Jump to content

turometrul golf 2


Ralph Mandl
 Share

Postare recomandată

salut, revin cu o problema. cum as putea face sa mearga turometrul, precizez ca am bordul de golf 2. motorul este 2.0 8v de golf 3 cod motor 2E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

idem aceeasi problema o am si eu, pe langa multe altele care sunt pe langa!

daca pot aduce aici o completare, nu imi indica pe ceasurile de mk2 temp apa! am ce2 pe masina si motorul anterior era 1.3 carburatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa las ineriorul complet de golf 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu ce adaptare ai putea face atat timp cat ECU este de golf 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am ecu de mk3 (2.0 8v) si ceasurile oem de mk2 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ai facut sa mearga turometrul pe ceasurile de mk2 ? Presupun ca instalatia electrica ce o aveai pe mk2 era CE2. Bobina de inductie care o ai la motorul 2E este aia patratoasa cu mufa in 3 fire?

Din ce am mai gasit pe net am inteles ca se poate lua semnal din ECU de la un pin (nu stiu care) si cu el de mers in mufa de la ceasuri.

 

La tine benny cum functioneaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti,nu potdeschide un nou topic asa ca am sa intreb aici? Pot pune ceasuri de b3 pe jetta 2? Masina are ce1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva cu un raspuns in cunostiinta de cauza pentru problema turometrului cu ceasurile de mk2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti,nu potdeschide un nou topic asa ca am sa intreb aici? Pot pune ceasuri de b3 pe jetta 2? Masina are ce1.

 

nu prea ai cum. ceasurile de passat b3 sunt ce2 + ca oricum au o problema cu apa si rezervorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Turometrul poate fi functional pe un motor de g3 SI PE CEASURILE DE GOLF 2 SI DE GOLF 3, difera de unde ia semnalul, la golf 2 ia semnal din pinul 7 de la aprindere, si la g3 ia semnal din firul din mijloc de pe mufa care intra in bobina, dar, chestia asta se poate identifica foarte usor cu ajutorul www,a2resource.com, unde aveti ambele scheme ale celor doua instalatii electrice....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E valabil si pentru bobina aia patrata cu 3 fire? 

Din tabelele de pe a2resource, sa inteleg ca am de tras semnal din pinul din mijloc al bobinei de inductie, in tabloul cu sigurante, pe pozitia: 

U1/06 Gauge Cluster Tachometer Ignition Coil Pin 1 Green
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semnal se poate lua de pe borna W a alternatorului dar daca din fabrica ceasurilel au primit semnal din alta parte  (ECU, bobina) acestea vor fi decalate.

Recent am modificat un audi butoias care initial a fost benzinar si sa montat 1.6td. Semnal am luat de la alternator dar turometrul statea la 2000 rotatii. Ambalat maxim sarea acul peste cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rod un moderator sa stearga prostia asta de sfat.

Mai sus se vorbeste de CEASURI DE BENZINA, SI SA TREZIT UNUN CU FATA LA CEARSAF SA VORBEASCA DE DIESEL.

Ei vorbesc de trecere de la BENZINAR DE GOLF 2 LA BENZINAR DE GOLF 3, si la unii nu au rezolvat problema cu turometrul.

Calin ori dai un sfat necesar celor mai sus, ori abtine-te.

 

IN TARA ASTA IN FIECARE ZI SE MAI NASTE UN PROFESOR.

 

Si da, rrazvanu de acolo se ia semnalul, asa cum ai gasit si in schema.

Trage ur si simplu un fir si verifica, si dupa aia, inchizi instalatia cu varnish si ce-ti mai trebuie...

Tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usurel, sa nu-ti plezneasca vreo vena, ceva. 

Nu esti primul, si se pare ca nici ultimul CARE-SI DA CU PAREREA. 

Nu m-am suparat pe tine, nu am nimic cu tine, dar, cand nu stii sigur ceva, nu mai da cu presupusul.

Multi din cei care intreba aici, au cunostinte minime de mecanica, si inca sunt la starea de invatare.

Daca fiecare vine cu o idee, sau cu o parere, care nici nu e adevarata, userii care nu prea stiu, vor trage concluzii gresite.

 

Revin, NU AM NIMIC CU NIMENI, si cand am postat la aria asta, am postat NUMAI CAND AM STIUT CAM CE SI CUM DIN PROBLEMELE LOR, si , nu ma laud, dar mi-au trecut "CATEVA" prin mana, si la desfacut, si la mecanica.

 

 

 

ONTOPIC : razzvanu, asteptam un update, cu ce ai facut sau ce ai verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine ma apuc de treaba pt turometru. revin cu feedback

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am probat metoda de mai sus, dar nu functioneaza, este legat semnal din bobina, trece prin ecu, prin tablou, ajunge semnalul in mufa de la ceasuri la pinul 10 cred, masurat cu aparatul, apare variatie dupa turatie, dar ceasul nu indica nimic.

 

Deci variata pica. Alte variante care ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceasi problema cu instalatia electrica de vw passat b4 si ceasurile de vw golf mk2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Are cineva alta ideea de a face turometrul de pe ceasurile de mk2 sa functioneze la un swapt de motor 2.0 de mk3?

Am probat ceasuri de mk3 si functioneaza, am bagat doar mufa in ele si indica pe cele de mk3.

 

Ce pot face in afara de a monta ceasuri de mk3 ?

Nu prea ma incanta ideea de a monta ceas suplimentar pentru turometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer ti-am explicat cum sa le faci pe cele de g3 sa functioneze si sa arate bine pe g2. nu stiu cat de mult o sa trebuiasca sa muncesti ca sa le faci pe cele de g2 sa functioneze corect. ar mai fi o idee sa iti pui injectia de pe un 1.8 pb de golf mk2 gti 8v si atunci sigur o sa iti mearga tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu ar fi foarte mult de munca pt a pune cele de mk3, doar ca nu vreau sa schimb linia originala, plus ca la cele de mk3 ramane un loc in colturi care se vede cam urat. Chiar nimeni nu are idee ce trebuie facut sa mearga ceasurile de mk2¿. Semnal pe mufa este, si probat pe ceas de mk3 merge ok.

Nu e nimeni prin zona cu ceasuri de mk2 benzin sa le fac o proba? Poate au murit ale mele sau s-a prajit ceva de nu merge turometrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P

Modificat de strumf11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stie cineva unde trebuie sa duc firul cu W de la alternator la ceasurile de diesel mk2 ca sa primesc semnal la turometru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut!
Nu stiu daca se incadreaza chiar aici problema mea dar incerc sa va cer ajutorul.Am cumparat un Corrado din 93 , motor 2.0 136 de cai si nu ii merge turometrul.Are bordul cu MFA daca are vreo importanta.Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi de unde anume sa incep verificarile ?

Multumesc!

 

EDIT : Am uitat sa mentionez ca in MFA imi arata tot in afara de consumul mediu care este mereu 0 :)

Modificat de andrei.toledo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!