Jump to content

Seat Leon Cupra 5F


corad0
 Share

Postare recomandată

Arata bine cea infoliata in portocaliu... Aduce a Lumina Orange de pe generatia 1P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Primul 5F Cupra 280 livrat in Romania de catre DIP Motors Brasov.

IMG_5606.jpg

Gasiti mai multe poze si detalii pe forumul marcii si pagina de FB a CSR si dealerului DIP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah:

 

Din pacate nu. Ca sa fiu posesor de Cupra 5F, eu trebuie sa scot de la saltea aproape 100.000 de euro.. Ca tre' sa iau si un Golf 7 R la pachet si sa mut interiorul in Cupra  :icon_thumleft:

 

PS: Sunt pe trip, stiu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De ceva timp am tot citit informatii neoficiale despre versiunea ST a Leon Cupra, astazi au aparut primele fotografii oficiale:

 

http://www.netcarshow.com/seat/2015-leon_st_cupra/

 

Era de asteptat un asemenea model, avand in vedere ca exista deja de ceva timp Octavia 3 RS Combi si VW pregateste o versiune R pentru 7 variant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma cam oftic ca eu n-am putut pune nici DCC si nici diferential. Iar la Cupra e si mai evidentiat designul fata de masina standard, a se vedea diferentele la praguri si la barile fata/spate fata de versiunea high-power si cea standard la Leon si la Octavia... :(

 

La momentul asta nu prea mai ai motive sa iei O3 RS Combi. Vrei ceva capabil si fancy iei G7 R Variant (sau parca se audea si de G7 GTD Variant), daca vrei ceva capabil si cu pret bun iei Cupra ST. Si amandoua sunt la fel de practice ca O3 RS Combi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca adaugi si criteriul interiorului, atunci Cupra e pe ultimul loc.

Interiorul de O3 RS, dupa parerea mea, arata mai bine fata de cel de Cupra (ma refer la plansa de bord, pozitionarea displayului multimedia, etc). Cupra are avantajul scaunelor sport, dar totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit sa te contrazic, interiorul Cupra nu e cu nimic inferior celui de la RS, forma plansei de bord fiind un criteriu subiectiv. Displayul multimedia e mai bine pozitionat intre gurile de ventilatie, e mai sus decat la RS si nu ai nevoie sa iti abati foarte mult atentia de la drum.

Eu consider mai importante dotarile standard ale Cupra, pe langa DCC si diferential fata blocabil mecanic, mai vine in plus cu faruri si stopuri cu led, jante pe 19' si multe alte maruntisuri pe care RS nu le are standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E drept, insa materialele sunt mai calitative in Skoda (poate si asta e un crteriu subiectiv). Personal as mai adauga dotarile care la Skoda sunt, iar la SEAT nu (keyless entry, de exemplu, insa lista poate continua).

Nu incercam sa incep o disputa, vroiam doar sa subliniez ca in privinta motorizarilor de top pe benzina, orice ai alege de pe MQB (in afara de Golf R), mereu o sa fie ceva pe care varu' din Spania (sau Cehia) nu le are in "lista". E alegerea fiecaruia daca poate sau nu sa traiasca cu asta. Strict ca motorizare, e clar, Cupra nu se compara cu O3RS.

Cupra (Leon 5F in general) e extrem de frumos la exterior. E un OZN aparut in flota aviatica a Uzbekistanului. Ala care l-a desenat merita o tuica de pruna.

Mai jos e o imagine cu interioarele R, RS si Cupra side by side (am lasat Audi deoparte ca e in alta liga). Imi confirma cineva ca crietriile mele sunt incorect stabilite?

mqb_top_int_v1.jpg

Modificat de starchaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce integeti voi prin materiale mai calitative? Mai placute la atingere, vedere, compozitie chimica? Daca se ruperea, scorojea ceva prin interiorul Leonului mai intelegeam dar e inca devreme pentru asa ceva.

 

Mie nu-mi plac scaunele in Cupra...sunt de-a dreptul odioase..ca forma si culoare. In rest il gasesc comparativ cu celelalte. Poate daca eram pictor sau poet vedeam diferente majore :)) insa din punct de vedere ingineresc sunt toate unde ar trebui sa fie :)

 

Cine isi ia Cupra ma gandesc ca pune accent pe performante si feeling si acolo este best buy - chiar este enjoyneering masina asta

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate autoturismele sunt corecte din punct de vedere ingineresc :) Ma rog, nu chiar toate.

Raspunsul la intrebarea ta, in ceea ce ma priveste, e ca in VW si Skoda elementele componente ale plansei de bord sunt aranjate diferit. Aia mai "poeti" vad diferenta. Asta nu inseamna insa ca Leonul nu e "poet" la randul lui. Este. Cum e Hrusca pe langa Eminescu.

Dar in fine, sa terminam discutia. Nu stiu de ce ma apuc sa reiau aceleasi mizerii de fiecare data. Probabil in subconstient tot sper sa vina cineva sa zica " Da bre, asa e".

Revenind, mi se pare un mare plus ca scaunele scoica vin cu incalzire. Pe generatia trecuta, la Cupra nu era disponibila incalzirea in scaune.

Modificat de starchaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, nu am inteles la ce te referi.

Frumusetea e conditionata de anumite elemente subiective? Da, clar. Insa nu pricep partea cu "un dat".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am sustinut niciodata ca interiorul Leonului, fie el si Cupra, e frumos sau ca e mai frumos decat cel de la Octavia sau Golf. Mie interiorul Octavia mi se pare plictisitor si fad, insa cel de la Golf e clar peste Leon si Octavia.

