Jump to content

Seat Leon Cupra 5F


corad0
 Share

Postare recomandată

Publicatia britanica Autocar dezvaluie informatii despre noul SEAT LEON CUPRA R:

 

Se pare ca motorizarea pe benzina de 2 litri va fi imprumutata de la GOLF GTI, dopata bine (300 cp) cuplata la o transmisie cu dublu ambreiaj DSG si tractiune integrala, hot hatchul va ajunge la 100 km/h in 5 secunde, viteza maxima atingand pragul de 250 km/h.

Nu se stie inca data de lansare, dar Seat se pregateste sa lanseze doua noi modele, Cupra si Leon ST. Seat Leon Cupra va ajunge sa fie produs anul viitor, va avea tractiune fata si un motor pe benzina turbo 2.0 de 265 cp.

post-79494-0-97015800-1375347364_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare curios sunt daca intr-adevar va fi 4x4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu stirea acum 2 zile, cifrele suna bine, 5 secunde 0-100 km/h, insa ramane de vazut daca asa va fi. Nu stiu daca Audi va accepta ca Leon Cupra R sa aiba aceleasi caracteristici tehnice ca S3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai deja la trenul acela de rulare vorbim de Golf R (care se stie ca va avea 290cp si bineinteles 4x4). Eu ce as fi curios, daca vor pune motorizarea astea si pe ST, sau doar pe hatch si coupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4x4 cred ca va avea, chiar si Leon ST va primi 4x4. Eu cred ca nu va veni decat in versiunea de caroserie cu 3 usi.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ii pun 4x4 va fi INCA un concurent pt S3 si .:R. si nu cred ca se doreste asta. 

iar scirocco R batea golf r pe circuit. deci nu e MARE avantaj pe asfalt.

si Cupra R 2001 bate S3 2001 pe circuit. \

oricum, arata superb. 

300 de cai, par probabili, ca si S3 va iesi tot cu 300. si cum Cupra R a avut mereu cat S3..si mereu au mers in paralel...e de asteptat si aucm sa fie la fel.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

300cp pe puntea fata fara diferential ca la GTI PP va fi cam dificil. La Focus RS au trebuit sa vina cu o suspensie fata complet noua pentru a face fata. Daca nu-i pun 4x4 ca pe R/S3, ii trebuie neaparat diferentialul de pe GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta e articolul original de pe autocar.co.uk:

 

http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/seat-leon-cupra-r-planned

 

Se pare ca va aparea totusi CupraR si in versiunea cu 5 usi: "Three- and five-door versions of the Cupra R are plotted."

 

"But one potent Seat Leon model definitely coming is a non-R Cupra for three- and five-door and estate body styles."

 

Deci va aparea Cupra si in versiunea ST.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RS este varza la demaraje. cu tot cu RevoKnucke sau cum se numeste.

exista tehnologii sa nu fie dificil FWD cu 300. 

da, diferential mecanic/electronic...orice. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost foarte impresionat de tehnologia din diferentialul de pe GTI PP, fiind primul de acest fel pentru o masina cu tractiune fata. Daca va ajunge pe Cupra R cred ca ar putea suplini cu succes un sistem 4x4 (cel putin pe uscat).

 

LE: Daca ajunge Cupra si pe ST, va fi un concurent serios pentru O3 RS. Pacat ca nu fac si GTI Variant. Avand in vedere ca in rest se concureaza intre ei fara probleme, dupa cum se vede.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai asteapta un an ca o sa apara si GTI Variant. Deja exista un GTI si un R Cabrio asa ca nu e imposibil... Macar un Variant 2.0 TSI R-Line tot o sa existe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu e MARE avantaj pe asfalt uscat

 

 

fixed

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata, asa da :) vorbeam de circuit, deci banuiam ca se subineteleg..uscat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumleft:

 

La 300 de cai faultează totuși ca și imagine R-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si Cupra / Cupra R-ul vechi faulta R32-ul la vremea lui... Nimic ciudat aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nope. Cupra si Cupra Rul vechi nu faultau R32, pt ca r32 avea alt target, din cauza motorului. ca sa nu mai zic, ca R32 se vindea in US, unde Cupra nu.

