Jump to content

Fum albastru la pornire


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Deschid acest topic pentru drgn.codrut, el nu poate deschide un topic nou, fiind membru nou.

 

Passat an 2006, 1.9 TDI motor bkc. 170.000 reali, consum ulei 90ml la 1000km. Dimineata la pornire scoate un fum albastrui inchis. In restul zilei chiar daca e apa la 90gr scoate fum negru doar cand pornesc, asa o gura buna. Alteori nu scoate mai deloc. Ce am facut. Prima data am pus-o pe un test. Tot ok. Injectoare in parametrii, turbo la fel. O eroare a aparut inreg la debitmetrul de aer. Atat. Ce am facut dupa. Am curatat debitmetrul, tubulatura de admisie intercooler si egr-ul, acesta fiind destul de imbacsit. La fel. Nu sunt mecanic, dar am un prieten mecanic le-a facut. Am gasit un tub gros chiar de sub radiator iesit si tragea aer fals. Ce mi-au spus alti mecanici ca are:
1. Semeringuri de sub supape
2. Sa ii dau ulei 10w40 nu 5w
3. Axul de turbo are joc si scapa ulei
4. Sa curat evacuarea de dupa turbo si geometria reglabila a acestuia. E depusa calamina
5. Altii sa-i dau pace asa
Masina o am de 8 luni si e cunoscuta de la nastere. A fost masina de oras si nu prea intretinuta a fost schimbat in garantie egr. Atat. Trage, nu scoate fum la drum, ci doar atat la pornire si cand o duc la 4000 asa scurt pe loc, o secunda. Poate ca imi dati voi o idee ca nu stiu cu ce sa incep sau ce sa fac. Va multumesc pentru intelegere.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu faci nimic,las-o asa ca e ok. Aaaa, si era sa uit: NICIODATA n-o mai tura la 4000 dupa pornire. nici asa scurt, nici lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema: la pornire scoate un fum, dar nu negru. Fumul acesta il scotea si inainte, dar doar iarna.

In mers nu stiu daca scoate fum.

Legat de turatie: ajung la 4000 doar cand este in mers si la viteza mare.

 

Zilele acestea ma duc cu ea la un control sa vedem de la ce este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna,

 

de 2 zile in mers la turatii mai mari gen treapta 3, 2500 rpm, scoate fum gri/albastru/alb si la fel in treapta 4 turatii spre 3000rpm la fel. Cand opresc la semafor si coboara tratiile incepe sa trepideze putin. Inca nu am observat sa manace ulei. Saptamana trecuta am facut test si nu dadea nimic, si log in mers am facut si nici acolo nu a iesit nimic. Nu a apartu nimic in bord. Ce pareri aveti? O fi ax cu came? sau ce anume?

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut
Am o problema cu un Passat din 2007 2.0 TDI 4 motion, cod motor BKP , 195 mii km
Am cautat pe diferite forumuri dar nu am gasit nimic asemanator si m am gandit sa scriu aici poate are cineva o sugestie salvatoare.

Cand pornesc masina dupa ce stationeaza minim 6 ore, se tureaza usor, se tureaza scade se tureaza iar scade si tremura de parca ar da sa se opreasca motorul si ca sa compenseze, creste usor turatia, iar in tot acest timp scoate fum albastru.
Dupa ce face asa timp de 1 min apoi totul merge perfect, iar daca o opresc timp de 2-3 ore si o pornesc nu apare acesta problema.
Acest fenomen se manifesta indiferent daca este frig sau cald afara.

Aceasta problema a aparut dupa ce am schimbat chiulasa si galeria de admisie. Am mai pus garnitura noua la chiulasa, garnitura noua la debitmetru de aer, garnitura noua la galeria de admisie si am mai schimbat si oringurile la injectoare. Cand au fost montate la loc toate componentele, au fost curatate bine (egr , turbina si altele)

Mentionez ca am facut o diagnoza la reprezentanta, dar ei ridica din umeri, zic ca este posibil sa fie de la galeria de admisie ca am pus de aluminiu si cea veche era de plastic si mi au recomandat sa pun galerie de plastic, dar mecanicul care a pus aceasta galerie de aluminiu zice ca a mai montat si nu au fost probleme, plus ca e normal sa fie mai buna cea de aluminiu in loc de cea din plastic, plus ca erau identice cea veche de plastic cu cea noua de aluminiu.
Mentionez ca pe tester totul este in parametrii si nu apare nicio eroare.

Apreciez orice sugestie si am sa scriu aici toate incercarile si schimbarile pe care le mai fac.

Am sa incerc sa incarc si un filmulet.

Stima.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Lipit la topic existent.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filmul pune-l intai pe you-tube si apoi pune link-ul aici ca altfel nu merge .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://youtu.be/TgPX8W5XzJQ

Mentionez ca masina nu mai era pornita de 12 ore si nu tineam apasata nicio pedala.

Modificat de velas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial am vrut sa zic ca poate asta era cauza -12 ore de functionare, dar in filmulet apa e sub 50 de grade, deci motorul rece.

