Jump to content

Seat Leon Cupra 5F


corad0
 Share

Postare recomandată

Ideea este ca displayul multimedia de 5k rezolutie cred ca face jumate din masina ca cost

Oricum clasamentul in grupul VAG este  Audi-Vw-Skoda-Leon yaaa yaaaa

Modificat de Serban F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica: Audi, VW, Skoda, Seat ai vrut sa zici... asa vad si eu acest clasament daca te referi la calitatea si renumele marcilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sustin colegii care spun ca atunci cand vorbim de Cupra / RS / R atunci argumentele gen putere, diferential, suspensie adaptativa si frane sunt cele mai importante. Kessy si diagonala respectiv rezolutia navigatiei (de care nu sunt nici eu ca posesor de 5F nu sunt chiar dat pe spate) sunt mofturi, important e ca masina sa manance cu pofta din asfalt ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

O sa ma injurati, dar mie Cupra mi se pare cea mai ok ca s masina de strada, cu care mergi la servici, cumparaturi si pleci in concediu. Megane este mult prea rigid, la fel si Type R, iar ca si parere personala, Type R e urata rau la exterior, iar la interior pare ca sta mai prost la materiale si ergonomie decat celelalte 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

superba masina,

 

cupra st ma tenteaza f mult, insa jantele de 19 sunt un mare NO, inteleg ca in alte tari Seat ofera gratuit optiunea de a comanda masina cu jante de 18,

 

sunt curios e vreun posesor de cupra pe forum sa ne zica niste consumuri, ma intereseaza daca sunt diferente fata de octavia rs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dintre toate Type R este de departe cea mai tare. Din pacate, nu poate fi utilizata ca masina de zi cu zi datorita rigiditatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai "tare", ai spus bine. Însă cea mai echilibrată alegere este Cupra asta. De departe. Sunt șanse 50-50 să fie următoarea mașină. Deja m-am interesat despre unele lucruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Complet de acord cu voi doi :) type R = za best, insa cupra poate fi folosita ca daily drive fara probleme…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan the best, poate doar pana incepe comercializarea Focus RS. 

http://blog.caranddriver.com/ford-focus-rs-horsepower-and-torque-confirmed-you-will-not-be-disappointed/?mag=cad&click=yr

 

440nm si in overboost 470nm pt 15 secunde. Asta pe langa 245cp, 4x4 si posibilitatea sa transmita pana la 70% din putere pe spate. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos ! Nu sunt eu as la engleza, dar vad ca se tot vorbeste despre ~ 310 cp , nu 245 cum spui tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

345 cred că va avea. Însă e oricum poziționat diferit pe piață. Va fi rar și scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pardon de typo mai sus cu 2 in loc de 3.

 

In UK se vehiculeaza pret de lansare in jurul sumei de 30k lire. Nu cred ca va fi foarte scump pentru ca nu e o editie speciala cum a fost RS 500.

Probabil la pret va concura cu Golf R.

 

Se tine foarte bine Cupra dupa Giulia, dar cred ca a tinut mult si de sofer. Cel de pe Giulia nu era prea agresiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 este teoretic și un STI în echiparea de bază.

OT

http://www.car24news.com/alfa-romeo-giulia-qv-laps-nurburgring-in-7-minutes-and-43-seconds-beats-bmw-m3-and-mercedes-benz-sls-amg/

Apropo de R și STI (variantele noi), se pare că R-ul este la același nivel acum.

VAG a făcut treabă bună cu ce a scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta si cu largul concurs al Subaru care nu a schimbat motorul de pe STI. Foloseste acelasi motor 2.5 (EJ257) care a debutat in 2004.  

