Jump to content

Ce sa fie ?


Tom
 Share

Postare recomandată

Am constat ca unul din furtunele din partea de dedesupt a masinii se misca si e umed. De la ce este acel furtun?

E normal sa se miste(acolo in zona unde se imbina in orificiul metalic)?

post-9911-0-06405600-1374472973_thumb.jp

post-9911-0-52596500-1374472985_thumb.jp

Modificat de Tom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e furtunul de intra in turbo? Probabil siguranta nu se mai clipseaza bine si mai exista si o garnitura unde se mufeaza furtunul.Treaba asta oarecum am patit-o si eu la masina, doar ca a mea supura foarte usor ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta intreb: de la ce e acel furtun si daca e normalsa se miste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Nu e normal sa se miste si sa dea asa mult ulei .

Eu zic sa te duci la un service si sa schimbi clema de prindere si garnitura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel furtun e de la turbo, nu e normal sa miste, trebuie demontat si vazut ce s-a intamplat acolo, daca oring-ul mai e la locul lui, daca cele 2 urechiuse care fixeaza furtunul sunt intregi, poate s-au tocit si scapa de pe siguranta de prindere ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Asa se intampla dupa un anumit nr de km cand O-ringul se deterioreaza si clema se largeste. Schimba clema ca e vreo 3 lei parca si O-ringul. Iar cand scoti oringul da cateva tura cu banda de teflon si apoi pune la loc O-ringul nou si va fi mai fix. Eu asa am facut la a mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clema fiind metalica nu se deterioreaza. oringul da, si de miscat e normal sa se miste, ca doar nu e fixa cu suruburi dar nu e normal sa dea ulei.

 

3C0145117 oring

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am uitat sa precizez:

-la ambele capete ale furtunului se afla cite un o-ring-si amandoua trebuie schimbate

-clema era deteriotata in dreptul ureciuselor de pe furtun(doar in partea dinspre turbina)

Concluzie: cind te apuci de lucru trebuie 2 cleme si 2 o-ring-uri. :idea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!