Fa un log in mers, in primul rand, apoi o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la reprezentanta si au facut tot felul de teste si la pornirea la rece si in mers si la sfarsit au ridicat din umeri au zis ca totul este in parametrii si mi au recomandat un update de soft si sa pun galerie de admisie de plastic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi problema o am si eu..la fel face cand o pornesc motorul fiind rece...am puso pe tester nu da nici o,eroare...nu pot sa mi dau seama ce are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus ulei peste maxim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. uleiul nu este peste maxim.

cand am schimbat ce am scris mai sus, am pus ulei nou si am schimbat si filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi mai da cateodata cu fum albastrui la pornire dar de fiecare data se intampla cand completez cu ulei...cred ca am pus putin mai mult decat trebuia. Eu puneam pana unde se facea curba aia pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine scoate fumul albastru la fiecare pornire cand fluctueaza turatia ca in video, adica dupa ce masina este oprita mai mult de 6 ore..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Si eu am avut aceasta problema. Dimineata, la rece, scotea fum. Un nor de fum. In rest nicio problema: tester ok, nu fum in mers etc. Singura problema pe care o aveam cu masina era bateria (bateria originala) pe care trebuia sa o schimb dar tot am aminat asteptind sa vina frigul. Am schimbat bateria acum 3 zile si am avut aceasta surpiza placuta: gata cu fumul la pornire. Am mai vorbit cu niste mecanici si au dat din umeri. Voi monitoriza situatia sa vedem daca chiar asta a fost solutia.

Modificat de omatei01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fumul albastru este ca papa masina ulei. fumul negru  consum mare.. daca a ti citit legislatia cand  ati facut  ore la scoala de soferi a ti invatat! o zi buna!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna seara va rog sa ma ajutati cu problema mea un passat B6 2.0tdi 170 cai cod motor BMR scoate fum pana se incalzeste apa la 90 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare,

Am si eu o problema cu un Passat 2006, 2.0TDI, cod BKP, 200mii km.

La prima pornire, dimineata sau dupa ce stationeaza mai mult de 4-5 ore, scoate fum albastru (uneori mai mult, alte ori mai putin) si un sunet ciudat. Am pus un video pentru mai multe detalii.

Injectoarele au fost schimbate acum 30mii km si nu au corectii la pornire (mi le-a verificat cineva cu VCDS), turbina a fost data jos asta primavara (aprox 13mii km) si i-am curatat geaometria variabila. Ulei mananca, sa zicem, aprox 1.5- 2 L la 10-12 mii km (folosesc Castrol edge 5W30 si filtru Mann)

Ce as putea sa fac, sau unde sa merg, sa elimin fumul albastru de la pornire? Uneori scoate mai mult ca in video!

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velas pentru problema ta recomand un mecanic bun care stie sa iti regleze avansul pe axele cu came.Si eu am patit la fel dupa ce am aduso din germania si am facut distributia dupa care am fost la cineva care stia cu ce se manca vw si mi-a reglat avansul pe axe cum trebuie si toate valorile.Acuma nu mai scoate de loc atunci imi scotea unpic la pornire dimineata acuma este fara gram de fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. As dorii un sfat de la cunoscatori rog frumos. Bkp motor, ulei 5w40 edge schimbat de doua luni, nu papa exagerat, pornit bine pana azi dimineata cand a dat doua rateuri si fum albastru pe evacuare de a umplut strada. Erori nu exista. Ce am observat eu, pana acum are o ezitare dimineata la prima pornire in sens ca nu ridica imediat dupa pornire turatia la 1000 rpm sau 1100 rpm. Ramane o fractiune de secunda dupa pornire undeva la 800 rpm dupa aia  creste la 1000. Un fel de balbaiala pe care o are doar la pornirea la rece. Acum doua saptamani am fost la itp si au forjat-o baietii cica sa iese noxele, iar dupa chestia asta a pornit surprinzator fara balbaiala pana azi dimineata cand a dat si rateuri. Sa fie vreo chestie cu forja sau mi se pare mie? Ce ar putea avea? 

Multumesc frumos pentru pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus testul si toate ok pe ea nici o modificare.In general la bkp multe probleme vin de pe avansurile de pe axe daca nu sunt pe parametri nu le place de loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/27/2016 at 9:25 PM, giji said:

Buna seara. As dorii un sfat de la cunoscatori rog frumos. Bkp motor, ulei 5w40 edge schimbat de doua luni, nu papa exagerat, pornit bine pana azi dimineata cand a dat doua rateuri si fum albastru pe evacuare de a umplut strada. Erori nu exista. Ce am observat eu, pana acum are o ezitare dimineata la prima pornire in sens ca nu ridica imediat dupa pornire turatia la 1000 rpm sau 1100 rpm. Ramane o fractiune de secunda dupa pornire undeva la 800 rpm dupa aia  creste la 1000. Un fel de balbaiala pe care o are doar la pornirea la rece. Acum doua saptamani am fost la itp si au forjat-o baietii cica sa iese noxele, iar dupa chestia asta a pornit surprinzator fara balbaiala pana azi dimineata cand a dat si rateuri. Sa fie vreo chestie cu forja sau mi se pare mie? Ce ar putea avea? 

Multumesc frumos pentru pareri.

pai daca te uiti in video si a mea face la fel, porneste la 800 si dupa 1-2 seculde trece la 1000-1100 scotand si fum albestru la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce au bujiile cu mers balbait si nu nu se tureaza la 1100 ture la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt ok. Interesant e ca la cald nu face, sau la prima pornire dimineata daca sunt peste 10 grade tot la fel nu face.  Erori nu am nici macar una. Se comporta ca si cum nu ar avea aer sau admisia ar fi blocata. Daca o ciup un pic acceleratia imediat ce o pornesc adica  pana la 1100 rpm nu face deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!