si la fel si la Mk4 si Mk5. la R-ul de la Mk6, Cupra ® nu a primit 4x4...tocmai sa nu intre peste el.

singura lupta era intre S3 si R, dar si aici pretul si nivelul de echipare isi spunea cuvantul. nu prea se acopereau ca plaja de clienti. 

de la lansare, fiecare cam avea targetul ei, cupra, cupra r, S3, GTI, r32. de aia FR a devenit doar nivel de echipare, si skoda nu intra aici. pt ca nici cupra nu concureaza cu GTIul direct. au targeturi diferite ...de gust/design. cine cauta GTI nu se uita la Cupra decat prin prisma banilor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pentru că acum are tot ce oferă R-ul și un plus de putere. Până acum R-ul avea un avantaj. Iar la fosta generație deja era alt feeling cu motorul aspirat, o altă clientelă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea, CupraR 1M avea 1.9 TDI, iar R32 avea 3.2 V6, chiar daca ambele aveau 4x4. E problema celor de la VW ca au ales sa renunte la motorul V6 si sa opteze pentru 2.0 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi, tu crezi ca "ei" au ales ?:) 

crezi ca mai puteau vinde 3.2 (MPI) din cauza impozitului (general-international), si a noxelor? 

credea cineva pe vremea aia ca vedem passat 1.4 sau octavia 1.2? 

daca ar fi dupa ei, si dupa pasonati ( ca doar R32 alora se adreseaza) azi s-ar vinde mai multe R32 decat Ruri normale. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ramane de vazut daca ajunge 4x4 pe Cupra R, nu stiu cat ne putem increde intr-un articol. Trebuie sa avem rabdare pana la anuntul oficial. Dar ar fi interesant sa lase ceva si pt Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca era imposibil sau prea scump sa faca motorul euro5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea, CupraR 1M avea 1.9 TDI, iar R32 avea 3.2 V6, chiar daca ambele aveau 4x4. E problema celor de la VW ca au ales sa renunte la motorul V6 si sa opteze pentru 2.0 TSI.

 

Cupra4 1M era un 1.9 TDI ARL 4x4 de 150 CP, Cupra 1M era un 1.8T de 180 de cai, Cupra R 1M era un 1.8 turbo de 225 CP.

Eu ma refeream ca din punct de vedere al puterii, Cupra 1P era peste Golf V R 32. Inca nu cred ca viitorul Cupra o sa aduca 4x4, poate doar un diferential ca al GTI-ului cu putere de R/S3...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rave, get your facts right.

 

Cupra 1P, avea 240 de cai. R32 MKV avea 250 PS.

Cupra R avea 265 dar a fost introdusa DUPA ce s-a retras R32ul. 

 

Cupra R 1M avea 210 cai, initial, ca si S3ul, si mai apoi 225. Ca si S3ul. 

Si exista si Cupra 4, care avea V6 2.8 de 204 cai. dar s-a produs in serie limitata si nu in toate tarile disponibila. de aia nu era concurent cu R32 Mk4. 

oficial, cea de 150 de cai, 4x4 nu era CUPRA 4 TDI. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scuze. Ma refeream la Cupra R 1P si la Cupra 4 TDI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul Astra nu se face de rușine cu 280 de cai pe față. Dacă o gândesc bine, ar putea fi și FWD. Dar s-ar putea să facă 3 mașini la fel, delimitate pur pe considerente de marcă și echipare. Totuși să faci Seat-ul mai puternic (de fapt la același nivel cu S3, care tot 300 are anunțați) față de VW nu dă bine în strategia lor. Până și R-ul avea în specificații 270 de cai să pară acolo o ceva în plus. Chiar dacă prin alte părți (US de exemplu) s-a vândut cu +250 de cai și anvelope all-season H (asta n-am înțeles-o, nu am găsit nici o logică). Numai că acolo nu exista Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!