Jump to content

Masina mea? Onesta si loiala


Mishutz

Postare recomandată

Mai, nu am idee. cu VCDS-ul am verificat unghiul. Era ultima casuta din dreapta, cum te uitai la canalul ala, 13 parca. Primele casute se modificau in timp ce motorul mergea, iar syncro angle ramanea nemodificat. Banuiesc ca ala trebuie dat spre 0 sau spre o valoare cu care se impaca cel mai bine masina.

Era de -3.6 dupa schimbarea distributiei, consum relanti de 0.5-0.6, apoi am zis ca sa fiu mai cu motz si sa-l dau pe 0, iar azi am avut media de 8-9%, fata de 6.5-7% cat aveam inainte. O sa-l dau la loc peste o saptamana si o sa vad cum o sa fie cu el setat pe -3.

Link către comentariu
  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mishutz

    49

  • mad_kat

    4

  • Muale

    3

  • bgd_b92

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu ajutorul unui coleg din Calarasi am verificat unghiul de la axa cu came si e 0.0

Asa moare :D Alte probleme nu am, cea mai mare valoare pe injectoare e de 0.47, pe numarul 3 sau 4, celelalte fiind mai mici, de 0.12

O sa mai continui cu un ulei 2T sau o sa bag o cura de megasel, poate scad valoarea aia de 0.47

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am schimbat broasca usii dreapta fata cu ajutorul colegului Kelu, deja am 2000 de km cu noua distributie, schimbat becurile pe faza scurta cu unele mai bune. Consumul pe "2" a ramas la 7% in cap si nu cred c-o sa mai scada.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am mai adaugat 1500 km, extraurban, masina mi-a luat la dus un 6.8% cu mers intre 90 si 140 km/h, iar la intors mi-a luat un 6.1%, mers cu 70 si 120, dar mult mai aglomerat. Masina se comporta foarte bine cu avansul pe 0 fata de -2,6. Acum sunt in cautare de jante pentru vara, s-o fac si eu mai aratoasa :)

Link către comentariu
  • 1 month later...

Azi am comandat un amortizor de haion deoarece am vazut ca tija lui nu mai e lustruita si lucioasa, semn ca e pe duca, stopul pe stanga deoarece e crapat, bucsele fata de sus pe Lemforder si un filtru de clima. Vineri avem ce face :D

Link către comentariu

Am schimbat ambele stopuri, ca arata rau cu unul nou si unul vechi, haionul se ridica repede acum, iar partea cea mai ok e ca am scapat de zgomotele facute de masina cand treceam peste denivelarile din asfalt, exact cum sunt cele facute vara de tiruri in asfaltul moale. Acum e liniste in masina. Urmeaza jantele pe 16" sa urce pe masina, fiind niste Road America duse la revopsit si incaltat. Am ales 215/55/R16, Passatul fiind o masina mare, nu jucarie.

Link către comentariu

Le-ai pus pe Fundeni la autosoft? :)

 

arata parca altfel decat cand am vazut masina in iarna :)

Link către comentariu

Nu, le-am pus la o reprezentanta Dacia, in Pitesti :D

De acolo am cumparat prima Dacia pick-up acum multi ani si am ramas prieteni cu domnul director de acolo. Acolo le-am si vopsit. Nu au iesit impecabile, dar sunt multumit de rezultat. Jantele + vopsit au fost 850 RON. Ce poti cere mai mult, nu?

Multumesc pentru felicitari! Tocmai ce i-am dat jos si aparatorile alea de noroi, ca erau prinse in TN-uri de rigips ( deh, asa gandea fostul proprietar ca e bine ).