Frumusetea e in ochiul privitorului, insa functionalitatea si ergonomia mi se pare destul de ridicata in interiorul Leonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este condiționată de preferințe directe sau indirecte, cum ar fi predispoziții native sau culturale.

Ideea fiind că nu există real un frumos.

Totuși până la urmă care este problema aici? Eu eram de acord cu achiziția orientată spre performanță. În rest există un frumos convențional și cam atât. În sensul că într-o comunitate anume se pot forma aprecieri ale frumosului unanim acceptate. În aceeași măsură în care alta le-ar putea considera grotești. De asta nu are rost să te cerți cu nimeni pe tema frumosului. E prea complexă aprecierea. De asemenea dacă cineva consideră un lucru frumos, tinde să-i confere mai multe calități decât are în realitate. E normal. Toți suntem la fel, numai obiectele sunt altele.

Modificat de c6t9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corect. Insa as adauga predispozitii dobandite. In fine, destula filozofie aici.

Nu e nici o problema, din punctul meu de vedere, si din cate vad (citesc), nu se cearta nimeni. Purtam o dicutie civilizata. Sau nu? :)

Personal sustin ideea ca s-ar fi putut face mai mult la interiorul Leonului, daca s-ar fi lasat deoparte, macar partial, anumite concepte si strategii de marketing si / sau pozitionare pe piata ale grupului. Se pare ca sunt sigurul care crede chestia asta, asa ca o las moarta. Nu incerc sa impun parerea mea nimanui, insa nu pot accepta nici contrariul  :lol: 

Moving on :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul nu prea imi place interiorul de la Leon. Mi se pare mai reusit cel de la Skoda sau Golf.

Oricum interiorul de la generatia actuala Leon este cu multe clase peste cel al generatiei anterioare. Dar probabil ca exista destule persoane carora le place. Cu toate astea, nu pot spune ca nu mi as cumpara un Leon din pricina interiorului.

Poate ca a fost doar o prima impresie, si in timp ajungi sa iti placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca proaspat cumparator care a luat in calcul toate cele 3 modele - zic asta pentru ca designul interiorul este acelasi si la variantele normale si la cele de top (facem abstractie de elementele specifice GTI/RS/Cupra pentru ca nu schimba foarte mult) - si pentru care designul conteaza destul de mult in alegerea unei masini, pot sa spun ca interiorul Octaviei, desi lasa impresia ca ar fi mai ok calitativ, este atat de fad si de tern incat nici nu mai observi diferentele alea calitative si nici nu-ti da vreo bucurie la cumparare. Leon-ul pare mai slab calitativ, nu cred ca si e, dar aspectul futurist si feeling-ul la volan compenseaza pe deplin.

Golful ramane, evident, cel mai ok, cu cele mai bune materiale si cel mai bun design - din toate punctele de vedere - dar ofera asta cu un pret...

 

Revenind la Cupra insa, cine cumpara masina asta nu o face pentru interior la fel cum nici nu o sa fie convins sa nu o cumpere din cauza ce e prea slab calitativ. Vine cu vreo 60 de motive in plus pentru care isi merita pretul, pe langa DCC, diferential, frane etc. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi pare rau ca nu e mult diferita optic de FR. Evacuari pe laterale, ceva praguri, 4 gauri ovale sub grila si parca un alt eleron sunt detalii mai degraba. A da nu are nici proiectoare. Octavia RS din exterior pare mult diferita fata de varianta nonRS. Pana si gti-ul e usor de recunoscut.

Oricum interiorul e irelevant la Cupra cand de fapt concureaza cu Megane RS care nu a fost niciodata campion la interior, dimpotriva :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul la intrebarea ta, in ceea ce ma priveste, e ca in VW si Skoda elementele componente ale plansei de bord sunt aranjate diferit. Aia mai "poeti" vad diferenta. Asta nu inseamna insa ca Leonul nu e "poet" la randul lui. Este. Cum e Hrusca pe langa Eminescu.

 

 

Deci sunt mai calitative pentru ca sunt aranjate diferit, buna explicatie. Nu stiu de cand diferit inseamna mai bun...probabil e tot chestie de poet sau mai nou de interpret de muzica populara. Ma gandesc ca iti mangaie ochiu' cu aranjamentul diferit, pardon calitativ.

 

Esti sigur ca nu ai baut tu tuica aia care o merita designerul?

 

Singurul capitol la care "pierde" CUPRA este  pretul :))

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, greseala mea atunci.

 

Interiorul 5F e cel mai reusit de pe MQB, materialele sunt de calitate premium, aranjarea instrumentelor, butoanelor etc e cea mai ergonomica, displayul unitatii multimedia are rezolutie masurata in miliarde de pixeli si multe altele. Pe scurt, Leonul 5F (Cupra, in cazul de fata) e alegerea evidenta pentru toata lumea, si mai mult decat atat, ar trebui sa fie obligatorie. Dispusa prin lege. 

 

Cu tuica aia, da, recunonsc, am baut-o. Insa dupa ce am luat cina. Preferatele mele sunt ciupercile. Alea uscate.    ;)

 

Si acum ca treaba e lamurita, repet, putem sa trecem la alte discutii?

Modificat de starchaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie in plus la Cupra fata de O3 RS e ca poti sa-ti alegi scaunele. Mie chiar nu-mi plac cele scoica cu tetiera integrata si daca as fi putut sa aleg ca la Cupra, as fi ramas la cele standard cu tetiera separata. Mi-ar fi multumit si fetita pe deasupra. :)

 

Plus ca eu cred ca o sa raman cu pitici ca nu am DCC si diferential, iar Cupra are. Ca sa nu mai zic de mica diferenta de 60cp. :)

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!