WRX-ul in schimb e o alternativa mai buna cu 2.0 268cp. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Ziua de azi a inceput minunat: multumita celor de la PBN / Seat, am avut parte de un drive test cu noua Cupra 290, probabil printre primele (daca nu chiar prima) masini din tara (avea vreo 360 Km masina :) )

Cred ca nu mai are rost sa mentionez cat mi-a placut drive test-ul, banuiesc ca se subintelege. Masina m-a impresionat la majoritatea aspectelor: motor, design, pozitie la volan, comportament, feeling,  frane (!!), performanta, sunet (SUNET !! :D ). Pur si simplu e superba si se conduce intr-un mare fel, foarte decenta pe confort chiar si prin gropile noastre (cu jantele de iarna de 17", restul nu stiu) - am avut masini cu suspensii mult mai dure decat Cupra asta :)

Este intr-adevar pacat ca mici aspecte la interior nu se ridica la nivelul masinii: gen anumite plastice tari pe partile superioare ale usilor, butonul de reglaj oglinzi am crezut ca daca il misc un mic mai bine va ramane la mine in mana :)), albul ala slab calitativ de pe scaune si fetele de usi (ce o fi fost in mintea lor sa foloseasca mizeria asta de material care zici ca e un fel de musama ?!), platicul de la buzunarele usilor este atat de subtire ca daca tragi de el un pic mai tare cred ca il rupi. 

Altfel insa, masina clar livreaza ceea ce trebuie: la volan uiti de toate aceste neajunsuri si esti mereu cu zambetul de buze. Dupa un drive test cu Cupra ajungi sa realizezi ca nu prea ai nevoie de R..sincer. Nu am simtit in nici un moment aproape ca masina nu pune puterea jos cum trebuie. OK, nu am facut plecari in forta unde clar te ajuta 4motion, dar in 90% din timp, in mers, masina pur si simpu zboara cand vrei, se simte usurica, o pui acolo unde vrei, iti da feeling, este tot ce trebuie. Este incredibil cat de repede ajungi la 180-200 daca vrei...ce mai..senzatie! 

Sa mentionez si ceva de consum, probabil multa lume este curioasa: in testul meu consumul a fost de 14%, cu portiuni destule de mers normal, dar si portiuni cu accelerari in forta, viteze de 150-180, deci am si fortat-o, trafic lejer de Sambata. Probabil ca in trafic normal de Bucuresti, la un mers normal, consumul ar fi un 13-14%. La mers lejer probabil ca se poate si 12%.

Am insa o nelamurire: eu credeam ca la Cupra franele sunt de GTI Performance / R, am inteles insa ca nu (?!), si ca ar fi unele mai slabe ca si performanta. Daca este asa, eu sunt si mai impresionat: masina franeaza intr-un mare fel, nu ai nevoie de mai mult. Daca asa este, oare cum sunt cele de pe PP / R ?? :D

 

Multumiri  Seat / PBN pentru sesiunea de drive test ! Tot nu inteleg de ce la VW nu exista nici macar un GTI de drive test...(nu mai vorbesc de SF-uri gen R..)

 

cupra_1.jpg

Cupra_2.jpg

Cupra_3.jpg

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este printre primele masini. Sunt vandute cateva zeci in Ro, chiar PBN avea vreo 16 bucati (numarate de mine in curtea lor) acum 2 luni pregatite de livrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau varianta de 290? Inainte era Cupra 280, acum au scos 290.

Masina asta e si pe weltauto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

37 minutes ago, edi10000 said:

Nu este printre primele masini. Sunt vandute cateva zeci in Ro, chiar PBN avea vreo 16 bucati (numarate de mine in curtea lor) acum 2 luni pregatite de livrare.

Cred ca tu vorbesti de Cupra 280, in timp ce eu ma refeream la noua Cupra 290 ;)

 

Modificat de CristiALF
corectare eroare dprum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu diferentele intre cele doua. Cert e ca erau Cupra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa aiba frane mai mici decat golf 7 GTI PP...sunt la fel de 345mm pe fata si 310 pe spate. Se poate comanda si optional franele Brembo de 370mm...

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, Cupra testata de tine era cu manuala sau DSG?

Ciudat, eu stiam ca nu se pot pune jante pe 17 din cauza discurilor de frana, minim 18.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!