Jump to content

Seat Leon Cupra 5F


corad0
 Share

Postare recomandată

14 hours ago, Cristian said:

Cristi, Cupra testata de tine era cu manuala sau DSG?

Ciudat, eu stiam ca nu se pot pune jante pe 17 din cauza discurilor de frana, minim 18.

DSG, bineinteles :)

Ba da, se pot pune.

Ideea e ca pana la urma tot nu sunt convins daca are sau nu aceleasi frane ca GTI PP / R...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la fel ca la R si PP( 340x30 fata - 310x22 spate) si aveai posibilitatea sa afli mult mai multe despre modelul asta, dc nu existau moderator aflati in suferinta care isi scriu numele cu underline printre litere :))

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...asa stiam si eu initial, dar tipul de la Seat m-a indus in eroare :)

Acum pot realiza deci foarte bine cat de bune sunt franele acestea, mi-au placut mult. 

A condus cineva Cupra si GTI? As fi curios cat de mult (daca) se simte diferenta intre ele, dpdv dinamic/performanta. cuplul maxim e acelasi, mai de jos la GTI chiar, dar se termina mai repejor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice benzina turbo se simte bine peste 3500 rpm. Ca fost si actual proprietar de motoare turbo cu steroizi cuplul maxim de la 1500 - 2000 rpm e marketing.. da motorul e elastic, dar sa incepi acceleratii in forta de la 1500 rpm e overkill.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma indoiam ca se simte bine orice turbo benzina, stiu si eu asta. Dar intotdeauna cuplul mare este de dorit pe o plaja cat mai mare de turatii, din mai multe motive, unul din ele fiind confortul in condus zi de zi.

Poti incepe foarte bine acceleratii in forta si de la 1500 rpm daca esti in treapta de viteza corespunzatoare si masina / cuplul permite acest lucru.  

Dar pe mine nu acceleratiile in forta ma intereseaza, nu pentru asta doream sa aflu. Ci tocmai pentru acel condus zilnic, obisnuit. M-ar interesa sa stiu daca respectiva diferenta este sesizabila , ori nu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru acel condus zilnic, obisnuit, masinile se comporta fix la fel. SI e valabil si pentru 1.2TSI, 1.4TSI nu doar pt 2.0TSI indiferent de versiinea de putere. Absolut toate sunt capabile sa mearga incet...presupun ca asta voiai sa stii :))

PS: Dc ai DSG nu poti face acceleratii in forta, indiferent dc este in D sau M(decat in tr1) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de plecarea de pe loc, nu exista treapta  potrivita pentru acceleratii in forta de la 1.500 rpm, doar daca vrei sa arunci turbina la gunoi. Aici vorbim de turbo benzina, nu diesel, nu aspirat. 

Legat de mersul incet, subturat şi pe distante scurte trebuie citit si despre carbon build-up ce se intampla pe motoarele turbo cu injectie directa.. 

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, nu oi fi vreun super mecanic/priceput, dar chiar habarnist nu sunt :), asa ca nu e nevoie sa imi explicati care e faza cu subturarea. Ba veti gasi chiar pe aici pe undeva chiar si post de-al meu in care nu recomand asa ceva, eu nici cu dieselul meu nu merg subturat. Oricum insa, nu era vorba de mers subturat.

Foarte bine, ati remarcat ideea cu tr 1 si cele 1500 rpm.

@Sailbot: ba eu zic ca poti, de ce sa nu poti? Nu ca cele de pe cutie manuala, da, dar oricum..destul zic eu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti face accelerari in forta de la 1500 cu DSG pentru ca retrogradeaza fraiera de capul ei 2 sau 3 trepte

 

Ex: 2-3-2 si fara sa fie in "forta"

 

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, scuze, eu m-am referit in general, adica plecari din 1-a, am inteles ce zici tu, normal ca nu poti pleca tare de la 1500 rpm. Dar sincer nu prea inteleg ce se intampla in video. Eu vad 2-3-4-5 acolo...Ce ai incercat sa faci in video?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut kick down cand tocmai ii schimbase in a3-a, cutia retrogradeaza in a 2-a ca raspuns la kick down. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa..ok, chiar la inceput, la secundele 2-3..:)

Ciudat, eu nu imi aduc aminte sa fi avut astfel de probleme la O2 pe care am avut-o...poate nu m-am intalnit cu aceasta situatie...n-aiba stie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pe frinele normale merg jante de 17" (de FR), daca ai pachet cu Brembo atunci nu mai intra decit de 18"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


Oare se incumeta cineva la asa o Cupra la noi? De la minutul 6 in sus incep lucrurile adevarate...totusi pun intrebarea, aceasta caroserie cat este de safe ca si aerodinamica la viteze de 290km/h...

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nimic special la Cupra asta.. 355 HP se obtin relativ usor din 2.0 TSI (doar soft). Si la noi in tara sunt zeci de Cupra/GTI/S3 de peste 360 hp. (vechea generatie, sunt prea putine noua generatie, dar cu timpul sigur vor aparea multe). Si fosta mea Cupra 1P avea 372 HP masurati pe dyno. Legat de top speed, eu pot sa spun doar ca am fost cu 280 kmh (pe bord, probabil real era in jur de 260 kmh) in Germania si masina sta pe drum, nu decoleaza, dar este departe de S-Classe. Doar ca zgomotul este foarte mare si in caz de accident, orice masina ar fi la asa viteza se descompune toata. Sigur aceste aspecate sunt valabile si la noua platforma.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trage de 355cp, chiar ceva mai slab decat una stock :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...Cupra Stage 1, ceva obtinut foarte usor din acest model. E frumos, ce poti sa zici altceva ? :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salutare, ma confrunt cu următoarele probleme, consum excesiv de ulei si regenerari dese(4 la 100 de km). Care ar fi problema? Mentionez ca pe vcds nu am erori. Multumesc 

 

1.6 tdi 82 kw

Modificat de FCV2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!