare. Fuck Blaupunkt! Mare diferenta, mon cher!

A picat switchul de la frana, singurul pe stoc fiind unul facut in Spania, sa-l vedem cat rezista :D

@clau31, cu diagnoza o sa ii dai de cap, asa vezi gradul de umplere si cand a facut ultima regenerare. Fara diagnoza, cand ai la relanti 1000 rpm, nu 800, iar in mers cand simti ca nu are putere ca de obicei. A scazut consumul, nu afecteaza nimic. Am cam 70k km de cand l-am scos si nu am probleme.

Link către comentariu

Mi-am facut un obicei ca, in vara, sa schimb cate un brat sau doua, dupa nevoi. Urmeazaun brat de sus, cel dinspre far si bieletele antiruliu. Ne pregatim de un drum mai lung si e pacat sa ne cloncane in cap. Numai bine!

Link către comentariu
  • 2 months later...

Dupa 10 ani si ~340k km, din care 100k km facuti cu stage 1, volant mea a cedat, luat dupa ea si ambreiajul :D

Traiasca LUK, ma declar multumit de piesele facute de ei. Transplantul era oricum in plan, dar mai pe iarna. Happy-happy joy-joy :D

Modificat de Mishutz
Link către comentariu

Stai sa inteleg. Deci tu la 340k km aveai ambreiajul original al masinii? Esti sigur? Ca "e multi" :)

Link către comentariu

Siiiigur! Nu ma laud ca nu am cu ce si de ce :)

Schimbat si cilindrul receptor ce a picat in probele de a 2a zi :)))

Link către comentariu

Au disparut vibratiile, tremuratul la relanti, trepidatiile la plecarea de pe loc si bataile volantei. Smecherie!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Facut revizia cu Valvoline, Knecht si am schimbat bratul stergatorului stanga + sticla oglinzii drepte pentru ca se incalzea greu.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Schimbat intinzatorul de la accesorii. A tocit si cureaua. Era muci! Pus curea Conti si intinzator Ina. A tinut cam 40k km..

P.s. intinzatorul vechi era Flennor. Fugiti de marca asta!

Link către comentariu

Frumos Passatul! Ai si grija de el din cate vad. Ceva upgrades pe viitor?  :) 

 

Multi km buni in continuare fara incidente! 

Link către comentariu

Da, debitmetru nou, faruri noi si interior piele neagra. Interiorul meu e cam anost. Asta ma tenteaza cel mai mult. Farurile actuale sunt polisate, dar nu sunt multumit. Xenon is the way to do it!

Volan in 3, poate un stage 2..

Link către comentariu

Interiorul merita. Cred ca se potriveste si de Superb. Zic asta deoarece gasesti o gramada de modele Elegance in dezmembrari cu scaune electrice si incalzite + bancheta incalzita si merita. Si daca nu gasesti cu starea pielii in conditie foarte buna, un detailing interior la cineva priceput si va arata aproape ca nou.

 

Despre faruri nu stiu ce zic.. Noi si cele pe halogen costa o gramada de bani, dapai cele cu xenon.. + ca la cele cu xenon mai ai nevoie de senzorii de xenon, calculator xenon, etc. Si costa foarte mult.Multi bani si bataie de cap pe scurt. Cel mai bine, te duci la cineva sa iti curete lupa. (pt. asta trebuie data sticla de la far jos) + schimbat xenonul in cazul in care nu te multumeste lumina oferita. Am vazut cateva lucrari de genu si sunt ceva diferente before/after. Eu zic ca asta e cea mai buna solutie.

 

Stage 2 ma tenteaza si pe mine. :)

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Masina e chioara. Degeaba trage si fuge, dar nu vezi pe unde mergi. Farurile le voi schimba cu siguranta. Sunt cam 1000 lei / perechea. Stage 2 l-am bifat deja :)

Link către comentariu
  • 3 months later...

Dat km inainte sau la loc, cum vreti sa ii ziceti, plus revizia de rigoare, dar si discuri fata + placute. Masina merge bine, fara reprosuri.

2016-04-08 08.24.45.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!