Jump to content

Seat Leon Cupra 5F


corad0
 Share

Postare recomandată

Si care e rostul postarii tale? Skoda si Seat fac partea din VAG asa ca mi-am permis sa botez suspensiile ca fiind VW :)

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de jantele 19" oem puse pe masini care trebuie mai degraba sa alerge decat sa mearga incet.

Talonul anvelopei de 35 plus greutatea impresionanta a jentii strica tocmai din farmecul acelei masini. Vrei o asemenea masina ca sa poti sa mergi, sa-i auzi motorul, sa simti acceleratia, nu sa stai cu ochii pe sosea la fiecare groapa, la fiecare hop. De acord ca arata wow, dar principalul scop al masinii este altul. 

 

Suspensia sport oem isi arata limitarile la jante mari, insa chiar o suspensie aftermarket nu va da randament maxim pt ca talonul anvelopei este prea mic si nu lucreaza bine cu suspensia.

 

Pana si un 1.2,1.4 sau tdi poate sa isi puna jante 19" si un bodykit. E strict parerea mea ca astfel de masini se cumpara strict pe senzatiile oferite la volan, pe comportamentul lor rutier nu pt cum arata. Cum bine s-a zis, diferentele fata de FR sunt mici pentru ca nu asta e important.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut 19" insa 18" am avut si sunt ok.

In general pentru masinile sport jantele OEM sunt de la producatori consacrati si nu sunt grele deloc :) chiar mai usoare in unele cazuri decat cele pe 17-18 :)

Cred ca e cel mai mic inconvenient asta cu 19". Se cumpara un set pe 18" si gata. Din banii care raman din diferenta GTI-CUPRA se pot cumpara jante noi si mai ramande si de-o ciorba :))

 

Cine o sa ia Cupra nu o sa fie deranjat ca o sa il scuture masina mai mult decat intr-un 1.9TDI cu pachet de drumuri grele :))

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Deci mai bine o Cupra sau un GTI PP (chiar si fara Stg 1) decat un R? La final mentioneaza ca R a fost batut si de GTI PP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca da, chiar daca si Cupra e scump, R-ul este intr-o alta liga ca si pret. Cand dai 40.000 euro pe un hothatch te astepti la ceva mai special, iar eu unul nu vad ce are R-ul asa special incat sa justifice diferenta de pret fata de GTI PP

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe circuit uscat și-o iau și STI și EVO. Le-aș da pe un FWD car? Niciodată. Pentru că eu nu merg pe un circuit uscat.

Oricum mi se pare foarte interesantă Cupra asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cupra e mai potrivita daca vrei o masina de weekend, de circuit sau de buget mai restrans. Asta atata timp cat circuitul nu e de mare viteza, caci altfel o sa cam tremuri de frica intr-o masina FWD.

R-ul e un supercar de strada, undeva pe la nivelul 2007-2008.

In viata reala la >150km/h un 4x4 chiar si semi permanent e mai util/ sigur. In viata reala iarna cu zapada vine in fiecare an.

In viata reala conteaza mult mai mult acceleratiile decat o agilitate usor mai buna in curbe s.a.m.d..

Cat despre pret, eu zic ca R-ul e pozitionat corect, cu ~5000EUR peste un GTI PP care vine mai slab dotat(fara xenon, climatronic, jante 18, etc.). Eu nu stiu ce HH ofera mai mult decat R-ul la 36000EUR pret de baza.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca oferea S3-ul acelasi lucru la 36000...ierea multe pe strada. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este expusa la SAM.

32000 euro, modelul de 280 cai dsg, 2 usi. Masina arata foarte bine, vroiam sa plec cu ea acasa:(

Ce nu mi-a placut la prima vedere:

-tapiteria scaunelor ( efectiv te lipeai de scaun si nu puteai sa te misti, eram imbracat in blugi si o geaca normala. nu cred ca o sa reziste prea mult)

- cusatura volanului...vedeti in poza de ce.

- capota nu are amortizor, desi este mai grea decat la modelul meu.

In rest, din ce am mai vazut pe forum ca exista tot felul de opinii in privinta plasticelor, guys...urcati-va si in masini de peste 50 de mii de euro, cu pretentii high class si dupa aceea sa vorbiti de plasticele ieftine din Seat !

2014_04_02_13_35_51.jpg

2014_04_02_13_42_04.jpg

2014_04_02_13_42_09.jpg

2014_04_02_13_37_12.jpg

2014_04_02_13_40_17.jpg

2014_04_02_13_38_36.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost pentru a doua oara azi la SAM, ieri nu am avut timp sa ma urc in Cupra, era dupa ora 8 si masina era inchisa.

M-a dezamagit interiorul, in afara volanului putin schimbat si a tapiteriei, nimic nou. Ma asteptam ca scaunele sa fie altfel, sa ofere un suport lateral mai bun, sunt cele de pe FR cu o alta tapiterie, o combinatie de piele sintetica si alcantara, mai bine arata cele de pe FR sau din pachetul ITECH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când oferi mult pe partea tehnică nu mai poți pune și altceva, pentru că mașina devine mai mult decât ar trebui să fie sau prea scumpă, în condițiile în care oricum mulți spun că este scumpă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Ai subliniat ce trebuie.

 

Cine e pentru finisaje ingrijite si sa arate bine la interior atunci mai decarteaza ceva pentru Golf R sau se multumeste cu GTI PP.

 

Cupra R in schimb eu o vad ca un concurent serios pentru Megane RS. Sa fim seriosi ca interiorul este mai aratos decat la Megane.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inteleg ce spuneti voi, eu nu cred ca sunt un client pentru asa ceva. Prefer oricand o masina mai dotata, dar cu un motor mai putin potent, gen 1.4 TSI. Cupra 1P a fost altceva, mai ales la interior, fata de Leon 1P normal, la 5F diferentele nu mai sunt la fel de mari, insa din punct de vedere tehnic a avansat mult fata de 1P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian, exista si scaune sport (scoica) pe Cupra. Cred ca alea ofera un suport lateral mai bun.

 

In rest, si eu sunt de parere ca ca modelul Cupra e un compromis. Daca esti "gizmo geek", lista dotarilor e relativ scurta comparativ cu G7.

Pe de alta parte, daca singurul lucru interesant e motorul, atunci nu ai nevoie de masina "full options" (fara piele)  :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut scaunele scoica, insa pretul lor e imens, 1500 de Euro in Franta, probabil acelasi pret si in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care urmaresc o rezolutie inalta la navigatie si sisteme audio super performante impreuna cu nus ce piei atunci ..da - este un compromis.

 

Pentru cei care urmaresc placerea de a conduce o masina echilibrata din punctual A in B, cu intentia de a trece de punctul B doar pentru ca le place senzatia oferita atunci e masina perfecta. 

 

Daca am fi ales masini doar pentru utilitate atunci ar fi existat o singura marca in toata lumea :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curioziate, cupra de 280 ce cuplu are? Tot limitat la 350 din cauza DSG-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fapt divers GTD 7 are tot DSG6 si 380nm, asa ca nu stiu cat de actuala mai este aceasta limitare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca si R-ul are tot 380, insemna ca au revizuit si DSG-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!