P.s. Daca le vrea cineva, le pun la posta. Sunt cele de pe masina, din poza, murdare Nu sunt originale, dar se pupa cu Passatul, poate si cu Golf, Bora, etc.

post-94030-0-13933300-1403120676_thumb.j

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Urcam topicul prin a spune ca saptamana viitoare schimb iar amortizoarele. Schimbam Bilstein cu Kayaba si Optimal ( pe spate ) cu Kayaba. Flansele de la amortizoare le punem Lemforder. Nu credeam ca pot crapa amortizoarele in 1 an, da-le-n mama lor de piese, ca tare slabe sunt. Revin cu impresii dupa montarea celor noi.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Schimbat toate amortizoarele cu kayaba, flanse fata kayaba, bucse spate kayaba si protectii praf, bucsele din spatele rotii cu unele lemforder, ulei valvoline 5w40 durablend, filtre knecht.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu

Revin cu update: n-am avut masina asa placuta la condus de cand am cumparat-o, nici macar dupa schimbul trecut de amortizoare. E ferma, dar si liniste totala in acelasi timp. Sper sa reziste macar 2-3 ani investitia facuta.

Link către comentariu

Cat te-a costat toata distractia ? puteai incerca si varianta cu bucse de poliuretan  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Undeva la 2500 de lei. Pe langa ce am scris mai sus mai s-a schimbat si un brat de sus, tot Lemforder.

Link către comentariu

Wow, ma asteptam la un 3-4000 lei ; oricum, mai mult ca sigur nu are cum sa nu te tina macar 150.000 km sau nr aferenti de ani in care faci acesti km..

Link către comentariu

Importatorii Kayaba mi-au zis un 2 sau 4 ani (aici nu mai tin minte eu) si 80k km ( aici sigur-sigur), ca si garantie. Tind sa nu ii cred ca dau garantie atat de extinsa, dar macar un 50k km de mers ok sa tina. Monroe se lauda cu 25k km pe unele cutii de amortizoare, deci nu ar fi greu sa tina niste Kayaba un 50k km.

Link către comentariu

Vopsit azi capota din cauza pietrelor de pe autostrada. A iesit bine!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am pregatit masina pt concediu: schimbat furtun spre calorifer, uleiul si filtrul de ulei, cumparat extinctor, vesta si trusa medicala pt a fi in termen cu ele. Astept niste becuri noi pe maine, urmand si un polish la faruri pt a vedea ceva noaptea. Drumuri bune!

Link către comentariu

Pus astazi noile Narva, plus un polish pe faruri, ca iar mergeam cu 2 lumanari galbene.

post-94030-14093350520386_thumb.jpgpost-94030-14093350725043_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am reusit performanta de a scoate un 5.8% prin Bulgaria, ca apoi sa-i "stric" in Grecia, ajungand la 7.0% :D

Totul se prezinta ok, masina merge bine ( n-o laud ca poate mi se strica :)) )

Inainte de plecarea in Grecia am schimbat unul din furtunele care duc la calorifer, din cauza unui oring banal. Deh, asta-i viata!

Am pus Narva Range Power White pe faza scurta, urmand sa imi vina si un set de Narva Range Power Blue+ si sa fac rocada, doar ca sa vad ce diferenta e intre ele.

Asta white sunt foarte ok noaptea, au lumina alba la aceeasi wati ca si cele standard, nearzand lupa farului sau ochii celorlalti, astfel ca nu deranjez deloc cu ele. 

Am pus si un Valvoline Durablend 5W-40, care a venit cam la pret de Castrol, undeva la 160 lei pentru 5L

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am schimbat sticla oglinzii de la sofer. Pus una facuta de ALKAR, luata dupa VIN-ul masinii. Cea veche s-a desprins aproape de tot de suportul din plastic, suport ce se si onduleaza aiurea dupa ceva vreme. Urmeaza pregatirile de iarna :)

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Urmeaza sa schimb macaraua stanga fata, dupa numai 6 luni de zile. Decedata era una VAG GROUP si ce voi pune este una AIC, made in Hamburg, Germany. Daca tot surubarim, urmeaza un nou schimb de ulei, tot DuraBlend Diesel 5w-40, plus Knecht la toate filtrele. Numai bine!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!